«Розваги дітей влітку» (6-7 с.)



Скачати 70.02 Kb.
Сторінка1/2
Дата конвертації26.11.2018
Розмір70.02 Kb.
#70181
  1   2

І семестр

з/п

Тема уроку

Примітки

Дата

Добукварний період (14 год)

1

Вступ. Знайомство з букварем. Державний Гімн України. Опрацювання вірша Г. Чубач. Правила сидіння на уроці, правила сидіння за партою (3-5 с.)




02.09


2

Практичне ознайомлення зі словом, реченням . Спосіб умовного позначення речень.

Бесіда на тему «Розваги дітей влітку» (6-7 с.)






04.09

3

Закріплення знань про речення. Складання речень за поданою графічною моделлю. Бесіда на тему «Режим дня школяра»

(8 с.)





07.09

4

Слухання і розповідання казки Уявлення про діалог (без терміна). Інтонація і міміка, їх значення у спілкуванні.

Робота з дитячою книжкою. Українська народна казка «Колобок» (9 с.)




09.09

5

Розширення уявлень дітей про слова та речення. Логічні вправи за питаннями хто це, що це? Розподіл предметів за семантичними группами (люди, тварини, овочі, фрукти, одяг, посуд, меблі тощо) (10-11с.)




11.09

6

Ознайомлення зі словами, що є ознаками предметів. Порівняння предметів. Складання речень за схемами. (12-13с.)




14.09

7

Ознайомлення зі словами, що означають дії предметів. Складання речень за малюнками та поданими графічними схемами.

Робота з дитячою книжкою. Українська народна казка «Рукавичка» (14-15 с.)




15.09

8

Ознайомлення учнів зі складовою будовою слів. Поділ слів на склади. Розподіл предметів за семантичними групами «Свійські тварини – дикі тварини».

Складання речень (16 с.)






16.09

9

Практичне уявлення про немовні звуки та звуки мовлення. Поділ слів на склади. Складання речень за поданими схемами (17 с.)




18.09

10

Голосні та приго лосні звуки. Позначення їх умовними знаками. Формування навичок звукового аналізу простих за будовою слів.

Моделювання звукової структури слів. Складання речень.

(18 с.)





21.09

11

Тверді та м’які приголосні звуки. Позначення їх умовними знаками.

Формування навичок звукового аналізу слів (19 с.)






23.09

12

Закріплення вмінь виконувати мовний аналіз слів та речень




25.09

13

Культура спілкування. Вправляння у звуковому аналізі мовленнєвих слів. Складання графічних моделей речень.

(20 с.)





28.09

14

Узагальнення знань учнів про голосні та приголосні звуки. Звуковий аналіз слів. Складання розповіді за серією малюнків.

Робота з дитячою книжкою. За Ю.Старостенком «І трапиться ж отаке…» (Книжечка-виручалочка. 1 клас) (21с.)





29.09

Букварний період (89 год)

15

Звук [а]. Позначення його буквою Аа.

Виділення звука [а] в складах і словах. Складання речень за схемами (22-23с.)






30.09

16

Звук [у]. Буква Уу. Виділення звука [у] в складах і словах. Звуковий аналіз слів, їх моделювання (24-25с.)




02.10

17

Закріплення знань про звукове значення вивчених букв. Звуковий аналіз слів, їх моделювання




05.10

18

Звук [о]. Буква Оо. Виділення звука [о] в складах і словах. Звуковий аналіз слів, їх моделювання. Складання речень за поданими графічними моделями (26-27с.)




07.10

19

Звук [и]. Буква и. Звуковий аналіз слів. Скла­дання речень за графічними моделями (28-29с.)




09.10

20

Звук [м]. Буква Мм («ем»). Читання складів, слів і речень з вивченими буквами. Велика бува на початку речення(30-31с.)




12.10

21

Закріплення звукового зна­чення вивчених букв. Написання імен з великої букви. Читання і доповнення речень.

Робота з дитячою книжкою За Миколою Мегерою казка «Добра дівчинка».(Книжечка-виручалочка. 1 клас)




13.10

22

Звук [і]. Буква Іі. Буква і в ролі окремого слова. Читання складів і слів з вивченими буквами (32-33с.)




14.10

23

Закріплення знань про звукове значення вивчених букв. Звуковий аналіз слів, їх моделювання




16.10

24

Звуки [н], [н']. Буква Нн(«ен»). Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів і ре­чень (34-35с.)




19.10

25

Закріплення знань про звукові зна­чення букви Нн («ен»), умінь читати склади, слова з нею. Читання й доповнення речень




21.10


26

Звуки [л], [л']. Буква Лл («ел»). Звуковий аналіз слів із твердими й м’якими приголосними. Читання складів, слів і речень (36-37с.)




23.10

27

Закріплення знань про звукове значення букви Лл. Наголос у словах. Вправи на доповнення незавершених речень. Інтонаційне читання речень, текстів (38-39с.)




02.11

28

Звуки [в], буква Вв («ве»). Особові займенники він, вона, воно, вони (без вживання терміна), їх уживання в реченнях. Читання складів, слів, речень і тексту.

Робота з дитячою книжкою. За Галиною Демченко «Горобина» (Книжечка-виручалочка. 1 клас) (40-41с.)




03.11

29

Закріплення знань про звукове значення Вв. Читання слів, речень, текстів (42-43с.)




04.11

30

Звуки [с], [с']. Буква Сс («ес»). Закріплення аналітико-синтетичних умінь. Читання складів, слів і речень, словниково-логічні вправи (44-45с.)




06.11

31

Закріплення знань про звукове значення буквиСс. Опрацювання текстів «Мама і сини» (46-47с.)




09.11

32

Звук [к], [к'], буква Кк («ка»). Читання складів, слів і речень з буквою к. Робота над анаграмами. Словниково-логічні вправи. Текст «Миколин сокіл» (48-49с.)




11.11

33

Закріплення знань про звукове значення букви Кк. Читання речень поданих рукописним шрифтом. (50-51с.)




13.11

34

Звуки [р], [р']. Буква Рр («ер»).Читання складів, слів і речень. Скоромовки. Виконання словниково-логічних вправ (52-53с.)




16.11

35

Закріплення знань про звукове значення букви Рр. Опрацювання тексту «Ранок біля річки»

Робота з дитячою книжкою. За Борисом Вовком «Чиї квіти найгарніші?» (Книжечка-виручалочка. 1 клас) (54-55с.)




17.11

36

Звуки [п], буква Пп («пе). Звуковий аналіз слів. Словниково-логічні вправи. Текст «На Івана Купала» (56-57с.)




18.11

37

Закріплення знань про звукове значення букви Пп. Читання речень. Опрацювання тексту «Веселі пісні» (58с.)




20.11

38

Закріплення знань про звукове значення букви Пп. Аналітико-синтетичні вправи з вивченими звуками і букваим. Опрацювання тексту «Сливи». (59с.)




23.11

39

Звуки [т], [т']. Буква Тт («те»). Читання складів, слів і речень. Скоромовки. Словниково-логічні вправи (60-61с.)




25.11

40

Закріплення знань про звукові значення букви Тт («те»). Текст «Котик і півник». Скоромовка (62-63с.)




27.11

41

Звук [е]. Буква Ее. Уявлення про антоніми. Текст «Веселі іменини» (64-65с.)




30.11

42

Закріплення знань про звукове значення букви Ее. Текст «Село Веселе». Читання речення, поданого рукописним шрифтом (66-67с.)




01.12

43

Звуки [д], [д']. Буква Дд («де»). Практичне засвоєння дзвінкої вимови звуків у кінці складів і слів. Словниково-логічні вправи.

Робота з дитячою книжкою За Яном Бжехвою Вірші про тварин. (Книжечка-виручалочка. 1 клас) (68-69с.)




02.12

44

Закріплення знань про звукові значення букви Дд. Текст «Парк на пустирі». Скоромовка. Читання речень, поданих рукописним шрифтом (70-71с.)




04.12

45

Звуки [з], [з']. Буква Зз («зе»). Практичне засвоєння дзвінкої вимови звуків у кінці складів і слів. Фразеологізми. (72с.)




07.12

46

Зіставлення звуків [з] - [с], [з’] - [с’]. Опрацювання тексту «Весела зима». Скоромовки (73с.)




09.12

47

Закріплення знань про звукові значення букви Зз. Текст «Ранок на озері» (74-75 с.)




11.12

48

Буква ь («знак м'якшення»). Позначення нею м'якості приголосних звуків. Опрацювання тексту «Льон». (76с.)




14.12

49

Закріплення букви ь («знака м'якшення»). Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту «Дарунки лісу» (77с.)




15.12

50

Звуки [б] [б'], буква Бб («бе»). Вправи на зіставлення вимови слів зі звуками [б], [п]. Словниково-логічні вправи. Опрацювання тексту «Великі друзі» (78-79с.)




16.12

51

Закріплення знань про звукове значення букви Бб.

Текст «Білки» (80-81с.)



Робота з дитячою книжкою За Євгеном Чарушиним. Оповідання про тварин.(Книжечка-виручалочка. 1 клас)




17.12

52

Звуки [г], [г'], буква Гг («ге»). Читання слів і складів. Логічні вправи «Де живе?», «Де росте?» Читання речень з рукописного тексту (82-83с.)




18.12

53

Звуки [г], буква Ґґ («ге»). Читання слів і складів. (84-85с.)




21.12

54

Закріплення знань про звукове значення букв Гг, Ґґ. Текст «Гурток «Умілі руки»» (86 с.)




23.12

55

Закріплення знань про звукове значення букв Гг, Ґґ. Текст «Восени на городі» (87с.)




24.12

56

Звук [ч], буква Чч («че»). Читання складів слів. Звуковий аналіз слів. Словникові-логічні вправи. «Закликаночки». Скоромовка (88-89с.)




25.12

ІІ семестр

57

Закріплення звукового значення букви Чч. Текст «На полонині» (90с.)







58

Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання вірша «Карпати». Загадки. (91с.)







59

Звук [й], буква Йй («ій», «йот»). Читання слів. Вправи з розвитку фонетичного слуху

Робота з дитячою книжкою За Панасом Висіканом «Дві тополі» (Книжечка-виручалочка. 1 клас)







60

Закріплення звукового значення букви Йй. Опрацювання тексту «Казковий світ» (92-93с.)







61

Закріплення звукового значення букви Йй. Буквосполучення йо. Опрацювання тексту «Пасіка (94с.)







62

Закріплення букви «йот». Опрацювання народної пісеньки «Зайчику, зайчику». Читання в особах (95с.)







63

Звук [х], буква Хх («ха»). Читання слів. Звуковий аналіз слів. (96с.)







64

Зіставлення звуків [г] - [х]. Опрацювання вірша «Колискова пісненька». Загадки (97с.)







65

Звук [х], буква Хх («ха»). Опрацювання тексту «Казкові хмаринки». Загадка (98-99 с.)







66

Буква Яя. Позначення буквою сполучення звуків [йа]. Позначення буквою Яя звука [а] у сполученні з [й] та іншими м'якими при­голосними. Словниково-логічні вправи. (100 с.)







67

Позначення буквою «я» звук [а] та м’якості попереднього приголосного. Словниково-логічні вправи. Опрацювання вірша Н.Забіла «Хто кого злякався?». (101с.)







68

Закріплення звукового значення букви Яя. Звуко-буквений аналіз слів. Опрацювання тексту «Ялта». Загадка (102-103 с.)

Робота з дитячою книжкою. За Ларисою Писемною «Андрій та Бублик»(Книжечка-виручалочка. 1 клас)







69

Звук [ж], буква Жж(«же»). Дзвінка вимова звука [ж] у кінці складів і слів. Заучування скоромовок. (104-105с.)







70

Закріплення звукового значення букви Жж. Опрацювання української народної казки «Лисиця і Журавель». Робота з прислів'ям (106-107 с.)







71

Звук [ш], буква Шш («ша»). Читання слів, речень. Бесіда про дитячі ігри — спортивні та інтелектуальні (108-109с.)







72

Зіставлення звуків [ш] — [ж] у складах і словах. Опрацювання оповідання «Поспішай, синичко!»

(за Г.Демченко). (110 с.)









73

Закріплення звукового значення букви Шш. Заучування вірша П.Воронька «Кожушок». В. Верховень «Скоромовка». (111с.)







74

Звуки [ц], [ц'], літера Ц ц («це»). Звуко-буквений аналіз слів. Скоромовка. (112 с.)







75

Закріплення звукових значень букви Цц. Опрацювання тексту «Циркова залізниця». Читання речення, поданого рукописним шрифтом. (113 с.)

Робота з дитячою книжкоюЗа Андрієм Коцюбинським «Ліки для Буцика»(Книжечка-виручалочка. 1 клас)







77

Закріплення звукового значення літери Цц. Оп­рацювання казки «Родичі» та вірша В.Лучука «Уставати рано треба». (114-115 с.)







78

Буква Її, позначення нею звукосполучення [йі]. Звуковий аналіз слів. А. Камінчук «В зелені діброва», «На екскурсії» (116-117с.)







79

Закріплення букви Її. Опрацювання тексту «Гроші України»

(118 с.)








80

Закріплення вивчених букв. Опрацювання тексту «Міста України». Складання розповіді про своє село. (119 с.)







81

Буква Юю, позначення нею звукосполучення [йу], зву­ка [у] та м'якості приголосного. Заучування напам'ять вірша Лесі Українки «Пісенька вес­няної води» (120 с.)







82

Закріплення звукових значень букви Юю. Опрацювання вірша О. Пархоменка «Я матусю дожидаю». Прислів’я. (121с.)

Робота з дитячою книгою. За Василем Струтинським «Річчина хвороба» (Книжечка-виручалочка. 1 клас) (131 с.)







83

Закріплення звукових значень букви Юю. Звуко-буквений аналіз слів. Опрацювання оповідання М. Коцюбинського «Десять робітників» та вірша І. Січовика «Руки». (122-123с.)







84

Буква Єє, позначення звукосполучення [йе], зву­ка [е] та м'якості приголосного. Опрацювання оповідання за

В. Сухомлинським «Барвисте коромисло». (124-125 с.)









85

Закріплення букви Єє. Опра­цювання тексту «Київське метро»

(126-127 с.)









86

Буква Щщ («ща»), позна­чення нею звукосполучення [шч]. Опрацювання уривка вірша В.Симоненка і тексту «Наша Батьківшина». Прислів'я (128-129 с.)







87

Закріплення звукового значення букви Щщ. Опрацювання вірша Г. Малик «Що для чого треба?» (130 с.)







88

Закріплення звукового значення вивчених слів. Опрацювання тек­сту І. Прокопенко «Про що шепотіли берізки».







89

Звук [ф], буква Фф («еф»). Читання слів. Опрацювання вірша І.Макоти «Буква Ф» (132 с.)







90

Закріплення звукового значення букви Ф. Опрацювання тексту «Телефон». Складання правил розмови по телефону. (133 с.)

Робота з дитячою книжкою. Я. Пінясов «Хитрий огірок» («Струмочок» с.174-176)







91

Закріплення звукового значення букви Фф. Опрацювання текстів «Жирафи» і «Жарт» (134-135с.)







92

Звук [дз],[дз’], позначення їх буквосполученням дз. Вірш А.Зарудного «Дзвіночки» та оповідання Ю.Старостенка «Лісовий майстер» (137 с.)







93

Звук [дж], позначення його буквосполученням дж. Відпрацювання злитої вимови звука [дж]. Звуко-буквений аналіз слів. Опрацювання вірша Н.Забілої «Джміль» (138 с.)







94

Закріплення звука [дж], буквосполучення «дж». Опрацювання оповідання В. Дуб «Бджілка» і вірша

Л. Костенко «Піднімає джміль фіранку…» (139 с.)









95

Апостроф. Роль апострофа в українській мові. Вимова і написання слів з апострофом. Н.Красоткіна «В п’ятницю, у надвечір’я» (140 с.)







96

Закріплення правила вживання апострофа в українській мові. Опрацювання тексту «Комп’ютерна мишка» і вірша «Узявсь Дем’ян навчати кішку» (141 с.)







97

Тарас Григорович Шевченко — великий український поет. Читання вірша поета (142-143 с.)

Робота з дитячою книжкою. Вірші Т.Г. Шевченка







98

Іван Якович Франко — вели­кий український письменник. Опрацювання казки Івана Франка «Лисичка і Рак»(144-145 с.)







99

Леся Українка велика укра­їнська поетеса. Інтонаційне читання вірша поетеси, чи­тання в особах (146-147 с.)







100

Михайло Коцюбинський. Казка «Про двох цапків» (148 с.)







101

Опрацювання тексту «Хороші звичаї». Вправи на звуко-буквений аналіз слів (149 с.)







102

Робота над текстом «Мрія збулася» (150 с.)







103

Робота над виразним читан­ням вірша А.Костецького «Буде день веселий» (151 с.)







Післябукварний період ( 16 год)

104

Ознайомлення з підручником «Післябукварик». Опрацювання творів із «Післябукварика» (4 с.)

Робота з дитячою книжкою. Роман Завадович «Книжечка» (Позакласне читання)







105

Анатолій Зимін «Щаслива людина» (6-7 с.)







106

Опрацювання твору «Ми живемо в Україні» із «Післябукварика» (10 с.) Робота з картою України (9 с.)







107

Вадим Крищенко «Добрий день», «Скажи людині: «Доброго дня!»»

(за Василем Сухомлинським) (12, 14-15 с.)









108

Микола Вінграновський «Річечка» . Загадки.(18-19 с.)







109

«Підсніжник»(За Борисом Вовком) (26-27 с.)







110

«Різнокольорові звірята» (За Михайлом Пляцковським) (30-31 с.)







111

«Звірі - няньки»

(З журналу) (34-35 с.)









112

«В одному королівстві» (За Ніною Вернигорою) (42-43 с.)

Робота з дитячою книжкою. В.Кава «Сашкове переживання» («Струмочок» с.43-44)







113

Олег Буцень «Неслухняний м’ячик» (46-47 с.)







114

Вправи для розвитку навичок читання. «Весняні канікули» (50-51 с.)







115

Т. Білецька «Корисна розмова». Складання розповіді за малюнками та планом (52-53 с.)







116

М. Герасименко «Вадиків кашель», «Дивний ранок»

(62-63 с.)



Робота з дитячою книжкою. П. Бабанський «Чарівна паличка» («Струмочок» с.44-46)







117

Казка «Троє кошенят» (За Дональдом Біссетом). Переказ за планом (70-71 с.)







118

«Ката-Чепурушка» (За Ференцом Морою) (74-75 с.)







119

Вправи для розвитку навичок читання. «Нашому організму потрібні вітаміни» (82-83 с.)

Підсумок за рік.









Каталог: ld
ld -> Принципи реалізації наукової діяльності університету: активна участь у формуванні та
ld -> Програма навчальної дисципліни історія світової культури
ld -> Тема Основні етапи розвитку документознавства
ld -> Програма навчальної дисципліни міфологія Галузь знань 0201 культура Напряму підготовки 020101 культурологія
ld -> Дивовижний світ многогранників
ld -> Програма розвитку дітей дошкільного віку зі спектром аутистичних порушень
ld -> Діти з порушеннями психофізичного розвитку як суб'єкт корекційної освіти план
ld -> Інформаційний пакет 04 основи корекційної педагогіки
ld -> Есе на тему: “Українське мистецтво другої половини ХVII-XVIII ст.”
ld -> Дипломної освіти «Допущено до рецензування»

Скачати 70.02 Kb.

Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка