Шкільна бібліотека
Бібліотека... Вона є скарбницею Людських знань. Тут в житії читальних залів можна зустрітися з улюбленими героями, одержати необхіднуінформацію, підготувати реферат, зустрітися з цікавими людьми або просто відпочити з книгою чи журналом в руках.
Модернізація змісту шкільної освіти вимагає перебудови усіх складових компонентів сучасної школи, серед яких шкільна бібліотека займає особливе місце.
Шкільна бібліотека є обов'язковим структурним підрозділом
загальноосвітнього навчального закладу. А тому всі стратегічні освітньо - виховні завдання, які належить вирішувати національній школі, трансформуються в завдання та діяльність шкільної бібліотеки.
Бібліотека функціонує в режимі інтенсивної інформаційно-бібліографічної підтримки освітньої діяльності, задоволення потреб учнів, пов'язаних з навчальною та дозвіллєвою діяльністю.
Серед пріоритетних напрямків діяльності бібліотеки школи- формування інформаційної культури учасників навчально-виховного процесу, у першу чергу , вчителів, учнів.
Для педагогічних працівників школи проводяться консультації щодо правил користування довідково-пошуковим апаратом, здійснення фактографічного та тематичного пошуку інформації.
У реалізації освітніх завдань школи і функції шкільної бібліотеки
важливою є співпраця педагогів та бібліотекаря. її мета підпорядкована вдосконаленню навчально-виховного процесу школи і виявляється передусім у формуванні системи бібліотечно бібліографічних знань учнів засобами бібліотечно-бібліографічних уроків .
Особливу роль виконує бібліотека школи в системі безперервної освіти педагогічних кадрів , в реалізації науково-методичної проблеми школи.
Бібліотека постійно приділяє велику увагу забезпеченню педагогічних працівників усіма необхідними матеріалами до уроків, виховних заходів, засідань педагогічних рад, методичних об'єднань, школи молодого вчителя.
Для цього у бібліотеці є постійно діючі перегляди "Відкриття. Пошуки.Знахідки.", "З архівів - в активне сьогодення"; проводяться огляди фахової літератури: складаються рекомендаційні списки літератури " Шляхи гуманізації стосунків між педагогами та учнями", "Формування читацької самостійності".
Цікавий світ книг
Поділіться з Вашими друзьями: |