Розробка уроку з професійно-практичної підготовки з професії «штукатур» іу розряд Майстер виробничого навчання Федьо Г. М. Тема програми



Дата конвертації29.06.2018
Розмір121 Kb.
#44097
РОЗРОБКА УРОКУ

з професійно-практичної підготовки з

професії «штукатур» ІУ розряд

Майстер виробничого навчання Федьо Г. М.



Тема програми: Опорядження поверхонь декоративними, спеціальними штукатурками, спеціальними сухими традиційними декоративними штукатурками, на основі сухих штукатурних сумішей.

Тема уроку: Опорядження поверхонь кольоровими декоративними штукатурками, створення набірних і комбінованих фактур.

Місце проведення: майстерня штукатурів.

Група:

Дата проведення:

Час роботи: 6 годин.

Мета уроку: (навчальна)

- навчити виконувати різні фактурні покриття із застосуваням сухих штукатурних сумішей;

- сформувати навички роботи в команді, розвивати здатність приймати рішення, вирішувати проблеми;

(виховна):


  • розвивати почуття відповідальності в учнів;

  • прививати любов до обраної професії штукатура.

Тип уроку: вивчення нової технології.

Форма організації навчальної діяльності: робота в малих групах.

Методи і прийоми навчання: взаємонавчання, самостійне навчання учнів, презентація, виконання проблемних завдань.

Оцінювання: загальна оцінка на малу групу, за 12-ти бальною системою.

Дидактичне забезпечення: тести, завдання для учнів.

Матеріально-технічне забезпечення:

- сухі будівельні суміші фірми «Церезит» 30 кг.

- інструмент штукатура: (нормо-комплект);

- мультимедійне обладнання;

- фішки з червоного кольорового паперу.
Хід уроку:

І. Організаційний момент:

1. Перевірка кількості учнів.

2. Перевірка готовності учнів до уроку.
ІІ Вступний інструктаж: - 25 хв.


  1. Мотивація учбової діяльності (повідомлення теми та мети уроку).

Майстер ділить групу на рівнозначні малі навчальні групи (бригади) по 4-5 чоловік.

Завдання №1 для груп: Відповісти на питання тесту – 5 хв. Майстер в/н зачитує запитання, котра з груп першою відповість правильно на запитання, одержить червону фішку. Кожна фішка оцінюється в 5 балів. Скільки фішок одержить кожна з груп, стільки буде мати балів.
Тест:

1. Гіпсові полімінеральні штукатурки призначені для:

А) для опорядження внутрішніх поверхонь;

Б) для опорядження зовнішніх поверхонь приміщень;

В) для цегельних поверхонь.


2. Яка штукатурка відноситься до декоративних:

А)монолітна;

Б) терразитова;

В) сграфіто;

Г)короїд.
3. Ч и можна наносити грунтувальні суміші при мінусовій температурі?

4. При нанесенні шпаклівки шпателем його потрібно тримати:

А) під нахилом;

Б) вертикально до поверхні стін;

В) горизонтально до поверхні стін.


5. Чим наноситься структурна штукатурка:

А) валиком;

Б) розпилювачем;

В) кельмою.

Майстер аналізує та оцінює відповіді.

Викладання нового матеріалу

Майстер в/н демонструуєпідготовку поверхні і прийоми нанесення різних видів декоративних покриттів на поверхню за допомогою сухих будівельних сумішей «Церезит», переглядаючи фільм (майстер – клас) на мультимедійному обладнанні.

А зараз ми переходимо на робочі місця і практично виконаємо підготовку поверхні та нанесемо штукатурні шари на поверхню.

ІІІ. Поточний інструктаж – 4 год.

Завдання №2 для груп: перед учнями ставиться проблемне питання (підготувати поверхню під обштукатурювання і нанести шари штукатурки на поверхню).

Завдання №3 для груп: презентувати результати своєї роботи. Зробити порівняльний аналіз переваг та едоліків застосування сухих будівельних сумішей із традиційними методами оштукатурювання.

Учні приступають до виконання практичного завдання по бригадах. У процесі виконання роботи звертається увага на :



  • розподіл обов’язків у бригаді;

  • взаємодопомога;

  • організація робочого місця;

  • послідовність виконання технологічного процесу;

  • вміння користуватись технологічними картами;

  • дотримання техніки безпеки.


Заключний інструктаж:

Майстер оцінює виконані групами завдання.

Оцінка кожної групи:


  • за відповіді на тестові завдання(кількість фішок);

  • за виконання практичного завдання;

  • за презентацію своєї роботи.

В кінці оголошується результат.

ІУ. Домашнє завдання:

Повторити тему про штукатурні роботи на основі сухих штукатурних сумішей, про види декоративних покриттів, які сухі будівельні суміші застосовуються в нових технологіях будівництва.

Майстер в/н Федьо Г. М.
Розробка бінарного року

З виробничого навчання та з предмету «Технології штукатурних робіт»

З професії – штукатур ІІІ розряду.

Майстер в/н Федьо Г. М.

Викладач Дякун О. І.

Тема програми: «Прийоми виконання основних операцій штукатурних процесів»

Тема уроку «Технологічний процес нанесення, розрівнювання штукатурниз розчинових сумішей при поліпшеному оштукатурюванні».

Місце та дата проведення: «ЕНРАН – ЗЛК» -

Група: ______________________________________________________________________

Мета уроку:


  1. Навчити учнів навичок прийомів при виконанні штукатурних робіт.

  2. Виховати прагнення учнів до самостійної роботи в рамках соціальної адаптації, до почуття відповідальності, товариства, сумлінному ставленню до праці, привити любов та інтерес до професії.

  3. розвинути в учнів професійні навички через знайомство зі структурою і службами виробництва та їх функціональним навантаженням.

Тип уроку: бінарний.

Форма навчання: сюжетно-рольова гра «Будівельний майданчик «ЕНРАН-ЗЛК».

Устаткування і оснащення:

  1. Наочні посібники: плакати, стенд з техніки безпеки.

  2. Роздатковий матеріал: робочі і контрольно-вимірювальні інструменти, інструкційно-технологічні карти, картки, стандартний конус.

Атрибути уроку: спецодяг, нагрудні знаки і катки – завдання.

Оцінювання: загальна оцінка на бригаду.

Хід уроку:

Теоретична частина – 45 хв.

  1. Організаційний момент:

  • доповідь чергового про присутність учнів.

  • Вступне слово ведучого – викладача.

Викладач:

Учні! Сьогодні у нас заключне заняття з теми: «Технологічний процес нанесення, розрівнювання штукатурниз розчинових сумішей при поліпшеному оштукатурюванні». Ви вивчили і опрацювали основні прийоми оштукатурювання поверхонь поліпшеною штукатуркою і набули навичок роботи. Тому ми з Галиною Михайлівною проведемо цей останній урок у формі гри, в якій спробуємо змоделювати ситуацію, близьку до виробничої. Чому ми вибрали цю форму уроку? По перше, це дасть нам можливість ще раз повторити і закріпити пройдений матеріал, а також ми хочемо познайомити вас із структурою і службами виробництва.

Але головне наше завдання – це ваша адаптація в реальних умовах, ваше уміння влитися із закріпитися в колективах, в які ви потрапите після закінчення ліцею. Звичайно, це завдання в основному буде вирішуватися під час проходження вами виробничої практики, але ми сподіваємося, що і наш сьогоднішній урок сприятиме зі структурою та службою виробництв. Ми сподііваємося що і урок-гра в якійсь мірі цьому посприяє. Ваша робота ускладниться тим, що вам, хлопці, доведеться виконувати дві ролі – робітників штукатурів (це вам знайомо), та інженерно-технічних працівників, з чиїми обов’язками ви сьогодні познайомитеся.


  1. Введення в атмосферу гри.

  1. Знайомство зі структурою та службами виробництва, їх функціональними обов’язками.

  2. Викладач розподіляє між учнями ролі і кожному з них приколюється нагрудний знак. Уявіть, що наш ліцей – «ЕНРАН – ЗЛК» - ваша майстерня, об’єкт роботи. Групу ділимо на 3 бригади і у кожній виберемо бригадира.

Координатором на будівельному об’єкті є виконавець робіт – виконроб. У його обов’язки входить: визначення фронту робіт, розподіл бригад по ділянках, стеження за часом виконання робіт, забезпечення будівельними матеріалами, цю посаду я беру на себе.

  • Не менш потрібна людина на будівництві – майстер. Він розставляє робочих по місцях, забезпечує інструментом, спецодягом, є наставником. Після закінчення робіт майстер видає наряди в залежності від якості і обсягу виконаної роботи, а ви по цих нарядах отримуєте свою заробітну плату. Сьогодні це буде майстер в/н вашої групи Федьо Галина Михайлівна.

  • Перший помічник майстра – бригадир. Він вибирається з числа кращих, передових і сумлінних робітників. Групу ділимо на три бригади і в кожній виберемо бригадира.

  • За безпечні умови праці на виробництві відповідає інженер з охорони праці. На цю посаду дав згоду Іван Вайнраух. Хлопці, це дуже відповідальна робота – відповідати за життя і здоров’я людей. Він буде стежити чи правильно всі дотримуються правил з техніки безпеки при виконанні тої чи іншої роботи.

Виконати якісно роботу, дуже складно без служби технічного контролю. Працівники ВТК здійснють контроль на всіх етапах виробничого процесу відповідності будівельним нормам і стандартам. Цю посаду вибрала Діана.

  • А перевірку якості і властивостей будівельних матеріалів здійснюють працівники лабораторії, її буде виконувати Сніжана.

Учень-бригадир зачитує доповідь.

Ну, а тепер попросимо лаборанта приступити до своїх обов’язків – дослідити розчин на рухливість.



Учень-лаборант дає поняття рухливості, бере конус, показує і розповідає, як він буде проводити випробування.

Хлопці, зверніть увагу! Сніжани питання більше стосується предмета матеріалознавства. І це доводить взаємозв’язок матеріалознавства, спецтехнології і виробничого навчання. Пізнання в одному предметі розширює і поглиблює пізнання в іншому.

Учень-лаборант разом з майстром йде в ігрову лабораторію робити виміри за допомогою стандартного конуса.

А тепер попросимо службу ВТК перевірити наявність і готовність інструментів.

Учень-ВТК розповідає по плакату про інструменти та їх призначення,а потім іде в робочі кабінки з інспекцією.

Хлопці, настав час інструктажу.

Учень-інженер з техніки безпеки розповідає про безпечне ведення штукатурних робіт. Викладач-ведучий звертає увагу всіх учнів на стенд з ОП. До кабінету входятьучень-лаборант і учень –ВТК з доповіддю про пророблену роботу.

Хлопці, так як наш урок взаємопов’язаний з вирорбничим навчанням, то перед тим як ви пройдете на свою ділянку роботи, майстер проведе вступний інструктаж.



МАЙСТЕР

Вступний інструктаж – 45 хв.

Повідомлення теми уроку:Прийоми нанесення і розрівнювання штукатурних розчинових сумішей.

Мета уроку: Набуття практичних навичок при виконанні поліпшеної штукатурки.

-перевірка знань учнів за матеріалом нанесення штукатурних шарів на попередньому уроці виробничого навчання.

-ознайомлення учнів з матеріалами,інструментами та іншими засобами виконання штукатурних робіт;

- пояснення і показ нанесення набризку,грунту та розрівнювання розчину, послідовність виконання завдань;

- розгляд помилок, способів їх запобігання й усунення;

- розгляд правил безпеки учнів;

- закріплення і перевірка засвоєння учнями вступного інструктажу;

- видача завдань і розподіл по робочих місцях.

Учні в кількості трьох виробничих бригад переходять на робочі місця для оштукатурення завнішніх стін адмінкорпусу.

Кількість членів бригади – 15 чоловік.



Поточний інструктаж – 4 год.

    1. Вправи учнів:

  • виконання правильності трудових прийомів,операцій і процесів;

  • вдосконалення набутих навичок і умінь точного і швидкого виконання операцій.

    1. Цільові обходи:

  • перевірка організації робочого місця;

  • перевірка засвоєння нанесення та розрівнювання штукатурного розчину на стіни;

  • раціональне використання матеріалів, інструментів;

  • перевірка дотримання техніки безпеки;

  • індивідуальна робота учнів.

Учні-працівники виконують штукатурення поверхонь, наносячи послідовно кожний штукатурний шар згідно інстукційно-технологічної карти.

Під час перевірки роботи і оцінювання робіт майстер в/н івикладач підходять до учнів і задають питання кожному члену бригади.
ПЕРЕЛІК ЗАПИТАНЬ


    1. Визначення та призначення штукатурки.

    2. Класифікація штукатурок.

    3. Види штукатурних розчинів.

    4. Підготовка різних поверхонь.

    5. Штукатурні шари поліпшеної штукатурки.

    6. Способи нанесення ,способи накидання, затирання штукатурного розчину (з показом).

    7. Дефекти штукатурки.

МАЙСТЕР:

Заключний інструктаж. – 30 хв.

  1. Дати оцінку уроку.

  2. Прибирання робочих місць.

Майстер разом з учнем ВТК та учнем-бригадиром перевіряють і оцінюють роботу всіх членів бригади.

Майстер виробничого навчання та викладач оцінює кожну бригаду за:

- оцінку при опитуванні теоретичних знань;

- за виконання практичного завдання.


Підведення підсумків.

Учні! Наш бінарний урок закінчуеться. Ви показали задовільні знання з теоретичної підготовки та практичні навички по темі, познайомилися зі стрктурою та службами виробництва.



ДЕБРИФІНГ:

  1. Чи сподобався вам урок?

  2. Хотіли б ви, щоб такі форми уроку використовувалися частіше?

Ми сподіваємося, що ви свою кваліфікацію підвищите на виробничій практиці.


Майстер в/н Федьо Г. М.

З А Т В Е Р Д Ж У Ю

Старший майстер ліцею

Слодовнік А. О.

«___»_____________ р.


П Л А Н

уроку з виробничого навчання у групі №_____

«Штукатур; лицювальник-плиточник; маляр»

З професії штукатур – ІІ розряд

Майстер виробничого навчання: Федьо Г. М.

Тема програми: «Підготовка поверхонь під оштукатурення»

Тема уроку «Підготовка цегельних та дерев’яних поверхонь під оштукатурення».

Місце проведення: навчальна майстерня

Мета уроку: Розвиваюча: Набуття практичних навичок підготовки і обробки цегельних і дерев’яних поверхонь під оштукатурення.

Виховна: Привчити учнів до професіоналізму та ретельного ставлення до виконання роботи.

Методи уроку: Незакінчене речення, технічний диктант, ділова гра, випереджаюче завдання, мікрофон.

Обладнання та інстументи: скарпель, металева щітка, зубило, штукатурний молоток, рогожна щітка, штучна дрань, будівельні цвяхи, підставка для дранок -«підготовка дерев’яної поверхні під оштукатурення», «підготовка цегельної поверхні під оштукатурення».

Хід уроку:

І. Організаційна частина – 5 хв.

2. Перевірка присутніх учнів на уроці та готовність їх до уроку.



ІІ. Вступний інструктаж – 45 хв.

ІІІ. Для повторення попередньої теми та перевірки домашнього завдання майстер в/н задає запитання, а учні продовжують речення:

  1. Для підготовки поверхонь використовують такі інструменти...

  2. Розчин на поверхню наносять за допомогою ...

  3. За якістю виконання існують такі види штукатурок...

  4. Високоякісна штукатурка складається з таких шарів:...

ІУ. Мотивація учбової діяльності (повідомлення теми та мети уроку).

Оголошення теми: «Підготовка поверхонь під оштукатурення

- Бачу до уроку ви готові. Перед оштукатуренням поверхню необхідно підготувати. Як це зробити?

План уроку:



  1. Підготовка дерев’яної поверхні під оштукатурення.

  2. Підготовка цегельної поверхні під оштукатурення.

Виклад нового матеріалу.

1. Підготовка дерев’яної поверхні під оштукатурення.

Для того, щоб штукатурний шар міцно тримався на дерев’яній поверхні, її оббивають дранкою. До початку роботи з дранкою її сортують за розміром та якістю. З кривої і тонкої дранки підбивають перший шар – підстильний, а з прямої – другий (вихідний). Підстильний шар роблять з кривої дранки, оскільки між такою дранкою і поверхнею утворюватимуться більші проміжки, ніж у разі використання прямої дранки, а отже, під час штукатурення в них потраплятиме розчин, що сприятиме кращому утриманню штукатурного шару на поверхні. Дранку прибивають хрест-навхрест під кутом 45 градусів до підлоги чи стіни (при підбиванні стелі). Щоб дранка не порушувала штукатурний шар при жолобленні у разі намокання, в місцяїх стиків між кінцями дранок слід залишати проміжок 2-3 мм. З розчином у шлангах, ретельно змочують водою, для того, щоб під час оштукатурення вода з розчином не так швидко всмоктувалась в поверхню. Змочують і промивають поверхню водою, набризкуючи щітками або зі шлянгів, підлючених до водопровідної мережі.

Підготовка цегляних і кам’яних поверхонь.

Цегляні поверхні очищають від різних плям металевими щітками, а напливи зрубують зубилом. Якщо поверхня забруднена на великій площі, її очищають за допомогою піскострумного апарату. Штукатурити починають через 1-2 години після змочування.

Стіни з бутового каменю підготовляють так: шви кладки розчищають ( якщо необхідно) не менше як 15 мм, поверхні кладки очищають сталевими щітками. Щоб не розчищати шви можна у шви клоадки через кожні 100-150 мм вставляти шматки дроту, за допомогою яких роблять плетіння з дроту, для утримання штукатурного шару.

Шлакобетонні поверхні погано зчеплюються з штукатуркою. Щоб поліпшити зчеплення при формуванні шлакобетонних каменів або шлакобетонних стін, з обох боків по опалубці кріплять арматурний дріт. При звільненні шлакобетону від опалубки прикріплений арматурний дріт виймають і на поверхні залишаються борозни, в які потрапляе розчин під час штукатурення. Якщо стіни не підготовлені таким чином, то їх очищають сталевою щіткою насікають сокирою або зубилом і по насічених поверхнях просвердлюють отвори завглибшки до 20 мм, діаметром 10-12 мм, їх розташовують на відстані 50-70 мм один від одного.


Закріплення нового матеріалу.

Індивідуальна робота. Для закріплення нового матеріалу після запитання, учні продовжують речення.

Для кращого зчеплення дерев»яної поверхні з штукатурним шаром її оббивають_________

З кривої і тонкої дранки підбивають перший шар_______, а з прямої – другий шар_______.

Дранку набивають хрест-навхрест під кутом ___________ відносно підлоги чи стіни ( при підбиванні стель ). Щоб дранка не порушувала штукатурний шар при жолобленні у разі намокання, в місцях стиків між кінцями дранок слід залишати проміжок______________

завширшки.

Відстань між окремими дранками повинна бути: для горизоньальних поверхонь__

не більше________, для вертикальних_________, не більше_________. Прибивають дранкуштукатурними цвяхами завдовжки___________.

Щоб збільшити продуктивність праці при значних обсягах робіт, поверхню оббивають не окремими дранками, а _____________. Збивають щит, цвяхи забивають так, щоб їхні кінці виходили знизу дранки на _____________мм.

Вступний інструктаж завершуемо закріпленням та перевіркою засвоєння учнями навчального матеріалу методом мікрофону.

Метод мікрофону (Учні один одному задають запитання, відповідають на них і передають мікрофон).



  1. Що таке дрань ?

  2. Що таке драночні щити ?

  3. Що таке процес насікання ?

  4. Через скільки годин після змочування можна починати штукатурення поверхні ?

  5. Для чаго набивають дранку ?

  6. Чому шви кладки не повинні бути повністю заповненими?

Поточний інструктаж (самостійна робота учнів)

Вправи учнів :

  • підбір та володіння інстументами для підготовки цегляних та дерев»яних поверхонь;

  • формування початкових умінь та навиків підготовки поверхонь під штукатурення;

  • відпрацювання прийомів і способів підготовки поверхонь.

Цільові обходи:

  • Підготовка робочого місця і необхідного інструменту;

  • Перевірка правильності виконання учнями по засвоєнню операції очищення від бруду,плям, напливів розчину, розчищення швів,змочування.

  • Перевірка послідовності операцій підготовки дерев»яної поверхні: надколювання і розпилення дощок,набивка ізоляційного матеріалу, сортування драні,набивка ряду дранки, набивка вихідної драні.

  • Перевірка правильного користування інструментом та раціонального використання матеріалів.

  • Дотримання правил техніки безпеки.

  • Виявлення помилок в діях, майстер допомагає учневі самому знайти їх і відшукати шляхи їх виправлення.

  • Індивідуальна робота з учнями.


Заключний інстуктаж :

Підведення підсумків та комплексне оцінювання учнів:



  • за знання з питань теорії,

  • за правильність виконаних прийомів,

  • за дотримання техніки безпеки,

  • підтримання порядку на робочому місці,

  • самостійність у виконанні завдань,

  • за якість виконаної роботи.


Домашнє завдання:

Опрацювати конспект – підготовка поверхонь під штукатурення. Зробити дранкування на площі 2-3 м.кв.

Майстер в\н Г.М.Федьо

З А Т В Е Р Д Ж У Ю

Старший майстер ліцею

Слодовнік А. О.

«___»_____________ р.
План уроку виробничого навчання з професії

«Штукатур, лицювальник-плиточник, маляр»

Штукатур ІУ розряду. Гр. №___


Майстер виробничого навчання Федьо Галина Михайлівна.

Тема програми. Освоєння прийомів високоякісного штукатурення.
Тема уроку. Виконання високоякісної штукатурки по цегляній поверхні.
Мета уроку: формувати початкові уміння і навички виконувати високоякісну штукатурку; виховувати в учнів любов до професії;розвивати уміння самостійно приймати рішення, вирішувати проблемні ситуації.
Вид уроку :фантазії з ігровими елементами.
Матеріально – технічне забезпечення уроку :
- технологічні картки;
- правила ведення гри;
- картки – завдання;
- плакати;
- таблиці для внесення підсумків конкурсу;
- таблиця «шкала оцінок»;
- інструменти для виконання штукатурних робіт.


Хід уроку:
І. Організаційна частина.
Група ділиться на дві бригади. Кожна бригада вибирає бригадира. Доповідають бригадири про наявність членів бригади на заняттях.
Огляд зовнішнього виду учнів відповідно до вимог правил техніки безпеки.


II. Вступний інструктаж:
Повідомлення теми уроку і мети.
Сьогодні ми продовжуємо вивчати тему: "Освоєння прийомів високоякісного штукатурення".
Тема уроку: "Виконання високоякісної штукатурки по цегляній поверхні".
Ми з вами навчились виконувати підготовку різних поверхонь під різні види штукатурення, приготування розчину, нанесення розчину на поверхню, розрівнювання, затирання, виконання простої і поліпшеної штукатурки, підготовка поверхні під високоякісне штукатурення. Маючи такі знання і вміння, об'єднавши їх в одне ціле, ви зможете виконати високоякісну штукатурку. Сьогоднішній наш урок буде не такий як завжди, а трохи незвичним. Проведемо ми його в III етапи.
Літаюча тарілка з учнями групи №14 пролетіла над землею, і приземлилась в країні "Веселих і кмітливих".


І конкурс: "Технологічний бій".
Члени бригад по черзі задають питання іншій бригаді. Хто не дасть відповіді, той вибуває з гри. Перемагає та бригада, в якій залишиться більша кількість учасників.


ІІ конкурс: "Будь уважний!"
Кожній бригаді видається набір карточок, на яких написані операції технологічного процесу високоякісної штукатурки, але 1-2 карточки майстер забирає або видає зайві.
Завдання:
Швидко і правильно скласти з карточок послідовність технологічних операцій високоякісного штукатурення. Результати кожного конкурсу журі заносить в таблицю.


ІІ конкурс: "Зумій прочитати".
Вид опоряджувальних робіт ( штукатурка )


1. Інструмент для нанесення розчину.( ківш )
2. Ізоляційний матеріал.( картон)
3. Прилад для визначення густини розчину.( конус)
4. Їх влаштовують при високоякісній штукатурці. ( марка )
5. Її використовують при підготовці дерев'яної поверхні.( дранка )
6. Інструмент, що використовують при провішуванні поверхні. ( ватерпас )
7. Один із кутів, що підлягає опорядженню.( лузг)
8. Шар штукатурки при високоякісному штукатуренні.( оббризк )
9. Вид штукатурки. ( високоякісна )
10 Дефект штукатурки. ( відшарування )

VI конкурс: "Домашнє завдання".
Кожна бригада читає по одному реферату: "Високоякісне штукатурення цегляної поверхні".
План рефератів.
- Призначення високоякісної штукатурки;
- Товщина і шари високоякісної штукатурки;
- Відмінність високоякісної штукатурки від інших видів штукатурки;
- Технологічний процес виконання високоякісної штукатурки;
- Норма часу робоча для виконання їм високоякісної штукатурки і учнівська;
- Вартість 1м2 високоякісної штукатурки;
- Використання продуктивних методів при виконанні високоякісної штукатурки;
- Організація робочого місця при високоякісній штукатурці;
- Вимоги т/б при виконанні високоякісної штукатурки;
- Самоконтроль при виконанні високоякісної штукатурки;

- Оцінка якості високоякісної штукатурки.


Повністю висвітлена тема оцінюється в 12 балів.

V конкурс: “Конкурс бригадирів”
Бригадирам видається карточка-завдання, в якій є 1 питання проблемного характеру.
Питання бригадиру 1: Цегляна стіна в деяких місцях має відхилення від вертикалі, вам потрібно виконати високоякісну штукатурку. Ваші дії.
Відповідь: Потрібно виконати армування; поверхню, яка має відхилення від вертикалі, обтягнути металевою сіткою.

Питання бригадиру 2: У замовника в квартирі проведено опалення і вже поставлені радіатори, вам необхідно виконати штукатурення ніши. Ваші дії.
Відповідь: Виготовляю нестандартний півтерок-терку, де ручку кріплю з одного краю дошки, а іншим кінцем дістаю недоступні місця, спочатку намазуючи розчин, а потім затираючи цим півтерком-теркою.
Журі підводять підсумки І етапу конкурсу.
Чарівна тарілка понесла нас далі і ми приземлились в країні "Будівельників". Президент ( майстер в/н ) цієї країни привів нас на будову ПТНЗ (професійно-технічний навчальний заклад), вручив нам технологічні карти, видав завдання бригадирам і сказав: “ Проведемо конкурс між бригадами”

Завдання бригаді №1.

  1. Працюючи на столі, ваш товариш відкидав рукою зайвий провід, який висів і заважав виконувати штукатурення. Цей провід виявився під струмом, учень, вчепившись за провід, не міг його лишити. Ваші дії.

  2. Виконати високоякісне штукатурення по цегляній поверхні.
    Завдання бригади №2.

  1. На 8-му поверсі потрібно виконати штукатурення зовнішніх косяків
    віконного прорізу. Ваші дії.

  2. Виконати високоякісне штукатурення по цегляній поверхні.
    Цільові обходи робочих місць.

  1. Перевірити правильність організації робочих місць і розподіл
    обов'язків між членами бригади.

  2. Перевірити правильність виконання трудових прийомів.

  3. Перевірити дотримання правил т/б.

  4. Перевірити, як учні використовують самоконтроль в роботі.

  5. Разом з бригадирами перевірити об'єми робіт, якість виконаної штукатурки, виставити процент виконання і оцінку.

Підведення підсумків II етапу конкурсу.
Наступне приземлення тарілка зробила в країні "Веселих майстрів". Звучить музика "Меня зовут рабочий класс" (із кінофільма "Велика перерва") муз. Е. Колмановського, сл. М. Таніча.
Підведення підсумків занять.

  1. З кожної бригади по 1 учневі розповідають вірш про будівельників (домашнє завдання попереднього уроку).

Ось цеглина до цеглини,
не будинок зріс - картина,
штукатурю стелі , стіни
працьовито і сумлінно.
По собі красу лишаю.
Прийдуть мешканці сюди,
щастям і добром засяє
цей новий висотний дім.
Жити в ньому - мило й любо !
Частку серця віддала,
щоб подякували люди:
«Будівельникам – хвала!»
***
Я – робітник, його величність,
і цим званням буду пишатись.
Не так вже просто, поміж іншим,
хорошим штукатуром стати.
І залишити поколінням –
нащадкам в праці й боротьбі
не звичайнісінькі будівлі,
а світлий пам’ятник собі.

2. Доповідають бригадири : процент, якість виконаних робіт.


3. Підводжу підсумки III етапу конкурсу і оголошую бригаду, яка перемогла.
4. Повідомляю оцінки за день кожного учня.

5. Розглядаю найбільш характерні помилки, причини їх виникнення і способи їх


усунення

  1. Прибирання робочих місць.


Домашнє завдання.

Виготовити технологічну карту "Високоякісне виконання штукатурки по дерев'яній поверхні".



Майстер в/н Федьо Г. М.
Оцініть дане твердження, підкресливши одну із відповідей:

  1. проста штукатурка складається з трьох шарів (так, ні)

  2. поліпшена штукатурка має товщину 15 мм (так, ні)

  3. товщина високоякісної штукатурки 20 мм (так, ні)

  4. рухомість розчину для накривки 9-12 см. (так, ні)

  5. відхилення поверхні від горизонталі для високоякісної штукатурки складає на 1 м довжини 2 мм. (так, ні)

  6. відхилення поверхні від вертикалі для поліпшеної штукатурки на всю висоту приміщення 6 мм (так, ні)

  7. за якістю виконання штукатурки поділяються на просту, поліпшену, високоякісну (так, ні)

  8. другим шаром штукатурки є обризк (так, ні)

  9. товщина грунту складає 2 мм (так, ні)

  10. накривний шар призначений для створення фактури поверхні(так, ні).


ДОДАТКИ
Каталог: atestaciy
atestaciy -> Уроку з предмету: «Виробниче навчання» у групі «Штукатур; лицювальник-плиточник; маляр»
atestaciy -> Реферат з теми: методика проведення кваліфікаційної атестації учнів виконав: слухач кпк, майстер в/н
atestaciy -> Організація та методика проведення уроку виробничого навчання
atestaciy -> Принципи виробничого навчання
atestaciy -> Зламане крило
atestaciy -> З досвіду роботи викладача української мови та літератури Теличко Наталії Михайлівни
atestaciy -> Положення про атестацію молодших спеціалістів з медичною освітою, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23. 11. 2007 №742 [далі Положення про атестацію. Атестація таких спеціалістів здійснюється один раз на п’ять
atestaciy -> Атестаційний лист I. Загальні дані
atestaciy -> Методичні рекомендації для вчителів зарубіжної літератури Застосування нестандартних форм
atestaciy -> Інноваційні технології


Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка