ВЧИТЕЛЬ МАТЕМАТИКИ Криворізької загальноосвітньої школи I-III ступенів № 125
Освіта-Криворізький педагогічний інститут,1971 рік,вчитель математики
Педагогічний стаж-39 років
Категорія”спеціаліст вищої категорії”,”учитель-методист”
Курси підвищення кваліфікації-2011 рік,КДПУ; ”Intel Навчання для майбутнього”-2006 рік
Використання елементів проблемного навчання для формування основних математичних компетентностей
“Зацікавити розум дитини – ось що є одним з основних положень нашої доктрини, і ми нічим не нехтуємо, щоб прищепити учневі смак, ми сказали б, навіть, пристрасть до навчання”
Щоб учень активно сприймав нові знання, не був байдужим, слід створити проблемні ситуації, які були б перехідним моментом від активізації знань до вивчення нового матеріалу
Щоб учень активно сприймав нові знання, не був байдужим, слід створити проблемні ситуації, які були б перехідним моментом від активізації знань до вивчення нового матеріалу
В процесі проблемного навчання передбачається, що учні самостійно вибиратимуть і оброблятимуть різноманітні джерела інформації.
В процесі проблемного навчання передбачається, що учні самостійно вибиратимуть і оброблятимуть різноманітні джерела інформації.
Самостійний пошук рішення проблемної ситуації розвиває відчуття відповідальності, підвищує самомотивацію, волю учнів.
МЕТА
Створити на уроках
математики ситуацію пошуку, дискусії, активізувати думку кожного учня