Stem проект «Бібліотека майбутнього»



Сторінка1/11
Дата конвертації23.03.2019
Розмір5.88 Mb.
#85142
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11


STEM - проект «Бібліотека майбутнього»




Центр методичної підтримки освітніх галузей Державного

стандарту


Селидове

2018

Інформація про автора




Савула Катерина Володимирівна
Посада: заступник директора з навчально-виховної роботи, учитель історії
Стаж педагогічної діяльності - 12 років





Годорожа Ігор Валентинович
Посада: учитель трудового навчання
Стаж педагогічної діяльності - 5 років





Полішко Любов Іванівна
Посада: учитель інформатики
Стаж педагогічної діяльності - 24 роки

STEM - проект

«Бібліотека майбутнього»

Мета проекту:

  • На основі синхронізації декількох предметів та вивчення певних тем з цих предметів створити прототип бібліотеки майбутнього

  • Навчити учнів застосовувати набуті знання в реальному житті

  • Вдосконалювати навички учнів здійснювати пошуково-дослідницьку діяльність

  • Розвивати навички критичного мислення та уміння вирішення проблем для подолання труднощів

  • Формувати уміння працювати в команді, не боятися висловлювати думку, дискутувати

Завдання проекту:

Проаналізувати навчальні програми і визначити можливості для інтеграції предметів.

Розробити STEM-проект як результат інтеграції навчальних предметів.

Вивчити можливості співпраці вчителів-предметників на прикладі роботи над спільним проектом.



Тип проекту: учнівський, практико-орієнтований.

Термін реалізації: 09.04-11.05. 2018

Учасники проекту: учні 9-х класів.

Фасилітатори проекту:

  • Єрьоменко О.Г., учитель української мови та літератури.

  • Лозова Л.В., учитель біології.

  • Малярова В.М., учитель російської мови.

  • Лук’ янець Н.С., учитель зарубіжної літератури.

  • Корсун І.О., учитель математики.

  • Позднякова С.М., учитель англійської мови.

Синхронізовані предмети:

  • алгебра;

  • українська література;

  • зарубіжна література;

  • російська мова;

  • англійська мова;

  • трудове навчання

  • біологія;

  • інформатика

Синхронізація програм:

Вивчення можливостей співпраці вчителів-предметників в проекті «Бібліотека майбутнього»

Предмет

Тема уроку

Мета, завдання уроку

Очікуваний результат (продукт)

Російська мова

Розвиток зв’язного мовлення. Стилі мовлення, типи мовлення

Написання творчих робіт, складання словника.

Створення словника для нової бібліотеки.

Англійська мова

Бібліотека.

Вдосконалювати навички аудіювання та читання з теми;

практикувати учнів у вживанні ситуативних і тематичних одиниць у

лексико-граматичних структурах;

формувати мовленнєву компетенцію учнів з теми;

сприяти розвитку елементів критичного мислення, аналізу та синтезу; вміння працювати самостійно, давати суб’єктивну та об’єктивну оцінку явищам.


Постер

«Правила поводження у бібліотеці, з книгою».



Алгебра

Розв’язування прикладних задач.


Складання статистичного ряду, таблиці, полігона частот і гістограми, зробити висновок; обрахувати в масштабі розміри меблів бібліотеки, зробити схематичне зображення кожної фігури для макета; створити схематичний план макету «Бібліотеки майбутнього».

На основі дослідження щодо уподобань читання учнями книг, зробити прогноз для поповнення книгами шкільної бібліотеки;

обрахувати в масштабі розміри меблів бібліотеки;

схематичний план макету«Бібліотеки майбутнього»


Українська література

Світова велич Тараса Шевченка.

Сприяти формуванню систематизованих знань про життя і творчість Шевченка, усвідомленню світового значення творчої діяльності Кобзаря; розвивати навички проектно-дослідницької роботи, творчі здібності, уміння самостійно працювати з різними джерелами інформації.

Лепбук «Мій кобзарик»

Інформатика

Розв’ язування компетентнісних задач

Вдосконалити навички здійснювати пошук, аналіз та опрацювання відомостей, потрібних для розв’язування компетентнісних задач і виконання колективного проекту з використанням інформаційно-комунікаційних технологій; використовувати офісні веб-програми та інтернет-середовища для публікації результатів своєї роботи; здійснювати захист навчальних проектів.

Інтерактив­ний плакат, блог.

Зарубіжна література

Розвиток зв’язного мовлення.Написання твору-роздуму.

Підвищувати навички оцінювання культурно-мистецьких явищ; навчати школярів логічно, послідовно викладати в письмовій формі свої міркування щодо прочитаного; розвивати логічне мислення, уміння аналізувати, робити висновки, оформлювати свої думки на письмі.

Збірник творчих робіт.

Трудове навчання

Проектування виробів методом фокальних об’єктів.

Створити умови для комфортного засвоєння учнями знань стосовно проектування виробів методом фокальних об’єктів.

Створення проекту бібліотеки.

Біологія

Захист та збереження біосфери. Основні заходи щодо охорони навколишнього середовища.

Визначити основні екологічні проблеми, що відбуваються в екосистемах;

встановити основні шляхи охорони видового різноманіття організмів.



Створення презентацій, проектів, скрапбукінгу, 3D-книги для майбутньої бібліотеки.

Етапи проекту:

  1. Організаційний етап:

  • створення проектної групи;

  • актуалізація теоретичних знань про STEM-освіту;

  • визначення теми «наскрізного навчання»;

  • визначення цільової аудиторії проекту;

  • визначення мети, завдань, очікуваних результатів та практичного продукту проекту.

  1. Організаційно-виконавчий етап:

  • синхронізація програм, інтегрування предметів;

  • створення календарного плану реалізації проекту;

  • розробка методичного супроводу проекту.

  1. Етап реалізації: робота за планом проекту.

  2. Підсумковий етап:

  • систематизація й оформлення матеріалів;

  • презентація і аналіз отриманих результатів;

  • висновок про ефективність проекту.


Російська мова

15.04.2018



Каталог: Files -> downloadcenter
downloadcenter -> Здійснити контроль за дотриманням державних стандартів освіти
downloadcenter -> Сучасні здоров ’ язберігаючі технології в дошкільному навчальному закладі
downloadcenter -> Модель сформованості бібліотечно-бібліографічних умінь та навичок школярів
downloadcenter -> М. Тернопіль 2005 р. Методичний посібник
downloadcenter -> Профілактика шкідливих звичок серед дітей і підлітків
downloadcenter -> Уроки-дослідження з географії у 6 класі Вовчищовичі 2015
downloadcenter -> Домашнє завдання Німецька мова
downloadcenter -> Узагальнений висновок щодо результатів атестаційної експертизи Йосипівського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – днз»
downloadcenter -> Коментар: поняття «публічна адміністрація» часто зустрічається у нормативно-правових актах України, дослідженнях науковців. Утім досі не сформовано єдиного підходу щодо визначення даного поняття
downloadcenter -> Доповідна записка «Про особливості реалізації нового змісту Державного стандарту початкової загальної освіти в 1-3 класах загальноосвітніх навчальних закладів»


Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка