У миколаївській області методичний вісник №11 м. Миколаїв



Скачати 327.5 Kb.
Сторінка1/3
Дата конвертації11.12.2018
Розмір327.5 Kb.
  1   2   3
Міністерство освіти і науки україни

навчально-методичний центр професійно-технічної освіти

У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Методичний вісник
№ 11

м. Миколаїв

2016

Зміст обласних заходів (семінарів, конференцій, засідань обласних методичних секцій, об’єднань, творчих груп, школи педагогічних знань). План роботи та заходи з резервом керівних кадрів ПТНЗ.

Рекомендуються НМЦ ПТО для організації навчально-методичної, виробничої та виховної роботи в міжатестаційний період педагогічним і керівним кадрам професійно-технічних навчальних закладів.

Навчально-методичний центр професійно-технічної освіти

у Миколаївській області, 2016

ЛЮТИЙ
ОБЛАСНІ ПЕДАГОГІЧНІ ЧИТАННЯ з науковим супроводом
Керівник заходу: Шаповалова Н.В., директор НМЦ ПТО;

методисти НМЦ ПТО
17 лютого 2016 року

Миколаївський професійний машинобудівний ліцей
Тема: «Продуктивний урок – орієнтир сучасного педагога»
Виставка науково та навчально-методичної літератури з теми «Продуктивна освітня діяльність через створення системи неперервної педагогічної освіти».


  1. Пленарне засідання

Шуляр Василь Іванович, кандидат педагогічних наук, доцент, професор кафедри мовно-літературної та художньо-естетичної освіти, заслужений учитель України, директор Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти «Філософсько-освітні вектори продуктивного уроку»

II. Робота учасників в секціях за напрямками:
1. Секція педагогічних працівників з професій енергетичного, машинобудівного, будівельного профілю та професій, пов’язаних з наданням послуг в офісі

(кабінет № 4, I поверх)



Керівники: Бензар В.О., методист НМЦ ПТО;

Куликова Т.О., методист НМЦ ПТО;

Пустяков О.М., методист НМЦ ПТО

Виступають:

Тулічева В.В. «Продуктивне навчання на уроках інформатики як шлях формування компетентностей учнів ПТНЗ» (Маринівський ПАЛ);



- Глущенко Т.В. «Формування професійних та життєвих компетенцій учнів шляхом використання технологій групового навчання» (ДНЗ «ВПУ № 7 м. Миколаїв»);

Ковальова Л.О. «Аспекти комплексного підходу до виконання творчої роботи при підготовці кваліфікованих робітників з інтегрованих професій» (ДНЗ «ВПУ № 7 м. Миколаїв»);



- Постова Н.Л. «Активні форми і методи навчання на продуктивному уроці з спецтехнології та матеріалознавства будівельних професій» (Відокремлений структурний підрозділ «ПТУ № 4 Миколаївського комплексу Національного університету «Одеська юридична академія»);

- Павліченко О.В. «Активні форми і методи навчання на продуктивному уроці зі спецтехнології та матеріалознавства будівельних професій» (Березнегуватський професійний ліцей);

- Жигун В.А. «Організація самостійної творчої роботи учнів на уроках виробничого навчання, спрямованої на розвиток професійних та соціальних вмінь і навичок як метод продуктивного навчання» (Снігурівський професійний ліцей);

- Братівник Л.О. «Організація роботи з слабовстигаючими учнями на уроці виробничого навчання щодо забезпечення запроектованого рівня володіння знаннями, уміннями як засіб підвищення рівня готовності навчальної групи до продовження навчання» (Снігурівський професійний ліцей);

- Юлюгін В.Б. «Продуктивне навчання учнів професій деревообробки в умовах виробництва і виробничої практики» (Відокремлений структурний підрозділ «ПТУ № 4 Миколаївського комплексу Національного університету «Одеська юридична академія»);

- Дульдієр О.М. «Готовність до інноваційної діяльності як важлива професійна якість майстра виробничого навчання ПТНЗ в підготовці продуктивного уроку» (ДНЗ «Первомайський ППЛ»);

- Кудріна А.І. «Використання ІКТ при підготовці кваліфікованих робітників з професії «Електрогазозварник; електрозварник на автоматичних та напівавтоматичних машинах»» (Миколаївський ПСЛ);

- Гришаєв В.Г. «Сучасні методи професійно-практичної підготовки з професії «Верстатник широкого профілю»» (Миколаївський ПСЛ);

- Мишелова Н.В. «Активізація творчої діяльності та розвиток творчих здібностей в процесі підготовки висококваліфікованих робітників» (Вище професійне училище суднобудування м. Миколаєва)

Учасники: викладачі предметів професійно-теоретичної підготовки та майстри виробничого навчання, які здійснюють підготовку кваліфікованих робітників з професій енергетичного, машинобудівного, будівельного профілю та професій, пов’язаних з наданням послуг в офісі, заступники директорів з НМР, методисти ПТНЗ
2. Секція викладачів предметів суспільно-гуманітарного циклу

(кабінет № 13, II поверх)



Керівник: Михайлюк Т.О., методист НМЦ ПТО

Виступають:

- Горячева І.В. «Проблема формування учня-читача у сучасній теорії і практиці навчання» (ВПУС);

- Жеванова В.М. «Сучасні форми організації уроків зарубіжної літератури та їх педагогічна цінність для особистісного розвитку учнів» (Новоодеський ПАЛ);

- Ніколаєнко Л.І. «Використання інтерактивних методів навчання на уроках української мови і літератури як шлях формування креативної особистості» (ДНЗ «Южноукраїнський професійний ліцей»);

- Тимошенко Т.І. «Формування життєвих компетентностей учнів на уроках зарубіжної літератури» (Миколаївський ПСЛ);

- Кравченко О.В. «Формування комунікативної компетентності учнів на уроках української мови і літератури» (ДНЗ «Баштанський професійний ліцей»);

- Дьяконенко Г.Д. «Сучасний урок професійного спрямування на основі інтерактивно-ііноваційної тенденції у викладанні іноземної мови» (Миколаївський ПЛ);

- Миронова І.О. «Впровадження технології контекстного навчання на уроках української мови за професійним спрямуванням» (ДНЗ «Миколаївське ВПУ Т та Д»);

- Рибачек Л.Т., Карпенко В.П. «Бінарні уроки: досвід впровадження на уроках соціології та правознавства» (ДНЗ «Миколаївське ВПУ Т та Д»);

- Михайлова Н.І. «Формування креативної особистості через впровадження технології критичного мислення на уроках української мови і літератури» (Вознесенський ПАЛ);

- Павленко Т.В. «Сучасні підходи до організації продуктивного уроку зарубіжної літератури» (Снігурівський ПЛ);

- Лисиганич І.А. «Інтерактивні вправи на уроках української мови і літератури» (Кривоозерський ПАЛ);

- Бойко Т.Є. «Продуктивний урок української мови і літератури як поєднання класичної і сучасної педагогіки» (Арбузинський ПАЛ);

- Прокопчук М.Д. «Використання методичних прийомів, які впливають на процес формування мотивації навчальної діяльності учнів на уроках української мови і літератури» (Єланецький ПАЛ);

- Дишлик Л.Я. «Творча лабораторія як елемент підвищення професіоналізму сучасного викладача» (Миколаївський професійний ліцей);

- Гринько Л.А. «Формування інформаційно-комунікативної компетенції як фактор адаптації учнів до майбутньої професійної діяльності та умови їх самореалізації.» (ДНЗ «ВПУ № 7 м. Миколаєва»);

- Борщ Ю.О. «Формування іншомовної комунікативної компетенції на основі розвитку універсальних навчальних дій. Спосіб інтеграції Інтернету у навчанні іноземної мови» (Вище професійне училище суднобудування м. Миколаєва);

- Белоусова Т.П. «Технологія застосування аудіовізуальних засобів навчання на уроках психології та етики виробничих відносин» (ДНЗ «Миколаївське ВПУ Т та Д»);

- Савінкова Л.Я. «Сучасні електронні освітні ресурси як засоби формування предметних та інформаційних компетенцій учнів на уроках української мови та літератури» (Вознесенський ПЛ).

Учасники: викладачі предметів суспільно-гуманітарного циклу, заступники директорів з НМР, методисти ПТНЗ
3. Секція педагогічних працівників професій сільськогосподарського профілю, легкої промисловості та викладачів предметів «Захист Вітчизни», «Фізична культура»

(кабінет № 5, I поверх)



Керівники:

Лагутіна В.В., методист НМЦ ПТО;

Миргородський М.І., методист НМЦ ПТО

Виступають:

- Кравченко Л.О., Мазуренко С.Л. «Досвід впровадження інструкційно-технологічних карт з професії «Кравець» (базовий блок, 2-3 розряд)» (ДНЗ «Миколаївське ВПУ технологій та дизайну»);

- Кравченко Л.О. «Блочно-модульна технологія навчання на уроках технології виготовлення одягу з професії «Кравець»» (ДНЗ «Миколаївське ВПУ технологій та дизайну»);

- Нипошенко І.С. «Інноваційні підходи у навчанні предметів професійно-теоретичної та практичної підготовки в системі професійно-технічної освіти як засіб формування компетентності майбутніх кравців» (ДНЗ «Миколаївське ВПУ технологій та дизайну»);

- Брошевецька Т.С. «Сучасні підходи до професійно-теоретичного навчання з професії «Кравець» за умов модульної системи» (Миколаївський ПЛСП);

Самойленко В.Г. «Модульне навчання – перспективна система реалізації індивідуалізованого навчання з професії «Кравець»» (Миколаївський ПЛСП);

Петриченко Н.І. «Активізація розумової діяльності учнів на уроках професійно-практичної підготовки шляхом використання сучасних методів навчання» (Миколаївський ПЛСП);

Маннов С.М. «Технологія продуктивного навчання при підготовці кваліфікованих робітників сільськогосподарських професій» (філія Надбузького ПАЛ);

- Шаповало М.О. «Впровадження інноваційних технологій на уроках професійно теоретичної підготовки» (Вознесенський ПАЛ);

- Павленко О.В. «Методика розробки та використання опорних конспектів з предметів сільськогосподарського профілю» (Снігурівський професійний ліцей);

- Авраменко Ю.В. «Впровадження міжпредметних зв’язків при підготовці фахівців з професій «Тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва, водій автотранспортних засобів» (Березнегуватський професійний ліцей);

- Таранцова О.П. «Сучасні та інноваційні технології викладання предметів професійного циклу в системі продуктивного навчання» (Маринівський ПАЛ);

- Гонтаренко М.П. «Формування професійних здібностей майбутніх кваліфікованих робітників засобами педагогічної гри» (філія Маринівського ПАЛ));

- Богомаз С.І. «Розробка дидактичного комплексу з професійно-практичної підготовки професії «Плодоовочівник »» (ПТУ № 42);

Карпенко Т.А. «Використання інформаційних комп’ютерних технологій на уроках фізичної культури» (ДНЗ «Миколаївське ВПУ технологій та дизайну»);

- Фоменко М.С. «Комплексний підхід до організації й забезпечення військово-патріотичного виховання в ПТНЗ» (Миколаївський професійний ліцей будівництва та сфери послуг);

- Трубич В.С. «Системний підхід до організації й забезпечення військово-патріотичного виховання учнів ПТНЗ в позаурочний час» (Миколаївський професійний промисловий ліцей);

- Яценко Ю.В. «Сучасний підхід до викладання предмета «Фізична культура» в ПТНЗ» (Вознесенський ПАЛ).

Учасники: викладачі предметів «Захист Вітчизни», «Фізична культура», викладачі предметів професійно-теоретичної підготовки та майстри виробничого навчання, які здійснюють підготовку кваліфікованих робітників з професій сільськогосподарського профілю та легкої промисловості, заступники директорів з НМР, методисти ПТНЗ
4. Секція педагогічних працівників професій громадського харчування, ресторанного сервісу, бухгалтерського обліку, торгівлі та предмета «Основи правових знань»

(кабінет № 19, III поверх)



Керівники:

Іванова Л.С., методист НМЦ ПТО;

Савчук І.В., методист НМЦ ПТО

Виступають:

- Алієва Г.В. «Використання комплексно-методичного забезпечення уроків з професійно-теоретичної підготовки професій «Кухар», «Кондитер» для організації і проведення продуктивного навчання» (Надбузький професійний аграрний ліцей);

- Білоіваненко С.В. «Використання технологій особистісно-орієнтованого навчання на заняттях професійно-теоретичної підготовки з професії «Кухар»» (Професійно-технічне училище №17);

- Циктор Н.М. «Вимоги до проведення сучасного уроку виробничого навчання з професії «Кухар, кондитер»» (Кривоозерський професійний аграрний ліцей);

- Зеленська Ю.Ю. «Продуктивний урок виробничого навчання» (Кривоозерський професійний аграрний ліцей);

- Новожен В.М. «Застосування інтерактивних технологій на уроках виробничого навчання з професії «Кухар»» (Єланецький професійний аграрний ліцей);

- Осанадзе О.І. «Розробка інструкційно-технологічних карт з професії «Кондитер» з використанням ІКТ для підвищення продуктивності уроків виробничого навчання» (Надбузький професійний аграрний ліцей);

- Катрушенко В.С. «Реалізація учнями свого творчого потенціалу – результат продуктивного уроку» (Надбузький професійний аграрний ліцей);

- Сінкевич Н.М. «Формування професійної компетентності учнів на уроці «Основи правових знань»: методи та прийоми» (Миколаївський професійний ліцей торгівлі та ресторанного сервісу);

- Мокрицька С.І. «Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках малювання з професії «Кондитер» (Миколаївський професійний ліцей торгівлі та ресторанного сервісу);

- Терещенко О.М. «Продуктивний урок – урок сьогодення» (Миколаївський професійний ліцей торгівлі та ресторанного сервісу);

Скрипкар Л.В. «Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках виробничого навчання з професії «Продавець продовольчих товарів», «Продавець непродовольчих товарів» (Миколаївський ПЛ Т та РС);



- Клепко Л.А. «Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках виробничого навчання з професії «Кухар»» (Миколаївський професійний ліцей торгівлі та ресторанного сервісу);

- Борщевська А.І. «Технологія формування творчої особистості» (Миколаївський професійний промисловий ліцей);

- Бондарь Л.О. «Активізація розумової діяльності учнів на уроках виробничого навчання» (Снігурівський професійний ліцей).

Учасники: викладачі предметів професійно-теоретичної підготовки та майстри виробничого навчання, які здійснюють підготовку кваліфікованих робітників з професій громадського харчування, ресторанного сервісу, бухгалтерського обліку, сфери торгівлі, викладачі предмета «Основи правових знань», заступники директорів з НМР, методисти ПТНЗ

5. Секція викладачів предметів природничо-математичного циклу

(кабінет № 15, II поверх)



Керівник:

Дячковська Л.К., методист НМЦ ПТО

Виступають:

- Піскун С.А. «Формування здоров’язберігаючої компетентності на уроках хімії та біології» (Миколаївський ППЛ);

- Сандольська С.С. «Розвиток інтелектуальних та творчих здібностей учнів засобами фізики» (ДНЗ «ВПУ № 7 м. Миколаїв»);

- Красовська В.Л. «GeoGebra – середовище для створення та проведення комп’ютерного експерименту на уроках математики в ПТНЗ» (Новоодеський ПАЛ);

- Савова М.М. «Використання методу проектів на уроках та в позаурочний час» (Надбузький ПАЛ);

- Крокосенко С.І. «Розвиток пізнавального інтересу учнів на уроках фізики та астрономії» (Миколаївський професійний ліцей);

Баранюк Л.Г. «Продуктивне навчання – особливий вид інноваційної педагогічної діяльності» (Казанківський ПАЛ);

- Браточкіна Т.Д. «Сучасні підходи до організації та проведення продуктивного уроку» (Надбузький ПАЛ);

- Коноваленко Н.М. «Впровадження інформаційно-комунікаційних технологій на уроках хімії» (Казанківський ПАЛ);

- Хижняк І.М. «Ігрові ситуації на уроках фізики як ефективний засіб активізації навчальної діяльності» (ДНЗ «Баштанський ПЛ»);

Богданова О.І. «Продуктивний урок – орієнтир сучасного педагога» (Миколаївський ПСЛ);

- Царук Г.І. «Формування життєвих компетенцій учнів на уроках біології шляхом впровадження сучасних технологій навчання» (ДНЗ «Баштанський професійний ліцей»);

- Ніколюк Т.С. «Розвиток особистості через впровадження інноваційних форм навчання на уроках математики» (Кривоозерський ПАЛ);

- Шевченко Г.І. «Використання інтерактивних методів навчання на уроках хімії» (Кривоозерський ПАЛ).

Учасники: викладачі предметів природничо-математичного циклу, заступники директорів з НМР, методисти ПТНЗ

СЕМІНАР РЕЗЕРВУ КЕРІВНИХ КАДРІВ ПТНЗ області

(засідання школи резерву – постійно діючого семінару

за напрямом «Формування досвіду управлінської діяльності»)
Керівник семінару: Куликова Т.О., методист НМЦ ПТО
24 лютого 2016 року

Миколаївський професійний ліцей сфери послуг
Тема: «Модернізація змісту, форм і методів управлінської діяльності керівника професійно-технічного навчального закладу»


  1. Аналіз рівня управлінської діяльності керівників професійно-технічних навчальних закладів Миколаївської області.

Каськова Г.Л., заступник директора департаменту освіти, науки та молоді Миколаївської облдержадміністрації

  1. Менеджмент як засіб забезпечення ефективної діяльності закладів професійно-технічної освіти.

(за згодою МОІПО)

Куликова Т. О., методист Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Миколаївській області

  1. Практикуми:

    1. Самоаналіз управлінської діяльності керівника професійно-технічного навчального закладу щодо відповідності сучасним пріоритетним принципам, формам та методам управління.

    2. Визначення особистого рівня креативності учасників семінару.

    3. Використання методу конструктивного структурованого мислення при складанні бізнес-плану ПТНЗ.

    4. Визначення рівня особистої конфліктності на основі її самооцінки.

  2. Підведення підсумків роботи семінару.



Засідання методичної секції

викладачів предметів професійно-теоретичної підготовки

та майстрів в/н професій зварювального профілю ПТНЗ області
Керівник секції: Пустяков О.М., методист НМЦ ПТО
24 лютого 2016 року

Миколаївський професійний суднобудівний ліцей
Тема засідання: «Роль комплексно-методичного забезпечення предмета, професії у здійсненні якісної підготовки робітничих кадрів»


  1. Миколаївський професійний суднобудівний ліцей: історія, реалії та перспективи.

Лисейко О.Й., директор Миколаївського професійного суднобудівного ліцею

  1. Комплексно-методичне забезпечення предмета (професії) – запорука якісної підготовки фахівців з професій зварювального профілю.

Пустяков О.М., методист НМЦ ПТО

  1. Паспорт комплексно-методичного забезпечення професії (предмета) як засіб планування та контролю за поточною роботою зі створення необхідних засобів навчання по професії.

Севостьянова А.В., методист Миколаївського професійного суднобудівного ліцею

  1. Використання на уроках виробничого навчання дидактичних засобів інструктування.

Кудріна А.І., майстер виробничого навчання з професії «Електрогазозварник» Миколаївського професійного суднобудівного ліцею

  1. Творча робота як фактор розвитку професійних компетенцій учнів та один із способів поповнення комплексно-методичного забезпечення професії (предмета).

Зінов´єва Т.В., викладач Миколаївського професійного суднобудівного ліцею

  1. Відвідування уроку теоретичного навчання, обговорення (тема уроку: «Будова обладнання для напівавтоматичного зварювання»; методична мета: «Розвиток творчої компетенції учнів за допомогою інтерактивних методів навчання»).

Зінов´єва Т.В., викладач Миколаївського професійного суднобудівного ліцею

  1. «Круглий стіл» за темою засідання.

Пустяков О.М., методист НМЦ ПТО

  1. Вивчення нормативних документів та методичних рекомендацій МОН України та НМЦ ПТО у Миколаївській області.



Засідання методичної Секції

викладачів та майстрів виробничого навчання з професій

«Перукар (перукар-модельєр), візажист»; «Манікюрник», «Педикюрник», «Фотограф (фотороботи)» ПТНЗ області
Керівник секції: Лагутіна В.В., методист НМЦ ПТО

Голова МС: Мазирко Н.В., викладач ДНЗ «МВПУТД»
24 лютого 2016 року

Миколаївський професійний ліцей сфери послуг
Тема: «Комплексний підхід до творчого розвитку майбутніх кваліфікованих робітників сфери послуг»


  1. Комплексний підхід до творчого розвитку майбутніх кваліфікованих робітників сфери послуг.

Лагутіна В.В., методист НМЦ ПТО

  1. Напрямки моди. Тренди 2016 року.

Веретіліна О.О., викладач Миколаївського професійного ліцею сфери послуг

  1. Абстрактне мислення як засіб формування та розвитку творчих здібностей учнів.

Шульська М.В., викладач Миколаївського професійного ліцею сфери послуг.

  1. Розвиток творчих компетентностей учнів через продуктивне навчання.

Александрова О.В., викладач Миколаївського професійного ліцею сфери послуг

  1. Майстер-класи:

«Виконання фантазійного макіяжу технікою акварель».

Ковальчук Ю.В., майстер виробничого навчання Миколаївського професійного ліцею сфери послуг.

«Експрес-зачіска».



Кумпан Г.В., майстер виробничого навчання Миколаївського професійного ліцею сфери послуг.

«Експрес-фарбування волосся».



Представник студії «Estel, м. Миколаїв». 

  1. Особливості створення та використання навчальних відеофільмів на уроках теоретичного та практичного навчання.

Пересунько О.В., методист Миколаївського професійного ліцею сфери послуг;

Василін В.В., методист НМЦ ПТО

  1. Ознайомлення з нововведеннями в нормативно-правовому забезпеченні діяльності ПТНЗ; вивчення нормативних документів МОН України та методичних рекомендацій НМЦПТО у Миколаївській області.

Лагутіна В.В., методист НМЦ ПТО

Засідання методичної секції

викладачів предмета «Захист Вітчизни» ПТНЗ області
Керівник секції: Миргородський М.І., методист НМЦ ПТО
Лютий 2016 року

Миколаївський професійний ліцей
Тема: «Військово-патріотичне виховання учнів ПТНЗ на уроках предмета «Захист Вітчизни» і в позаурочний час. Формування духовно-моральних цінностей учнів у ході навчально-виховного процесу»


  1. Презентація навчального закладу.

Ліновський Ю.В., директор Миколаївського професійного ліцею

  1. Комплексний підхід до організації й забезпечення військово-патріотичного виховання в ПТНЗ.

Фоменко М.С., викладач предмета «Захист Вітчизни» Миколаївського професійного ліцею будівництва та сфери послуг

  1. Шляхи формування та удосконалення знань, умінь і навичок учнів з предмета «Захист Вітчизни».

З досвіду роботи викладачів предмета «Захист Вітчизни» ПТНЗ області

  1. Вивчення нормативних документів та методичних рекомендацій МОН України та НМЦ ПТО у Миколаївській області.

Миргородський М.І., методист НМЦ ПТО


БЕРЕЗЕНЬ

Засідання методичної секції

викладачів та майстрів виробничого навчання

професій будівельного профілю ПТНЗ області
Керівник секції: Куликова Т.О., методист НМЦ ПТО
21-25 березня 2016 року

Відокремлений структурний підрозділ «ПТУ№ 4 Миколаївського комплексу Національного університету «Одеська юридична академія»»
Тема: «Традиційні та креативні методи організації навчальної діяльності учнів на продуктивному уроці при підготовці кваліфікованих робітників будівельних професій»


  1. Огляд і систематизація матеріалів заочних педагогічних читань з теорії продуктивного уроку. Дебрифінг.

Куликова Т.О., методист Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Миколаївській області

  1. Активні форми й методи навчання на уроці зі спецтехнології та матеріалознавства будівельних професій, що забезпечують його продуктивність.

Постова Н.Л., викладач Відокремленого структурного підрозділу «ПТУ № 4 Миколаївського комплексу Національного університету «Одеська юридична академія»»;

Павліченко О.В., викладач Березнегуватського професійного ліцею

  1. Організація самостійної творчої роботи учнів на уроках виробничого навчання, спрямованої на розвиток професійних та соціальних вмінь і навичок як метод продуктивного навчання.

Жигун В.А., майстер виробничого навчання Снігурівського професійного ліцею

  1. Організація роботи зі слабовстигаючими учнями на уроці виробничого навчання.

Братівник Л.О., майстер виробничого навчання Снігурівського професійного ліцею

  1. Продуктивне навчання учнів професій деревообробки в умовах виробництва й виробничої практики.

Юлюгін В.Б., майстер виробничого навчання Відокремленого структурного підрозділу «ПТУ № 4 Миколаївського комплексу Національного університету «Одеська юридична академія»»

6. Про хід підготовки до проведення І та ІІ етапів Всеукраїнського конкурсу фахової майстерності з професії «Лицювальник-плиточник» та обласної олімпіади з предмета «Матеріалознавство» професії «Штукатур».



Куликова Т.О., методист Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Миколаївській області

7. Підведення підсумків заочного практикуму з проектування комплексного методичного забезпечення продуктивного уроку.



ЗАСІДАННЯ МЕТОДИЧНоЇ СЕКЦІЇ

викладачів та майстрів виробничого навчання

з професій бухгалтерського обліку ПТНЗ області
Керівник секції: Іванова Л.С., методист НМЦ ПТО
24 березня 2016 року

Новоодеський професійний аграрний ліцей
Тема: «Впровадження сучасного дидактичного інструментарію в навчально-виробничий процес»


  1. Візитна картка Новоодеського професійного аграрного ліцею.

Українець В.М., директор Новоодеського професійного аграрного ліцею

  1. Методика використання сучасного дидактичного інструментарію.

Іванова Л.С., методист НМЦ ПТО

  1. Міні-посібники як шлях подолання дефіциту навчальної літератури.

Гайдаєнко Г.В., майстер виробничого навчання Новоодеського професійного аграрного ліцею

  1. Використання програми MyTestX для організації контролю знань учнів.

Марченко Л.В., майстер виробничого навчання Новоодеського професійного аграрного ліцею

  1. Тестування: методологія, класифікація тестів, варіанти використання. Огляд засобів Веб 2.0 для організації контролю знань.

Дубінко С.М., майстер виробничого навчання Новоодеського професійного аграрного ліцею

  1. Майстер-клас: Excel для бухгалтера.

Дубінко С.М., майстер виробничого навчання Новоодеського професійного аграрного ліцею

  1. Обмін досвідом з теми засідання.

Учасники обласної секції

ЗАСІДАННЯ МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ

ПРАКТИЧНИХ ПСИХОЛОГІВ ТА СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ ПТНЗ області
Керівник об’єднання: Іванова Л.С., методист НМЦ ПТО
31 березня 2016 року

ДНЗ «Миколаївське вище професійне училище технологій та дизайну»
Тема: «Робота психологічної служби щодо стабілізації психічного стану учасників навчально-виховного процесу»


  1. Візитна картка ДНЗ «Миколаївське вище професійне училище технологій та дизайну».

Белоусова Т.П., директор ДНЗ «Миколаївське вище професійне училище технологій та дизайну»

  1. Особливості корекційно-відновлювальної роботи з учнями із метою формування навичок ефективної саморегуляції в напружених ситуаціях.

Рожко Г.В., практичний психолог ДНЗ «Миколаївське вище професійне училище технологій та дизайну»

  1. Робота з педагогами навчального закладу щодо корекції високого рівня тривоги в учнів.

Бусигіна Н.С., практичний психолог Миколаївського професійного ліцею будівництва та сфери послуг

  1. Соціально-психологічна робота з дітьми з вимушено переселених сімей та з учнями, батьки яких перебувають у зоні АТО.

Алфер’єва Т.В., соціальний педагог ДНЗ «Миколаївське вище професійне училище технологій та дизайну»;

Бакуменко Л.С., практичний психолог професійно-технічного училища № 17

  1. Обмін досвідом: прийоми і техніки стабілізації емоційного стану учасників навчально-виховного процесу.

Учасники методичного обєднання

ЗАСІДАННЯ МЕТОДИЧНоЇ СЕКЦІЇ

викладачів та майстрів виробничого навчання з професій

громадського харчування та ресторанного сервісу ПТНЗ області
Керівник секції: Іванова Л.С., методист НМЦ ПТО
16 березня 2016 року

Миколаївський професійний промисловий ліцей
Тема: «Впровадження сучасного дидактичного інструментарію в навчально-виробничий процес»


  1. Візитна картка Миколаївського професійного промислового ліцею

Гуревич Г.П., директор Миколаївського професійного промислового ліцею

  1. Методика використання сучасного дидактичного інструментарію.

Іванова Л.С., методист НМЦ ПТО

  1. Презентаційний меседж за темою засідання «А ми робимо так…».

Старикова А.І., голова методичної комісії професій громадського харчування та ресторанного сервісу Миколаївського професійного промислового ліцею

  1. Відвідування уроків.

Методична тема: «Оновлення змісту професійного навчання через упровадження сучасних інноваційних технологій у навчально-виробничий процес».

Борщевська А.І., Колодій І.В.,

Діхтяренко Н.С., педагоги Миколаївського професійного промислового ліцею

  1. Обговорення уроків. Обмін досвідом з теми засідання.

Учасники обласної секції

ЗАСІДАННЯ МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ

викладачів та майстрів виробничого навчання сільськогосподарського профілю ПТНЗ області
Керівник секції: Лагутіна В.В., методист НМЦ ПТО
Березень 2016 року

Професійно-технічне училище № 42
Тема: «Інноваційні шляхи розвитку соціального партнерства: співпраця професійно-технічного навчального закладу з роботодавцями»
1. Конструктивне, взаємовигідне партнерство з роботодавцями – пріоритет роботи професійно-технічного навчального закладу. Регіональний компонент як фактор врахування потреб роботодавців. Нормативне забезпечення підготовки кваліфікованих робітників.

Лагутіна В.В., методист НМЦ ПТО

2. Ефективна співпраця ПТНЗ із соціальними партнерами – запорука якісної підготовки мобільного робітника.



Кляцький М.О., заступник директора з навчально-виробничої роботи ПТУ № 42

3. Використання інформаційно-комунікаційних та мультимедійних технологій при вивченні предметів сільськогосподарського профілю.



Булаш С.А., викладач Казанківського ПАЛ

4. Відвідування відкритого уроку Медведєва Ю.В., викладача ПТУ № 42.

5. Практикум з реалізації проблеми «Підготовка якісного інструментарію (пакетів ККЗ) для проведення проміжного та вихідного контролю з професійної підготовки та здійснення самоаналізу своєї діяльності в процесі виконання процедури атестації».

Кляцький М.О., заступник директора з навчально-виробничої роботи ПТУ № 42

Ткаченко М.М., викладач ПТУ № 42

6. Творчий звіт викладача, що атестується.



Богомаз С.І., майстер виробничого навчання ПТУ № 42

7. Будьмо знайомі. ПОСП «Сербін».

Сучасні сільськогосподарські машини. Впровадження інноваційних виробничих технологій в навчально-виробничий процес ПТНЗ.

Експрес-стажування педагогічних працівників.



Сербін В.М., голова правління ПОСП «Сербін»

Спільне обговорення проблем, прийняття рішень.


Квітень

СЕМІНАР

ЗАСТУПНИКІВ ДИРЕКТОРІВ З НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОЇ РОБОТИ
Керівник семінару: Іванова Л.С., методист НМЦ ПТО
14 квітня 2016 року

Вище професійне училище № 21 м. Миколаєва
Тема: «Організація роботи з патріотичного виховання в професійно-технічних навчальних закладах»


  1. Візитна картка вищого професійного училища № 21 м. Миколаєва.

Сироватський І.М., директор Вищого професійного училища № 21 м. Миколаєва

  1. Завдання патріотичного виховання учнів на сучасному етапі.

Іванова Л.С., методист НМЦ ПТО

  1. Патріотичне і національне виховання – складові становлення громадянина.

Бойко Є.М., заступник директора з НВихР Вищого професійного училища № 21 м. Миколаєва

  1. Екскурсія до музею ВПУ № 21 м. Миколаєва.

  2. Відвідування виховних годин: «Україна – це я», «Я громадянин України».

Педагогічні працівники Вищого професійного училища № 21 м. Миколаєва

  1. Обмін досвідом з теми: «Патріотичні почуття та їх формування в учнів».

Учасники семінару

Засідання методичної секції викладачів предметів

«Інформатика» та «Інформаційні технології» ПТНЗ області
Керівник секції: Бензар В.О., методист НМЦ ПТО

Голова МС: Мосієнко Т.С, методист Миколаївського професійного ліцею будівництва та сфери послуг
Квітень 2016 року

Миколаївський професійний промисловий ліцей
Тема: «Реалізація творчого потенціалу учнів шляхом використання сучасних педагогічних технологій»


  1. Будьмо знайомі (презентація навчального закладу).

  2. Інноваційний підхід до становлення особистості педагога та учня засобами технологій творчого мислення (з досвіду роботи навчального закладу).

Шпильова Н.О., методист Миколаївського професійного промислового ліцею

  1. Відкритий урок.

Шпильова О.В., викладач інформатики Миколаївського професійного промислового ліцею

Обмін досвідом:

  1. Вікі технологія як засіб організації співпраці учасників навчального процесу.

Мосієнко Т.С., методист Миколаївського професійного ліцею будівництва та сфери послуг

  1. Досвід використання соціальних мереж як навчального середовища.

Сікорінський О.Б., викладач Єланецького професійного аграрного ліцею

  1. Використання хмарних сервісів GOOCLE для активізації навчальної діяльності учнів професійно-технічних навчальних закладів.

Тулічева В.В., викладач інформатики Маринівського професійного аграрного ліцею

  1. Методичні рекомендації щодо вивчення теми: «Спільна робота з документами. Розробка колективного проекту» (предмет «Інформатика»).

Красовська В.Л., викладач Новоодеського професійного аграрного ліцею;

Тулічева В.В., викладач інформатики Маринівського професійного аграрного ліцею

  1. Вивчення нормативних документів та методичних рекомендацій Міністерства освіти і науки України та НМЦ ПТО у Миколаївській області.

Бензар В.О., методист НМЦ ПТО

Засідання методичної секції викладачів предметів

професійно-теоретичної підготовки та майстрів виробничого навчання верстатних та слюсарних професій ПТНЗ області
Керівник секції: Пустяков О.М., методист НМЦ ПТО
20 квітня 2016 року

Вознесенський професійний аграрний ліцей
Тема: «Роль комплексно-методичного забезпечення предмета, професії у здійсненні якісної підготовки робітничих кадрів»


  1. Вознесенський професійний аграрний ліцей: історія, реалії та перспективи.

Семеновський С.М., директор Вознесенського професійного аграрного ліцею

  1. Комплексно-методичне забезпечення предмета (професії) – запорука якісної підготовки фахівців з професій зварювального профілю.

Пустяков О.М., методист НМЦ ПТО

  1. Паспорт комплексно-методичного забезпечення професії (предмета) як засіб планування та контролю за поточною роботою зі створення необхідних засобів навчання по професії.

Лабас Л.І., методист Вознесенського професійного аграрного ліцею

  1. Електронні освітні ресурси як один із головних елементів інформаційно-освітнього середовища. Використання електронних освітніх ресурсів в навчально-виробничому процесі.

Гришаєв В.Г., майстер виробничого навчання з професії «Верстатник широкого профілю» Миколаївського професійного суднобудівного ліцею

  1. Творча робота як фактор розвитку професійних компетенцій учнів та один із способів поповнення комплексно-методичного забезпечення професії (предмета).

 Довгаль В.А., викладач Миколаївського професійного ліцею

6. Відвідування уроку виробничого навчання, обговорення.



Оніщук Д.В., майстер виробничого навчання з професії «Машиніст холодильних установок» Вознесенського професійного аграрного ліцею

7. «Круглий стіл» за темою засідання.



Пустяков О.М., методист НМЦ ПТО

8. Вивчення нормативних документів та методичних рекомендацій МОН України та НМЦ ПТО у Миколаївській області.



Травень

СЕМІНАР ЗАСТУПНИКІВ ДИРЕКТОРІВ

З НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ, МЕТОДИСТІВ ПТНЗ області
Керівник семінару: Дячковська Л.К., методист НМЦПТО
Травень 2016 року

Вище професійне училище суднобудування м. Миколаєва
Тема: «Моніторинговий підхід до вивчення стану викладання предметів. Моніторинг педагогічної майстерності викладачів та майстрів виробничого навчання»


  1. Застосування моніторингових процедур при вивченні стану викладання навчальних предметів.

Павленко Т.В., методист Снігурівського професійного ліцею

  1. З досвіду роботи: Організація роботи з вивчення стану викладання предметів у навчальному закладі. Урок, як головна ланка контрольно-аналітичної діяльності.

Кальянова Л.А., методист Вищого професійного училища суднобудування м. Миколаєва;

Драгомощенко О.В, методист Надбузького професійного аграрного ліцею

  1. Практична робота: Складання алгоритму проведення моніторингу та оцінки стану викладання предметів.

Дячковська Л.К., методист НМЦ ПТО


  1. Тренінг-курс: Запровадження особистісно-розвивальних технологій навчання у професійно-технічну освіту.

Лагутіна В.В., методист НМЦ ПТО

ЗАСІДАННЯ МЕТОДИЧНОЇ СЕКЦІЇ педагогічних працівників

з підготовки кадрів на виробництві
Керівник секції: Куликова Т.О., методист НМЦ ПТО
25 травня 2016 року

Відокремлений підрозділ Київської державної академії водного транспорту

імені гетьмана Петра Конашевича-Сагайдачного

«Миколаївське ПТУ «Морехідна школа»
Тема: «Актуальні проблеми та тенденції розвитку професійного навчання кадрів на виробництві в нових соціально-економічних умовах»
1. Організація навчального процесу у професійно-технічних навчальних закладах І атестаційного рівня у світлі закону України «Про професійну освіту». Державний контроль у сфері професійної освіти.

Шаповалова Н.В., директор Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти

2. Внутрішня і зовнішня система забезпечення якості професійної освіти професійно-технічних навчальних закладів І атестаційного рівня.



Комісарова Л.О., кандидат педагогічних наук, доцент, заступник директора комунального закладу «Центр фінансово статистичного моніторингу, матеріально-технічного та інформаційного забезпечення освітніх закладів» Миколаївської обласної ради, відповідальний секретар Регіональної експертної ради;

Куликова Т.О., методист Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти

 3. Організація психолого-педагогічної підготовки та стажування педагогічних працівників професійно-технічних навчальних закладів І атестаційного рівня.



Куликова Т.О., методист Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти

4. Анкетування учасників секції з проблем, із яких їм необхідна допомога.

5. Індивідуальні консультації щодо організації навчального процесу у ПТНЗ І атестаційного рівня.

Засідання обласної методичної секції

педагогічних працівників з професій «Водій авто-, мототранспортних засобів»
Керівник: Лагутіна В.В., методист НМЦ ПТО
Травень 2016 року

Миколаївська зразкова автомобільна школа ТСО України
Тема: «Впровадження інноваційних технологій навчання як засобу продуктивної освітньої діяльності в системі забезпечення якості професійної підготовки»


  1. Професійно-технічна освіта у вимірі нових перспектив на сучасному етапі.

Комісарова Л.О., кандидат педагогічних наук, доцент, заступник директора комунального закладу «Центр фінансово статистичного моніторингу, матеріально-технічного та інформаційного забезпечення освітніх закладів» Миколаївської обласної ради, відповідальний секретар Регіональної експертної ради (за узгодженням)

  1. Основні функції та завдання навчальних закладів, які здійснюють підготовку водіїв мото-, автотранспортних засобів. Особливості застосування інноваційних технологій при підготовці водіїв мото-, автотранспортних засобів.

Лагутіна В.В., методист НМЦ ПТО

  1. Напрямки вдосконалення рівня підготовки водіїв у світлі вимог сьогодення.

представник РЕП ДАІ у Миколаївській області (за узгодженням)

4 . Удосконалення комплексно-методичного забезпечення предметів, професій у зв’язку з впровадженням ДС ПТО «Водій авто-, мототранспортних засобів».



Кузмич Н.О., заступник директора з НВР МЗАШ ТСОУ

5. Майстер-класи:

- Паспортизація комплексного методичного забезпечення предметів «Правила дорожнього руху», «Основи безпеки дорожнього руху та першої медичної допомоги».

Призиглей В.А., викладач Новоодеського ПАЛ


  • Використання електронних ресурсів при викладанні предметів «Правила дорожнього руху» та «Будова й експлуатація автомобіля». Проблеми та перспективи підготовки фахівців з професії «Водій автотранспортних засобів».

Алієв Р.К., викладач Надбузького ПАЛ

- Водіння автомобіля – практичні поради.



Самбура Л.О., майстер в/н МЗАШ ТСОУ

6. Круглий стіл: обмін досвідом роботи.



СЕМІНАР ЗАСТУПНИКІВ ДИРЕКТОРІВ

З НАВЧАЛЬНО-виробничої РОБОТИ ПТНЗ області
Керівники семінару: Шаповалова Н.В., директор НМЦ ПТО

Пустяков О.М., методист НМЦ ПТО
Травень 2016 року

Вознесенський професійний аграрний ліцей
Тема: «Роль регіонального компоненту в осучасненні змісту підготовки компетентного кваліфікованого робітника»

Червень
Навчально-практична конференція обласного центру

по роботі зі здібною молоддю
Керівник конференції: Іванова Л.С., методист НМЦ ПТО
Червень 2016 року

Відокремлений підрозділ «Миколаївська філія

Київського національного університету культури і мистецтв»
Тема: «Психолого-педагогічні умови формування та розвитку обдарованості учнівської молоді»

Засідання круглого столу педагогічних працівників

професій сільськогосподарського профілю ПТНЗ області
Керівник: Лагутіна В.В., методист НМЦ ПТО
Червень 2016 року

Філія Надбузького професійного аграрного ліцею
Тема: «Психологічний аспект соціально-педагогічного супроводу осіб з обмеженими можливостями»


  1. Робота психологічної служби з педагогічними працівниками. Методи і напрямки.

Лагутіна В.В., методист НМЦ ПТО

  1. Мотивація до успіху як фактор який впливає на прагнення учнів з обмеженими можливостями до досягнення успіху.

Представник роботодавця ООО (Agrofusion, ТМ Инагро)

  1. Розвиток творчої активності учнів з обмеженими можливостями на уроках теоретичного навчання шляхом упровадження новітніх виробничих технологій.

Федоренко Л.А., викладач філії Надбузького ПАЛ

  1. Роль майстра виробничого навчання у професійному навчанні учнів з обмеженими можливостями.

Богомаз С.І., майстер в/н ПТУ №42

Боднарчук М.М. майстер

  1. Аутотренінгові методики для педагогічних працівників. Профілактика емоційного вигорання педагогів.

Дідик О.С., практичний психолог-методист Надбузького професійного аграрного ліцею

  1. Калейдоскоп думок. Неформальне спілкування учасників семінару.


Вересень

Засідання методичної секції

викладачів української мови і літератури ПТНЗ області
Керівник секції: Михайлюк Т.О., методист НМЦ ПТО

Голова секції: Щербина Л.А., викладач Новоодеського ПАЛ
Вересень 2016 року

Снігурівський професійний ліцей
Тема: «Активізація мовленнєвої діяльності учнів на уроках української мови і літератури»


  1. Відвідування відкритого уроку викладача Оліхової Л.В.

  2. Інструкційно-методичні рекомендації щодо вивчення української мови і літератури у 2016-2017 навчальному році.

Михайлюк Т.О., методист НМЦ ПТО

  1. Удосконалення змісту й структури уроків української мови і літератури на основі інноваційних методів навчання.

Пинтій А.В., викладач ДНЗ «Южноукраїнський професійний ліцей»

  1. Шляхи зміцнення професійного «Образу – Я» викладача через інтеграцію самоосвітньої діяльності викладача й учнів.

Манжола О.В., викладач ВПУ № 21 м. Миколаєва

  1. Прищеплення художнього смаку учням засобами літературної освіти.

Хортюк Т.В., викладач Вознесенського професійного аграрного ліцею

ЗАСІДАННЯ МЕТОДИЧНоЇ СЕКЦІЇ

ВИХОВАТЕЛІВ ГУРТОЖИТКІВ та голів методичних комісій

КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ ПТНЗ області
Керівник секції: Іванова Л.С., методист НМЦ ПТО
28 вересня 2016 року

Миколаївський професійний машинобудівний ліцей

(перша регіональна група)
Тема: «Гуртожиток – простір для виховання людини, громадянина, майбутнього фахівця» (регіональні групи)


  1. Візитна картка Миколаївського професійного машинобудівного ліцею.

Матвійчук О.А., директор Миколаївського професійного машинобудівного ліцею

  1. Педагогічні можливості гуртожитку ПТНЗ.

Іванова Л.С., методист НМЦ ПТО

  1. Організація конкурсів в гуртожитку.

Мілюкова Н.В., голова методичної комісії класних керівників Миколаївського професійного машинобудівного ліцею

  1. З досвіду роботи: методи та форми виховної роботи в гуртожитку.

Учасники регіональної групи

  1. Екскурсія до музею бойової слави.

Керівник гуртка музейної справи Миколаївського професійного машинобудівного ліцею

  1. Відвідування виховного заходу «Моя маленька Батьківщина».

Кипяткова А.Є., бібліотекар, Місаренко М.М., вихователь гуртожитку Миколаївського професійного машинобудівного ліцею
Жовтень

СЕМІНАР заступників директорів

з навчально-методичної роботи, методистів ПТНЗ області
Керівник семінару: Дячковська Л.К., методист НМЦ ПТО
Жовтень 2016 року

Миколаївський професійний промисловий ліцей
Тема: «Науково-методичне забезпечення процесу зростання професійної компетентності педагогів, розвитку та саморозвитку їхньої творчої особистості. Інноваційні технології навчання у професійно-технічній освіті»


  1. Професійна компетентність, педагогічні здібності та педагогічна техніка. Науково-методичне забезпечення умов зростання професійної майстерності педагогічних працівників професійно-технічних навчальних закладів.

Манжос Т.В., методист ПТУ № 17

  1. Сучасні підходи до організації та управління процесом зростання професійної компетентності педагогів, розвитком та саморозвитком їхньої творчої особистості.

Коваленко О.В., методист Миколаївського професійного ліцею

  1. Семінар-тренінг: Інноваційні технології навчання у професійно-технічній освіті.

Кулалаєва Н.В., старший науковий співробітник лабораторії технології професійного навчання ІПТО НАПН України

  1. Підведення підсумків роботи семінару.



Обласний семінар старших майстрів ПТНЗ області
Керівник семінару: Куликова Т.О., методист НМЦ ПТО
Тема: «Оптимізація системи управління процесом професійно-практичної підготовки конкурентоспроможних кваліфікованих робітників»
Семінар передбачається провести у II етапи:
1. І (підготовчий) етап за заочною формою до 01.10.2016 передбачає опрацювання теоретичного матеріалу за темою семінару «Оптимізація системи управління процесом професійно-практичної підготовки конкурентоспроможних кваліфікованих робітників» (порівняльний аналіз обов’язків старшого майстра за кваліфікаційною характеристикою та посадовою інструкцією старшого майстра конкретного навчального закладу, визначення функцій, які дублюються у посадових інструкціях заступника директора з навчально-виробничої роботи та методиста закладу; основні положення теорії управлінської діяльності, особливості управління колективом майстрів виробничого навчання професійно-технічного навчального закладу) та використання у практиці роботи за таким алгоритмом:

1.1. До 10.06.2016 старший майстер визначається з напрямком індивідуального завдання за темою семінару і надає її до Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Миколаївській області.

1.2. З 10.06.2016 до 01.10.2016 року на заочному етапі робота старшого майстра передбачає такі етапи:

1.2.1. Підготовка теоретичного підґрунтя (стисло) за обраним напрямком індивідуального завдання щодо оптимізації функцій старшого майстра, підвищення ефективності управлінської діяльності у запровадженні сучасних форм та методів організації навчально-виробничого процесу (1-3 стор.).

1.2.2. Підбір прикладів особистого досвіду щодо оптимізації функцій старшого майстра, підвищення ефективності управлінської діяльності у запровадженні сучасних форм та методів організації навчально-виробничого процесу, сприянні впровадженню сучасних форм та методів організації навчально-виробничого процесу.

1.2.3. Підготовка презентації виступу на семінарі.



1.2.4. Надання власних напрацювань з теми до НМЦ ПТО у Миколаївській області до 01.10.2016 для узагальнення та обробки.

2. ІІ (очний) етап семінару проводитиметься по підгрупах міських ПТНЗ та ПТНЗ сільськогосподарського профілю у період з 20 жовтня по 01 листопада 2016 року на базі:
І підгрупа (міські ПТНЗ)
З 20 жовтня по 01 листопада 2016 року

Миколаївський професійний ліцей будівництва та сфери послуг
1. Шляхи удосконалення управлінської діяльності старшого майстра. Алгоритм роботи старшого майстра протягом навчального року.


Скачати 327.5 Kb.

Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2020
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка