Створення звітів та макросів у Microsoft Access



Дата конвертації21.11.2018
Розмір62.5 Kb.
#65836
Тема: Створення звітів та макросів у Microsoft Access.

Мета:

  • навчальна: ввести визначення понять «звіт», «заголовок звіту», «область даних», «макрос»; пояснити учням основні принципи створення звітів та макросів;

  • розвивальна: формувати навички аналітико-синтетичного мислення, просторову уяву, науковий світогляд щодо вирішення різних задач прикладного спрямування;

  • виховна: виховувати інформаційно компетентну людину, активного представника інформаційного суспільства.

Тип уроку: комбінований урок (урок вивчення нового матеріалу з елементами здобуття практичних умінь і навичок).

Обладнання: комп’ютери під керівництвом операційної системи Windows XP, пакет прикладного програмного забезпечення Microsoft Office 2007, програма для створення мультимедійних презентацій Microsoft PowerPoint 2007, програма у підтримку навчально-виховного процесу Test W-2.
СТРУКТУРА УРОКУ


з/п

Зміст роботи

Час



Організаційний момент (вступне слово вчителя):

1

Доброго дня шановні учні! Мене звуть Валерій Сергійович, сьогодні я буду проводити у Вас урок інформатики.



Мотивація навчальної діяльності:

2

У повсякденному житті часто виникає необхідність опрацьовувати великі обсяги даних. Не пройде і півроку, як Ви зробите крок у самостійне життя і будете обирати свою майбутню професію. Саме тому наш з Вами урок хотілося б розпочати зі слів німецького вченого публіциста Вільгельма Швебеля «Хто планує майбутнє, той планує його у свою користь».

Сьогодні на уроці Ви будете не просто учнями 11-ого класу, а спробуєте себе у ролі працівників відділу маркетингу в компанії «Альфа комп’ютер Кривий Ріг»

Ви розпочинаєте вивчення наступної змістової частини теми «Системи управління базами даних».

Інформаційний довідник:

Маркетинг – це діяльність, спрямована на створення попиту та досягнення цілей підприємства через максимальне задоволення потреб споживачів.

В маркетинговій практиці існує таке правило:

Принципи ведення бізнесу, як і принципи маркетингу формуються на основі низки понять:


  • відчуття нестачі;

  • потреба;

  • товар;

  • попит;

  • угода;

  • ринок.

Уважно слухайте мої пояснення. Вони Вам допоможуть сформувати та удосконалити необхідні для подальшої роботи вміння і навички.

Оцінка за урок залежить від знань теорії та одержаних практичних навичок.

Під час виконання практичної роботи можна користуватися власними джерелами інформації: підручником, довідником, конспектом.




Повідомлення теми і мети уроку.

1



Актуалізація опорних знань:

4

Але для того щоб перейти до безпосереднього вивчення нової навчальної теми, ми «відчуваємо певну нестачу» в знаннях. Саме тому необхідно пригадати навчальний матеріал попередніх уроків.

Гра «Відчуття нестачі»:

Запитання для учнів:


  1. Дайте визначення поняттю «запити» в базах даних.

  2. Що таке схема даних? З якою метою її використовують?

  3. Дайте визначення поняттю «ключове поле».

  4. За допомогою чого і як створюють запити?

  5. Що таке «форми» в базі даних? З якою метою використовують?

  6. Що таке база даних? Яке призначення баз даних?



Вивчення нового навчального матеріалу:

6

Ми вже подолали з Вами «відчуття нестачі» в знаннях і я Вам пропоную перейти до наступного етапу «потреба». Виявляється тих знань, які у нас з Вами наявні, не вистачає для розкриття поточної теми, саме тому є необхідність в нових знаннях.

Звіт – це документ, який містить інформацію з бази даних і призначений для виведення на друк.

Структура звіту:

Заголовок звіту – один раз на початку звіту.

Верхній колонтитул – на початку кожної сторінки.

Область даних – інформація з БД.

Нижній колонтитул – в кінці кожної сторінки.

Примітки звіту – один раз в кінці звіту.

Як можна створити звіт в Microsoft Access:


  • конструктор;

  • майстер звітів;

  • автозвіт: в стовпчик;

  • автозвіт: стрічковий;

  • майстер діаграм;

  • етикетки.

Макрос – це набір макрокоманд.

Макрокоманда описує дії, які потрібно виконати:



  • відкриття і закриття таблиць, звітів, форм;

  • виконання запитів;

  • встановлення значень полів;

  • пошук даних;

  • керування виведенням на екран;

  • друк даних;

  • повідомлення користувачу;

  • запуск інших програм.

Події (для запуску макросу)

  • дії користувача (клавіатура, миша);

  • внутрішні події (відкриття і закриття форми, зміна запису і т.д.).






Здобуття практичних умінь і навичок (виконання практичної роботи):

6

Подолавши попередній етап ми з Вами перейдемо до наступного «товар», оскільки маємо вже певні уявлення про теоретичний матеріал.



Закріплення навчального матеріалу (комп’ютерне тестування):

5

Подолавши черговий етап нашого уроку, ми зустрічаємося ще з одним маркетинговим поняттям «попит».

  1. Яке призначення звіту?

А Редагування записів

Б Виведення даних на екрані або папері

В Створення таблиць

Г Створення запитів



  1. Які способи створення звітів вам відомі?

А Автоматичне створення

Б За допомогою майстра

В У режимі конструктора

Г За допомогою панелі елементів



  1. На основі яких об`єктів створюється звіт?

А Форми

Б Таблиці

В Запиту

Г Іншого звіту



  1. Які особливості має автозвіт?

А Містить усі поля таблиці або запиту

Б Не відрізняється від звіту, створеного за допомогою майстра

В Створюється автоматично

Г Його неможливо змінити



  1. Які дії можна виконати в режимі конструктора звіту?

А Додати або змінити заголовок чи примітку.

Б Додати обчислювальне поле.

В Змінити область даних

Г Додати звіт



  1. Укажіть елементи структури звіту.

А Заголовок

Б Примітка

В Колонтитули

Г Головне меню



  1. Якими є особливості створення звіту з використанням конструктора?

А Такий звіт неможливо використовувати для створення звітів

Б Це швидкий спосіб створення звіту.

В Це автоматичний спосіб створення звіту.

Г Це трудомісткий спосіб створення звіту.





Підбиття підсумків роботи:

3

І в решті-решт ми досягли з Вами передостаннього щабля – «угода». Вам пропонується закінчити речення:

Звіт – це …

Звіти створюються на основі …

Звіти бувають …

Макрос – це …

Макроси використовуються для …





Оцінювання:

1



Домашнє завдання:

1

Маючи базові маркетингові поняття пропоную Вам відвідати ринок на якому можете отримати домашнє завдання:

  1. вивчити текст опорного конспекту;

  2. створити проект бази даних «Школа», «Бібліотека», «Лікарня» (один за вибором);

  3. додатково опрацювати навчальний матеріал розміщений за посиланням.




Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка