Тип модуля: вибірковий Семестр: 1 Обсяг модуля



Скачати 24.16 Kb.
Дата конвертації20.03.2017
Розмір24.16 Kb.

  1. Назва модуля: Історія книги та книгознавство

  2. Код модуля: ПМ_6_ВП 3.2_2,25

  3. Тип модуля: вибірковий

  4. Семестр: 1

  5. Обсяг модуля: загальна кількість годин – 81(кредитів ЄКТС – 2,25); аудиторні години – 30 годин, (лекції – 14 , практичні заняття – 16)

  6. Лектори: Григоренко Тетяна Володимирівна – канд. філол. наук, доц.

  7. Результати навчання:

У результаті вивчення курсу студент повинен:

знати: етапи розвитку науки про книгу за кордоном та в Україні; основні книгознавчі концепції XIX-XX століть та сучасні напрями розвитку книгознавства; структуру книгознавства та книжкової справи; організацію та структуру бібліографічної діяльності в Україні;

вміти: використовувати систему бібліографічних посіб­ників у редакційній діяльності; працювати з довідковим апаратом книги; складати бібліографічний опис, анотацію, реферат, огляд на різні типи видань; здійснювати бібліографічний пошук, класифікувати будь-яке книжкове видання відповідно до типологічної класифікації книг; використовувати для бібліографічної роботи автоматизовані та комп'ютерні системи; працювати з бібліографічними посібниками різних видів; бібліографічно описувати, анотувати, реферувати, складати огляди; здійснювати пошук бібліографічної інформації, користуватися бібілотечними фондами.

  1. Спосіб навчання: аудиторні заняття

  2. Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі.

  3. Зміст навчального модуля: Зародження книгознавства у рамках бібліографії. Бібліографознавство як основна наука, що досліджує книгу. Виникнення та еволюція терміна «книгознавство». Виникнення та еволюція науки
    про книгу Розвиток книгознавства як науки, витоки українського книгознавства Книгознавчі школи та концепції кінця XIX — початку XX століття. Основні напрями розвитку сучасного книгознавства. Книгознавство та суміжні науки. Книга та книжкова справа як об’єкти книгознавства. Проблема наукового визначення понять «книга» та «книжкова справа». Типологія книги як книгознавча проблема. Читацька діяльність як творчий процес. Типологія читання.

  4. Рекомендована література:

      1. Бібліотекознавство. Теорія, історія організація діяльності бібліотек : підруч. Для бібл. ф-тів ін-тів культури та училищ культури / В.О. Ільганаєва та ін. — X. : Основа, 1993. — 176 с.

  5. Форми та методи навчання: лекції, практичні заняття, індивідуальне навчально-дослідне завдання, самостійна робота.

  6. Методи та критерії оцінювання:

  • Поточний контроль (60 %): усне опитування, домашня самостійна робота.

  • Підсумковий контроль (40 %, залік): тестування, контрольна робота

14. Мова навчання: українська
Каталог: wp-content -> uploads -> 2013
2013 -> Архітектура та скульптура в Україні 19 століття
2013 -> Київський національний лінгвістичний університет
2013 -> «Архітектура І скульптура XX століття» Неокласицизм
2013 -> Тема. Основи Інтернету. Всесвітня павутина й пошук в Інтернеті Розгляд питань
2013 -> Робоча програма навчальної дисципліни пп права людини у сфері кримінальної юстиції
2013 -> Реферат обов’язково повинен мати такі структурні частини : Титульна сторінка; Зміст; Основна частина
2013 -> Програма Фахового вступного випробовування для здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста, магістра
2013 -> Локальні релігії

Скачати 24.16 Kb.

Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2020
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка