Тема: Франція. Мета



Дата конвертації11.10.2018
Розмір35 Kb.
Тема: Франція.

Мета: ознайомити учнів з історією Франції другої половини XVII—XVIII ст.- в період найвищого розквіту абсолютизму, з ясувати причини його кризи ;

розвивати вміння аналізувати та узагальнювати інформацію,працювати з додатковою літературою, систематизувати набуті знання, висловлювати власний погляд, оперувати історичними поняттями та термінами;

виховувати шанобливе ставлення та інтерес до минулого людства.

Тип уроку: урок формування умінь та навичок

Форма уроку: урок – дослідження

Очікувані результати: учні можуть визначати основні риси абсолютизму у Франції другої половини XVII—XVIII ст., висловлювати своє ставлення до цього історичного періоду всесвітньої історії.

Обладнання: художній фільм «Віконт де Бражелон, або Десять років потому» (епізод), ілюстрації, матеріали інтерв’ю, зібрані учнями.

Хід уроку.

І. Організаційний момент.

ІІ. Мотивація. Очікування.

Актуалізація опорних знань і вмінь. (бесіда)

а) Які були результати громадянської війни у Франції?

б) Хто такий Рішельє? Яка його роль в історії Франції?

в) Що таке абсолютизм? Які факти підтверджують формування у Франції ХVІ – першої половини ХVІІcт. абсолютизму?

ІІІ. План вивчення теми та формування умінь та навичок.

План


  1. Внутрішня та зовнішня політика Франції за часів правління

Людовіка ХІV.

2. Правління Людовіка ХV.



Постановка проблемного питання:

Занепад абсолютизму у Франції в кінці XVIII ст. це випадковість чи закономірність?



Форми роботи:

- Введення поняття «Протекціонізм»;

- Перегляд та аналіз фрагменту фільма «Віконт де Бражелон, або Десять років потому»;

- Виступи учнів за планом уроку;

- Складання плану:


  1. Абсолютизм за Людовіка ХІV.

а) Внутрішня політика

- фронда


- підйом економіки за часів І міністра Жана Батиста Кольбера

- «король-сонце»

б) Основні напрямки зовнішньої політики

- завоювання Нідерландів

- загарбання Голландії

- поразки Франції

2. Правління Людовіка ХV.

- перевага розвагам

- переслідування просвітителей

- криза абсолютизму.

- Опрацювання історичного джерела «Витяг із «Творів» Людовіка ХІV».

Як Людовік ХІV оцінював роль і місце короля в державі ?

Учні аналізують позитивні та негативні сторони історії Франції другої половини XVII—XVIII ст.

Презентація матеріалів випереджувального завдання ( інтерв’ю у представників різних станів суспільства про їхнє життя в період французького абсолютизму )



ІV.Рефлексія.

Узагальнення, вирішення проблемного питання .

Установіть відповідність

а) Бурбони 1)Французький король автор вислову «Держава – це я».

б) Гізи 2)Французська династія члени якої були гугеноти.

в)Генріх ІV 3)Король за часи якого завершилися релігійні війни.

г) Рішельє 4) Французська династія члени якої були католики.

д) Людовіка ХІV 5)Політичний діяч Франції, якому належать слова:

« Народ- це мул, який псується від тривалого відпочинку гірше, ніж від роботи»

Огляд очікувань. Виставлення оцінок.



V.Домашнє завдання.

Опрацювати § 19, записи в зошитах;

підготувати повідомлення за темою «Фронда у Парижі»;

дати відповідь на питання:



«Із якою метою Людовік ХІV перетворив своє життя на суцільний спектакль, який спостерігали його піддані?».

VІ.Підсумок уроку

Які основні риси абсолютизму у Франції другої половини XVII—XVIII ст.?

Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка