Сучасні підходи до організації діяльності вчителя словесника та навчання школярів у 2021-2022 н р



Скачати 29.68 Kb.
Дата конвертації31.07.2022
Розмір29.68 Kb.
#92985
ТипМетодичні рекомендації
План МО філологів 2021-2022

План роботи
шкільного методичного об’єднання
вчителів-словесників Бондарівської гімназії
на 2021-2022 навчальний рік


ЗАСІДАННЯ №1 (вересень 2021р.)
Тема: Сучасні підходи до організації діяльності вчителя – словесника та навчання школярів у 2021-2022 н. р.





Питання для обговорення

Відповідальний за підготовку

Форма
узагальнення

1

Аналіз роботи методичного об’єднання за 2020-2021 н. р. та основні завдання на новий навчальний рік. Ознайомлення з планом роботи методичного об’єднання на 2021-2022 н. р.

Логвиненко О.М.

План роботи МО

2

Участь у інструктивно – методичних нарадах(онлайн-конференціях) щодо викладання української мови та літератури, російської мови, зарубіжної літератури в 5-11 класах.

Члени МО

Методичні рекомендації

3

Нормативно-правове забезпечення навчально-виховного процесу з української мови та літератури, зарубіжної літератури, російської мови у 2021-2022 н .р

Керівник та члени МО

Методичні рекомендації

4

Розробка критеріїв оцінювання. Опрацювання єдиних вимог щодо ведення та перевірки зошитів з української мови та літератури, російської мови та зарубіжної літератури, англійської мови в 5-11 класах.

Вчителі-предметники




5

Про дотримання критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів, вимог щодо оцінювання письмових робіт.

Керівник МО

Критерії оцінювання

6

Обговорення проблем, що виникли під час роботи в Google Classroom. Єдині вимоги.

Пономар Л.С.


6

Обговорення результатів ЗНО-2021 з української мови.

Керівник та члени МО




7

Формувальне оцінювання. Впровадження елементів НУШ в середню та старшу школу.

Величко С.Д.

Презентація




Робота між засіданнями







1

Розробити завдання для І (шкільного) етапу олімпіад, провести шкільні олімпіади та визначити переможців для участі в районних.

Вчителі-предметники

Завдання,
Звіти, заявка

2

Провести І (шкільний) етап Міжнародного дитячого конкурсу з української мови ім. П. Яцика.

Вчителі укр..мови та літ.

Звіти, заявка

3

Провести І (шкільний) етап Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді ім.. Т.Г.Шевченка.

Вчителі укр..мови та літ.

Звіти, заявка

4

Опрацювати календар пам᾽ятних дат на 2021-2022 н.р. та організувати їх висвітлення

Вчителі-предметники

Аналіз

ЗАСІДАННЯ №2  (листопад 2021р.)
Тема: Формування в учнів ключової компетентності «уміння вчитися» відповідно до вимог нових державних стандартів






Питання для обговорення

Відповідальний за підготовку

Форма
узагальнення

1

Компетентність як ключ до оновлення змісту освіти

Величко С. Д.



Доповідь

2

Використання інтерактивних форм і методів роботи у процесі формування культури мовлення учнів.

Логвиненко О.М.

Доповідь

3

Методичні засади формування ключової компетентності учнів загальноосвітнього закладу «Уміння вчитися»

Пономар Л.С.

Презентація

4

Розвиток креативного потенціалу учнів на уроках зарубіжної літератури

Гавран Г.А.

Презентація

5

Обговорення стану підготовки учнів до предметних конкурсів та олімпіад. Робота з обдарованими дітьми.

Вчителі-предметники







Робота між засіданнями







1

Підготовка учнів до участі у Всеукраїнських учнівських олімпіадах з навчальних предметів.

Вчителі-предметники




2

Провести відкриті уроки за графіком. Вивчити нові критерії аналізу та самоаналізу уроку.

Вчителі-предметники

Аналіз

3

Впроваджувати в практику новий Український правопис

Всі вчителі

Аналіз

4

Опрацювати фахову літературу з питань самоосвіти

Вчителі-предметники






ЗАСІДАННЯ №3 (січень 2022р.)
Тема: Формування в учнів ІКТ-грамотності й уміння працювати з інформацією у процесі вивчення української мови та літератури, зарубіжної літератури



Питання для обговорення

Відповідальний за підготовку

Форма
узагальнення

1

Загальні підходи до конструювання та проведення уроків з використанням інформаційних технологій.

Величко С.Д.

Доповідь-презентація

2

Методичний практикум: «Етичні та правові аспекти використання інформації, здобутої в Інтернеті»

Тіщенко І.А.

Презентація

3

Формування предметних компетенцій засобами ІКТ.

Капля Л.І.

Доповідь-презентація

4

Підготовка учнів 11 класу до ЗНО з української мови та літератури.

Логвиненко О.М.

Обмін досвідом




Робота між засіданнями







1

Методичні рекомендації щодо використання тестових технологій у процесі вивчення української мови та літератури, зарубіжної літератури.



Вчителі-предметники

Дидактичні матеріали

2

Дотримання орфографічного режиму під час перевірки зошитів, рівень виконання домашніх завдань.

ЗДНР

Аналіз

3

Провести відкриті уроки за графіком.

Вчителі-предметники

Аналіз

4

Розробити план заходів щодо проведення Шевченківського тижня.



Вчителі укр..мови та літ.

План




ЗАСІДАННЯ №4 (квітень 2022р.)
Тема: Підсумки роботи МО вчителів – словесників за 2021 – 2022 н. р






Питання для обговорення

Відповідальний за підготовку

Форма
узагальнення

1

Індивідуальний підхід та диференціація на різних етапах уроку через поєднання різних форм організації навчальної діяльності.

Величко С.Д.

Презентація

2

Домашнє завдання як засіб індивідуально-диференційованого навчання мови та літератури.

Гавран Г.А.

Доповідь

3

Технологія індивідуально-диференційованого навчання в старших класах у процесі підготовки до ДПА та ЗНО.

Логвиненко О.М.

Обмін досвідом

4

Про підсумки роботи з обдарованими та здібними учнями.

Плужник О.В.

Рейтинговий аналіз

5

Про підготовку та проведення ДПА в 9 та11 кл.

Плужник О.В.

Рекомендації

6

Про стан перевірки зошитів та дотримання єдиного орфографічного режиму.

Величко С.Д.

Аналіз




Робота між засіданнями







1

Організувати систему повторення навчального матеріалу з метою підготовки до річних контрольних робіт, ДПА, ЗНО.

Вчителі-предметники

Методичні рекомендації

2

Провести контрольні роботи

Вчителі-предметники

Моніторинг

3

Підготувати самоаналіз роботи, моніторинг навчальних досягнень учнів за рік.

Вчителі-предметники

Портфоліо МО


Питання для обговорення
на засіданнях методичних об’єднань вчителів-філологів
Вимоги до сучасних уроків української мови і літератури та шляхи їх реалізації.

  • Сучасні уроки української мови і літератури, проблеми їх аналізу та самоаналізу.

  • Діяльнісний, особистісно зорієнтований і компетентнісний підходи як провідні у світовій практиці навчання.

  • Компетентнісний підхід в освіті. Компетентності й компетенції з української мови і літератури.

  • Інноваційні аспекти особистісно зорієнтованого, розвивального навчання.

  • Оцінювання знань і умінь учнів на уроках української мови і літератури: критерії, вимоги, педагогічні умови, методика.

  • Застосування інтерактивних методів навчання як один із шляхів підвищення ефективності уроків української мови і літератури.

  • Методи проблемного навчання і їх застосування на уроках української мови і літератури.

  • Організація творчої діяльності учнів на уроках української мови і літератури: форми, методи, перспективи.

  • Застосування інформаційних технологій у процесі викладання української мови і літератури.

  • Навчально-дидактичні ігри як засіб розвитку пізнавальної діяльності учнів.

  • Оцінювання знань і вмінь учнів на уроках української мови і літератури: критерії, вимоги, педагогічні умови, методика.

  • Роль домашніх завдань з української мови і літератури в розвитку творчих здібностей учнів.

  • Робота з підручниками української мови і літератури: проблеми, пошуки, результати.

  • Позакласна робота з української мови і літератури як засіб виховання любові до українського слова.

  • Форми, методи та прийоми роботи з обдарованими учнями.

  • Форми і методи викладання української мови і літератури, спрямовані на розвиток творчих здібностей учнів.

  • Ознайомлення з інноваційними технологіями – передовим досвідом учителів України, області, міста, району.

  • Системність у роботі словесника.

Скачати 29.68 Kb.

Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка