Що таке буклет?
Що таке бюлетень?
Як їх створити?
В чому різниця?
Тема:
Створення бюлетеня
та буклета
Мета уроку:
навчитися створювати бюлетень та буклет на основі шаблону, виконувати основні операції над об’єктами, створювати зв’язки між об’єктами публікацій, зберігати публікації на зовнішніх носіях даних;
маємо розвивати творчі здібності, естетичний смак, аналітичне мислення і виховувати інформаційну культуру, взаємоповагу, толерантність, відповідальність.
Формула оцінювання:
Вид роботи
|
Самооцінка
|
Взаємооцінка
|
Оцінка вчителя
|
Оцінка
|
Бюлетень
| | | | |
Буклет
| | | | |
Картка оцінювання бюлетеня та буклета
___________________________________________
Бюлетень (лат. bulla –документ з печаткою; італ. bulletino – записка, аркуш) – це публікація з однієї чи декількох сторінок, яка містить повідомлення з певного кола питань.
Наведіть приклад бюлетеня, який створюється в нашій школі
Буклет (франц. Bouclette – кільце) − публікація, виготовлена на одному аркуші та складена згинанням у
кілька сторінок так, що її можна
переглядати, не розрізаючи сторінок,
а розкриваючи.
«Призначення буклета»
«Розміщення інформації
в буклеті»
Основне призначення буклету – реклама: навчального закладу, підприємства, організації, особи, нового товару, нової акції тощо. А враховуючи те, що всі відомості повинні бути розміщені на одному аркуші, то зміст буклета повинен містити невеликі за обсягом фрагменти тексту, які точно передають основні відомості про об’єкт, а також фотографії і малюнки, що ілюструють ці відомості. Фотографії та малюнки повинні бути високої якості.
ПАМ’ЯТКА ДЛЯ РОЗРОБКИ ПУБЛІКАЦІЙ
- Формулювання мети публікації.
- Розробка структури публікації.
- Робота над проектом:
- Вибір типу публікації та відповідного макету.
- Введення тексту до місцезаповнювачів (полів) з клавіатури.
- Переміщення по сторінках, додавання та видалення сторінок.
- Вибір полів, зміна їх місця розташування та розмірів, видалення полів.
- Додавання нових полів.
- Вставляння графічних об’єктів.
- З’єднання та роз’єднання зв’язаних полів.
- Попередній перегляд публікації.
- Створення вихідної публікації.
- Збереження результатів роботи:
- Збереження публікації у звичайному форматі.
- Збереження публікації за допомогою пакувальника.
- Друк публікації.
Практична робота №7
Тема. Створення інформаційного бюлетеня
та буклета
Мета: набути вмінь та навичок створення інформаційного бюлетеня і буклета в середовищі застосування MS Publisher 2007.
Увага! Під час роботи з комп’ютером
дотримуйтеся правил безпеки та
санітарно-гігієнічних норм.
- Запустіть програму MS Publisher 2007.
- Створіть двосторінковий бюлетень на аркуші А4 з теми «Моя майбутня професія».
- Збережіть бюлетень в власній папці під назвою «Професія-прізвище».
- Створіть буклет про одну з історико-культурних або природних пам’яток України, що увійшли до переліку семи чудес України.
- Текстові та графічні матеріали знаходяться на Робочому столі в папці «7-чудес».
- Збережіть буклет в власній папці під назвою
«7-чудес-прізвище».
Гра «Мікрофон»
- Було цікаво…
- Було складно…
- Тепер я знаю, що…
- Я навчився (лася)…
- Урок дав мені для життя…
Домашнє завдання.
Повторити тему
«Комп’ютерні презентації та публікації»
(підручник, розділ 2)
ДЯКУЮ ЗА УРОК!
БАЖАЮ ВАМ УСПІХІВ!
Поділіться з Вашими друзьями: |