Тема. Написання букви «є» у сполученні з приголосними звуками, у словах, словосполученнях. Списування з рукописного та друкованого тексту. Діалог



Дата конвертації20.11.2018
Розмір28.5 Kb.
#65385
Автор: вчитель початкових класів Паніна О.Г.

Тема. Написання букви «є» у сполученні з приголосними звуками, у словах, словосполученнях. Списування з рукописного та друкованого тексту. Діалог.

Мета. Вчити учнів писати букву «є» у сполученні з приголосними буквами, у словах, словосполученнях; удосконалювати навички звуко – буквеного аналізу слів; закріплювати вміння учнів писати склади, слова, речення під диктування;розвивати їх увагу, спостережливість, пам'ять при списуванні з рукописного та друкованого тексту; вчити учнів аналізувати написане, перевіряти, виправляти помилки.

Обладнання. Зразки писаних та друкованих букв; предметні малюнки.
Зміст уроку
І Організаційний момент

ІІ Контроль, корекція та закріплення знань

1 Гра «Склади пару».

А с Н ї в Л а С ц Ї Є в є л

(Із записаних з інтервалом букв треба скласти пари: велика і рядкова літери та записати їх.)

2 Письмо під диктування.

Пливе в морі пелікан.

Мріє він про океан.

Єнотик з козубком блукає –

Квіти, жолуді збирає.

3 Звуко – буквений аналіз слів: синє, літнє.

4 Вірш.

Висне небо синє,

Синє, та не те.

Висновок. Буква «є» після приголосного позначає один звук [е] і вказує на м’якість попереднього приголосного.

ІІІ Робота в зошиті

Написання слів «літнє, синє» з друкованого тексту.

Звертається увага на написання складів нє, сє.



Фізкультхвилинка

Їдуть – їдуть поїзди

До столиці трудової,

В славне місто – Київ – град,

Що цвіте, мов пишний сад.

ІV Продовження роботи в зошиті

1 Робота над реченням.

а) прочитати речення.

Крил не має, а гарно літає.

б) Відповідь на запитання.

- Що це? ( Загадка.)

- Відгадайте її. (Літак.)

в) Аналіз речення.

- Пишеться речення з великої букви, у кінці – крапка. Слова в реченні пишуться окремо. В реченні 6 слів. Звернути увагу на кому.



г) Аналіз з’єднань букв: ри, ає, рн, іт.

ґ) Написання речення.

д) Перевірка написаного.

Фізкультхвилинка

Столярки – молодці

Тешуть столики й стільці.

Пилочками чики – чики,

Молотками туки – туки,

Чик – тук – туки, чик – тук – туки,

В нас до праці здібні руки.

V Підсумок уроку

- Чого ви навчилися на уроці?



- Що ви вже знаєте про букву «є»?

- Які ще знаєте подібні букви?
Каталог: Files -> downloads
downloads -> Урок 2 Тема. Архітектура кам'яний літопис століть
downloads -> Уроках «Художньої культури»
downloads -> Науковий керівник : учитель стасюк о. С. Консультанти: батьки, бібліотекар, вчитель географії
downloads -> Реферат з основ корекційної педагогіки та спеціальної психології на тему: Психолого-педагогічна допомога сім'ям, які мають дітей з порушенням у розвитку
downloads -> Образотворче мистецтво
downloads -> Чернігівська міська централізована бібліотечна система
downloads -> Особливості розвитку культури Галицько – Волинської держави
downloads -> Визначні місця України краю незвіданих красот
downloads -> Розрахунок сил І засобів по ліквідації нс


Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка