ВЧИТЕЛЬ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ НОВОВОРОНЦОВСЬКА ЗОШ І – ІІІ СТ. №2 ОСВІТА ВИЩА КРИВоРІЗЬКИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ університет СТАЖ РОБОТИ 37 РОКІВ СПЕЦІАЛІСТ ВИЩОЇ КАТЕГОРІЇ ЖИТТЄВЕ КРЕДО: НЕ БУДЬ ПЕРЕМОЖЕНИЙ ЗЛОМ, А ЗЛО ПЕРЕМАГАЙ ДОБРОМ ПЕДАГОГІЧНЕ КРЕДО: ЯК САДІВНИК ДОГЛЯДАЄ МОЛОДІ САДЖАНЦІ ТАК І Я ДОПОМАГАЮ СВОЇМ УЧНЯМ ТЯГНУТИСЯ ДО СВІТЛА ЗНАНЬ, БО ВІРЮ, ЩО ВОНИ ВИРОСТУТЬ МУДРИМИ І ТВОРЧИМИ, ЗДАТНИМИ УТВЕРДЖУВАТИ І ПРИМНОЖУВАТИ ДОБРО. Я ВІРЮ В СВОЇХ УЧНІВ! НАУКОВО-МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМА НАД ЯКОЮ ПРАЦЮЮ: РОЗВИТОК ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ ТА СЛОВНИКОВА РОБОТА НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ (ГОВОРИТИ МОЖУТЬ УСІ, РОЗМОВЛЯТИ МАЛО ХТО) ВИКОРИСТАННЯ ПЕРЕДОВОГО ДОСВІДУ: ТВОРЧИЙ ДОСВІД ВЧИТЕЛІВ НОВОВОЛИНСЬКОЇ ЗОШ ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛ. (ВЧ. О.Я.ДРИЧИК, В.В.МУЧАК, В.Є.ОЛЕНДЕР). УЧИТЕЛЯ ПОЧ. КЛ. М. КИЄВА Л. ЛУГАНІНОВА. ТВОРЧИЙ ДОСВІД УЧИТЕЛІВ ПОЧ. ШКОЛИ НОВОВОРОНЦОВСЬКОЇ ЗОШ І-ІІІ СТ. №2 ШЛЯХИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОБЛЕМИ:
1
- ТЕХНОЛОГІЯ ОСОБИСТІСНО-ЗОРІЄНТОВНОГО НАВЧАННЯ
- ТЕХНОЛОГІЯ ЗБАГАЧЕННЯ СЛОВНИКОВОГО ЗАПАСУ – ВВЕДЕННЯ В СВІДОМІСТЬ ДИТИНИ ЛЕКСИЧНИХ ОБ’ЄДНАНЬ У ВИГЛЯДІ ТЕМАТИЧНИХ ГРУП;
2
- ТЕХНОЛОГІЯ ВИРОБЛЕННЯ НАВИЧОК СВІДОМОГО ЗАПАМ’ЯТОВУВАННЯ;
- МИСЛЕННЯ ОБРАЗАМИ;
- ТЕХНОЛОГІЯ ПСИХОЛОГІЧНОГО СУПРОВОДУ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ТА САМООЦІНКА УЧНІВ;
3
- ІГРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ (ІГРОВІ МОМЕНТИ НА УРОКАХ ТА ДИДАКТИЧНІ ІГРИ);
- ТЕХНОЛОГІЯ БРИГАДНО-ІНДИВІДУАЛЬНОГО НАВЧАННЯ;
- ДИФЕРЕНЦІЙОВАНИЙ ПІДХІД ДО УЧНІВ, ВПРОВАДЖЕННЯ РІЗНОМАНІТНИХ ФОРМ САМОСТІЙНОЇ І ІНДИВІДУАЛЬНОЇ РОБОТИ;
ТЕ. ЩО Я ЧУЮ, Я ЗАБУВАЮ. ТЕ. ЩО Я БАЧУ, Я ПАМ‘ЯТАЮ. ЯКЩО Я ЧУЮ. БАЧУ. ОБГОВОРЮЮ Й РОБЛЮ,- Я ЗДОБУВАЮ ЗНАННЯ І НАВИЧКИ. ЯКЩО Я ПЕРЕДАЮ ЗНАННЯ ІНШИМ, Я СТАЮ МАЙСТРОМ. ЗА ЦИМ ПРИНЦИПОМ ВИКОРИСТОВУЮ ПЕВНІ МЕТОДИ РОБОТИ.
СЛОВЕСНІ(РОЗПОВІДЬ, ПОЯСНЕННЯ, БЕСІДА, РОБОТА З ПІДРУЧНИКОМ);
ІННОВАЦІЙНІ(МІНІ-ЛЕКЦІЇ, ГРУПОВІ ДИСКУСІЇ, СТВОРЕННЯ МІНІ-ПРОЕКТІВ ТА ЇХ ПРЕЗЕНТАЦІЯ, ВИКОРИСТАННЯ ІКТ)
ІНТЕРАКТИВНІ (“КОЛО ІДЕЙ”, “МІКРОФОН”, “РОЛЬВІ ІГРИ”, “МОЗКОВИЙ ШТУРМ”, “КАРУСЕЛЬ”, “АСОЦІАТИВНИЙ КУЩ” ТА ІН
ПРИНЦИПИ РОБОТИ
ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ХАРАКТЕР , ГЛАСНІСТЬ
СИСТЕМАТИЧНІСТЬ,
РЕГУЛЯРНІСТЬ
РІЗНОМАНІТНІСТЬ ФОРМ, МЕТОДІВ
ДИФЕРЕНЦІЙОВАНИЙ ПІДХІД
ЄДНІСТЬ ВИМОГ
НАСТУПНІСТЬ, ДОСТУПНІСТЬ,УСЕБІЧНІСТЬ
ПРОФЕСІОНАЛІЗМ ТА НАУКОВІСТЬ
ОБ’ЄКТИВНІСТЬ
НАОЧНІСТЬ
Методична
робота
Керівник методичного об′єднання
Участь у роботі педрад
Відкриті уроки
Участь у районних семінарах
РАЙОННИЙ СЕМІНАР ШКОЛИ МОЛОДОГО ВЧИТЕЛЯ «Сучасний урок. Методика проведення сучасного уроку» ВИХОВНА РОБОТА - ОСНОВНИЙ ВИХОВНИЙ ПРИНЦИП КЛАСНОГО КОЛЕКТИВУ:
“ДОБРО ПОЧИНАЄТЬСЯ З ТЕБЕ. ВЧИМОСЯ ЖИТИ ДОБРИМИ ЛЮДЬМИ” - ФОРМУВАННЯ УЧНІВСЬКОГОКОЛЕКТИВУ
СПІВПРАЦЯ ВЧИТЕЛЬ-БАТЬКИ
ТВОРЧИЙ ПІДХІД
ТОЛЕРАНТНІСТЬ
ПАТРІОТИЗМ
Виховні заходи - КОНКУРС МАЛЮНКІВ “АКВАРЕЛІ РАЙДУГИ”,”МИ ЗА МИР НА ПЛАНЕТІ ЗЕМЛЯ”, “ МАЛЬОВНИЧІ КУТОЧКИ ХЕРСОНЩИНИ”
- КОНКУРСИ “БУКЕТ ЗАМІСТЬ ЯЛИНКИ”, “ОСІННІЙ ВЕРНІСАЖ”
- КОНКУРС МАЙСТРІВ ХУДОЖНЬОГО ЧИТАННЯ “НАША ЗЕМЛЯ УКРАЇНА”
- КОНКУРС “ПОЕТИ РІДНОЇ ХЕРСОНЩИНИ”
- ЧИТАЦЬКИЙ МАРАФОН “ПОЕЗІЯ ШЕВЧЕНКА”
- АКЦІЇ : “ МИЛОСЕРДЯ”, ПОДАРУНКИ ВОЇНАМ АТО, “ СЕРЦЕ ДО СЕРЦЯ”, “ДОПОМОЖЕМО ЗИМУЮЧИМ ПТАХАМ”
- РОДИННІ СВЯТА “ ПОСВЯТА В ПЕРШОКЛАСНИКИ”,“ПРОЩАВАЙ, БУКВАРИКУ”, “СВЯТИЙ МИКОЛАЙ УСІМ ДІТКАМ ПОМАГАЙ”
- ТИЖДЕНЬ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
- ЗАХИСТ ПРОЕКТІВ “ПРИРОДА ВОСЕНИ”
- СПОРТИВНЕ СВЯТО – ЕСТАФЕТА “ХТО ШВИДШЕ ПРИЙДЕ НА ДОПОМОГУ”
- ДОБРІ СПРАВИ
РОБОТА З БАТЬКАМИ
ТРЕНІНГ
ЛЕКЦІЯ
СВЯТА
КРУГЛИЙ СТІЛ
ЕКСКУРСІЇ
ОБМІН ДОСВІДОМ
БЕСІДА
ВИСТАВКИ
КОНКУРСИ
ДОСЯГНЕННЯ ВЧИТЕЛЯ ПРИМНОЖУЮТЬСЯ НАГОРОДАМИ ЙОГО УЧНІВ МІЖНАРОДНА ПРИРОДНИЧА ГРА “ГЕЛІАНТУС” - ВСЕУКРАЇНСЬКА МОВНО-ЛІТЕРАТУРНА ГРА “СОНЯШНИК”
- МІЖНАРОДНИЙ ПРИРОДНИЧИЙ ІНТЕРАКТИВНИЙ КОНКУРС “КОЛОСОК”
- ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ КОНКУРС ІМ.П.ЯЦИКА
РАЙОННА ВИСТАВКА ДЕКОРАТИВНО-УЖИТКОВОГО МИСТЕЦТВА РАЙОННА ВИСТАВКА ДЕКОРАТИВНО-УЖИТКОВОГО МИСТЕЦТВА РАЙОННИЙ КОНКУРС МАЙСТРІВ ХУДОЖНЬОГО ЧИТАННЯ “НАША ЗЕМЛЯ - Україна” МОНІТОРИНГ ЗНАНЬ УЧНІВ 2014-2015 Н.Р. УКРАЇНСЬКА МОВА ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ МОНІТОРИНГ ЗНАНЬ УЧНІВ 2014-2015 Н.Р. МАТЕМАТИКА ПРИРОДОЗНАВСТВО ЖИТТЄВО-ПЕДАГОГІЧНИЙ ПРИНЦИП: ЖИТТЄВО-ПЕДАГОГІЧНИЙ ПРИНЦИП: НІКОЛИ НЕ ЗУПИНЯТИСЬ НА ДОСЯГНЕНОМУ.
Поділіться з Вашими друзьями: |