Сценарій проведення Малих олімпійських ігор «Діти Харківщини»



Дата конвертації22.11.2018
Розмір103 Kb.
#66129
ТипСценарій
Сценарій проведення

Малих олімпійських ігор

«Діти Харківщини»

серед учнів Федорівського НВК

у 2014-2015 н. р.

Девіз змагань: «Швидше, вище, сильніше!»
Мета . Ознайомити дітей з історією виникнення Олімпійських ігор та їх символікою; поглибити знання про видатних українських спортсменів; формувати зацікавленість учнів до занять фізичними вправами та стійкий інтерес до олімпійського спорту – провідника миру, духовності, єдності. Розвивати фізичні уміння та навички, сміливість, бажання перемогти, почуття колективізму, дружби, взаємовиручки. Виховувати моральні і вольові якості у дітей, почуття патріотизму, любові до Батьківщини.
Місце проведення – спортивний зал Федорівського НВК.

Зал прикрашається прапорцями, плакатами, повітряними кульками. На баскетбольному щиті знаходиться емблема з зображенням п’яти олімпійських кілець. На спеціально відведеному місці встановлюється символічна чаша для проведення обряду запалення олімпійського вогню. На флагшток закріплений олімпійський прапор.

Встановлені мікрофони та музичний центр.
Хід урочистого відкриття малих Олімпійських ігор
(Учасники шикуються для урочистого відкриття малих Олімпійських ігор. Про початок свята сповіщають сурмачі).
Ведучий: Доброго дня, шановні пропагандисти фізкультури, спорту і здорового способу життя! Вітаємо всіх учасників малих Олімпійських ігор!
Ведучий: Олімпійські ігри виникли у Стародавній Греції. Існує така легенда про їх виникнення. Тяжкі війни розорювали грецькі держави. Люди хотіли покласти кінець війнам, але не знали, як це зробити. Вихід знайшов цар Іфрит, який за порадою мудреця організував ігри, угодні богам. Так в Греції був установлений звичай, завдяки якому один раз у чотири роки у розпалі воєн, всі складали зброю і відправлялись в Олімпію на ігри.
Ведучий: Першим видом змагань був біг, другим – метання списа, третім – боротьба, останнім – кулачні бої.

По закінченні Олімпійських ігор переможців усіх видів змагань нагороджували лавровими вінками.

Згодом Грецію завоювали римляни. Римський правитель заборонив проведення Олімпійських ігор. Відродились Олімпійські ігри лише у минулому столітті, завдяки ініціативі французького громадського діяча П’єра де Кубертена. І знову це була Греція, місто Афіни.

Олімпійський девіз складається з трьох слів: «Швидше, вище, сильніше!»


Ведучий: Шановні учасники олімпіади! Сьогодні у нас відкриваються малі Олімпійські ігри, де ви позмагаєтесь у силі, спритності, винахідливості і просто відпочинете. Раді вас бачити завжди здоровими, готовими до фізичних випробувань.
Ведучий: Капітанам команд приготуватися до здачі рапортів!

(Головний суддя робить перекличку: «Команда 3-го класу!»



Команда відповідає: «Є!» Капітан команди: «Наш девіз!»____

Команда! Рівняйсь! Струнко!

Товариш головний суддя змагань! Команда «________» до участі в малих Олімпійських іграх готова! Капітан команди _________! Вільно.(говорить капітан команди, коли повертається до команди).
Вчитель фізкультури: Товариш голова малого Олімпійського комітету!

Учасники змагань на лінійку, присвячену відкриттю малих олімпійських ігор вишикувались і готові до її проведення! Дозвольте внести олімпійський факел та підняти олімпійський прапор!


Директор школи: Дозволяю!
Ведучий: За традицією на церемонії відкриття Ігор запалюють олімпійський вогонь. Та спершу його запалює грецька жриця богині Вести в Олімпії від променів сонця. Переходячи з рук в руки, смолоскип перетинає багато країн, щоб досягти олімпійського стадіону. Сьогодні ми також запалюємо олімпійський вогонь – символ миру і дружби народів планети.
Ведучий: Увага! Внести Олімпійський факел надається кращому спортсмену нашого навчально-виховного комплексу, учню ____ класу ___________________.

(Звучить урочиста музика. Олімпієць з факелом робить почесне коло та встановлює факел на спеціальну підставку.)


Ведучий: Олімпіада має свій прапор. Олімпійський прапор – це біле полотнище із зображенням п’яти зчеплених між собою кілець, що символізують п’ять континентів: Європу, Африку, Америку, Азію, Австралію. Європа зображена за допомогою кільця синього кольору, Африка – чорного кольору, Америка – червоного кольору, Азія – жовтого , Австралія – зеленого.

Олімпійський прапор підіймається на відкритті Олімпійських ігор.


Ведучий: Увага! Право підняти Олімпійський прапор надається ____________________________________________________________.

(Звучить Гімн Олімпіади).



Ведучі: Свято оголошується відкритим!
Ведучий: Слово для привітання надається директору Федорівського навчально-виховного комплексу Погуляйло Т. І.

(або заступнику з навчально-виховної роботи Чернецькій О. Ф.)



(Виступ. Привітання.)
Ведучий: Ознайомити з порядком проведення малих Олімпійських ігор ми запрошуємо вчителя фізичної культури Безкоровайного В. І.

(Оголошується порядок проведення спортивних змагань).


Ведучий: А зараз настав час оголосити перший тур змагань.
Ведучий: Сьогодні ми проведемо олімпійські змагання серед учнів 3-4 класів.

Ведучий: Тож сурмачі, гучніше ви заграйте

Та наші ігри починайте!



Ведучий: Запрошуємо команди зайняти свої місця.

Перший день змагань (3-4 класи)

СПОРТИВНА ВІКТОРИНА ДЛЯ 3-4-х КЛАСІВ



І. Відгадайте загадки.

1. Із неба диво золоте 2. Що таке – живе і ллється,

І світить нам, і гріє. Часом на камінь дереться,

Ніщо без нього не росте, Як немає – все всихає,

І всяк йому радіє. Звір і птиця помирає.

(Сонце). (Вода).

3. Його ніхто не помічає, але воно є скрізь. Воно необхідне всім живим істотам. Без нього людина може прожити всього декілька хвилин. (Повітря).



Всі ми знаємо, що сонце, повітря і вода – наші найкращі друзі. Чому?

4. Хлопці б’ють мене ногами, 5. З рогами, а не коза,

А дівчата б`ють руками, Є сідло, а не кінь.

Та від цього я не плачу, З педалями, а не рояль,

А ще вище скачу. (М’яч). З дзвоником, а не двері.

(Велосипед).

Види спорту:волейбол, баскетбол, Види спорту: велогонки,велотрек.

футбол, теніс,хокей на траві.

6. Я на них з гори спускаюсь 7. П’ять на п’ять хлоп’ят летять,

І на гору підіймаюсь, Глядачі їм щось кричать,

По снігу, як вихор, мчу, Вимагають щось забити,

Наче птах лечу, лечу. До воріт не допустити.

І нічого не лякаюсь - Як хлоп’ята називаються?

За дві палиці тримаюсь. Де усе це відбувається?

(Лижі). (Хокеїсти, льодове поле).

Види спорту:біатлон, лижні гонки,

гірські лижі.

8. Чорна мишка через лід 9. У зимову веселу пору

Бігла, залишивши слід, Ми кращі друзі дітвори.

А за нею хлопець квапив Вивозять діти нас на гору,

Дерев’яну гнуту лапу. А ми веземо їх з гори.

(Шайба та ключка). (Санки).

Вид спорту:хокей. Вид спорту:бобслей.

10. Приладнаю їх як слід, і вони вже ріжуть лід. (Ковзани).



Види спорту: хокей, фігурне катання, конькобіжний спорт.

11. Їду, їду, ні коліс, ні сліду. (Човен).



Види спорту: веслування, вітрильний спорт.

12. Я не їм вівса, ні сіна, дайте випити бензину,

Усіх коней обжену, кого хоч наздожену. (Автомашина) «Формула-1»
ІІ. Дайте відповіді на запитання спортивної вікторини.


  1. Назвіть батьківщину Олімпійських ігор. (Олімпія, в Греції).

  2. Назвіть олімпійський девіз. (Швидше, вище, сильніше).

  3. Скільки кілець зображено на прапорі Олімпійських ігор? (5). Що вони означають? ( 5 континентів).

  4. Як часто проводяться Олімпійські ігри? (Раз на 4 роки).

  5. Що таке «Біла Олімпіада»? (Зимові Олімпійські ігри).

  6. Який м’яч найважчий, а який найлегший? (Найважчий набивний, найлегший – тенісний).

  7. Назвіть ігри, в яких грають в м’яч. (Водне поло, мотобол, волейбол, баскетбол, футбол, хокей на траві, теніс).

  8. Під час якої гри вболівальники кричать: «Олє-олє-олє»? (Футбол).

  9. Під час якої гри вболівальники кричать:»Шайбу-шайбу»? (Хокей).

  10. В якому виді спорту вдягають рукавиці? (Бокс).

  11. Назвіть зимові види спорту. (Лижні гонки, біатлон, хокей, бобслей, фігурне катання, слалом).

  12. Назвіть літні види спорту. (Плавання, гімнастика, велогонки, футбол, пляжний волейбол, легка атлетика, веслування).

  13. Скільки гравців у футбольній команді? (11).

  14. Що захищає воротар? (Ворота).

  15. Хто такі Андрій Шевченко та Олег Блохін? (Видатні футболісти).

  16. Хто така Яна Клочкова? ( Харків’янка, олімпійська чемпіонка з плавання).

  17. Хто такий Міхаель Шумахер? (Гонщик, переможець «Формули-1».

  18. Скільки світових рекордів установив український стрибун Сергій Бубка? А) 15; Б) 24; В) 35 (35).




  1. Назвіть імена відомих братів-боксерів. (Віталій і Володимир Кличко).


Ведучий: Дякуємо командам за участь у вікторині, а зараз запрошуємо вас на веселі естафети.

1 естафета «Біг каракатиць»

Пересування в упорі позаду ногами або спиною вперед.


2 естафета «Хокей»

Ведення ключкою шайби з обведенням встановлених на одній лінії кеглів.


3 естафета «Висаджування та збирання картоплі»

Діставання з відра почергово трьох картоплин і покладення їх на позначки на підлозі одним гравцем, а збирання іншим.


4 естафета «Скачки на м’ячі»

Учень, сидячи на м’ячі, стрибає до позначки, що на відстані 6-8м, і, піднявши м’яч, бігом повертається до наступного гравця й передає йому м’яч.


5 естафета «Колобок»

Пам’ятаєте, як в казці Колобок обійшов Зайця, Вовка, Ведмедя, але попався Лисиці.

У нас замість перших трьох звірів будуть кеглі, а замість Лисиці – відро. Кожний учасник команди ногами проводить м’яч (Колобок) між кеглями, потім бере його до рук і старається попасти у відро. Після попадання біжить назад і передає м’яч наступному гравцю.
6 естафета «Барон Мюнхаузен»

Пам’ятаєте, як барон Мюнхаузен літав на ядрі? В цій естафеті ми теж допоможемо барону подолати відстань від однієї фортеці до іншої. Замість ядра у нас буде пожмакана газета.

Учасники естафети по черзі «товкають» «ядро»: перший від старту до місця падіння, другий – від місця падіння до іншого місця падіння і т. д.

Виграє та команда, яка перша добереться до ворожої «фортеці» - лінії фінішу.



7 естафета «Риболов»

Ставиться відро води – озеро, в якому плавають звичайні сірники – рибки.

Завдання кожного учасника естафети – добігти до «озера», піймати «вудочкою» (ложкою) «рибку» і положити її до себе в «садок» (тарілку). Потім ложка передається наступному учаснику. Не забудьте, що рибок потрібно виловлювати з водою, інакше вони можуть померти.

Другий день змагань (5-6 класи)

СПОРТИВНА ВІКТОРИНА ДЛЯ 5-6-х КЛАСІВ



І етап «Олімпійський»

1. Назвіть батьківщину Олімпійських ігор. (Олімпія, в Греції).

2. Назвіть символи Олімпійських ігор. (Олімпійський прапор, олімпійські кільця, олімпійський гімн, олімпійська присяга.)

3. Назвіть олімпійський девіз. (Швидше, вище, сильніше).

4. Скільки кілець зображено на прапорі Олімпійських ігор? (5). Що вони означають? ( 5 континентів).

5. Якого кольору ці кільця та які континенти вони символізують? (Блакитний – Європа, жовтий – Азія, чорний – Африка, червоний – Америка, зелений – Австралія).

6. Як часто проводяться Олімпійські ігри? (Раз на 4 роки).

7. Що таке «Біла Олімпіада»? (Зимові Олімпійські ігри).


ІІ етап «Спорт, спорт, спорт»

  1. Як називається початковий момент змагання? (Старт).

  2. Скільки гравців у футбольній команді? (11).

  3. У якій грі використовується найлегший м’яч? (Настільний теніс).

  4. Як називається місце для змагання у боксі? ( Ринг).

  5. Як називається гра з ключкою і шайбою? (Хокей).


ІІІ етап «Імена»

  1. Назвіть ім’я засновника сучасних Олімпійських ігор. (Француз П’єр де Кубертен).

  2. Назвіть ім’я першої української олімпійської чемпіонки. (Фігуристка Оксана Баюл).

  3. Назвіть імена видатних українських футболістів. ( Андрій Шевченко, Олег Блохін).

  4. Назвіть імена відомих українських олімпійських чемпіонок з художньої гімнастики. (Ірина Дерюгіна, Лариса Латиніна, Катерина Серебрянська).

  5. Назвіть ім’я українського стрибуна, який установив 35 світових рекордів. (Сергій Бубка).

  6. Назвіть імена відомих братів-боксерів. (Віталій і Володимир Кличко).

  7. Хто зі спортсменів-харків’ян отримав золоту медаль з плавання на 27 літніх Олімпійських іграх у Сіднеї? (Яна Клочкова).

Естафети для 5-6 класів

1 естафета «Пінгвіни»

Правда, пінгвіни дуже цікаво пересуваються? Вони ще умудряються носити своїх дитинчат між ногами, щоб ті не замерзли.

Попробуємо і ми: між колінками потрібно затиснути м’яч і нести таким чином до відмітки і назад (стрибати не можна, потрібно тільки йти).
2 естафета «Триноги»

Триноги – це такі змагання в забігах, де у кожної пари бігунів ноги зав’язані шарфом. Виходить, що у кожної пари бігунів нібито три ноги, а не чотири.

Від кожної команди потрібна пара учасників. Перемагає пара, яка перша прийде до фінішу. Дистанція 10м.
3 естафета «Не впусти кульку»

На лінії старту кожен учасник отримує дві палиці, якими потрібно затиснути повітряну кульку і пронести її до відмітки і назад. Потім інвентар потрібно передати наступному учаснику. Якщо кулька упала, потрібно зупинитися, підняти її, затиснути палицями і знову бігти.


4 естафета «Парна чехарда»

Всі діти знають гру в чехарду: один нахиляється, а інший стрибає через нього. Потрібно по 2 учасника від кожної команди.

Для розгону дозволяється робити не більше трьох кроків. Перестрибнувши через товариша, зроби три кроки вперед, Щоб той міг розігнатися й стрибнути через тебе.

Перемагає та пара, яка прийде до фінішу першою. Дистанція 10м.


5 естафета «Піймай м’яч»

Команда шикується в колону. Перший гравець кидає м’яч тому учаснику (ведучому), який знаходиться на відстані 9м за лінією, і перебігає у «хвіст» команди. Наступний гравець ловить м’яч від ведучого і знову повертає йому.

Виграє та команда, яка швидше закінчить кругову естафету. Не упустіть м’яч!

6 естафета «Попелюшка»
У команді повинна бути парна кількість гравців. Члени команди шикуються в колону по одному. Перший гравець «Мачуха» стартує з відром, у якому знаходиться «сміття» - кубики. «Мачуха» розкидає кубики по всій дистанції, повертається назад і передає пусте відро наступному гравцю «Попелюшці», яка повинна зібрати у відро «сміття» - розкидані кубики.

7 естафета «Черепаха»
Відмінність цієї тваринки – хатка на спині і повільне переміщення.

Про це необхідно пам’ятати учасникам естафети. Панциром послужить таз, який потрібно надіти на спину, а щоб він не упав, треба повзти на четвереньках, причому дуже повільно. Після повернення на старт «панцир» передається наступній черепасі.


8 естафета «Стрибуни»
Кожен учасник стрибає, схрестивши ноги до лінії, а назад стрибає на одній нозі.
9 естафета «Риболов»
Ставиться відро води – озеро, в якому плавають звичайні сірники – рибки.

Завдання кожного учасника естафети – добігти до «озера», піймати «вудочкою» (ложкою) «рибку» і положити її до себе в «садок» (тарілку). Потім риболовний інвентар (ложка и тарілка) передається наступному учаснику. Не забудьте, що рибок потрібно виловлювати з водою, інакше вони можуть померти.


10 естафета «Стрибки по купинах»
На доріжці малюють кола діаметром 30см на відстані 100см одне від одного на ширині 50см. Учасники повинні подолати відстань етапу, стрибаючи з купини на купину.
Третій день змагань (7-8 класи)

СПОРТИВНА ВІКТОРИНА ДЛЯ 7-8-х КЛАСІВ


І. Знайди відповідність «Країна, в якій відбулись Олімпійські ігри – її столиця».

1. Афіни Фінляндія

2. Берлін Росія

3. Гельсінкі Великобританія

4. Лондон Греція

5. Мехіко Китай

6. Москва Німеччина

7. Париж Мексика

8. Пекін Швеція

9. Рим Японія

10. Стокгольм Франція

11. Токіо Італія


ІІ. Закресли зимові Олімпійські види спорту
1. Баскетбол 12. Дзюдо

2. Вільна боротьба 13. Бобслей

3.Фігурне катання 14.Футбол

4. Лижний спорт 15. Кьорлінг

5. Волейбол 16. Біатлон

6. Стрибки з трампліну 17. Стрибки на батуті

7. Бокс 18. Тріатлон

8. Фрістайл 19. Веслування

9. Гірськолижний спорт 20. Художня гімнастика

10. Ковзанярський спорт 21. Хокей

11. Кульова стрільба 22. Настільний теніс
ВІКТОРИНА (7-8 кл.)

1. Хто мав право брати участь в Олімпійських іграх Стародавньої Греції? (Вільні грецькі громадяни).

2. Хто не мав право брати участь в Олімпійських іграх Стародавньої Греції? (Жінки і раби).

3. З яких видів спорту проводилися змагання на Олімпійських іграх у Стародавній Греції? (Біг, метання списа, боротьба, кулачні бої).

4. Хто із видатних математиків був олімпійським чемпіоном з кулачного бою? (Піфагор).

5. Хто є ініціатором відновлення Олімпійських ігор і засновником сучасного олімпійського руху? (Французький громадський діяч та просвітитель П’єр де Кубертен).

6. Як називається поетичний твір П’єра де Кубертена, в якому він висловив свої погляди на призначення олімпійського спорту, його гуманістичні ідеали та принципи? («Ода спорту»).

7. Що таке «Фейр Плей»? (від англ. «Fair Plau – «чесна гра») - збірка правил, яких повинні дотримуватися спортсмени, тренери, вболівальники – всі ті, хто пов'язаний зі спортом.



Головні з них:

  • не жадай перемоги будь-якою ціною;

  • зберігай честь і гідність на спортивних аренах;

  • головне – вдосконалення своєї особистості, подолання особистих слабостей, а не перемога над суперником).

8. Яка довжина марафонської дистанції? (42км 195см).

9. Звідки пішло слово «стадіон»? Що воно означає? ( З давньогрецької мови, воно означає 600 ступнів Геракла – це 192м 27см – «стадія».)

10. Що таке МОК? (Міжнародний Олімпійський комітет).

11. Який із зимових видів спорту першим був включений у програму олімпійських змагань? (Фігурне катання, Лондон, 1908 рік).

12. У якому році збірна спортсменів України виступила незалежною командою? (У 1996 році, в Атланті, посіла 9 місце в командному заліку).

13. Назвіть імена відомих українських спортсменів.

14. Що таке параолімпійські ігри та коли вони проводяться? (Це міжнародні спортивні змагання для людей із обмеженими фізичними можливостями. Традиційно проводяться після Олімпійських ігор).

Естафети для 7-8 класів
1 «Баскетбольна естафета»

Команди шикуються в колону по одному перед стартовою лінією. На відстані 15м перед колонами ставлять фішки у 3-х метрах одна від іншої, у першого учасника кожної команди у руках баскетбольний м’яч. По сигналу перший учасник починає ведення м’яча, обводячи фішки, обвівши останній орієнтир, кидає м’яча у баскетбольний кошик. Після влучення у кошик, учасник, тримаючи м’яча у руках, по прямій вертається до команди й передає його з рук у руки наступному учаснику.



Основні правила:

  • учаснику, який не влучив у кошик, дається друга спроба, якщо гравець знову не влучив, команді додається штрафний час – 5 секунд.

  • м’яч передається учасникам за лінією старту з рук у руки. 2. «Човниковий біг»

Команди шикуються у колону по одному перед стартовою лінією. На відстані 9м від старту встановлюються орієнтири (кеглі). Кожний учасник по сигналу пробігає дистанцію з обов’язковим оббіганням орієнтиру-повороту і повертається до команди, передаючи естафету торканням руки.

  1. «Естафета у мішках»

Команди шикуються у колону по одному перед стартовою лінією. На відстані 15м перед колонами ставлять орієнтир. По команді учасник у мішку просувається стрибками до лінії орієнтира й вертається назад до лінії старту, після чого передає мішок наступному учаснику.

Основні правила:

  • учасник одягає мішок тільки за лінією старту;

  • допомога учасників команди допускається.

  1. «Комбінована естафета-1»

Комбінована естафета складається з 3-х етапів.

1-й етап – починають дівчата.

Команди шикуються у колону по одному перед стартовою лінією.

У руках першої учасниці гімнастичний обруч. По сигналу з лінії старту учасниця починає перекочувати обруча до орієнтиру-повороту, розташованого на відстані 15м . Оббігаючи орієнтир, повертається назад, виконуючи перекочування, передає обруча наступній учасниці.
2-й етап – юнаки.

Учасник стрибає через скакалку, приземляючись на майданчик з ноги на ногу за лінією орієнтиру і повертається у зворотному напрямі, передає скакалку наступному учаснику за лінією старту.



3-й етап – уся команда.

Два учасника стають у гімнастичний обруч, при пересуванні один учасник веде баскетбольного м’яча, інший тримає обруча. У зворотному напрямку учасники міняються виконанням завдання.



Основні правила:

  • перекочування обручу вперед здійснюється постійним його торканням рукою;

  • старт дається один раз, а час фінішу фіксується після проходження всіх трьох етапів усіма учасниками.

  1. «Комбінована естафета -2»

Зі старту учасник виконує перекид вперед на гімнастичному маті, лягає на гімнастичну лаву і здійснює підтягування тулуба руками вперед, оббігає орієнтир і по прямій повертається на лінію старту, передавши естафету наступному учаснику.

  1. «Біг з підбиванням повітряної кульки ракеткою для бадмінтону»

УРОЧИСТЕ ЗАКРИТТЯ МАЛИХ ОЛІМПІЙСЬКИХ ІГОР


(Грають сурми)

Ведучий:Увага!Увага! Приготуватись до заключного параду!

Ведучий: Настає урочиста мить, коли будуть оголошені підсумки трьохденних змагань.

Ведучий: Для оголошення підсумків змагань запрошуються головний суддя змагань ________________________.

(проводиться нагородження переможців)

Ведучий: Увага! Право спустити прапор малих Олімпійських ігор надається __________________________________________.

Ведучий: Малі Олімпійські ігри оголошуються закритими.

(Під звуки спортивного маршу діти залишають спортивний зал).

РАПОРТ КАПІТАНА КОМАНДИ

(після того, як головний суддя назве команду, стоячи на місці)

Команда! Наш девіз!........................

Команда! Рівняйсь! Струнко!

(капітан крокує до головного судді і здає рапорт)

Товариш головний суддя змагань!

Команда «_________________» до участі в малих Олімпійських іграх готова!

Капітан команди __________________________________ !

( підійшовши назад до команди, капітан говорить:)

Вільно!
РАПОРТ КАПІТАНА КОМАНДИ

(після того, як головний суддя назве команду, стоячи на місці)

Команда! Наш девіз!........................

Команда! Рівняйсь! Струнко!

(капітан крокує до головного судді і здає рапорт)

Товариш головний суддя змагань!

Команда «_________________» до участі в малих Олімпійських іграх готова!

Капітан команди __________________________________ !

( підійшовши назад до команди, капітан говорить:)

Вільно!


РАПОРТ КАПІТАНА КОМАНДИ

(після того, як головний суддя назве команду, стоячи на місці)

Команда! Наш девіз!........................

Команда! Рівняйсь! Струнко!

(капітан крокує до головного судді і здає рапорт)

Товариш головний суддя змагань!

Команда «_________________» до участі в малих Олімпійських іграх готова!

Капітан команди __________________________________ !



( підійшовши назад до команди, капітан говорить:)

Вільно!
Каталог: 14-15
14-15 -> Інтелектуальна гра «Brain Challenge»
14-15 -> Лекція 24 Суть і порядок утворення статутного капіталу
14-15 -> Підготовка вчителя початкових класів до організації дітей молодшого віку Ігрова діяльність з поглядів різних науковців
14-15 -> Маркетингові дослідження проекту
14-15 -> Економічне обґрунтування проекту
14-15 -> Технології 11 клас Розділ V. Проектування професійного успіху
14-15 -> Рекламна фотографія. Торгівельна, побутова і промислова рекламна фотографія
14-15 -> План-конспект уроку (11 клас) Тема уроку : Глобальні проблеми людства Мета уроку : Навчальна
14-15 -> Екологічні і техногенні проблеми в перетворюваль-ній діяльності людини. Зміст
14-15 -> Субтропічні, тропічні плоди


Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка