Тема Проблема збереження здоров’я учнів як основний чинник виховання компетентної успішної особистості



Скачати 200.74 Kb.
Сторінка1/3
Дата конвертації13.01.2018
Розмір200.74 Kb.
#37897
  1   2   3
Педагогічна рада - конференція

Тема Проблема збереження здоров’я учнів як основний чинник



виховання компетентної успішної особистості.

Мета: проаналізувати роботу Школи сприяння здоров’ю та виробити на

наступні два роки програму збереження здоров’я всіх

суб’єктів навчально-виховного процесу.



Хід педагогічної ради

Слухали директора школи Дідик Л. Я..

Умови соціально-економічного життя, несприятлива екологічна ситуація, постійні стреси, конфлікти негативно впливають на здоров’я як дітей, так і батьків, вчителів.

Тому в освіті запроваджуються здоров’я - зберігаючі технології.

В нашому навчальному закладі з вересня 2007 року діє Школа сприяння здоров’ю. Яка у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України „Про освіту”, „Про загальну середню освіту”, „Про позашкільну освіту”, Конвенцією про права дитини, нормативно-правовими актами Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я України. Головною її метою є формування і розвиток здорової особистості з стійкими переконаннями та системою знань про здоров’я і здоровий спосіб життя, створення умов для збереження і зміцнення здоров’я всіх суб’єктів навчально-виховного процесу..

Здоров’я розглядається як поєднання фізичного і психічного, як результат самодисципліни, самопізнання, самореалізації.

Велику роль у формуванні здорової компетентної особистості відіграє організація всього навчально-виховного процесу.

Розглянемо результати медичного огляду учнів.

Захворювання, виявлені при медогляді

2006

2007

2008

опроно-рухового апарату

15%

9,9%

7,4%

дихальних шляхів

38%

39%

30%

ендокринної системи

7%

4,6%

3,3%

серцево- судинної системи

18%

13,2%

3,7%

органів зору

3%

2,6%

2,6%

Практично незмінним залишається відсоток захворювань опорно-рухового апарату та органів сприйняття (зір). Необхідно виробити систему заходів для попередження саме цих захворювань.

Невід’ємною частиною здоров’я-зберігаючих технологій є популяризація здорового способу життя та культури здоров’я. Цим повинен займатися весь колектив школи: учителі-предметники, класні керівники, учнівське самоврядування, адміністративно-обслуговуючий персонал, кожен на своїй ділянці роботи.

В рамках Школи сприяння здоров’ю, за рахунок годин варіативної складової, запроваджені предмети: основи валеології 5, 8, 9 класи; фізкультура за 3 годинною програмою в 9 класі; гурток «Краса і здоров’я» для 5-6 класів.

Просвітницька діяльність в початкових класах здійснюється недостатньо: немає жодного гуртка спрямованого на здоров’я-зберігаючі технологї. Також пасивно 1-4 класи приймають участь у місячнику пропоганди здорового способу життя. Що спостерігається при перегляді планів виховної роботи класоводів.

При здійсненні контролю за дотриманням охорони праці було виявлено, що не всі учнівські парти промарковано згідно вимог. Аналіз уроків, відвіданих адміністрацією школи, показує, що не всіма учителями-предметниками регулярно проводяться фізкультхвилинки.

Значний вплив на збереження та зміцнення психічного здоров’я учасників навчально-виховного процесу має створення сприятливого психологічного клімату. Для вчителів школи організовано постійно-діючий психолого-педагогічний семінар. На його засіданнях педагоги вивчають основи психологічної грамотності, види конфліктних ситуацій та шляхи їх подолання.



Дослідження психологічного клімату в педагогічному колективі показали, що загалом він сприятливий для реалізації вчителя як творчої самодостатньої особистості. Майже всі члени колективу задоволені умовами праці, взаємостосунками з колегами.

  1. Чи подобається Вам ваша робота?



  1. Чи подобається Вам ваш колектив?



  1. Як Ви оцінюєте атфосферу в колективі? Поставте бали: «1» відповідає нездоровій нетоваристській атмосфері, «9» - атмосфері взаєморозуміння і взаємоповаги.

Давайте постійно пам’ятати слова Ж. Ренуара: «Не тримайтесь надто старанно за ваші недоліки, посилаючись на недосконалість цього світу» та

А. Шопенгауера: «Дев’ять десятих щастя нашого залежать від здоров’я».


Каталог: Files -> downloads
downloads -> Урок 2 Тема. Архітектура кам'яний літопис століть
downloads -> Уроках «Художньої культури»
downloads -> Науковий керівник : учитель стасюк о. С. Консультанти: батьки, бібліотекар, вчитель географії
downloads -> Реферат з основ корекційної педагогіки та спеціальної психології на тему: Психолого-педагогічна допомога сім'ям, які мають дітей з порушенням у розвитку
downloads -> Образотворче мистецтво
downloads -> Чернігівська міська централізована бібліотечна система
downloads -> Особливості розвитку культури Галицько – Волинської держави
downloads -> Визначні місця України краю незвіданих красот
downloads -> Розрахунок сил І засобів по ліквідації нс

Скачати 200.74 Kb.

Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка