Школа здоров



Скачати 213.4 Kb.
Сторінка1/2
Дата конвертації16.03.2017
Розмір213.4 Kb.
  1   2
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ АДМІНІСТРАЦІЇ

ЛЕНІНСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ХАРКІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І СТ. №171 ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ШКОЛА ЗДОРОВ`Я

ЗМІЦНЕННЯ ЗДОРОВ`Я МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ


ХАРКІВ


2012

План:
Вступ.

  1. Проблеми, на рішення яких орієнтована програма.

    1. Проблемно-орієнтований аналіз функціонування школи.

    2. Аналіз функціонування школи сприяння здоров’ю на даному етапі.

2. Концептуальний проект.

2.1. Цілі програми.

2.2. Напрямки необхідних змін у функціонуванні навчально-виховних закладах.

2.2.1. Допомога молодшим школярам в адаптації до школи.

2.2.2. Створення оптимальних зовнішньо- середовищних умов у школі.


2.2.3. Раціональна організація праці та відпочинку школярів.


2.2.4. Виховання у школярів свідомого відношення до охорони свого здоров’я.

2.2.5. Збереження морального, фізичного та психічного здоров’я учнів.


    1. Модель мережі шкіл сприяння здоров’ю.

Додатки.

Вступ

Головна цінність суспільства – життя й здоров’я людини.

Поняття “здоров’я” має безліч визначень. Але самим популярним і, мабуть, найбільш сконцентрованим варто визнати визначення дане Всесвітньою організацією охорони здоров’я: “Здоров’я – це стан повного фізичного, психічного та соціального благополуччя, а не просто відсутність хвороб або фізичних вад”. Дане визначення для українського громадянина, що живе багато років в умовах економічної нестабільності і соціальної напруги, просто не залишає ніяких надій щодо власного здоров’я.

Сучасним умовам більш адекватно сформульоване професором С. М. Громбахом визначення здоров’я, як “ступеня наближення” до повного здоров’я, що дозволяє людині успішно виконувати соціальні функції. Визначення було дано стосовно до здоров’я школярів, для яких головною соціальною функцією є навчальна діяльність. Важливим у цьому й інших визначеннях здоров’я вважається відношення до нього як до динамічного процесу, що допускає можливість цілеспрямовано керувати їм.

Діти – майбутнє кожної держави, перспективи її економічного, соціального та духовного розвитку.

Школа – це життєвий простір дитини, в якому вона знаходиться близько 70% свого часу, тому крім виховання та навчання перед усіма учасниками навчально-виховного процесу стоїть задача відтворити у школі умови, які гарантують формування, збереження та зміцнення здоров’я учнів.

Школа повинна стати “школою здорового стилю життя”, де будь-яка діяльність учнів (навчальна, спортивна, дозвільна, а також прийом їжі і рухова активність та ін.) буде відповідати вікового-статевим фізіологічним нормативам і здійснюватися в припустимих санітарно-гігієнічних умовах.

Навчально-виховний процес повинний будуватися на основі Законів України “Про освіту”, “Про загальну середню освіту”, Національної доктрини розвитку освіти в Україні, які передбачають, що виховання свідомого ставлення дітей до власного здоров’я та здоров’я інших людей, формування гігієнічних навичок і засад здорового способу життя, збереження і зміцнення фізичного та психічного здоров’я учнів – одне із головних завдань освіти.

У полі зору повинні знаходитися також питання керування діяльністю учнівського і педагогічного колективів із проблем здорового способу життя, відомості по методології і методиці дослідницької та дослідно-експериментальної роботи, основи медичних знань по розділах шкільної і соціальної гігієни, профілактиці соматичних і психічних захворювань, медичної реабілітації, першої допомоги при нещасливих випадках, віковій фізіології і віковій, диференціальній і соціальній психології, а також вікової порівняльної, соціальної, лікувальної педагогіки, етнопедагогіки, педагогічної етики, соціології суспільної думки.



Пріоритетом Програми розвитку Національної мережі шкіл сприяння здоров’ю є збереження і зміцнення здоров’я дітей та учнівської молоді, формування у підростаючого покоління позитивної мотивації до здорового способу життя, а також залучення якнайширшого кола державних установ, організацій, батьківської громадськості до вирішення завдань збереження здоров’я нації, формування культури здоров’я населення та здійснення профілактичної роботи негативних проявів у молодіжному середовищі.




Каталог: Files -> downloads
downloads -> Урок 2 Тема. Архітектура кам'яний літопис століть
downloads -> Уроках «Художньої культури»
downloads -> Науковий керівник : учитель стасюк о. С. Консультанти: батьки, бібліотекар, вчитель географії
downloads -> Реферат з основ корекційної педагогіки та спеціальної психології на тему: Психолого-педагогічна допомога сім'ям, які мають дітей з порушенням у розвитку
downloads -> Образотворче мистецтво
downloads -> Чернігівська міська централізована бібліотечна система
downloads -> Особливості розвитку культури Галицько – Волинської держави
downloads -> Визначні місця України краю незвіданих красот
downloads -> Розрахунок сил І засобів по ліквідації нс

Скачати 213.4 Kb.

Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2020
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка