Скрипник Людмила Василівна, кандидат історичних наук, викладач історії Анотація у роботі представлені рекомендації щодо проведення урок



Скачати 491.69 Kb.
Сторінка1/3
Дата конвертації27.03.2017
Розмір491.69 Kb.
ТипУрок
  1   2   3
Державний навчальний заклад

«Черкаський професійний автодорожній ліцей»


Методичний посібник

«Шляхи активізації пізнавальної діяльності

на уроках історії»

Автор –

Скрипник Людмила Василівна,

кандидат історичних наук,

викладач історії

Анотація
У роботі представлені рекомендації щодо проведення уроків всесвітньої історії на ІІ курсі за програмою 11 класу, які передбачають вивчення нового матеріалу на основі впровадження (на окремих етапах уроку) активних методів навчання для активізації пізнавальної діяльності учнів.

Мета даної роботи – запропонувати вчителям історії методи активного навчання, що розвивають пізнавальний інтерес, спрямовані на розвиток творчого самостійного мислення учнів, активізацію пізнавальної діяльності, формування творчих навичок та вмінь нестандартного розв'язання певних професійних проблем і вдосконалення навичок професійного спілкування.


Затверджено

педагогічною радою ДНЗ «ЧПАЛ»

протокол № від 19 березня 2012 р.
Під активізацією навчально-пізнавальної діяльності розуміють підвищення рівня усвідомленого пізнання об'єктивно-реальних закономірностей у процесі навчання.

Кожен учитель застосовує у навчальному процесі свої прийоми активізації пізнавальної діяльності учнів, але досвід роботи одного вчителя не може бути механічно перенесений іншим учителем в інший клас. У зв'язку з цим виникає потреба в теоретичному обґрунтуванні системи роботи вчителів з активізації пізнавальної діяльності учнів.

Учитель не тільки пояснює навчальний матеріал, а й організовує пізнавальну діяльність учнів. Починається виклад матеріалу з повідомлення теми. Перш за все треба показати необхідність вивчення теми і логіку вивчення кожного її питання. Важливо викликати інтерес до теми. Для цього можна навести цікаві факти, вказати пізнавальні задачі, що будуть розв'язуватися на уроці. Адже усвідомлення мети діяльності є необхідною умовою будь-якої вольової дії.

Методи активізації навчально-пізнавальної діяльності  це сукупність прийомів і способів психолого-педагогічного впливу на учнів, що (порівняно з традиційними методами навчання) першою чергою спрямовані на розвиток у них творчого самостійного мислення, активізацію пізнавальної діяльності, формування творчих навичок та вмінь нестандартного розв'язання певних професійних проблем і вдосконалення навичок професійного спілкування.

Деякі автори, наприклад Ю. К. Бабанський, цю групу методів визначають як активні методи навчання чи методи активного навчання.

Каталог: Files -> downloads
downloads -> Урок 2 Тема. Архітектура кам'яний літопис століть
downloads -> Уроках «Художньої культури»
downloads -> Науковий керівник : учитель стасюк о. С. Консультанти: батьки, бібліотекар, вчитель географії
downloads -> Реферат з основ корекційної педагогіки та спеціальної психології на тему: Психолого-педагогічна допомога сім'ям, які мають дітей з порушенням у розвитку
downloads -> Образотворче мистецтво
downloads -> Чернігівська міська централізована бібліотечна система
downloads -> Особливості розвитку культури Галицько – Волинської держави
downloads -> Визначні місця України краю незвіданих красот
downloads -> Розрахунок сил І засобів по ліквідації нс

Скачати 491.69 Kb.

Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2020
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка