Соціальний проект Проектна діяльність гімназичного самоврядування: «Організація культурно-просвітницьких заходів біологічного та екологічного змісту у сучасній школі»



Дата конвертації26.10.2018
Розмір72.5 Kb.
Соціальний проект

Проектна діяльність гімназичного самоврядування:

«Організація культурно-просвітницьких заходів біологічного та екологічного змісту у сучасній школі»

Вступ
Самоврядування – один із головних принципів діяльності учнівської спільноти. Суть його полягає у реальній участі дітей в управлінні класу та школи. Це процес, який допомагає  учням формувати бачення мети, а також мобілізувати дітей на безперервну участь у реалізації цього бачення. Лідерство додає енергії, підтримує зацікавленість. Наш час потребує лідерів нової формації, людей компетентних, відповідальних, здатних мислити неординарне, генерувати нові ідеї та приймати нестандартні рішення. Ось чому головне завдання школи – знайти і підтримати учнівську молодь, чия життєва позиція спрямована на активну участь у суспільному житті. 

Участь молодого покоління в учнівському самоврядуванні — важливий шлях і умова залучення учнівської молоді до радикальних перетворень, що відбуваються у нашому суспільстві. Лідери формують активну громадську позицію, яка сприяє розвитку учнівської молоді нашої школи. Саме така модель учнівського самоврядування сприяє вироблення в учнів певних якостей, а саме: відповідальність за доручену справу, за колектив, за все, що відбувається навколо; принциповість — уміння критикувати, належним чином сприймати критику, давати об’єктивну оцінку своїм вчинкам та вчинкам оточуючих; самостійність: готовність залежно від конкретних умов знаходити вірне рішення, долати труднощі; творче ставлення до дійсності; вміння виявити ініціативу.

Актуальність.

За роки навчання учні неодноразово потерпають від низького рівня поінформованості. Та основним чином проблема полягає в тому, що і самі активісти шкільного самоврядування погано орієнтуються в питаннях організації та потреб учнів до інформованості. Тому основною нашою метою є спрямувати розвиток екологічної культури, вихованні любові до природи, прагненні берегти, примножувати її, формуванні вміння і навичок діяльності в природі.

Екологічне виховання передбачає розкриття сутності світу природи - середовища перебування людини, яка повинна бути зацікавлена у збереженні цілісності, чистоти, гармонії в природі.

Мета: познайомити учнів з екологічними проблемами довкілля, розглянути шляхи вирішення екологічних проблем, виховувати бережливе ставлення до природи, виховувати активну життєву позицію.

Завдання:


  1. Визначити головні екологічні проблеми довкілля з якими зустрічається молодь в повсякденному житті, шляхом проведення вхідного анкетування.

  2. Підвищити рівень компетентності учнів шкільного самоврядування в області екологічного мислення , шляхом проведення агітації та розповсюдження рекомендаційної літератури ( бюлетень, листівок) .

  3. Підвищити рівень обізнаності учнів в області забруднення довкілля шляхом створення презентацій та публікацій, сайтів. .

  4. Організація та проведення конференції по завершенню проекту.

Цільова аудиторія проекту.

Первинна – активісти шкільного самоврядування нашої школи.

Вторинна –учасники конференцій та конкурсів.

План реалізації проекту:


Вид діяльності

Термін

Очікувані результати

Організаційно-підготовча діяльність

(формування групи лідерів самоврядування для проведення роботи)



Вересень 2013 р.

Сформовано групу лідерів самоврядування для проведення занять.

Анкетування учнів

Вересень 2013 р.

Обробка анкет

Створення плану роботу на рік

Вересень 2013 р.

Виконання плану роботи


Прибирання шкільної ділянки


вересень - жовтень 2013 р.

Дала можливість відповідально ставитись до природи, прагнення глибше пізнати її, примножувати її багатства.

Екскурсія до ботанічного саду


жовтень 2013 р.

Учні побачили чарівні рослини, познайомились з умовами їх зростання.

Провести урок-гру «День моря»


листопад 2013 р.

Познайомились учнів з географічним положенням, флорою і фауною, екологією морів та їх пам'ятками; виховали дбайливе ставлення до природи, до води.

Конкурс « Екологічна ялинка»


грудень 2013 р.

Учні сформували екологічні знання , виховали любов до природи, прагнули берегти, примножувати її, формували вміння і навички діяльності в природі.

Тренінг за програмою «Рівний – рівному»,

«Твоє майбутнє в твоїх руках»



січень-лютий 2014 р.

Учні спілкувалися, самовдосконалювались, грали.

Конкурс «Обери життя»


березень 2014 р.

Агітбригади показували свої знання і прагнули до здорового способу життя.

Акція «День здоров'я»


квітень 2014 р.

Учні вирізали свою долоню і писали свої побажання. Створення листівок, презентацій, буклетів.

Урок-гра «День Птахів»

квітень 2014 р.

Учні познайомились з різними видами птахів, вивчили прислів’я, розгадували ребуси та малювали загадкового птаха.

День довкілля, проведення турзльоту


травень 2014 р.

Учні взяли участь у суботнику, розкрили сутності світу природи, збереженні цілісності, чистоти, гармонії в природі та популяризації серед дітей і молоді здорового способу життя.

Створення презентацій та веб-сайтів, листівки, бюлетені.

протягом року 2014 р.

Учні знайомляться з інформацією та роблять свої висновки.

Підготовка звітної документації.

травень 2014 р.

Підготовлено звіти по проекту


Зміни, які планується досягти в результаті реалізації проекту:

  • Зміни у визначеннях – проблема, над якою Ви працюєте стає відомою і зрозумілою в громаді

  • Зміни у критичній масі (суспільстві)/зацікавленість – збільшується кількість людей, які підтримують Вас у роботі по вирішенню проблеми на районному або місцевому рівні

  • Зміни в організації – підвищується професійний рівень організації

Кількісні показники результатів проекту.

  • 75 учнів шкільного самоврядування, які проводять анкетування;

  • 10 учнів, які братимуть участь у агітбригаді;

  • Учні 6-11 класів, що відвідають уроки та конкурси по проекту;

  • Відеоролик у ЗМІ про проект та участь у екологічних конференціях;

  • 6 заходів, проведених в рамках проекту;

  • Статті у міської шкільної газеті;

  • Створення відеотеки кабінету біології.

Короткотривалі та довготривалі наслідки реалізації проекту.

Короткотривалі:

  • Підвищено рівень компетентності учнів шкільного самоврядування в області екологічного мислення.

  • Підвищено рівень обізнаності учнів в області екології.

  • Привернено увагу ЗМІ та громади до питань довкілля.

Довготривалі:

  • Збільшення кількості учнів, які обізнані з питань захисту довкілля та активно відстоюють їх.

  • Збільшення чисельності соціально активної та соціально відповідальної молоді

  • Зміна ставлення молоді до питання захисту довкілля.

  • Закріплення ініціативи шляхом постійного висвітлення та трансляції інформації у ЗМІ.

Шляхи та методи оцінки результатів проекту.

У процесі реалізації проекту будуть застосовані наступні методи оцінки проекту: вхідне та вихідне анкетування лідерів шкільного самоврядування на предмет обізнаності з охорони довкілля; опитування учнів в соціальних мережах щодо обізнаності в сфері захисту довкілля; кількісні, якісні показники проекту.


Прибирання шкільної ділянки дає можливість відповідально ставиться до природи, прагнення глибше пізнати її, примножувати її багатства.

Урок-гра «День моря» Мета: познайомити учнів з географічним положенням, флорою і фауною, екологією морів та їх пам'ятками; виховувати дбайливе ставлення до природи, до води.

Учні нашої гімназії дуже люблять екскурсії і одна із яскравішої є відвідування ботанічного саду. Де учні побачили чарівні рослини, познайомились з умовами їх зростання.

Конкурс « Екологічна ялинка» полягає у формуванні екологічних знань, вихованні любові до природи, прагненні берегти, примножувати її, формуванні вміння і навичок діяльності в природі.

Протягом року у нас проводиться тренінг за програмою "Рівний – рівному”, "Твоє майбутнє в твоїх руках", де учні спілкувалися, самовдосконалювались, грали.

Два роки поспіль ми приймаємо участь у конкурсі « Обери життя», де агітбригади показують свої знання і прагнення до здорового способу життя.

Участь у Акції « День здоров’я» - учні вирізали свою долоню і писали свої побажання. Кожен рік ми святкуємо День Здоров’я ( 1 квітня), учні готуються до нього ( роблять буклети, презентації, листівки и т.п.).

Урок-гра « День птахів» де учні познайомились з різними видами птахів, вивчили прислів’я, розгадували ребуси та малювали загадкового птаха.

День Довкілля.( на о.Хортиця та у парку «Дубовий гай». Мета: взяти участь у суботнику. Кожен громадянин зобов'язаний внести свій внесок і допомогу природі. Люди, пам'ятайте, що Парки - це Легені нашого міста!

Турзльот, де учні нашої гімназії розкрили сутності світу природи - середовища перебування людини, яка повинна бути зацікавлена у збереженні цілісності, чистоти, гармонії в природі та популяризації серед дітей і молоді здорового способу життя.

Створення презентацій та плакатів, відбувалось протягом всього року де учні знайомиться з інформацією та роблять свої висновки.

Висновки моєї роботи:

Протягом року учні :



  • Цікаво провели навчальний рік

  • Ближче познайомились з екологічними проблемами довкілля

  • Змінили своє ставлення до природи

  • Познайомились з різними живими організмами і побачили їх умови існування.

Любов до природи слід виховувати з раннього дитинства. "Дітей, що не вміють ще ходити, - писав Г. Ващенко, - треба частіше виносити на свіже повітря, щоб вони могли бачити рідне небо, дерева, квіти, різних тварин. Все це залишається в дитячій душі, осяяне почуттям радості, і покладе основи любові до рідної природи".

Шановні ровесники! Давайте спробуємо не смітити! Не рвати даремно квіти! Охороняти наш ліс! Дбати про наші озера та річки! Відмовитись від шкідливих звичок! І тоді наше Життя буде цікавіше.


Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2020
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка