Сучасна освіта Новограда-Волинського-2017
Інформаційно-методичний центр
Управління освіти і науки
Новоград-Волинської міської ради
Анотований каталог
матеріалів педагогічної виставки
«Інноваційні педагогічні технології, творчі здобутки, педагогічні ідеї
і знахідки освітян
Новограда-Волинського
в 2016-2017 н.р.»
м. Новоград-Волинський
2017 рік
У збірник подається анотований перелік матеріалів,
які представляють навчальні заклади
міста Новограда-Волинського на традиційну виставку педагогічної творчості у 2016-2017 навчальному році.
Мета педагогічної виставки:
виявлення та поширення перспективного педагогічного досвіду;
впровадження в практику роботи навчальних закладів міста сучасних навчальних і виховних технологій та педагогічних інновацій;
активізація науково-дослідницької і пошукової роботи в освітніх установах;
заохочення та стимулювання творчо працюючих вчителів і керівників навчальних закладів.
Основні завдання виставки:
пропаганда перспективних моделей оновлення змісту дошкільної, загальної середньої, позашкільної освіти;
презентація кращих моделей управління закладом освіти;
оптимізація науково-методичного супроводу та навчально-методичного забезпечення освітнього простору в закладах освіти області;
прискорення процесу трансформації перспективного педагогічного досвіду в широку педагогічну практику;
стимулювання пошуку власних оригінальних підходів до вирішення проблем удосконалення змісту навчально-виховного процесу;
систематичне оновлення та забезпечення інформаційного банку даних про інноваційну діяльність закладів освіти та окремих педагогічних працівників.
Організаторами виставки є управління освіти і науки
Новоград-Волинської міської ради, інформаційно-методичний центр.
Для організації проведення та оцінювання виставки створюється оргкомітет, до складу якого входять: начальник управління освіти і науки, завідувач інформаційно-методичним центром, голова міської ради профспілки працівників освіти, методисти методичного центру, кращі вчителі міста.
Зміст
Навчально-виховний комплекс «Гімназія ім. Лесі Українки – школа І ступеня» ..5
Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2………………………………………………… 6
Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3 ...7
Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №4 з поглибленим вивченням окремих предметів та курсів «Школа сприяння здоров’ю» ...8
Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №5 ..16
Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №6 ..17
Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №7 ..18
Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів №8 ..19
Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №9 ..19
Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №10 ..21
Колегіум ..22
ПДМ……………………………………………………………………………………...…… 26
ЦНТТУМ ………………………………………………………………………………….. .. 26
Дошкільні навчальні заклади ……………………………………………………..……. 27
Інформаційно-методичний центр управління освіти і науки
№ п/п
|
Назва буклету,
проспекту, брошури
|
Автор
|
Анотація
|
|
Роль методичної служби у формуванні професійної компетентності
педагогічних працівників
|
Філанчук Світлана Валентинівна, завідувач інформаційно-методичного центру
|
Методична збірка містить матеріали підготовки та проведення обласного семінару завідувачів рай (міськ) методичними кабінетами (центрами) та розкриває систему роботи з методичного супровіду компетентнісного професійного навчання педагогів міста Новограда-Волинського
|
|
Рольові та педагогічні ігри як ефективний засіб професійного навчання вихователів дошкільних навчальних закладів
|
Кондратець Інна Вікторівна, методист інформаційно-методичного центру
|
Збірник містить матеріали з досвіду підготовки, організації та проведення рольових, ситуаційних та педагогічних ігор
|
|
Дидактичний посібник корекційних вправ «Звукознайка»
Або Дидактичний посібник «Звукознайка: віршований тренажер для автоматизації звуків»
|
Левкович Інна Борисівна, учитель-логопед інформаційно-методичного центру
|
Посібник містить дидактичний матеріал, спеціальні тренувальні вправи, віршовані тексти, скоромовки та ілюстрації для подолання мовленнєвих вад у дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. Автором дібрано та систематизовано апробовані логопедичні вправи на автоматизацію свистячих, шиплячих та сонорних звуків.
|
| Національно-патріотичне виховання школярів на уроках фізичної культури та в позакласній роботі
|
Бондарчук Світлана Анатоліївна, методист інформаційно-методичного центру
|
Збірник містить матеріали з досвіду підготовки, організації та проведення фізкультурно-оздоровчого патріотичного фестивалю «Нащадки козацької слави» в рамках обласних та міських Спортивних ігор школярів Житомирщини.
|
| Міський фестиваль обдарованості «Сузір’я талантів» як засіб популяризації та презентації обдарованих школярів |
Балаушко Тетяна Миколаївна, методист інформаційно-методичного центру
|
В збірнику подано матеріали щодо проведення міського фестивалю обдарованості «Сузір’я талантів» як засобу популяризації та презентації обдарованих школярів.
|
Навчально-виховний комплекс
«Гімназія ім. Лесі Українки – школа І ступеня»
-
№
п/п
|
Назва буклету, проспекту, брошури
|
Автор
|
Анотація
|
|
«Опрацювання текстових даних»
|
Лук’янчук Ігор Юрійович, вчитель інформатики
|
Дидактичні матеріали для учнів 8-их класів
|
|
«Безпека моя, його й твоя»
|
Ломова Вікторія Вікторівна, заступник директора НВК з виховної та позакласної роботи
|
Методичний посібник з техніки безпеки для використання в роботі класними керівниками.
|
|
Атлас по підготовці до ЗНО з біології
|
Юрченко
Олена Михайлівна, вчитель біології
|
Даний матеріал розроблений для самопідготовки абітурієнтів за природничим напрямком.
|
|
Біологія тварин
|
Юрченко
Олена Михайлівна, вчитель біології
|
Інформаційні картки до теми.
|
|
Виявлення та педагогічний супровід обдарованих дітей під час підготовки до Всеукраїнських олімпіад. (З досвіду роботи.)
|
Євтушина Марія Олександрівна, вчитель хімії
|
Цей матеріал допоможе молодим учителям при плануванні роботи з підготовки учнів до участі у Всеукраїнських олімпіадах з хімії.
|
|
Північна Америка
|
Мищик Ольга Миколаївна, вчитель географії
|
Добірка матеріалів до викладання теми «Північна Америка».
|
|
«Екскурсія музеями Житомирщини»
|
Свідерська Галина Володимирівна, вчитель історії
|
Добірка матеріалів для проведення краєзнавчої роботи та позакласних заходів.
|
|
«В’язання гачком та спицями»
|
Габелко Олександра Євгенівна, вчитель обслуговуючої праці
|
Підбірка дидактичних матеріалів до вивчення розділу «В’язання гачком та спицями».
|
|
Формування читацької компетентності молодших школярів на уроках літературного читання в початковій школі
|
Дорошенко Таїсія Вікторівна, вчитель початкових класів
|
Посібник стане у нагоді вчителям початкових класів на уроках з літературного читання при формуванні читацької компетентності у молодших школярів.
|
Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2
№
п/п
|
Назва буклету, проспекту, брошури
|
Автор
|
Анотація
|
|
Від самопізнання до самовдосконалення, або Методичні аспекти
професійного та особистісного розвитку педагога
|
Адміністрація школи
|
Основою розвитку особистості педагога є самопізнання та самовдосконалення.
В посібнику представлені розробки засідань педагогічних рад «Від самопізнання до самовдосконалення» (художньо-педагогічний етюд з різними видами інтермецо) та «Педагогічні компетенції як основа успішної діяльності сучасного вчителя».
Дані матеріали рекомендовані для використання адміністрацією ЗНЗ в організації методичної роботи з педагогами.
|
|
Розвиток критичного мислення на уроках української літератури
|
Митюк
Оксана Петрівна, вчитель української мови та літератур
|
Досвід роботи висвітлює питання розвитку критичного мислення, через застосування ефективних інноваційних технологій, які ведуть до колективного пошуку рішень, до співпраці педагога з учнями.
|
|
«Step by step to the knowledge»
|
ШПМК іноземних мов
|
Збірка містить матеріали проведення тижня англійської мови у школі: сценарії заходів, описи проектів, акцій, унаочнені фотоматеріалами.
Матеріали можуть стати у нагоді вчителям англійської мови загальноосвітніх навчальних закладів у позакласній роботі з предмета.
|
|
Використання інноваційних форм і методів в початковій освіті (міжпредметна інтеграція)
|
Мойсук
Надія Олександрівна, учитель початкових класів
|
Посібник рекомендовано вчителям початкових класів загальноосвітніх навчальних закладів з метою використання інноваційних технологій, а саме міжпредметної інтеграції, під час викладання навчальних предметів.
|
|
Розвиток швидкісно-силових якостей юних фрисбістів
|
Сидорчук
Олександр Володимирович, учитель фізичної культури
|
Фрисбі є новою спортивною грою. У посібнику розміщені матеріали про виникнення та розвитку спортивної гри, її особливості та схожість з іншими спортивними іграми (футбол, баскетбол, волейбол), а також дослідження впливу фризбі на розвиток фізіологічного стану підлітків-фрисбістів під час тренувань та ігрової діяльності.
Посібник рекомендовано для вчителів фізичної культури загальноосвітніх навчальних закладів та тренерів спортивних секцій
|
|
Крок назустріч: психологічний супровід учня з ДЦП у школі (інклюзивна форма навчання)
|
Матвєєва Галина Владиславівна, практичний психолог
|
Посібник містить науково-методичні рекомендації з питання психологічного супроводу дитини з ДЦП, що перебуває на інклюзивній формі навчання, корекційно-розвивальну програму індивідуальних занять психолога з дитиною, що має вади опорно-рухового апарату.
Матеріали рекомендовані практичним психологам, соціальним педагогам, класним керівникам, учителям-асистентам, які працюють у класах з інклюзивним навчанням.
|
|
Літературні диктанти для 6 класу
|
Шльонська Світлана Миколаївна, вчитель української літератури
|
Посібник «Літературні диктанти для 6 класу» спрямований на постійну творчу співпрацю, діалог учителя з учнями, створення атмосфери зацікавленості на уроці. Він дає змогу приділити більше уваги поточному оцінюванню учнів відразу після закінчення засвоєння матеріалу під час уроку, на уроках повторення та узагальнення вивченого, а також є зручним для оцінювання домашнього завдання.
В посібнику розміщені різні види літературних диктантів, рекомендовані для використання учителями-словесниками для перевірки знань учнів 6 класів на уроках української літератури.
|
Поділіться з Вашими друзьями: |