Степінь з цілим показником. Означення степеня з цілим від’ємним показником



Сторінка1/3
Дата конвертації02.11.2018
Розмір1.53 Mb.
ТипУрок
  1   2   3
Відділ освіти Смілянської райдержадміністрації

Методичний кабінет

Теклинська загальноосвітня школа І – ІІ ступенів

Урок з алгебри у 8 класі на тему:



«Степінь з цілим показником.

Означення степеня з цілим від’ємним показником»

Підготувала вчитель математики

Теклинської ЗОШ І – ІІ ступенів

Лисенко Галина Вікторівна



Тема уроку. Степінь з цілим показником.

Означення степеня з цілим від’ємним показником».

Мета уроку: домогтися засвоєння учнями змісту означення степеня

з цілим від'ємним показником (для цілої та дробової основи степеня); виробити вміння відтворювати означення степеня та застосовувати його для перетворення степеня з цілим від'ємним показником у дріб та навпаки, виробити вміння розв'язувати вправи на обчислення значень числових виразів із застосуванням вивченого означення степеня з цілим показником. Формувати вміння співпрацювати під час виконання групових завдань.

Розвивати правильне послідовне мислення,спостережливість,

Виховувати вміння оцінювати результати власної роботи, культуру математичного мислення та записів, уважність, доброзичливість.



Міжпредметні зв’язки: інформатика, фізика, хімія.

Внутріпредметні зв’язки: степінь з натуральним показником, піднесення дробу до степеня, тотожні перетворення раціональних виразів.

Тип уроку: формування знань та вдосконалення вмінь і навичок.

Методи:

Пояснювально-ілюстративний;

Методи інтерактивного навчання: структурований огляд,

знаємо – хочемо дізнатися – дізналися, робота в групі, працюємо парами – узагальнюємо парами, рефлексія.



Прийоми: порівняння, забезпечення зворотного зв’язку

Обладнання: презентація №1 «Степінь з натуральним показником», презентація№2 «Степінь з цілим показником»( супровід до уроку), опорний конспект №24, таблиця 1 «Знаємо- хочемо дізнатися- дізналися», таблиця 2 «Аналіз досягнень учнів», картки з тестовими завданнями.



«Навчання без мислення марна праця»

Конфуцій

Хід уроку

І.. Мотивація навчальної діяльності. Структурований огляд

Вчитель: Діти сьогодні на уроці ми з вами починаємо вивчати тему «Степінь з цілим показником». З поняттям «степінь з натуральним показником» ви вже знайомі, але систематизованих знань ще не маєте. Поняття степінь відіграє велику роль не тільки в математиці, а й у фізиці, хімії, астрономії, географії, медицині. Про потребу введення степеня з цілим від’ємним показником свідчить те, що в технічних довідниках у вигляді степеня з від’ємним показником записуються різні величини. Наприклад: маса атома водню дорівнює 1,66∙10 -27 кг, маса електрона 9∙10 -31 кг. Тому поняття степеня an, де n- натуральне число, можна розширити, якщо розглянути випадки n=0, і n- ціле від’ємне число.

Давайте прослідкуємо, як здійснюється розширення поняття степінь (слайд 2, презентація№2 )



a2 a3 an a0a-n a?a?

Діти, а який найкращий спосіб вивчити і запам’ятати ?

Можливі відповіді учнів – пригадати що ми вже знаємо;

– зробити «відкриття» самому;

– підтвердити свої нові знання.

ІІ. Оголошення теми, мети і задач уроку.

З ваших відповідей випливають завдання, які необхідно вирішити на уроці.( слайд 3, презентація№2)



  1. Пригадати означення степеня з натуральним показником, використавши презентацію «Степінь з натуральним показником», яку ви підготували на факультативі з інформатики.

  2. Вивчити означення степеня з цілим від’ємним показником.

  3. Вміти:

  • застосовувати його для перетворення степеня з цілим від’ємним показником у дріб і навпаки;

  • застосовувати його для перетворення степеня з цілим від’ємним показником з основою  .

  • записувати у вигляді формули означення степеня з довільним цілим показником;

  • застосовувати означення степеня з цілим від’ємним показником для обчислення значення виразу що містить степінь.

Метод «Знаємо- хочемо дізнатися- дізналися» (виходячи із завдань уроку кожен учень заповнює перших два стовпці таблиці, третій стовпчик заповнює в кінці уроку).

Таблиця1


Знаємо

Хочемо дізнатися

Дізналися























































Каталог: Files -> downloads
downloads -> Урок 2 Тема. Архітектура кам'яний літопис століть
downloads -> Уроках «Художньої культури»
downloads -> Науковий керівник : учитель стасюк о. С. Консультанти: батьки, бібліотекар, вчитель географії
downloads -> Реферат з основ корекційної педагогіки та спеціальної психології на тему: Психолого-педагогічна допомога сім'ям, які мають дітей з порушенням у розвитку
downloads -> Образотворче мистецтво
downloads -> Чернігівська міська централізована бібліотечна система
downloads -> Особливості розвитку культури Галицько – Волинської держави
downloads -> Визначні місця України краю незвіданих красот
downloads -> Розрахунок сил І засобів по ліквідації нс


Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка