Тема уроку: Ч. Діккенс як майстер іронії та сарказму. Провідні засоби індивідуалізації персонажів роману “Пригоди Олівера Твіста”. Соціальна



Скачати 231.5 Kb.
Дата конвертації09.09.2018
Розмір231.5 Kb.

ТЕМА УРОКУ:

  • Ч.Діккенс як майстер іронії та сарказму. Провідні засоби індивідуалізації персонажів роману “Пригоди Олівера Твіста”.Соціальна
  • дієвість творчості Діккенса.

Мета уроку:

  • Допомогти учням глибше осягнути індивідуальний стиль письменника, майстерне використання іронії, сарказму, провідні засоби індивідуалізації персонажів.
  • Розвивати навички характеризування героїв, виділення засобів комічного.
  • Виховувати оптимістичне світобачення, критичне мислення, кращі людські якості

І.Актуалізація опорних знань

  • Іронія-?
  • Сарказм-?
  • Сатира-?

ІІ.Формування умінь та навичок

  • ІРОНІЯ
  • Прихована
  • насмішка
  • (перен.значення)
  • САРКАЗМ
  • Дошкульна
  • викривальна
  • насмішка
  • (прям.значення)
  • САТИРА
  • Гострий
  • критикуючий
  • сміх

Завдання пошуково-дослідницького характеру

  • Добрати приклади іронії, сарказму, сатири в тексті.
  • За цитатами визначити засоби комічного

“Діккенс постійно закликає до вдосконалення духу...” Д.Оруелл

Слово вчителя

  • Власна моральна філософія Ч.Діккенса:
  • Все може сприяти моральному вдосконаленню людини:
  • перемоги
  • поразки
  • злидні
  • багатство
  • любов
  • дружба
  • самотність
  • Коли це
  • все може
  • бути реалізовано?
  • Наявність
  • у людини
  • Моральний
  • інстинкт
  • Вроджена
  • схильність
  • творити добро
  • Уміння бути
  • відкритою
  • Вдячність
  • світові
  • за все, навіть
  • за погане
  • Готовність
  • віддати себе
  • іншим

Складання “анкети” героя роману

Евристична бесіда:

  • Коли вперше Олівер виявив стійкість, жагу до життя?
  • Як ставився герой до голоду, до знущань, побоїв?
  • З чим не змирився хлопець, проти чого несподівано запротестував, дав відсіч кривдникові?
  • Які почуття переживав Олівер, коли злодії його викрали у містера Браунлоу?

“Мозковий штурм”

  • Якими є провідні засоби індивідуалізації персонажів у романі?
  • Індивідуалізовані
  • портрети
  • Індивідуалізоване
  • мовлення
  • Одноплановість
  • характеристики
  • героїв
  • Засоби
  • індивідуалізації

Одноплановість характеристики героїв

  • Герої
  • Лиходії
  • Безгрішні
  • Ідеальні
  • Правильні
  • Зловісні
  • Похмурі
  • Маніакальні

Соціальна дієвість твору Діккенса

  • Зміни до закону про ув’язнення за борги
  • Спеціальне розслідування щодо жорстокого знущання з дітей у приватних школах
  • Ревізії парафіяльних порядків
  • Перегляд застарілих норм судочинства

ІІІ.Підбиття підсумків уроку

  • “Мікрофон”
  • Індивідуальний стиль письменника Ч.Діккенса здається мені....

ІV.Домашнє завдання


Каталог: attachments
attachments -> Обґрунтування вибору проблеми
attachments -> Обладнання: комп’ютерні слайди, тексти поезій Архілока, Тіртея Актуалізація опорних знань
attachments -> Урок з Зарубіжної художньої культури 11 клас Культова арабо-мусульманська архітектура
attachments -> Склад і функції крові. Лабораторна робота. Мікроскопічна будова крові людини та жаби
attachments -> Серцево судинні
attachments -> Тема: Хімія та їжа Девіз: Хіміки це ті, хто дійсно розуміють світ!
attachments -> План Пояснювальна записка. Тема Науково-теоретична підготовка вчителя фізичної культури. Тема Питання педагогіки та психології в фізичному вихованні
attachments -> Урок Обміркуйте ситуацію

Скачати 231.5 Kb.

Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2020
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка