Визначення методів, прийомів роботи учнів зі змістом
Етапи проектування уроку (2)
Поганий учитель подає істину, хороший – учить її знаходити (А.Дістерверг)
Конструю- вання уроку
Записана на папері послідовність дій учасників навчального процесу :
план уроку,
конспект,
сценарій тощо.
Етапи проектування уроку (3)
Мало знати, потрібно й використовувати. Мало бажати, потрібно й робити (Й.Гете)
1.Знання законів психології та принципів дидактики 2. Високий рівень науковості 3. Контроль за якістю знань, вироблення вмінь і навичок 4. дидактична цілеспрямованість (учні повинні знати мету уроку, кожного завдання) 5. використовувати раціональні способи пізнавальної та практичної діяльності, формувати культуру праці
10. Врахування принципів диференціації та індивідуалізації
11. Гігієна розумової праці, шкільної гігієни; попередження перевантаження, стомлюваності школярів
12. Створення оптимального психологічного режиму на уроці (атмосфера доброзичливості, взаєморозуміння, довіри, заохочення пізнавальних зусиль учнів)
На думку вчителів, яйця курку не вчать, на думку учнів, курка не птах (О.Ботвінніков, інженер)
13. Дотримання технологічних вимог: робоче місце вчителя та учня, мобілізуючий початок уроку, раціональне використання дошки, наочності, ТЗН, дозування праці на кожному етапі з урахуванням індивідуальних можливостей учнів
14. Культура вчителя, широкий діапазон його знань, інтелектуальний рівень
Мудрість – це не зморшки, а звивини (В.Жемчужников, журналіст)
15. Результативність уроку :
Ступінь досягнення мети
Якість знань, рівень сформованості умінь і навичок
Позитивні зміни в розвитку і вихованні учнів
Зібратися разом – це початок, триматися разом – це прогрес, працювати разом – це успіх! (Генрі Форд, американський підприємець)