Сценарій родинного свята «Прощання з початковою школою»



Скачати 31.96 Kb.
Дата конвертації14.11.2018
Розмір31.96 Kb.
ТипСценарій
Березанська ЗОШ І-ІІІ ст .

Миколаївська область

Сценарій родинного свята

« Прощання з початковою школою »

Класовод

Параскун Ніна Олександрівна

Травень 2014

Вч . - Швидше , музика в небо , гучніше , В добру пору , в найдобрий час .

Вище голови , йдіть веселіше , Бо всі вже чекають на вас !

Пісня 1 ( Заходять учні під музику пісні « Когда уйдем со школьного двора »)


  1. Ми раді вас вітати , всім бажаємо здоров’я . Щастя повну хату .

  2. Дорогі мама , тато , дідусі , бабусі ,

Ви сьогодні зустрілись в нашім тіснім крузі .

На радісне свято , веселе в нас коло ,

Ваші діти закінчили початкову школу .


  1. Хай пісня тут лине , хай пісня лунає ,

У кожного радісна усмішка сяє .

Всі дружні , веселі , радійте за нас

( всі ) Ми всі перейшли у 5 – й клас .


  1. Скільки зустрічали свят ми у цій залі ,

А такого свята ми іще не знали .

І сумне й веселе в нас сьогодні свято ,

Бо прийшли у 5 – й нас випроводжати .


  1. Тріпочуть листочки тополі , берізка ніжно шелестить ,

Сьогодні свято в початковій школі ,

Дзвінок наш лагідно дзвенить .

Вч. – Скільки разів ми його чули . Радісний , очікуваний , якого ми так часто чули і ніколи не задумувались над тим , а скільки разів дзвенів для нас цей шкільний дзвінок . От зараз ми про це почуємо .


  1. 770 днів ми разом із ранковим сонцем переступали поріг рідного класу .

  2. Близько 3 200 дзвінків почули ми за 4 роки . Ми чули їх по різному .

  3. Тоді , коли з букетом квітів ми йшли на перший урок в 1 клас ; тоді , коли немов обривав цікаво проведені 40 хвилин нашого улюбленого уроку ; лунав також довгоочікуваний дзвінок на канікули .

Вч. – Мені , як першій вчительці , хочеться зробити вам останній дзвоник в початковій школі . Хай він принесе вам тільки щастя і удачу . ( дзвонить ).

  • Все , уроки закінчені . Я вас вітаю .

Пісня 2

  • І щоб продовжити такий передзвін , ми з вами заспіваємо пісню « Усмішка ».

  • Я вам зараз скажу одне число , а ви скажіть , як це число пов’язане з вами . 2010 . ( Це рік , коли ми пішли в школу . )

– Так , ви вперше переступили поріг школи , пішли в перший клас .

  • А чи пам’ятаєте , якими ви буди , коли пішли в 1 клас ?

  • Ми зараз за допомогою сценки це згадаємо .

Сценка ( тато сидить на стільчику і читає газету )

  • Тату , а чому йде дощ ?

  • Підеш до школи , дізнаєшся .

  • А у баби Яги є бабенята ?

  • Не знаю , не питав .

  • Тату , а навіщо коняці волосся на плечах ?

  • В коня спитай .

  • Тату , а мотоцикл любить цукерки ?

  • Не знаю , не питав .

  • Тату , а ти не злишся , що я в тебе все питаю ?

  • Та ні , як я ж можу , моя дитино , адже , чим більше ти питаєш , тим більше знаєш . ( дівчинка сідає )

  • (тато ) Ох , уже ці діти , скоріше б вони вже до школи пішли .

Вч. – А тепер настала пора нагадати наше шкільне життя .

  1. Ось перше вересня згадаєм , Що дзвоник нас покликав в путь .

Цей день ми не забудемо ніколи , Бо книжки там нас уже ждуть .

  1. Як ранком я восени прийшов у свій перший клас ,

Я перегортую листи життя шкільного враз .

  1. Ми пам’ятаємо , було навкруги море квітів і звуків .

Із теплих маминих рук учитель взяв мою руку.

  1. Усе було , і мрії і бажання

І хтось радів , а хтось чомусь зітхав ,

Все відгуло , настав вже час прощання ,

Згадаємо про все , хто ще не пригадав .

Музика ?


( перегляд фотографій шкільного життя під музику пісні «Для нас открыта в школе дверь» )

Вч. – Ви вже подорослішали , стали впевненіші, і не боїтесь виступати . але я хочу , щоб і батьки пригадали шкільне життя . Допоможе нам у цьому сценка .

Сценка


  • Ну і мама , ну і тато , наче справжні дошкільнята , нічогісінько не знають , смішно і сказать комусь . Бо щодня мене питають лиш одне : чуму й чому .

  • Ти чому образив Віту ?

  • А чому отримав двійку ?

  • А чому прийшов так пізно ?

  • А чому в шкарпетках різних ?

  • Ти чому такий непослух ?

  • А чому не стелиш постіль ?

  • А чому це вірш не учиш ?

  • А чому портфель без ручки ?

  • А чому такий синець ?

  • Ох , настане мій кінець , не поясниш їм ніколи , хоть би й дуже захотів . Треба їх віддать до школи , хай питають вчителів .

Пісня3 « Учат в школе »( музичний номер )

Вч. – Тепер розкажемо про роки навчання в початковій школі .



  1. Поступово ми звикали тримати ручки й олівці ,

Вже нас контрольні не лякали , ми часто чуло – молодці.

  1. В світлий і в ранковий час , в свій просторий гарний клас

Ми приходили у строк . Тут багато наших друзів ,

У тіснім веселім крузі . Починається урок .



  1. Ми засвоїли чудово префікс , суфікс , дієслово .

Диктантів купу написали , освіченими дуже стали .

Пісня4 « Малюки »

Вч. – Шановні батьки ! Я знову хочу звернутись до вас . Весь час ви були поруч зі своїми дітьми . Ви були надією , захистом . Іноді суворі , але ніколи їх не кидали у важкий час на стезі науки . Зараз трошки повеселішаємо . Подивимося на себе очима дітей . Ми для вас приготували міні сценки . Подивимось , може хтось себе впізнає .

Сценки .



  1. – Мамо , нам сьогодні щеплення робили .

  • Ти , доню , не плакала ?

  • Ні , мамо , вони мене просто не впізнали .

  1. – Сину , ти збираєшся виконувати домашні завдання ?

  • Після кіно .

  • Після кіно вже пізно .

  • Вчитися , мамочко , ніколи не пізно .

  1. – Тату , правда що чоловіки завжди залишаються спокійними в будь – якій ситуації ?

  • Так , синку .

  • Тоді що тобі показати перше – мій щоденник чи мамину сукню ?

  1. – Тебе знову викликають до школи , Адже наш син знову побив вікна .

  • Та скільки ж у них там вікон ?

  1. – Коли ти виправиш погану оцінку в журналі ?

  • Та я пробував це зробити , але вчитель постійно тримає журнал в руках .

  1. – Тату , пам’ятаєш , ти обіцяв мені 10 доларів , якщо я перейду до 5 класу ?

  • Звісно , пам’ятаю , а як твої справи ?

  • Вітаю , тату , ти цю суму заощадив .

  1. - Тату , чому ти в моєму щоденнику завжди ставиш хрестики ?

  • Щоб вчителька не подумала , що у отакої інтелігентної людини і отакий син довбур .

  1. - Як справи у школі ?

  • Чудово , тату , контракт з четвертим класом продовжено ще на один рік .

  1. - Синку , що вам сьогодні задали додому ?

  • Нічого , тату .

  • Дуже шкода , синку , знову доведеться мені посуд мити .

  1. - Навіщо ти забув портфель у школі ?

  • А що , потрібно було його викинути разом із щоденником ?

Вч. – Я хочу сказати вам , батьки , слова вдячності за ваших дітей . А зараз вам хочуть висловити свою подяку діти.

  1. Ми ранком віршик знову склали ,

Про наших рідних маму й тата .

Бо заслужили любі батьки

Щоб присвятили ми їм рядки .


  1. Ви дали нам любі наше життя ,

Ростили , кормили , кохали дитя .

І безліч ночей через нас недоспали .

Ми любим вас дуже , хоча балувались .


  1. І будуть суворі роки проминати,

Та своїх батьків ми будем пам’ятати .

Ми вас не забудемо до кінця своїх днів

І до землі вам наш щирий уклін.


  1. Без батьків чого на світі варті ,

Без маминої ласки і добра ,

Виховувала в строгості і жарту ,

Без вашого родинного тепла .


  1. Чотири роки нас будили вранці ,

Несли портфелі наші й ранці ,

І з нами ви уроки вчили ,

І малювали , і лічили .


  1. Несли домашнії турботи ,

Ходили на свою роботу ,

І залишалися на диво

Красивими і молодими .


  1. Кохані мами й тата ,

Ми вам бажаємо здоров’ячка багато

Ми хочем , щоб завжди ви раділи

І ніколи не хворіли .


  1. Хоч часом ми буваємо нечемні ,

І дуже ви хвилюєтесь за нас ,

Але у серці знаємо напевно

Ми більше радуємо вас.


  1. Любі , ми вам обіцяємо вчитись , дружити ,

Гарні оцінки додому носити .

Щоб дарувати радість вам ,

Рідним нашим батькам .

Вч. – Шановні батьки ! Вані діти – це ваші діти . Це сини і доньки самого життя . Вони прийшли завдяки вам , але не від вас . Ви можете дати їм свою любов , але не свої думки . У них є свої власні думки . Ви можете дати кров ( житло ) їхнім тілам , але не їхнім думкам . Тому , що їхні думки живуть у завтрашньому дні , куди ви не можете потрапити навіть у ваших мріях . Ви можете прагнути бути схожими на них , але не намагайтесь зробити їх такими , як ви . Бо життя не рухається назад і не зупиняється у вчорашньому дні .



Пісня5 « Мамочка моя »

Вч. – На порозі школи від теплих маминих рук і міцних татових обійм ви передали своїх діток вчителям , які вчили вас чотири роки , це Юсін Юрій Анатолійович , Романченко Галина Леонідівна , Сидорова Оксана Михайлівна ,. Ми хочемо сказати і їм декілька слів .



  1. Ми на лінійці стояли

А в очах цікавість і страх.

Квітів букети тримали

І тремтіла тривога в очах .


  1. Ой нема де правди діти ,

Було всяке серед нас.

Той у школі вмів шуміти ,

Той урок не хотів вчити ,

Той запізнювався в клас .

В вас боліла від нас голова ,

Але ви все одно нас любили .



  1. Ой , мороки було з нами

Востаннє нині нас пробачте

Нам сумно розлучатись з вами ,

Ми просимо у вас пробачення .


  1. Прийдуть до вас нові маленькі діти ,

Ви так само будете їх навчать .

А в перші дні , буває так нерідко ,

Що нас не буде вистачать .


  1. Ми всі вже закінчили свій четвертий клас ,

І старше життя вже чекає на нас .

Але в нас сьогодні останнє свято ,

Всім хочем велике спасибі сказати .

Всім вчителям у добрий час ,

За те , що ви вчили добре нас .

Вч. А я теж хочу висловити слова подяки дітям , і вручити невеличкі грамоти :



  • За дружелюбність і творчу активність ( Шевчук Ольга )

  • За доброту і людяність ( Черненко Єлизавета )

  • За бадьорий дух і невгамовність ( Дорош Яна )

  • За творче натхнення ( (Лях Єлизавета )

  • За впевненість і самостійність (Калиниченко Ірина )

  • За душевне тепло і готовність завжди прийти на допомогу ( Слюсаренко Крістіна )

  • За безпосередність і щирість ( Пустовойтенко Олександра)

  • За доброту і старанність (Юрковська Елла )

  • За безмежний оптимізм і відповідальність (Єрошина Каріна )

  • За дружелюбність і вміння змінюватись ( Єлтухова Єлизавета )

  • За мрійливість і безтурботність ( Базак Катерина )

  • За безмежний оптимізм і небайдужість ( Григоренко Валентина )

  • За доброзичливість і скромність ( Ліпінська Анастасія )

  • За небагатослівність і старанність (Гайченко Юрій )

  • За спортивність і сміливість ( Гриник Артур )

  • За непосидючість і сміливість ( Грицюк Володимир )

  • За відвагу у навчанні і відповідальність ( Дрижук Микита )

  • За спортивність і впевненість у собі . ( Кашуба Олександр )

  • За відповідальність і старанність ( Коновальчук Петро )

  • За спортивність і непосидючість (Крамар Кирило )

  • За спортивність і доброзичливість ( Лященко Богдан )

  • За безмежний оптимізм і доброзичливість ( Мазуренко Василь )

  • За покорення вершин науки і творчість ( Музиченко Денис )

  • За доброзичливість і непосидючість ( Підгірний Дмитро )

  • За відповідальність , старанність , вміння розколоти горішок знань ( Попович Іван )

  • За дисциплінованість і покорення вершин математики ( Родін Іван )

  • За доброзичливість , артистичність , щирість ,мрійливість ( Ярославський Микола )

( ?! роздати сертифікати «Колосок », «Кенгуру »)

Вч. Це досягнення вашого сьогодення . А зараз уявимо себе через 20 років . Побачимо , які вершини ви досягли за цей час . Уявіть , що ви зустрілись знову у цьому класі і розповідаєте , ким стали . Отже , « Шановні друзі , я вас вітаю в класі 20 років потому . У вас було якесь життя , ми про це нічого не знали . А зараз нам дуже цікаво дізнатись , що з вами сталось за ці 20 років , які минули з 320 травня 2014 року . Отже в нас зараз 2034 рік .



  • Єлочка , ким ти стала за ці 20 років ? ( учні розповідають )»

Вч. Вертаємось в наш час . Настав момент передавати вас в інші руки . Все , що я могла , вже зробила . У 5 класі діти у вас буде багато вчителів , але одна вчителька буде , яка буде для вас особлива . Це буде ваш класний керівник . ________________________________________

  1. Четвертий клас , четвертий клас , рік назад ти прийняв нас .

А тепер ми прощаємося з тобою , переходим в п’ятий клас .

  1. В нас сьогодні прощальний настрій , ми схвильовані украй .

Скажемо разом : середня школо , здрастуй , початкова – прощавай !

  1. Скажемо всім вчителям , що ми будемо робити наступні 7 років .

  • Переходимо до 5 класу з очима , що палають від допитливості ( Клянемося !)

  • З вовчим апетитом поглинатимемо усі знання ( Клянемося !)

  • Клянемося підтримувати вогонь любові і поваги до вчителів та адміністрації школи ( Клянемося !)

  • Клянемося з гідністю підтримувати честь школи до закінчення навчання ( Клянемося !)

  • ( Клянемося !) ( Клянемося !) ( Клянемося !)

Пісня 6 Символічно даруємо пісню « Шкільний корабель »

( слово класному керівнику і директору школи )

Вч. Хочу сказати слова вдячності батькам за підтримку і дітям , з якими мені було цікаво працювати . Непрості , веселі , розумні , активні . Все в нас є . Але не-пов-тор-ні .Такі учні не повторюються. Бажаю вам щастя , здоров’я , Будьте з ними завжди , особливо в 5 класі . Ходіть , цікавтесь , питайте . Будьте невід’ємною частиною школи . І дружно дійдете до 11 класу . Щасливої дороги !.
Каталог: attachments
attachments -> Обґрунтування вибору проблеми
attachments -> Обладнання: комп’ютерні слайди, тексти поезій Архілока, Тіртея Актуалізація опорних знань
attachments -> Урок з Зарубіжної художньої культури 11 клас Культова арабо-мусульманська архітектура
attachments -> Склад і функції крові. Лабораторна робота. Мікроскопічна будова крові людини та жаби
attachments -> Серцево судинні
attachments -> Тема: Хімія та їжа Девіз: Хіміки це ті, хто дійсно розуміють світ!
attachments -> План Пояснювальна записка. Тема Науково-теоретична підготовка вчителя фізичної культури. Тема Питання педагогіки та психології в фізичному вихованні
attachments -> Урок Обміркуйте ситуацію

Скачати 31.96 Kb.

Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2020
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка