Твоя країна Україна



Дата конвертації20.11.2018
Розмір35.5 Kb.
#65485
ТипКонспект
Конспект уроку на тему:
«Твоя країна – Україна»



1 клас

Вчитель: Васютинська А.М.

Тема: Твоя країна – Україна.

Мета: розширити і поглибити поняття про Україну, ознайомити із символами України, розвивати українське мовлення дітей, їхній кругозір, формувати громадянські якості, виховувати любов і повагу до Батьківщини, її символів, традицій.

Обладнання: державні символи України, ілюстративний матеріал « Мальовнича Україна», «Київ – столиця України», набір предметних малюнків: кущ калини, гніздо, лелека, верба, соловейко.

Хід уроку

1.Організаційна частина.

Любі першокласники! Зовсім недавно ви ще були дошкільнятами, а сьогодні ви стали учнями нашої школи. Від нині – члени великої і дружної шкільної родини. Перед вами відкриваються двері у чудову і неосяжну країну Знань. Саме від того, як пройде сьогоднішній день, залежатиме, з яким настроєм ви будете приходити до класу. Перед вами на партах лежать Пухнастики, виберіть і покажіть того, який настрій переважає у кожного із вас. Я бажаю, щоб із таким настроєм ви відкривали щодня двері нашої школи.

2.Актуалізація опорних знань.

Гра – вправа «Закінчи речення».

Наша країна називається…

Столиця України – місто…



  • Так, діти.

Багато держав є, людей, різних мов,

Та кожному мила одна лиш, єдина,

Найкраща з усіх, - то є рідна країна,

Мені ж наймиліша моя Україна.

3. Повідомлення теми уроку.

- Діти, ми народились і живемо на цій чудовій землі, тут народились і жили наші прадіди, тут живуть наші батьки. Любов до нашої Батьківщини починається з любові до колискової пісні , до стежини по якій ви ходили до школи.

а) Робота з ілюстративним матеріалом із серії « Мальовнича Україна».

Учні розглядають ілюстрації, розповідають, що на них зображено. Підсумовуючи, кажу:

-Гарний наш рідний край, бо має і високі гори, вкриті зеленими лісами, і бистрі ріки, і урожайні поля, і заквітчані луги, і все , чого бажає наша душа.

-Коли ми говоримо про нашу державу, ми не можемо не згадати про її столицю – місто Київ.

Київ – місто історичне, йому уже багато літ!

А воно красиве, вічне, серед зелені і квіт.

Київ – серце України, і найкраще місто в світі,

Хоч пройшов усякі зміни, - гарний все – взимі, чи вліті.

(Показую фотографії із зображенням краєвидів Києва.)

б) Гра з елементами розповіді.

- А зараз ми спробуємо створити картину одного з куточків рідного краю.

На таблиці «Це моя Україна» виставляю в прорізи по черзі предметні малюнки із зображенням верби, калини,лелеки, соловейка, гніздечка.

Учні коментують. Наприклад: «Гніздечко я кладу на дах хати. У гніздо посаджу лелеку» і т.д. Учитель біля річки «садить» кущ калини і говорить:

А калина біля броду

білі квіти розпускає.

На свою чарівну вроду

задивляється у воду,

соловейка виглядає.

(Діти «садять» на кущ соловейка.)

- В Україні калина завжди росла біля хати. В народі було прийнято садити кущ калини, коли в сім” ї народжувалась дитина. Верба і калина завжди допомагали людям, адже калиною лікували кашель, а порошком меленої вербової кори зупиняли кров. Тому й стали ці дерева народними символами.

4.Музична фізкультхвилинка.

Крім народних символів кожна держава має свою символіку: герб, гімн і прапор.

Герб – (вивішую малюнок із зображенням) найголовніший із символів; тризуб символізує мир і творчу працю.

Гімн – найголовніша пісня України, слухати яку потрібно стоячи, мовчки.

Прапор – державний символ.

Синьо – жовтий прапор маєм:

Синє – небо, жовте – жито.

Прапор свій оберігаєм,

Він святиня – знають діти.


  • Блакитний колір – це колір води, чистого неба, це символ миру.

  • Жовтий – це колір зерна, хліба, сонця.

(На дошку вивішую сонце без промінчиків.)

  • Діти, а чого не вистачає у сонечка?

  • А якого кольору промінці?

  • Цей колір найщасливіший. Дам вам гарну пораду,якщо у вас поганий настрій, намалюйте букет квітів і розфарбуйте в жовтий колір. Щоб відновити сили слід зробити бутерброд з медом. Жовтий колір підвищує тонус.

- У вас на партах є відбитки долоньок, розфарбуйте їх і вони стануть промінчиками для нашого сонечка.

(Розфарбовані долоньки вивішую на дошку.)



5.Підсумок уроку.

Вправа «Мікрофон».

-В якій країні ми живемо?

- Які є державні символи?



- А народні?
Каталог: uploads
uploads -> Правила прийому до аспірантури державної наукової установи «Науково-практичний центр профілактичної та клінічної медицини»
uploads -> Правила прийому до аспірантури та докторантури київського національного університету культури І мистецтв
uploads -> Положення про аспірантуру Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського Загальна частина
uploads -> Програма дисципліни «іноземна мова (англійська)»
uploads -> Положення правил прийому до нту "хпі" на 2016 рік правила прийому 2016 Організацію прийому до нту "хпі" та його структурних підрозділів здійснює приймальна комісія правила прийому 2016
uploads -> Програма та методичні вказівки з навчальної дисципліни історія науки І техніки для студентів усіх спеціальностей денної форми навчання
uploads -> Лекція № Тема лекції: Поняття мистецтва як частини культури
uploads -> Афінська держава та стародавня спарта у стародавній історії та культурі людства
uploads -> Київський національний лінгвістичний університет базові навчально-методичні матеріали
uploads -> Освіта осіб з інвалідністю в Україні Тематична національна доповідь Київ -2010 Тематичну національну доповідь «Освіта осіб з інвалідністю в Україні»


Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка