Себе з добра створи, і мисли, і люби, й гори, і вмій прощати
Дата конвертації 22.11.2018 Розмір 1.67 Mb. #66032
Себе з добра створи , і мисли, і люби, й гори, і вмій прощати Ніхто не в змозі зробити людей мудрими, крім мудрого, ніхто – красномовними, крім красномовного , ніхто – моральними або благородними, крім морального і благородного Кожна дитина народжується із зернятком у руці, тільки треба допомогти знайти те поле, де це зерно найкраще проросте Завдання: Особистісно зорієнтована технологія навчання – основа формування креативної особистості, її самовизначення та самореалізації шляхом взаємоспівпраці вчителя та учня Взаємодія учасників навчального процесу учень ↔ учитель Завдання: створити умови для самореалізації учня навчати учнів вчитися « У школі діти не готуються до життя, вони живуть» А. Франс Мета: розвиток індивідуальних здібностей викликає зацікавлення до навчання викликає зацікавлення до навчання розвиває мислення, розумові здібності сприяє пізнавальній діяльності виховує активність, самостійність формує життєві компетентності Засвоює знання Оволодіває методом пізнання Основні функції особистісно зорієнтованої технології Принципи, що реалізують навчальну проблему навчальний матеріал різного змісту, виду і форми свобода вибору учнем завдань розробка індивідуальних програм, що моделюють дослідницьке мислення нетрадиційні форми групових та індивідуальних занять створення умов для самостійної та колективної творчості організація занять у малих групах на основі діалогу , рольових ігор, мозкового штурму, дискусій, індивідуальних проектів, інсценізація драматичних уривків Українська мова формує людську свідомість Групова форма роботи → атмосфера співробітництва активізується робота класу зростає ефективність уроку учні навчаються вчитися формуються ключові компетентності розвивається критичне мислення Що спільного і відмінного між сполучниками і сполучними словами ? Повторення вивченого про словосполучення, речення, звертання та вставні слова Чим відрізняється словосполучення від слова? речення? Що спільного і відмінного у звертанні та вставних словах? Творче моделювання, дослідження-трансформування Розкриває індивідуальні можливості Упродовж віків Несторів літопис був прикладом єднання, патріотизму і поваги до інших народів Упродовж віків прикладом єднання , патріотизму і поваги до інших народів вважають Несторів літопис Змоделювати речення за словами Приятель – скарб (підмет) (ім. частина склад. присудка) Сміх – натхнення Тире між підметом і присудком Дописати пропущену частину складного речення Для того щоб тебе поважали… 11 клас Яку мету ставить перед собою О. Довженко, вирішивши описати своє дитинство і враження від нього? Чи є в трагічному творі « Україна в огні » мотиви надії, оптимізму? І в чому саме? 9 клас Життєвий і творчий шлях Т. Шевченка Коли і де народився Шевченко? У скільки років залишився сиротою? Прізвище майстра, у якого Шевченко вчився малювання у Петербурзі? Коли було викуплено Шевченка з кріпацтва? редактор видавництва « Молодь », «Веселка» очолює видавництво «А-БА-БА-ГА-ЛА-МА-ГА» 11 клас Поезія П. Тичини, Б.-І. Антонича Твори-враження, твори-асоціації Розвивають творче мислення Диспут – шлях до істини через вільний обмін думками 8 клас І. Франко «Іван Вишенський » Життя в печері – це втеча від труднощів? 11 клас Іван Багряний «Тигролови » Чи завжди сміливі мають щастя? Осип Турянський «Поза межами болю » Чи можна провести певні аналогії щодо ідей твору та сучасного життя? Завдання випереджувального характеру 11 клас Історія написання «України в огні» О. Довженка і її подальша доля. Історична довідка про появу українців на Далекому Сході 9 клас Народна драма в традиціях і обрядах Тернопільщини Забезпечують самоосвіту, саморозвиток, самовираження учня 8 клас Т. Шевченко «Минають дні …» Леся Українка «Давня казка » Б. Олійник «Вибір » 11 клас Дж. Лондон «Любов до життя » О. Довженко «Воля до життя » О. Турянський «Поза межами болю » Спільнокореневі слова і форми слова. Основа слова і закінчення Іван Багряний «Тигролови» О. Турянський «Поза межами болю» урок-літературне дослідження з елементами дискусії Гра – заохочення до навчання, допомога в навчанні, психологічне розвантаження Креативність – це здатність до творчості Складання поезій, загадок, сенканів Твори на основі афоризмів «З усіх утрат втрата часу найтяжча » «Щасливий, хто мав змогу знайти щасливе життя » Твори-мініатюри «Де ночує сонечко?» «Я слухаю музику осені » Твори-враження “Ах, як я люблю вірші П. Тичини!” Твори-асоціації «Я – дерево» «Я ваші очі пам’ятаю, як музику» Застосування особистісно зорієнтованих технологій на уроках української мови та літератури – це створення умов для формування креативної особистості, що досягне успіху в житті Учитель-словесник навчає учнів шукати шляхи до самореалізації, сам творець і будить жагу творення у своїх вихованців Поділіться з Вашими друзьями: