Система виховної роботи вихователя 4 класу Городнянської зош-інтернату І-ІІІ ступеня Губської Надії Михайлівни



Дата конвертації02.11.2018
Розмір9.07 Mb.
#57291
ТипКонкурс

Система виховної роботи вихователя 4 класу Городнянської ЗОШ-інтернату І-ІІІ ступеня Губської Надії Михайлівни


Методи формування свідомості

Цільовий проект

“Засвоєння морально - етичних заповідей через школу

Віри, Надії, Любові, Істини, Добра і Краси.”

Міні-проекти

“ Віра ”


“ Надія ”

“ Любов ”

“Добро”

“Істина”


“Краса”

Вихователь – виховання духовності (власний приклад)

Методи виховання

Методи формування досвіду поведінки

Методи стимулювання і корекції поведінки

Вправи, доручення, акції, громадська

думка, виховна ситуація, педагогічна

вимога, привчання

Змагання, конкурси, заохочення,

залучення до творчої

діяльності

Розповідь, читання худ.літ, бесіда,

диспут, приклад, дискусія. навіювання

(віра в себе)

Форми роботи

Година спілкування, виховна година, екскурсія, трудовий десант, диспут, свято.акція, гра, усний журнал, конкурс,

виставка, прогулянка, шефство, оформлення альбому.

групова


колективна

індивідуальна


( “ Формула успіху ” )

Завдання:Виховувати особисті цінності.

Вселяти віру,впевненість у власні сили.

Найважливіше у праці вихователя – щире, ласкаве слово дитині. Кажуть: як май Бога в душі, так май для учня слово в душі, бо воно – найперший вчитель. І це слово треба мовити так, щоб дитина повірила в свої сили.


Перший міні-проект « Віра»

Година спілкування “Віра – основа успіху й благополуччя кожної людини ”

Конкурс “ Намалюй себе ”

“Ти можеш!” - повинен нагадувати вчитель учню. “ Він може!” – повинен нагадувати колектив. “ Я можу!” – повинен повірити в себе учень.

На основі вивчених творчих задатків учнів і одержаних даних я умовно поділяю учнів за здібностями: інтелектуальними, фізичними, художніми, артистичними, організаторськими, творчими.

На основі вивчених творчих задатків учнів і одержаних даних я умовно поділяю учнів за здібностями: інтелектуальними, фізичними, художніми, артистичними, організаторськими, творчими.

Цей поділ і є основним при розподілі доручень у класі та при виборі гуртків.

ЗМІСТОВНА ЗАЙНЯТІСТЬ


У ПОЗАУРОЧНИЙ ЧАС

Другий міні-проект “ Надія ”

Другий міні-проект “ Надія ”

( “ Від родини – до України ”)

Завдання: Виховувати сімейні цінності;вчити дітей жити разом, виробляти свою власну життєву позицію; працювати над створенням здорового психологічного клімату для навчання і творчості дітей.

  • Прийом колективної творчої справи.

Колективне створення ігрової кімнати


Прийом колективної творчої справи

Створення дизайну ігрової кімнати

Найбезпечнішим місцем для дитини, як правило, є її дім. Щоб клас, школа стали тим місцем, де дитина почувається як удома, використовую прийом колективної творчої справи.

“ Щоденник класу”

В “ Щоденнику” вміщені правила класу, розповіді про життя класу і фото.

1.Роби добро.

2.Бійся скривдити душу людині.

3.Стався до інших так, як би ти хотів, щоб ставились до тебе.

4.Пізнай себе і світ.

5.Знайди мету свого життя.

6.У хвилину розпачу не втрачай віру в себе, зумій сказати: “ Життя – прекрасне”.


Моральні заповіді формування колективу :

Свято


“В гостях у казки”

День іменинника

Операція “ Листя ”

Операція “ Сніг ”


Третій міні-проект “Любов”.

Третій міні-проект “Любов”.

( “ Ми – українці ” )

Завдання: Виховувати національні цінності; розвивати вміння любити оточуючий світ.

“ Вищим моральним законом для людини є любов до людства ”.

( Р. Фергюссон )

  • Гра-змагання “ Знаєш ти, що таке Батьківщина?”
  • Гра-дослідження “ Бережи свою планету ”.
  • Відкрита трибуна “ Українець! Це звучить гордо ”.
  • Бесіда “ Ми відповідаємо за тих, кого приручили ”.

Четвертий міні-проект “ Істина ”

Четвертий міні-проект “ Істина ”

( “ Християнська мораль ” )

Завдання: Виховувати абсолютні цінності, спосіб мислення, прагнення до досконалості.

  • Круглий стіл “ Вивчаємо “ Азбуку моральних заповідей ” (Складена на основі книги В.Сухомлинського “Як виховати справжню людину ”.
  • Виховна година “ Десять “ не можна ””.
  • Знайомимось з “ Дитячою Біблією ”.

Подорожі до світу маленьких казок В.О.Сухомлинського

П’ятий міні-проект “ Добро ”

П’ятий міні-проект “ Добро ”

( “ Доброта і милосердя ”)

Завдання: Виховувати громадські цінності. Вчити дітей дарувати людям радість, бути милосердними.

Добро і зло єдині лише в тому, що врешті-решт завжди повертаються до людини, яка зробила їх . ” (Б. Тоншибеков)


Що таке добро?

Година спілкування “ Урок доброти і милосердя “

Акції :

“ Милосердя йде від серця ”



Акція

“ Діти, допоможіть

дітям “

Акція


“ Подумай про інших”

Акція


“ Допоможе-мо пташкам”

Акція


“ Діти,

допоможіть

дітям “

Акція


“ Подумай

про інших “



Акція

« Допоможемо пташкам»

Доповідь президента класу про участь дітей в акціях.

Шостий міні-проект “ Краса ”

Шостий міні-проект “ Краса ”

Завдання: Виховувати почуття прекрасного. Будувати храм душі. Розширювати внутрішній світ дітей.

  • Екскурсії, походи , прогулянки.
  • Диспут “ По одежці зустрічають .”
  • Усний журнал “ Вчимося етикету .”
  • Конкурс малюнків “ Пори року…”

Екскурсії,

прогулянки

“ Рідна школо,

ці квіти для тебе”

“ Смаківник ”

Зустрічаємо Новий рік

з друзями

Мої принципи в роботі

Гуманне ставлення

до дитини

Особистісно

орієнтований підхід

Виховання в діяльності

та спілкуванні

Урахування вікових

та індивідуальних

особливостей

Рух від найближчих інтересів дитини до розвитку її високих духовних потреб.

РЕЗУЛЬТАТ ВИХОВНОЇ РОБОТИ, ДО ЯКОГО Я ПРАГНУ.

ОСОБИСТІСТЬ

( НОСІЙ ДУХОВНИХ ЦІННОСТЕЙ )

Віра у власні сили

Пошана до батьків та людей старшого віку

Любов до всього живого

Милосердя

Волелюбність

Моральна чистота

Шляхетність

Діловитість

Духовність


Провідним у вихованні учнів є рух від найближчих інтересів дитини – до розвитку її високих духовних потреб і цінностей. Внутрішній світ дитини починається з потреби творити себе: знайти сенс життя, бути особистістю, щоб засвоєні морально-етичні принципи стали першопотребою у повсякденному житті. На вихователя покладається висока місія: дійти до серця кожної дитини, створити умови, щоб паростки людяності і добра, гуманізму і правди обов’язково в ньому проросли.

Провідним у вихованні учнів є рух від найближчих інтересів дитини – до розвитку її високих духовних потреб і цінностей. Внутрішній світ дитини починається з потреби творити себе: знайти сенс життя, бути особистістю, щоб засвоєні морально-етичні принципи стали першопотребою у повсякденному житті. На вихователя покладається висока місія: дійти до серця кожної дитини, створити умови, щоб паростки людяності і добра, гуманізму і правди обов’язково в ньому проросли.


« Вірте в дитину. Вірити треба навіть тоді, коли опускаються руки, коли зробив усе, а нічого не виходить. Пам’ятайте, що доля дитини залежить тільки від вас. Якщо в дитину ніхто не вірить, вона стає безпорадною, їй ні на кого обіпертися, і ми обов’язково втрачаємо її.”

( Ш.Амонашвілі)



“ Кращий спосіб зробити дітей хорошими – це зробити їх щасливими .”

( Оскар Уальд )
Каталог: Files -> downloads
downloads -> Урок 2 Тема. Архітектура кам'яний літопис століть
downloads -> Уроках «Художньої культури»
downloads -> Науковий керівник : учитель стасюк о. С. Консультанти: батьки, бібліотекар, вчитель географії
downloads -> Реферат з основ корекційної педагогіки та спеціальної психології на тему: Психолого-педагогічна допомога сім'ям, які мають дітей з порушенням у розвитку
downloads -> Образотворче мистецтво
downloads -> Чернігівська міська централізована бібліотечна система
downloads -> Особливості розвитку культури Галицько – Волинської держави
downloads -> Визначні місця України краю незвіданих красот
downloads -> Розрахунок сил І засобів по ліквідації нс


Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка