Славута М. Т. – методист Збаразького районного методичного кабінету “виховання – це вплив на серце тих, кого ми виховуємо”



Скачати 28.61 Kb.
Дата конвертації09.11.2017
Розмір28.61 Kb.
ТипПрограма

ОРІЄНТИРИ НАЦІОНАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ УЧНІВ 1-11 КЛАСІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ТЕРНОПІЛЬЩИНИ

Формування інформаційного банку даних за змістовими лініями програми


Славута М.Т. – методист Збаразького районного

методичного кабінету

“ВИХОВАННЯ – ЦЕ ВПЛИВ НА СЕРЦЕ ТИХ, КОГО МИ ВИХОВУЄМО”

  • “ВИХОВАННЯ – ЦЕ ВПЛИВ НА СЕРЦЕ ТИХ, КОГО МИ ВИХОВУЄМО”
  • Л.ТОЛСТОЙ

  • “ВИХОВАТЕЛЬ – ЦЕ ХУДОЖНИК: ШКОЛА – МАЙСТЕРНЯ, ДЕ ІЗ ШМАТКА МАРМУРУ ВИНИКАЄ МИСТЕЦЬКИЙ ТВІР”
  • К.Д.УШИНСЬКИЙ

  • “УСЯКА ШКОЛА СЛАВНА НЕ ЧИСЛОМ УЧНІВ, А СЛАВОЮ СВОЇХ УЧНІВ”
  • М.ПИРОГОВ

  • “ПІСЛЯ ХЛІБА НАЙВАЖЛИВІШЕ ДЛЯ НАРОДУ – ШКОЛА”
  • Ж.ДАНТОН

Виховання учнів у сучасній школі здійснюється в контексті національної і загальнолюдської культури, охоплює весь навчально-виховний процес, грунтується на свободі вибору мети життєдіяльності та поєднує інтереси особистості, суспільства, держави і нації.


Програма “Орієнтири національного виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів Тернопільщини”

є результатом проектно-цільової діяльності, що враховує найважливіші компоненти навчально-виховного процесу, а саме:


  • діагностування;
  • визначення й обгрунтування педагогічних завдань;
  • моделювання і прогнозування;
  • проектування і планування;
  • організацію різних видів діяльності з учнями;
  • моніторинг динаміки рівня життєвої активності вихованців;
  • корекцію (самокорекцію) та регуляцію (саморегуляцію) відхилень у розвитку учнів;
  • аналіз та прогнозування виховних ситуацій.

Створення цілісної моделі виховної системи на основі національних та загальнолюдських цінностей як орієнтовної для проектування моделей виховних систем у загальноосвітніх навчальних закладах України

Організаційно-методична робота з педагогами

Організація дозвілля учнів

Організація учнівського самоврядування

Координація співпраці з батьками, громадськістю

Організаційно-методична робота з педагогами

Районні методичні об’єднання виховників

Семінари заступників з виховної роботи

Семінари-практикуми педагогів-організаторів

Семінари класних керівників, керівників шкільних методичних об’єднань

Консультації, інструктивно-методичні наради


Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

виявляється в патріотизмі, правосвідомості, політичній культурі та культурі міжетнічних відносин.

СЕМІНАРИ

  • Впровадження програми “Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України”.
  • Відображення концептуальних засад ОНВТ у плануванні виховної роботи загальноосвітнього закладу.
  • Про навчання учнівського активу.
  • Про використання національної символіки.
  • Організація роботи органів учнівського самоврядування у світлі ОНВТ.
  • Сформованість професійної компетентності класного керівника у сфері виховної діяльності.
  • Дотримання принципів виховання, визначених концептуальними засадами ОНВТ.
  • Виховання культури поведінки учнів.

Семінар у Іванчанській ЗОШ І-ІІІ ступенів

Координація співпраці з громадськими організаціями

Зустріч з працівниками Збаразького РВ УМВС України в Тернопільській області

урочиста лінійка “Молюсь за тебе, Україно!”

    • урочиста лінійка “Молюсь за тебе, Україно!”
    • Презентації мультфільмів з пластиліну “Україна очима юних мультиплікаторів”
    • конкурс малюнка на асфальті “Україно моя – калинова земля”
    • вікторина “Чи добре я знаю Україну?”
    • свято української кухні

Урочиста лінійка “Молюсь за тебе, Україно!”

Фестиваль борщу та вареників

Мультфільми з пластиліну “Україна очима юних мультиплікаторів”

Культурно-масові заходи



Тиждень незалежності

День пам’яті жертв Голодомору

“Скорботна свічка пам’яті святої”

Флешмоб “1933 в одній хвилині”

День пам’яті Героїв Крут

Зі стін школи - у самостійне життя.

Випускний

Організація учнівського самоврядування

Районна рада старшокласників “Голосок”

Учнівський проект

“Ревізор рекомендує навчання”

Конкурси


Фестиваль-конкурс патріотичної пісні, прози і поезії, творів образотворчого мистецтва “Свята Покрова”

Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей

Виявляється у моральній активності особистості, проявів відповідальності, чесності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, толерантності, доброзичливості, готовності допомогти іншим, обов'язковості, добросовісності, ввічливості, делікатності, тактовності; вмінні працювати з іншими; здатності прощати і просити пробачення, протистояти виявам несправедливості, жорстокості.

СЕМІНАРИ

  • Впровадження програми “Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України”.
  • Відображення концептуальних засад ОНВТ у плануванні виховної роботи загальноосвітнього закладу.
  • Моральне виховання в загальноосвітньому закладі.
  • Сформованість професійної компетентності класного керівника у сфері виховної діяльності.
  • Дотримання принципів виховання, визначених концептуальними засадами ОНВТ.
  • Загальнолюдські цінності в духовному розвитку особистості.

Семінар в Гніздиченській ЗОШ І-ІІІ ступенів

Дні подяки вчителям-пенсіонерам

Дні відкритих дверей для батьків

Культурно-масові заходи

Свято Матері

“Найсвятіше у світі слово - “Мати”



Спільні родинні свята і змагання:
  • “Тато, мама, я – спортивна сім’я”;
  • “Співуча родина”;
  • “Улюблена справа моєї родини”
  • Благодійний ярмарок “За рецептом мами”
  • Сімейний вогник “У колі рідної сім’ї”;
  • День відкритих дверей для батьків;
  • День захисту дітей

Ціннісне ставлення до природи

Формується у процесі екологічного виховання і виявляється у таких ознаках: усвідомленні функцій природи в житті людини та її самоцінності; почутті особистої причетності до збереження природних багатств, відповідальності за них; здатності особистості гармонійно співіснувати з природою; поводитися компетентно, екологічно безпечно;

Семінари

  • Впровадження програми “Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України”.
  • Відображення концептуальних засад ОНВТ у плануванні виховної роботи загальноосвітнього закладу.
  • Сформованість професійної компетентності класного керівника у сфері виховної діяльності.
  • Дотримання принципів виховання, визначених концептуальними засадами ОНВТ.

Семінар у Стриївецькій ЗОШ І-ІІІ ступенів

Координація співпраці з громадськими організаціями

Насадження дерев, наданих Збаразьким лісництвом

Культурно-масові заходи

  • День Чорнобильської трагедії “Тривожні дзвони Чорнобиля”

Конкурси

Районний конкурс

“Замість ялинки – зимовий букет”

Районний конкурс “Земля – наш спільний дім” (Виступ колективів екологічної просвіти)

ПРИРОДООХОРОННІ АКЦІЇ

  • День довкілля;
  • “Птах року”;
  • “Парад квітів біля школи”;
  • “Годівничка”;
  • “Кролик”;
  • “До чистих джерел”

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва

Формується у процесі естетичного виховання і виявляється у відповідній ерудиції, широкому спектрі естетичних почуттів, діях і вчинках, пов'язаних з мистецтвом. Особистість, якій властиве це ставлення, володіє системою елементарних мистецьких знань, адекватно сприймає художні твори, прагне та вміє здійснювати творчу діяльність у мистецькій сфері.

СЕМІНАРИ

  • Впровадження програми “Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України”.
  • Відображення концептуальних засад ОНВТ у плануванні виховної роботи загальноосвітнього закладу.
  • Сформованість професійної компетентності класного керівника у сфері виховної діяльності.
  • Дотримання принципів виховання, визначених концептуальними засадами ОНВТ.
  • Роль класного керівника в активізації творчих здібностей школярів.
  • Про організацію змістовного відпочинку та дозвілля учнів у позаурочний час.
  • Масова робота з учнями під час новорічних свят та зимових канікул.
  • Формування ціннісних орієнтацій школярів у процесі культурно-масової роботи.

Координація співпраці із громадськими організаціями

Відкриття кінно-спортивного театру у Національному історико-архітектурному заповіднику «Замки Тернопілля» (м. Збараж)

Культурно-масові заходи

Відкриваємо таланти Збаражчини

Святковий концерт “Для вас, дорогі жінки”

Святкування Дня учителя

Зустріч із митцями

Фестиваль “Школа має талант”

  • Фестиваль “Школа має талант”
  • Андріївські вечорниці
  • Свято Миколая
  • Новорічні ранки та вечори
  • “Танці з учителями”

“Школа має талант”

Андріївські вечорниці

“Танці з учителями”

Ціннісне ставлення до праці

Є визначальною складовою змісту виховання особистості, що спрямована на формування у неї розуміння особистої значущості праці як джерела саморозвитку і самовдосконалення.

СЕМІНАРИ

  • Впровадження програми “Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України”.
  • Відображення концептуальних засад ОНВТ у плануванні виховної роботи загальноосвітнього закладу.
  • Сформованість професійної компетентності класного керівника у сфері виховної діяльності.
  • Дотримання принципів виховання, визначених концептуальними засадами ОНВТ.
  • Задоволення потреб учнів у професійному самовизначенні, розвиток здатності до самостійного життєвого вибору.

Координація співпраці з громадськими організаціями

Районний інтелектуальний КВК “Час професіонала”, проведений спільно із працівниками Збаразького центру зайнятості


Культурно-масові заходи

  • Конкурс “Кращий класний куточок”
  • Робота творчої майстерні “Готуємо різдвяні подарунки”
  • Акція “Подаруй ялинці іграшку”
  • Колективна творча справа “Подарунок малюкам дитячого садка”, присвячена Дню дошкільника
  • Ярмарок професій
  • Презентації професій батьків
  • Гра “Час професіонала”

Наш квітник найкращий

Робота творчої майстерні



Кращий класний куточок

Ціннісне ставлення до себе

Передбачає сформованість у зростаючої особистості вміння цінувати себе як носія фізичних, духовно-душевних та соціальних сил. Воно є важливою умовою формування у дітей та учнівської молоді активної життєвої позиції.

Ціннісне ставлення до свого фізичного "Я"

Це вміння особистості оцінювати свою зовнішність, тілобудову, поставу, роз­виток рухових здібностей, фізичну витривалість, високу праце­здатність, функціональну спроможність, здатність відновлювати силу після фізичного навантаження, вольові риси, статеву належність, гігієнічні навички, корисні звички, стан свого здоров'я та турбуватися про безпеку власної життєдіяльності, вести здоровий спосіб життя, активно відпочивати.

Ціннісне ставлення до свого психічного "Я"

Передбачає вихованість у дітей та учнівської молоді культури пізнання власного внутрішнього світу — думок, переживань, станів, намірів, прагнень, цілей, життєвих перспектив, ідеалів, цінностей, ставлень. Важливо навчити зростаючу особистість сприймати себе такою, якою вона є, знати свої позитивні і негативні якості, сприяти формуванню у неї реалістичної Я-концепції, готовності та здатності до самовдосконалення, конструктивної самокритичності.

Ціннісне ставлення до свого соціального "Я"

Виявляється у таких ознаках: здатності орієнтуватися та пристосовуватися до нових умов життя, конструктивно на них впливати; визначенні свого статусу в соціальній групі, налагодженні спільної праці з дорослими та однолітками; вмінні запобігати конфліктам, справедливому і шляхетному ставленні до інших людей; позиції активного суб’єкта громадянського суспільства, який може і має впливати на долю країни.

СЕМІНАРИ

  • Впровадження програми “Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України”.
  • Відображення концептуальних засад ОНВТ у плануванні виховної роботи загальноосвітнього закладу.
  • Формування виховної системи загальноосвітніх закладів через оновлення змісту, технологій становлення особистості учня.
  • Моральне виховання в загальноосвітньому закладі.
  • Організація роботи органів учнівського самоврядування у світлі ОНВТ.
  • Діагностичні методики моделювання виховної системи.
  • Сформованість професійної компетентності класного керівника у сфері виховної діяльності.
  • Дотримання принципів виховання, визначених концептуальними засадами ОНВТ.
  • Загальнолюдські цінності в духовному розвитку особистості.
  • Моделювання виховної системи класу.
  • Виховання культури поведінки учнів.
  • Роль класного керівника в активізації творчих здібностей школярів.
  • Про організацію змістовного відпочинку та дозвілля учнів у позаурочний час.
  • Про навчання учнівського активу.

Координація співпраці з громадськими організаціями

Зустріч із працівниками соціальних служб м.Збаража


Культурно-масові заходи

  • День здоров’я
  • Туристичні походи
  • Танцювальні флешмоби
  • Соціально-психологічні, ігрові, просвітницькі тренінги
  • Спортивні змагання
  • Міжнародний день боротьби зі СНІДом (анкетування)
  • Ігри на свіжому повітрі
  • “Із вертепом в кожну хату”
  • Акція “Створи святковий настрій”

КОНКУРСИ, ЗМАГАННЯ

Фестиваль “Молодь обирає здоров’я”

Олімпійське лелеченя

Туристичні змагання



Спортивні змагання з різних видів спорту

УРАНЦІ, КОЛИ ПРОБУДЖУЄШСЯ, СПИТАЙ СЕБЕ: “ЩО Я МАЮ ЗРОБИТИ?”

УВЕЧЕРІ, ПЕРШ НІЖ ЗАСНУТИ, - “ЩО Я ЗРОБИВ?”

ПІФАГОР



НІКОЛИ НЕ СОРОМСЯ ЗАПИТАТИ ПРО ТЕ, ЧОГО НЕ ЗНАЄШ.

АРАБСЬКЕ ПРИСЛІВ’Я

Дякую за увагу!
Каталог: Files -> downloads
downloads -> Урок 2 Тема. Архітектура кам'яний літопис століть
downloads -> Уроках «Художньої культури»
downloads -> Науковий керівник : учитель стасюк о. С. Консультанти: батьки, бібліотекар, вчитель географії
downloads -> Реферат з основ корекційної педагогіки та спеціальної психології на тему: Психолого-педагогічна допомога сім'ям, які мають дітей з порушенням у розвитку
downloads -> Образотворче мистецтво
downloads -> Чернігівська міська централізована бібліотечна система
downloads -> Особливості розвитку культури Галицько – Волинської держави
downloads -> Визначні місця України краю незвіданих красот
downloads -> Розрахунок сил І засобів по ліквідації нс

Скачати 28.61 Kb.

Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2020
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка