Рольова гра як один із шляхів реалізації продуктивного навчання на уроках правознавства



Дата конвертації19.03.2019
Розмір1.63 Mb.
#84910

Рольова гра як один із шляхів реалізації продуктивного навчання на уроках правознавства

  • ВИВЧЕННЯ ПРАВА РОБИТЬ ЛЮДИНУ ДОПИТЛИВОЮ, ОБІЗНАНОЮ, БІЛЬШ СТРІМКОЮ У АТАЦІ, ГОТОВОЮ ДО ОБОРОНИ, РОЗШИРЮЄ ПОТЕНЦІАЛ ТА УДОСКОНАЛЮЄ НАВИЧКИ.
  • Е.БІРКЕ

Завдання вчителя правознавства:

  • Риси громадянина:
  • висока правова культура;
  • послідовні демократичні переконання;
  • вміння легальними засобами захищати загальновизнані суспільні цінності.

Мета навчання правознавства

  • Формування в учнів правової компетентності:
  • сукупність знань про державу, право і законодавство й усвідомлене ставлення до них;
  • уміння використовувати знання закону у повсякденному житті з метою регулювання власної поведінки та поведінки осіб, з якими учень вступає у відносини шляхом стимулювання і спонукання їх до правомірної поведінки.
  • Така організація навчального процесу дає учню змогу сформувати індивідуальний досвід одержання конкретного результату й швидше опанувати навчальним змістом теми.

…для дитини гра — це «дійсність, і дійсність значно цікавіша, ніж та, яка її оточує. Цікава вона для дитини тому, що зрозуміла, а зрозуміла тому, що частково є її власним творінням.

  • …для дитини гра — це «дійсність, і дійсність значно цікавіша, ніж та, яка її оточує. Цікава вона для дитини тому, що зрозуміла, а зрозуміла тому, що частково є її власним творінням.
  • К.Д.Ушинський

Мета рольової гри на уроках правознавства — забезпечення переходу від пізнавальної мотивації до професійного зв'язку з появою потреби у знаннях та їх практичному застосуванні в умовах навчального процесу.

  • Мета рольової гри на уроках правознавства — забезпечення переходу від пізнавальної мотивації до професійного зв'язку з появою потреби у знаннях та їх практичному застосуванні в умовах навчального процесу.
  • Основне завдання полягає у створенні умов, які викликають прагнення аналізувати, зіставляти і досліджувати причини та наслідки суспільних явищ.

Дидактична

  • У грі на другому плані перебуває заучування, а на першому - життєвий досвід. Вона допомагає підліткам емоційно розвантажитись, вільно висловити власну думку. Ігрові методи перетворюють уявні дії у реальну поведінку, таким чином інтелектуальне знання стає знанням свідомим та емоційно пережитим.

Розвивальна

  • Одні підлітки беруть участь в іграх, щоб реалізувати свої потенційні можливості та здібності, що не знаходять виходу в інших видах навчальної діяльності. Інші - щоб отримати високу оцінку, треті - щоб показати себе перед колективом, четверті - вирішують свої комунікативні проблеми і т. ін.
  • Л.Борзова

Виховна

  • Гра у вихованні та навчанні дітей підліткового віку, з одного боку, сприяє розвитку зрілих соціальних установок дитини, з іншого - компенсації інформаційного перевантаження, організації психологічного та фізіологічного відпочинку. Вона може з'ясувати питання самоуправління і регулювати зміну позицій окремих школярів, збуджувати фантазію дітей, змінювати їх ставлення до певних видів діяльності й до самого себе.

Основний принцип рольової гри

Етапи рольової гри

  • Орієнтація (введення учнів у тему, ознайомлення з правилами гри, загальний огляд її перебігу).
  • Підготовка до проведення гри (викладення сценарію гри, визначення ігрових завдань, ролей, орієнтованих шляхів розв'язання проблеми).
  • Основна частина - проведення гри.
  • Обговорення.
  • Реалізація продуктивного навчання в процесі вивчення правознавства є одним із засобів, який забезпечує засвоєння програмного матеріалу на належному рівні, сприяє поглибленню внутрішньокурсових та міжпредметних зв'язків, стимулює учнів до пошукової роботи і таким чином сприяє формуванню творчої особистості, а це є одним з головних завдань, які стоять перед загальноосвітньою школою.

Каталог: Files -> downloads
downloads -> Урок 2 Тема. Архітектура кам'яний літопис століть
downloads -> Уроках «Художньої культури»
downloads -> Науковий керівник : учитель стасюк о. С. Консультанти: батьки, бібліотекар, вчитель географії
downloads -> Реферат з основ корекційної педагогіки та спеціальної психології на тему: Психолого-педагогічна допомога сім'ям, які мають дітей з порушенням у розвитку
downloads -> Образотворче мистецтво
downloads -> Чернігівська міська централізована бібліотечна система
downloads -> Особливості розвитку культури Галицько – Волинської держави
downloads -> Визначні місця України краю незвіданих красот
downloads -> Розрахунок сил І засобів по ліквідації нс


Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка