Тема: " Графічне зображення рівномірного руху" Мета



Сторінка1/4
Дата конвертації16.02.2019
Розмір6.24 Mb.
#82994
  1   2   3   4
Тема: " Графічне зображення рівномірного руху"
Мета: Навчальна. Ввести поняття прямолінійного рівномірного руху; використовувати знання, отримані на уроках математики, для побудови графіків рівномірного руху ,для визначення за графіками пройденого тілом шляху, швидкості, часу руху; домогтися розуміння функціональної залежності між величинами.

Розвиваюча. Розвивати навички читання графіків, логічне мислення, вміння аналізувати, порівнювати, працювати з інформацією; шукати звязки між предметами, застосовувати отримані знання на практиці.

Виховна. Виховувати культуру оформлення розв’язків до графічних задач та культуру мовлення; виховувати творчу особистість учнів.
Тип уроку: вивчення нових знань
Обладнання: інструкції до уроку, диференційовані на три рівні, мультимедійна установка.
Хід уроку

  1. Організаційний етап




  1. Мотивація


3. Актуалізація знань

Вчитель фізики.

І. «Глибоке занурення в фізику» - фронтальне опитування:

1 питання – 0,5 бал.

1.Що називається механічним рухом?

2. Що називається траєкторією?

3. На які види поділяють механічний рух за формою траєкторії?

4. Що називається шляхом?

5.В яких одиницях вимірюється шлях в системі СІ?

6.Яка фізична величина є характеристикою механічного руху?

7. В яких одиницях в системі СІ вимірюють швидкість?

8. Формула для обчислення швидкості?

9.Формула для обчислення шляху?

10. Який рух називають прямолінійний рівномірний?

ІІ. Перевірка домашнього завдання.

Вправа 9 (2,5). Відповіді: 2 зав. – 960 м., 5 зав. - третій рухався швидше, найбільшу відстань подолав другий, найдовше рухався другий.



Вчитель: Діти, ви знаєте, задачі в фізиці можна розв’язувати двома способами. Той, яким ви розв’язували вдома і ми в класі називають аналітичний спосіб. А є ще й другий – графічний. Не всі фізичні задачі можна вирішити цим способом, але деякі мають лише один спосіб вирішення – графічний. Та мабуть зрозуміло, для того, щоб користуватися цим способом нам спочатку треба навчитися описувати фізичні процеси за допомогою графіків. І почнемо ми з графіків рівномірного руху.

Отже, тема уроку «Графічне зображення рівномірного руху».



Як завжди хочу звернутися до ваших знань: які слова, терміни вам знайомі?

Дійсно, ви вивчали графіки на уроках математики.

Тому цей урок ми проведемо разом з вчителем математики. Я переконана вона нам дуже допоможе навчитися будувати і читати графіки рівномірного руху.

Та перед тим, як надати слово вчителю математики, хочу зачитати вам слова великого вченого



Галілео Галілея: «Якщо хтось досягне успіху у пізнанні природи і природа заговорить з ним, то заговорить вона мовою математики».

Каталог: attachments -> article
article -> Методичні рекомендації до самостійної роботи з дисципліни «історія україни» для студентів окр «Молодший спеціаліст»
article -> Основи теорії літератури
article -> До листа Міністерства освіти і науки України від 17. 08. 2016р. №1/9-437
article -> План роботи методичного об’єднання вчителів-предметників суспільно-гуманітарних наук на 2015/2016 навчальний рік
article -> План роботи методичного осередку вчителів-предметників природничо-математичних наук на 2015/2016 навчальний рік
article -> Рішення щодо оцінювання навчальних досягнень учнів курсів за вибором приймається навчальним закладом
article -> Получение патента на полезную модель


Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3   4




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка