Сучасний урок. Аналіз уроку



Дата конвертації20.11.2018
Розмір1.78 Mb.
#65303

Сучасний урок. Аналіз уроку.


Районний семінар заступників директорів з навчально-виховної роботи

Завдяки істинним знанням ти будеш набагато сміливим і досконалим у кожній справі. Альбрехт Дюрер


Тест “Вибір кар’єрного шляху”

Закінчіть речення так, як Вам більше подобається

1. Найкращий спосіб змусити людей що – небуть робити...:

 

а) збільшити їм зарплату;

б) доручити їм те, що вони вважають нездійсненним;

в) покритикувати їх трішки;

г) перешкоджати їм у справі.

 

2. Справжній керівник - той, хто...:

 

а) по – справжньому ризикує;

б) ризикує, але обережно;

в) робить вигляд, що ризикує, а насправді робить тільки продумані кроки;

г) робить усе всупереч іншим.

 

3. Кращі керівники звичайно...:

 

а) діють рішуче (той, хто прагне до влади, повинен користуватися моментом);

б) поводиться подібно до дзеркала, дозволяючи іншим відбивати свою енергію;

в) вважаючи підлеглих своїми друзями, найбільше піклуються про демократичність управління

4. Щоб навчитися керувати, потрібне ціле життя: смішно уявити, що хто – небуть так відразу зможе розумно і самостійно віддавати розпорядження.

 

а) сумно, але факт;

б) загалом правильно;

в) дурниця.

 

5. Спосіб змусити підлеглих тріпотіти....:

 

а) тверда віра;

б) холодний розрахунок;

в) безсторонні факти з їхнього життя.

 

6. Досвідчений керівник досягає успіху тільки тому, що повністю зосереджений на кінцевому результаті.

 

а) правда;

б) неправда;

 

7. Позначте правильні твердження буквою „П”.

 

а) гарний керівник не слухає порад і не підкоряється силі;

б) керівник неповинен допускати критику свого стилю керівництва;

в) на зборах шеф не повинен мимрити або намагатися змусити людей мовчати;

г) чарівність керівника не залежить від його зовнішнього вигляду.

8. Гірший з керівників – це...:

 

а) я;

б) тиха, непомітна людина;

в) той, хто не викликає довіри.

 

Дякуємо за співпрацю!

Ключ до тесту „Вибір кар’єрного шляху”  

Правильні відповіді: 1 – а; 2 – б; 3 – в; 4 – в; 5 – а; 6 – а; 7 – в; 8 – в.

 

Кожна правильна відповідь дає Вам 10 балів.

 

Ви набрали 60 – 80 балів. Ви блискучий керівник, матеріально забезпечені, незалежні, рішучі, але не необачні, турботливі, однак не зануда. Ви вмієте знайти і розкрити кращі якості в інших. Ваші підлеглі підуть за Вами на самий край світу.

 

20 – 50 балів. Ви сильні й інтелігентні, але однаково добре почуваєтеся і як керівник, і як підлеглий. Оточуючі цінують Ваші оригінальні ідеї, і Ви часто не без підстав опиняються в центрі подій. Вам не хочеться нести відповідальність за чужі успіхи і невдачі, але вже якщо довелося покомандувати. То робите Ви це відмінно.

 

Менше 20 балів. Вам краще повільно й поодинці просуватися вперед або працювати „під началом” тактовного й досвідченого керівника. Постійні зіткнення з чужими бажаннями і проблемами обтяжують і дратують Вас. Ви надійний підлеглий, але керувати не любите і не вмієте.

 

 

Урок — це дзеркало загальної і педагогічної культури вчителя, мірило його інтелектуального багатства, показник його кругозору, ерудиції. В.О. Сухомлинський


Урок – це така організаційна форма навчальної роботи в школі,

за якої вчитель у рамках точно встановленого часу з постійним

складом учнів одного віку за сталим розкладом вирішує певні

навчально-виховні завдання.



Сучасний урок - організоване педагогом духовне спілкування

групи, змістом якого є наукове знання, а ключовим результатом —

інтелект кожного суб'єкта урочного спіл­кування, його духовне

збагачення.


За період своєї професійної діяльності середньостатистичний учитель проводить біля 25 тисяч уроків. За статистикою кожен школяр за роки свого навчання відвідує близько 10 тисяч уроків. Загалом, у навчально-виховному процесі на уроки припадає 98 % усього навчального часу.

У житті немає нічого такого, чого варто було б боятися. Є лише те, що варто зрозуміти. Марія Кюрі


Відвідування та аналіз уроку

Тільки на уроці директор школи, його заступник можуть скласти уявлення про те:

  • якими є стосунки вчителя з учнями;
  • глибоко або поверхово він знає свій предмет;
  • як він мотивує пізнавальну діяльність своїх учнів;
  • хто він: примітивний інформатор або організатор процесу навчання дітей;
  • чи забезпечує він міцні знання, уміння й навички;
  • чи вміє він використати процес засвоєння учнями знань з предмета для їхнього розвитку й виховання

Урок


Навчально-виховний процес

Контроль

Педагогічний аналіз


Урок – загадка, учитель – загадник, а людина, що розбирає урок, ким би вона не була, має бути розгадником. С. Соловейчик

Основні уміння педагога за Ю.А. Конаржевський


Уміння вчителя провести крізь усі уроки, втілити в усі ланки навчання на уроках головну ідею досліджуваного матеріалу, головні правила, визначення й висновки.

2. Уміння правильно визначати методи роботи на кожному уроці відповідно до дидактичних та виховних цілей уроку.

3. Уміння правильно викласти новий матеріал і закріпити його шляхом постановки усних питань і проведення вправ.

4. Уміння вивчати знання в процесі роботи й правильно їх оцінювати.

5. Уміння протягом усіх відвіданих уроків повторювати основні, провідні запитання матеріалу.

6. Уміння провести заключне опитування – урок перевірки й оцінювання знань і умінь, уміння вчителя використовувати опитування для поглиблення знань.

7. Уміння вчителя дотримуватися заздалегідь визначеного плану й змінювати його, якщо цього вимагають обставини.

8. Уміння дотримуватися на всіх уроках однакових вимог в організації уроку.


Методи аналізу уроку



Векторний аналіз уроку



Далеко не кожний стане ученим, письменником, артистом, далеко не кожному призначено винайти порох, але майстром у своїй справі повинен стати кожний… В.О. Сухомлинський

Розділіть дані види діяльності педагога на уроці на 2 групи (методи навчання, прийоми навчання):

словесні, порівняння,наочні, практичні, узагальнення, аналіз, демонстрування, пасивні, активні, словникова робота.

Перевір себе!

Методи навчання (способи досягнення навчальної мети, система послідовних, взаємопов’язаних дій учителя і учнів, які забезпечують засвоєння змісту освіти): словесні, наочні, практичні, пасивні, активні.

Прийоми навчання (складова частина методів навчання, самостійний засіб організації навчальної взаємодії) : порівняння, узагальнення, аналіз, демонстрування, словникова робота.

Готуючись до відвідування уроку директор школи чи його заступник повинні:


Поставити до відома учителя

Чітко визначити мету відвідування уроку.

Переглянути інструктивно-методичні матеріали по викладанню предмету, познайомитися із навчальною программою, календарним плануванням педагога

Провести попередню співбесіду з учителем за темою уроку, ознайомитися із планом попереднього уроку



Розробити схему аналізу уроку

Наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 10.05.2011 № 423

“Про затвердження єдиних зразків обов'язкової ділової документації у загальноосвітніх навчальних закладах усіх типів і форм власності”

Книга записів наслідків внутрішнього контролю

  • У загальноосвітньому навчальному закладі можуть вестися одна чи кілька книг залежно від кількості вчителів. Книги ведуться окремо директором і заступниками директора ЗНЗ.
  • Книга призначається для записів, які робляться під час відвідування уроків та позакласних заходів. Записи ведуться в довільному порядку залежно від мети й виду контролю.
  • У разі виконання запису висновків і вказівок за наслідками внутрішнього контролю машинописним способом або за допомогою комп’ютера, аркуші із записами нумеруються підписуються директором школи і скріплюються печаткою. У кінці року всі аркуші прошнуровуються, підписуються директором загальноосвітнього навчального закладу та скріплюються печаткою.
  • Книга запису і вказівок за наслідками внутрішнього контролю є офіційним документом, зберігається відповідно в директора і заступника директора загальноосвітнього навчального закладу, а після її закінчення здаються в архів. Термін зберігання цієї книги – 5 років.

Подивись та поміркуй!

Дії породжують не думку, а готовність до відповідальності. Дітріх Бонхеффер

Колективний лист

Дякуємо за увагу!


Каталог: images
images -> На реферат надається письмова рецензія передбачуваного наукового керівника або іншого фахівця, призначеного приймальною комісією
images -> Програма для складання вступного іспиту до аспірантури
images -> Принципи реалізації наукової діяльності університету: активна участь у формуванні та
images -> Віртуальна виставка праць викладачів об’єднання сільськогосподарських бібліотек Житомирської області за 2014 рік
images -> Медсестринство в геронтології та геріатрії
images -> Гостра дихальна недостатність
images -> Програма вступного випробування з іноземної мови (англійська, німецька, французька) за професійним спрямуванням
images -> Розвиток вітчизняної системи електронних наукових видань
images -> Програма м. Івано-Франківськ, 2011 міністерство охорони здоров’я україни


Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка