Тема. Народне мистецтво витинанки. Зображення на площині Чарівний світ метеликів». Мета продовжити знайомити дітей з одним із видів декоративно – прикладного мистецтва – витинанкою,поняттям



Сторінка1/3
Дата конвертації20.11.2018
Розмір1.04 Mb.
#65751
  1   2   3
Тема. Народне мистецтво витинанки.Зображення на площині "Чарівний світ метеликів».

Мета.

- продовжити знайомити дітей з одним із видів декоративно – прикладного мистецтва – витинанкою,поняттям «симетрія»;удосконалити знання учнів з життям метеликів, характерними особливостями будови комах; активізувати знання про кольори;

- розвивати в учнів у процесі художньо-естетичного виховання сприйняття, вміння бачити прекрасне у природі та мистецтві; образне мислення, фантазію; вміння бачити розмаїття колірної палітри в навколишньому світі,працювати в техніці паперопластики,витинанка;

- виховувати чуйне ставлення до природи, викликати бажання зберегти її красу; формувати естетичний смак, цікавість, виховувати охайність під час роботи з папером.

Обладнанння: мультимедійна дошка,малюнки вчителя,папір, олівець,ножиці,різаки,

клей ПВА.



Хід заняття

І. Організаційний момент.

Сьогодні у нас незвичайний урок.

У світ природи ми зробимо крок.

Це - творчості час, фантазії час.

Цікаві завдання чекають на вас.

ІІ. Актуалізація та мотивація навчальної діяльності.

22 квіня – Міжнародний день Землі. Великим багатством нашої Землі є її природа. Вона для нас – джерело краси, мудрості і насолоди. Неймовірно цікавий, захоплюючий її світ здавна надихав людей на творчість. Сьогодні ми потрапимо в пекрасний світ природи … А от куди саме, ви дізнаєтесь коли переглянете відео … ( запис звуків лісової галявини і показ слайдів.)

Прислухайтесь до звуків лісової галявини . Жодна музика не може бути такою, як звучання природи.

-До нас завітала чарівна гусениця! (з'являється на екрані гусениця).

-Діти, як ви гадаєте, чи зможе наша гусеничка-чарівниця у будь яку мить перетворитися на яскравого веселкового метелика? (Я гадаю, що зможе)

-Запрошую вас до роботи в класі

Не просто слухати, а чути.

Не просто дивитись, а бачити.

Не просто відповідати, а міркувати.

Дружно й плідно працювати.
ІІІ. Повідомлення теми й мети уроку

Кожен з вас може зробити велику справу- зберегти природу,примножити її. Сьогодні на занятті ми поговоримо про живі квіти- метелики.Будемо виготовляти свою лісову галявину в техніці витинанки та паперопластики, в групах. .На занятті будемо майстрами та глядачами. Глядачеві необхідно бачити красу, створену не тільки художником, але і самою природою. Бо ж самі ж художники постійно вчаться у природи.

-Пропоную ознайомитись із чарівним планом заняття

Перший етап - "Я бачу та чую"

Другий етап - "Я фантазую"

Третій етап - "Я творю"



ІV. Робота над темою заняття.

1.Бесіда.

- Завдання першого етапа - "Я бачу та чую".

-Метелики — одні з найгарніших живих істот на Землі! У них гарні назви: найчастіше це імена грецьких богів і героїв: Аполлон, Психея, Гектор, Ікар. Так люди виразили своє захоплення яскравою красою, метеликів.

-А чому метеликів називають чарівниками? (Бо вони зазнають повного, перетворення.)

-З яйця, відкладеного метеликом, з'являється маленька гусінь, яка все своє життя їсть і росте. Потім гусінь, що виросла, перетворюється в нерухому, але живу лялечку. Так от вже з лялечки з'являється метелик.

(Перегляд відео «Як народжується метелик»)

 - Диво та загадка природи – як із некрасивої гусениці з’являється прекрасний метелик з гарними легкими крильцями і струнким тільцем? Багато хто вбачає в цьому важливий зміст – з некрасивого завжди може з’явитися щось прекрасне, це закон всесвіту.



А ви знаєте, що:

  • метелик - це символ любові, щастя і благополуччя;

  • говорять, що виконається найзаповітніше бажання, потримавши метелика в руці і відпустивши його на волю (до небес)

  • виявляється, в Південній і Центральній Америці водиться незвичайний для ока метелик з прозорими крилами;

  • наука про метеликів називається лепідоптерологія;

  • метелики літають тільки в денний час доби;

  • його можна вбити, доторкнувшись до його крил;

  • метелики здатні долати сотні миль у пошуках потрібної їжі або погоди;

  • в Японії вважають, що побачити метелика у себе в будинку - на щастя;

  • салют з живих тропічних метеликів вперше з'явився в США. І вже багатьох років є атрибутом весіллів, роковин і ювілеїв любителів екзотики і нестандартних вражень.

- Більш ніж сто видів метеликів у нашій країн занесені до Червоної книги. Цих красивих комах не слід виловлювати. Краще просто милуватися ними в природі.

(Перегляд відео «Прекрасний світ метеликів»)

2.Гра «Дзеркало» (робота в парах) Пропоную для виконання завдання другого етапа- "Я фантазую" об'єднатися в пари та зайняти робочі місця. Вам необхідно стати один напроти одного, один імітує, а інший («дзеркало») — повторює. Потім ви поміняєтеся ролями. Ваше завдання - "намалювати метелика" в повітрі.

3.Аналіз демонстраційного матеріалу.

(Перегляд слайдій)



Каталог: wp-content -> uploads -> 2013
2013 -> Архітектура та скульптура в Україні 19 століття
2013 -> Київський національний лінгвістичний університет
2013 -> «Архітектура І скульптура XX століття» Неокласицизм
2013 -> Тема. Основи Інтернету. Всесвітня павутина й пошук в Інтернеті Розгляд питань
2013 -> Робоча програма навчальної дисципліни пп права людини у сфері кримінальної юстиції
2013 -> Реферат обов’язково повинен мати такі структурні частини : Титульна сторінка; Зміст; Основна частина
2013 -> Програма Фахового вступного випробовування для здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста, магістра
2013 -> Локальні релігії


Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка