Структура І. Організаційний момент ІІ



Дата конвертації09.12.2018
Розмір38.5 Kb.
ТипУрок
Урок засвоєння нових знань
Мета: оволодіння учнями новими навичками, матеріалом та новими способами діяльності
Структура

І. Організаційний момент

ІІ. Підготовка до сприйняття матеріалу або актуалізація опорних знань

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

IV. Оголошення теми, мети та завдань уроку

V. Вивчення нового матеріалу (первинне закріплення)

VI. Осмислення нових знань та умінь

VII. Закріплення, систематизація, узагальнення

VIII. Контрольно-коригувальний етап

IX. Підсумок уроку

X. Інструктаж щодо виконання домашнього завдання

Урок формування та вдосконалення вмінь і навичок
Мета: закріплення і усвідомлення раніше засвоєного матеріалу та формування нових навичок та вмінь
Структура
І. Організаційний момент

ІІ. Актуалізація опорних знань та їх коригування

ІІІ. Оголошення теми, мети та завдань уроку

IV. Мотивація навчальної діяльності

V. Вступні вправи (можуть поєднуватися із поглибленням або вивченням невеликих порцій нового матеріалу та ознайомленням із правилами, алгоритмами виконання певних дій)

VI. Пробні та тренувальні вправи (використання вивченого в стандартних умовах)

VII. Творчі вправи

VIII. Підсумок уроку

IX. Інструктаж щодо виконання домашнього завдання
Урок застосування набутих знань, умінь і навичок

(на практичну роботу відводиться основна частина часу)
Мета: закріплення і усвідомлення раніше засвоєного матеріалу та застосування набутих знань на практиці
Структура

І. Організаційний момент

ІІ. Перевірка домашнього завдання

ІІІ. Коригування опорних знань, умінь та навичок

IV. Повідомлення теми, мети та завдань уроку

V. Мотивація навчальної діяльності

VI. Загальний інструктаж, усвідомлення учнями алгоритму дій

VII. Самостійне виконання учнями знань під контролем та за допомогою учителя

VIII. Звіт про виконання роботи. Узагальнення і систематизація результатів роботи

IX. Підсумок уроку

Х. Інструктаж щодо виконання домашнього завдання


Урок закріплення знань, умінь та навичок
Мета: повторення та закріплення, уточнення та поглиблення попередньо засвоєних знань, умінь та навичок
Структура

І. Організаційний момент

ІІ. Оголошення теми та мети уроку

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

IV. Повторення основних понять теми

V. Повторення основних закономірностей, правил з теми

VI. Виконання практичних завдань на повторення й закріплення основних умінь та навичок

VII. Підсумок уроку

VIII. Інструктаж щодо виконання домашнього завдання
Урок систематизації й узагальнення знань
Мета: встановлення рівня оволодіння учнями основними теоретичними знаннями; повторення, більш глибоке осмислення навчального матеріалу, приведення його до певної системи
Структура

І. Організаційний момент

ІІ. Оголошення теми та мети уроку

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

IV. Відтворення та коригування опорних знань

V. Узагальнення та систематизація понять

VI. Засвоєння провідних ідей і теорій на основі широкої систематизації

VII. Підсумок уроку

VIII. Інструктаж щодо виконання домашнього завдання

Урок перевірки та корекції знань,умінь та навичок
Мета: перевірка якості та міцності засвоєного матеріалу, сформованості умінь і навичок; внесення коректив
Структура

І. Організаційний момент

ІІ. Повідомлення теми та мети уроку

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

IV. Перевірка знання фактичного матеріалу та основних понять

V. Перевірка глибини усвідомлення знань

VI. Використання знань у стандартних умовах

VІІ. Використання знань у змінених умовах

VІІІ. Збір виконаних завдань (їх перевірка та оцінювання виконуються до наступного уроку)

IХ. Підсумок уроку

Х. Домашнє завдання (за потребою)

Інтерактивний урок
Мета:створення комфортних умов навчання, за яки кожен учень відчував би свою успішність, інтелектуальну спроможність

Структура

І. Організаційний момент

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

ІІІ. Оголошення теми та прогнозування очікуваних навчальних результатів

VI. Актуалізація опорних знань, надання необхідної інформації

V. Усвідомлення змісту навчального матеріалу

VI. Підсумок уроку. Рефлексія

VІІІ. Домашнє завдання (за потребою)
Каталог: uploads -> images -> articles -> pochatkova -> vchutel
articles -> Вінницької міської ради
articles -> 10 клас Альтернативна олімпіада зі світової літератури 2012 – 2013 н р. І. Тести з вибором однієї правильної відповіді
pochatkova -> Методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу під час проведення навчальних екскурсій та навчальної практики учнів загальноосвітніх навчальних закладів
pochatkova -> До листа Міністерства освіти і науки України від 17. 08. 2016р. №1/9-437
pochatkova -> Положення про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 30 грудня 2014 року №1547
pochatkova -> Опис ключових змін в оновлених програмах початкової школи Внесені вчителями, батьками та науковцями під час відкритого обговорення на платформі EdEra, затверджені рішенням Колегії мон від 4 серпня 2016 р
vchutel -> Рекомендації щодо проведення навчальних екскурсій у початковій школі
pochatkova -> Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу в 2018-2019 н р.


Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2020
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка