Стаж роботи: 12 років (з них 7 років роботи в якості класного керівника). Категорія: вища



Скачати 12.38 Mb.
Дата конвертації11.03.2019
Розмір12.38 Mb.

Олексюк Тетяна Іванівна, вчитель німецької мови, класний керівник 32 групи (10 класу) Кременецького ліцею імені У.Самчука. Освіта: вища. В 2003 році закінчила Рівненський державний гуманітарний університет.

Стаж роботи: 12 років (з них 7 років роботи в якості класного керівника).

Категорія: вища.

Життєве кредо:

“В будь-якій ситуації залишайся людиною…”

Професійне кредо:

Допомогти кожному знайти свій шлях, повести дітей дорогою успіху, навчити їх мистецтву успішного життя, роботи, творчості – моє завдання “.

Обдаровані діти – майбутній цвіт нації, інтелектуальна еліта, гордість і честь України, її світовий авторитет, а тому перед кожним вчителем стоїть завдання спрямоване на забезпечення формування інтелектуального потенціалу нації шляхом створення оптимальних умов для всебічно обдарованої молоді.

Мої завдання:

  • вивчити особливості кожної дитини, її фізичний та психологічний стан, індивідуальні особливості та здібності, сім’ю;
  • розвиток творчого потенціалу всіх суб'єктів навчально-виховного процесу;
  • спонукання ліцеїстів до самостійного розв'язання власних життєвих проблем у нестабільному суспільстві;
  • формування життєтворчості як здатності забезпечити дитині можливість облаштувати власне життя, творити колективні та міжособистісні взаємини;
  • всіляко сприяти згуртованості класного колективу;
  • провадити роботу з розвитку учнівського самоврядування;
  • активізувати роботу учнівського колективу через участь у загальноліцейних і позашкільних позакласних заходах;
  • формування традицій, що уклалися в класі, та їх розвиток.

Проблема «Створення умов для вільного розвитку особистості ліцеїста шляхом залучення його до різноманітних видів творчої діяльності»

Система формування творчої особистості

Шкала оцінювання творчої особистості

Види обдарованості ліцеїстів:

  • Академічна (у вивченні окремих предметів);
  • Інтелектуальна (запам'ятовування та зберігання інформації, її переробка, аналіз та синтез, спроможність до практичного застосування);
  • Креативна (здатність до створення нових проектів, ідей тощо);
  • Лідерська (виняткова здатність встановлювати конструктивні зв'язки, активність у проведенні заходів);
  • Художня або естетична (музичні, художні, артистичні здібності тощо);
  • Психо-моторна (схильність до діяльності, яка вимагає зосередженості та тонкої рухової роботи: вишивка, бісер, ліплення тощо)
  • Стратегічна (вміння розв'язувати проблеми, мислення над соціальними проблемами,розвиток асоціативної пам'яті);
  • Духовна (віра в мораль, її дотримання, висока культура поведінки).

В нашому ліцеї в роботі з обдарованими дітьми практикується системне використання різних видів урочної та позаурочної діяльності:

В нашому ліцеї в роботі з обдарованими дітьми практикується системне використання різних видів урочної та позаурочної діяльності:

  • гуртки;
  • спортивні секції;
  • інтелектуальні ігри;
  • предметні олімпіади; наукові роботи в МАН;
  • дослідницька робота;
  • виховні проекти;
  • творчі звіти;
  • фестивалі;
  • зустрічі з цікавими людьми;
  • конкурси;
  • турніри;
  • виховні заходи;
  • нестандартні уроки
  • конференції;
  • спостереження.

Типи виховних заходів,

які я практикую:

  • години - дискусії,
  • класні збори,
  • свята,
  • виставки-конкурси,
  • виставки творчих робіт,
  • проекти
  • відверті розмови,
  • інтелектуальні ігри, турніри
  • нетрадиційні форми (тренінги, проекти, фестивалі, калейдоскопи, анкети та години відкритих думок, гайд-парки, квести, колажі, пошукові ігри, акції, художні галереї та ін.)

Що я роблю задля підвищення ефективності роботи над проблемою роботи з обдарованими дітьми?

  • Підхоплюю думки учнів, оцінюючи їх зразу, підкреслюючи їх оригінальність, важливість, інтерес до нового. 
  • Стимулюю і підтримую ініціативу учнів, самостійність. 
  • Створюю проблемні ситуації, що вимагають альтернативи, прогнозування, уяви.
  • Розвиваю критичне сприйняття дійсності.
  • Вчу доводити починання до логічного завершення. 
  • Надаю можливість виконувати більше творчих завдань з обов'язковим підвищенням їх складності.
  • Використовую творчу діяльність вихованців при проведенні різних видів позакласних, класних та участі у загальноліцейних заходах, батьківських зборах. 
  • Активно залучаю до участі в районних, обласних, Всеукраїнських конкурсах, змаганнях, виставках. 
  • Сприяю розвитку навичок пошукової діяльності ліцеїстів в рамках Всеукраїнської експедиції “Моя Батьківщина – Україна”.
  • Впливаю особистим прикладом на формування моделі поведінки своїх вихованців. 

Принципи, якими я керуюся у своїй діяльності:
  • Принцип природовідності.
  • Діяльнісний принцип.
  • Принцип цілісності.
  • Принцип індивідуального підходу (егоцентрований).
  • Віковий принцип.
  • Принцип співпраці.
  • Концентрація на успіх вихованців.
  • Демонстрація поваги і значущості дитини.

Дискусія “Творити для України” (стратегічна обдарованість)


Година спілкування “Мої ідеали в житті” (стратегічна обдарованість)

Тренінгове заняття “Розвиток стресостійкості творчої особистості” (інтелектуальна обдарованість)

Класний проект “Моя золота поличка” (інтелектуальна обдарованість)

Редколегія групи презентує колективний

проект “Ми за здоровий спосіб життя” (соціальна обдарованість)

Отримання нагород за досягнення та активність

у житті ліцею (академічна обдарованість)

Кулінарні таланти нашого класу

(благодійницька діяльність)

(духовна обдарованість)

Творча робота “Наше класне дерево” (творча обдарованість)

Світ краси Марічки Кореневич (психо - моторна обдарованість)

Готуємось до виставки різдвяних

композицій (естетична обдарованість)

Розвиваємо акторську майстерність

(художня обдарованість)

Вернісаж талантів. Представляю роботи Стеценко Уляни, Галан Софії, Теслюк Валерії (художня обдарованість)


Малюємо проект нашого міста (творча обдарованість)

Виступи на засіданнях методичної комісії класних керівників


Проблемний міст “Творчий учитель – обдарований учень”

Круглий стіл “Обдарованість і талант ”

Виступ на семінарі “Особливості обдарованих ліцеїстів ”

Тренінг “Розвиваємо здібності”

Робота з батьками


Творчі посиденьки “Калейдоскоп

наших захоплень”

Батьківські збори з участю дітей

“Вивчаємо наших дітей”

Опитування серед батьків “Як Ви допомагаєте розвивати здібності Вашої дитини”

Участь батьків в Осінніх рекреаціях

Талановиті діти – талановиті батьки


Роботи вишивальниці Калинки Г.В. та її доньки Калинки Ірини

Спільне захоплення музикою і піснею мами

Гладковської О.В. і доньки Олени

Знана в Кременці художниця О.Г. Панфілова і дочка Теслюк Валерія

У роботі з обдарованими дітьми намагаюсь:

  • Бути доброзичливою і чуйною, емоційно  стабільною.
  • Бути професійно грамотною, захопленою своєю справою.
  • Мати високий рівень інтелектуального розвитку, широке коло інтересів.
  • Мати живий та активний характер, володіти почуттям гумору.
  • Розбиратися в особливостях психології обдарованих дітей, відчувати їхні потреби та інтереси.
  • Бути інтелектуальною, моральною і ерудованою, знавцем у всіх областях людського життя.
  • Бути провідником передових педагогічних технологій, здатним до експериментальної, наукової та творчої діяльності.
  • Мати творчий, можливо, нетрадиційний особистий світогляд.
  • Бути цілеспрямованою і наполегливою, уміти переконувати.
  • Бути готовою до виконання різноманітних обов’язків, пов’язаних з навчанням обдарованих дітей.
  • Виявляти гнучкість, бути готовим до перегляду свої поглядів і до постійного самовдосконалення.
  • Мати схильність до самоаналізу.

Каталог: wp-content -> uploads
uploads -> Правила прийому до аспірантури державної наукової установи «Науково-практичний центр профілактичної та клінічної медицини»
uploads -> Правила прийому до аспірантури та докторантури київського національного університету культури І мистецтв
uploads -> Положення про аспірантуру Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського Загальна частина
uploads -> Програма дисципліни «іноземна мова (англійська)»
uploads -> Положення правил прийому до нту "хпі" на 2016 рік правила прийому 2016 Організацію прийому до нту "хпі" та його структурних підрозділів здійснює приймальна комісія правила прийому 2016
uploads -> Програма та методичні вказівки з навчальної дисципліни історія науки І техніки для студентів усіх спеціальностей денної форми навчання
uploads -> Лекція № Тема лекції: Поняття мистецтва як частини культури
uploads -> Київський національний лінгвістичний університет базові навчально-методичні матеріали
uploads -> Освіта осіб з інвалідністю в Україні Тематична національна доповідь Київ -2010 Тематичну національну доповідь «Освіта осіб з інвалідністю в Україні»
uploads -> Урок №02. 10. 2014. Розділ І. Візуальні мистецтва Тема Архітектура світу

Скачати 12.38 Mb.

Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2020
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка