Smart-дошка як засіб активізації процесу навчання української мови та літератури



Скачати 252.4 Kb.
Сторінка1/2
Дата конвертації26.10.2018
Розмір252.4 Kb.
  1   2
SMART-дошка як засіб активізації процесу навчання української мови та літератури

(слайд1)


Могутнім технічним засобом та втіленням новітнього засобу мультимедійних технологій є інтерактивний програмно-технічний навчальний комплекс на основі SMART-Bоard. Його власне програмне забезпечення, що легко інтегрується з найбільш поширеними програмами-додатками,відкриває широкі можливості щодо розробки й використання інтерактивних засобів навчання,навчальних елементів та інтерактивних лекторіїв. (слайд2)

Інтерактивний програмно технологічний навчальний комплекс на основі SMART-Bоard відомий під назвою «інтерактивна дошка». (слайд3)

До складу комплексу входять:


Інтерактивне ІКТ-середовище SMART-дошка дає можливості:

1)зробити навчальний процес більш гнучким і ефективним;

2)уроки- динамічними,яскравими і набагато результативнішими;

3)легко й швидко віднайти необхідну інформацію в Інтернеті;

4)учні можуть на уроці самостійно рухати спеціальною ручкою цифри, слова,малюнки. (слайд5)

Мультимедійна технологія SMART-Bоard:



  • інтенсифікація;

  • інтерактивність;

  • взаємодія;

  • співпраця;

  • якість;

  • інтегрування. (слайд 6)





1) Записати слова, розкриваючи дужки:
(П, п)равобережна (У, у)країна;
(Г, г)рінченків (С, с)ловник;
(А, а) кадемія (Н, н)аук (У, у)країни;
(А, а)ндріївський (У, у)звіз;
(Л, л)яльковий (Т, т)еатр;
(С, с)лобожанщина;
(О, о)деський (Н, н)аціональний;
(Т, т)еатр (О, о)пери та (Б, б)алету;
(П, п)олтавська (Б, б)итва;
(Д, д)ень (Н, н)езалежності;
(В, в)елика (В, в)едмедиця;
(М, м)ала (А, а)зія;
(К, к)иєво- (П, п)ечерська (Л, л)авра;

2) "Дірявий текст"
Ц...люліт, кутюр...є, конф...ранс...є,
вар...єте, см...ч...чок, ліж...чко, лушпа...чка,
вар...во, мар...во, сторін...ці, тер...в...ні,
дал...чін..., батен...ко, колодяз...ні,
балкон...чик, колос...я, качен...я,
дит...ясла, пів...ялинки, арф...яр.

3) Виправити помилки:
Мариво, освіченний, пів-яблука,
будь хто, тіню, всеодно,
Галиччина, говерла, далекий схід,
обьект, духм’яний, баський,
пужально, пустуньчик, антей,
тревога, гречанний.

4) Дописати речення:
1. Розділ науки про мову, який вивчає словосполучення та речення ...
2. Речення, у якому одна граматична основа ...
3. За метою висловлювання речення бувають: розповідні, .........................., ..........................
4. Граматична основа односкладних реченнях складається з ...
5. Односкладні речення з головним членом- підметом ...
6. Розділ науки про мову, який вивчає правила розстановки розділових знаків ...

"Знайди зайве" (слова-синоніми)
1.Майстер,митець,художник,

мастак,віртуоз.


2.Гора,скеля,круча,бескид,

узгір’я.
3.Спокійний,тихий,смирний,

погідливий,чемний.
4.Сердитий,злий,чутливий,

грізний,гнівний.


5.Підкручувати гайки,підбивати клинці,топтати стежку,смалити халявки.

6.Грати на нервах,обламати крила,діймати до живого,бути сіллю в оці.



1).Установіть відповідність між фразеологізмами та їх тлумаченням:
1.Альфа і омега; А.Вразливе місце;

2.Архімедів важіль; Б.Початок і кінець;

3.Ахіллесова п’ята; В.Нестерпні страждання; Г.Чиста дошка;

4.Танталові муки. Д.Рушійна сила.



2).Установіть відповідність між назвою твору Г.Тютюнника і його персонажами:
1."Син приїхав";

А.Марфа,Михайло,Соня.


2."Три зозулі Б.Дід Лаврін,

з поклоном" Миколка,Соня.


3."Зав’язь"

В.Никифор,Параска,

Павло.
4."Оддавали Катрю.

Г.Федір,Катря,Степан.



«Лови помилку»

«так» (+) «Ні» (-)
1.Справжнє прізвище І.Карпенка – Карого – Іван Тобілевич.

2.І.Карпенко – Карий входив до професійної трупи Марка Кропивницького.

3.Жанр твору І.Карпенка –Карого «Хазяїн» - соціально-сатирична комедія.

4.»Сава Чалий» - це історична драма І.Карпенка – Карого.

5.Братами І.Карпенка – Карого були: М.Садовський, М.Старицький, П.Саксаганський.

6.Палажка, Марися, Микола, Омелько – персонажі драматичного твору І.Карпенка – Карого «Мартин Боруля».



Родина Тобілевичів



Каталог: uploads -> editor -> 2478 -> 97804 -> sitepage 27
editor -> Методичні рекомендації щодо ведення класних журналів Упорядник: Сергата Світлана Миколаївна завідувач районного методичного кабінету відділу освіти Новомиргородської районної державної адміністрації
sitepage 27 -> Круглий стіл м. Кривий Ріг Сьогодні усе для тебе… В. Симоненко Мета
97804 -> Довідка про результати тематичної перевірки стану викладання фізичного виховання
97804 -> Положення про порядок проведення навчання з питань охорони праці, затвердженого наказом Держнаглядохоронпраці України від 26. 01. 2005 №15, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15. 02. 2005 за №231/10511
97804 -> Положення про порядок проведення навчання з питань охорони праці, затвердженого наказом Держнаглядохоронпраці України від 26. 01. 2005 №15, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15. 02. 2005 за №231/10511
97804 -> Урок української мови. 6 клас
sitepage 27 -> Практикум у рамках семінару «Системи навчання і освіти в комп’ютерно-орієнтованому середовищі»


Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка