Тема. Колірні відтінки. Практична робота „Морозенко Мета



Дата конвертації17.11.2018
Розмір34.5 Kb.
Образотворче мистецтво 2 клас

Тема. Колірні відтінки. Практична робота „Морозенко”
Мета. Закріпити знання про гармонійне заповнення площини паперу елементами зображення; поглибити знання про особливості будови тіла та її пропорції; розвивати творчість, фантазію; виявляти естетичний смак; активізувати уяву дітей; удосконалювати техніку роботи пензлями; виховувати бажання виконувати роботу творчо, охайно.

Обладнання: таблиця з послідовністю малювання Діда Мороза, ілюстрації, малюнки ( зразки дитячих робіт) із зображенням Діда Мороза, репродукція картини І.Шишкіна „На Півночі дикій”.


Хід уроку

І. Організаційна частина.

Всі почули ви дзвінок?

Він покликав на урок.

Кожен з вас вже постарався

до уроку приготувався.

Тож девіз тепер згадаймо

І урок вже починаймо.

А гаслом нашого уроку будуть такі слова:(запис на дошці)

Руки твої найкращий скарб,

Коли зумієш їм дати лад.



ІІ. Оголошення теми, завдань уроку.

1.Бесіда.

  • Яке свято наближається? ( свято Нового року)

  • Скільки днів до Нового року?

  • Хто є символом цього свята?( Дід Мороз або Морозенко)

2. Декламування вірша Петра Бондарчука „ Морозенко”.

Морозенко бородатий

ходить-бродить біля хати

та у вікна загляда.

Ми запрошуєм погрітися,-

він не хоче,- він боїться,

що розтане борода.

- Хто такий Морозенко, що ви про нього знаєте?( казкова людина)


  • Яким ви його уявляєте?

Звісно, ніхто не уявляє Нового року без Діда Мороза.

  • А що ж ми знаємо про нього? Звідки взявся Дід Мороз? ( виступи дітей)

Власне цей образ є збірним і існує він у звичайному для нас вигляді не так й давно. Морозко з давніх слов'янських казок був не такий добрий, ним навіть лякали неслухняних дітей.(показ малюнків)
На початку 19 століття його зображували молодим, чорнявим, худорлявим. А потім німецький художник Моріц фон Швінд намалював Діда Мороза трохи інакше. Він усім сподобався, і тепер ми знаємо його тільки таким.

Це у нас він Дід Мороз, а у американців – Санта Клаус, у Франції – Пер Ноель, італійців – Баббо-Натале, Китаї – Чи Хаан. (показ малюнків)

Вік Діда Мороза ніхто не знає. Але вчені стверджують, що про нього згадують ще в 13 столітті.

- Звідки приходить до нас Морозенко? ( з півночі)



3. Споглядання творів мистецтва. Бесіда за картиною І.Шишкіна „На Півночі дикій”.

Розглянемо картину справжнього співця природи художника Івана Шишкіна „На Півночі дикій”. Написав її творець у 1891році олійними фарбами. (показ репродукції картини)



  • До якого виду образотворчого мистецтва належить ця картина?

  • Яку частину доби зображено? Чому, обґрунтуйте?

  • Які кольори використав художник?

- Хто написав цю картину?

4. Перегляд ілюстрацій, малюнків із зображенням Діда Мороза.

- Хто головний герой на малюнках?

- Які атрибути Діда Мороза? Яка борода, вуса?

- Чим прикрашено одяг?

- Кого можна зобразити біля Діда Мороза?

- Які фарби використав художник?



5. Гра „Домалюй Морозенка” ( на дошці незакінчене зображення Морозенка, діти домальовують деталі)

6. Повторення правил юного художника.

  • Фарби, пензлі ти готуй

красу, радість тут відчуй.

  • Пензлик не залишай у воді.

  • Штрихи класти в одному напрямку.

  • Лінії малюємо не зупиняючись.

  • Охайно працюй з фарбами і водою.

7. Перегляд таблиці із послідовністю зображення Морозенка.

План виконання



  • Малюємо на весь аркуш паперу.

  • Малюємо голову.

  • Довга шуба у вигляді чотирикутника.

  • Зобразити руки.

  • Зобразити обличчя, атрибути.

  • Розфарбуйте.

8. Практична діяльність учнів.( прослуховування музики П.Чайковського „Пори року” або прослуховування казки С. Вангеля „Звідки беруться Діди Морози?”

- Будьте маленькими художниками, фантазуйте, творіть.


ІІІ. Аналіз дитячих робіт.

  • Чудових та казкових маємо Морозенків!

ІV. Влаштування виставки.

V. Підсумок уроку.

- Що спільного між віршем, малюнком та музикою?

- Які вірші та пісні ви знаєте про Діда Мороза?
Я бажаю для вас,

Щоб було все гаразд.



Хай таланить вам всюди.

З Новим роком вас любі!
Каталог: doc -> files -> news -> 439
439 -> Методичні рекомендації щодо організації проектної діяльності у початкових класах
439 -> І. Повідомлення теми і мети уроку, запис в зошиті
439 -> Романюта Лариса Миколаївна викладач світової літератури впу №17 м. Генічеська
439 -> Ознаки здоров'я. Щоденне піклування про своє здоров'я
439 -> Конспект відкритого уроку з фізичної культури для учнів 9а класу Хортицького центру, вчителя Кіктенко І. П. Тематичний модуль «Легка атлетика» 28. 04. 2014
439 -> Брейн-ринг з української мови Мета
439 -> Складання тексту-міркування за початком і кінцівкою
439 -> Протистояння добра і зла, правди і кривди у казці «Золота кісочка» Юрія Федьковича
439 -> «Будова та життєдіяльність рослин»


Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2020
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка