Українська Держава Павла Скоропадського Після цього уроку ви зможете



Скачати 239.5 Kb.
Дата конвертації06.12.2018
Розмір239.5 Kb.

Українська Держава Павла Скоропадського

Після цього уроку ви зможете :

  • визначати причинно-наслідкові зв'язки між подіями , явищами та процесами періоду визвольних змагань;
  • характеризувати внутрішню і зовнішню політику Української Держави ;
  • формувати власні погляди та оцінки щодо значення Української Держави ;
  • описувати соціально-економічне становище;
  • складати історичні портрети видатних діячів Української революції .

План уроку

  • Політичний портрет П.Скоропадського.
  • Уряд Української Держави.
  • Внутрішня та зовнішня політика Української Держави.

Політичний портрет П.Скоропадського

  • Народився у старовинній козацько-старшинській родині 1873 року.
  • Батько - Петро Скоропадський – російський офіцер.
  • Мати Марія – із старовинного козацького роду Миклашевських.
  • Дитячі роки провів у родовому маєтку. Родина Скоропадських у сімейному житті зберігала і трималася старих українських звичаїв . Зачарований військовим минулим своїх предків Павло обрав для себе кар'єру військового . Військова кар'єра склалася вдало. На початку Першої світової війни був нагороджений Георгіївським хрестом четвертого ступеня та отримав чин генерал-лейтенанта .
  • Одружений , мав 5 дітей :двох дочок: Марія і Єлизавета , та трьох синів : Петро , Данило , Павло .
  • .
  • Після падіння Гетьманату емігрував до Швейцарії , де пише свої “ Спомини “.
  • З 1920 р. очолює “Український союз хліборобів-державників” . Помер 26 квітня 1945 року у шпиталі монастиря Меттен .
  • Українська Держава
  • П. Скоропадського

Символіка Української Держави

Символіка Української Держави

Державний устрій Гетьманату

  • Вища законодавча влада
  • Сейм
  • ( до його обрання влада належить гетьману )
  • Глава держави
  • гетьман
  • Вищий орган виконавчої влади
  • Рада Міністрів

Склад Ради Міністрів

  • Прізвище
  • Посада
  • Ф.Лизогуб
  • Голова уряду
  • октябрист
  • Д.Дорошенко
  • Міністр закордонних справ
  • кадет
  • М.Чубинський
  • Міністр юстиції
  • безпартійний
  • М.Василенко
  • Міністр освіти
  • кадет
  • О.Рогоза
  • Військовий міністр
  • безпартійний

Працюємо з підручником

  • Прочитайте текст п.47-48 , п.2.
  • Запишіть тезами складові аграрної політики Гетьманщини.

Закінчіть речення

  • Відкрито кілька …
  • Введено …
  • Відновлено рух …
  • Повернено заводи і фабрики …
  • Заборонялися …
  • Збільшено тривалість …

Працюємо творчо !

  • Уявіть , що ви військовий міністр того часу . Що б ви зробили для створення дієздатної армії ?

Військова реформа

  • Розпочато формування регулярної армії;
  • Відновлено військові формування січових стрільців ;
  • Проведено набір юнаків до сердюцької дивізії;
  • Продовжено організацію козацтва як окремого привілейованого стану.

Збройні сили гетьмана

  • Запорозька дивізія
  • Дві дивізії синьожупанників
  • Сформована на добровольчих засадах сердюцька дивізія
  • Бригада Січових стрільців
  • Всього 65 тисяч осіб

Культурно-освітня діяльність

  • 11.07.1918р.-утворення УАПЦ (митрополит В. Липківський)
  • 14.11.1918р.-указ про відкриття Української Академії наук
  • Відкрито 150 українських гімназій
  • Засновано два державних університети
  • Створення Державного архіву , Національної галереї мистецтв , Українського історичного музею , Українського театру опери і драми.

Дипломатичні відносини

  • Рівень відносин
  • Країни
  • На рівні послів
  • На рівні дипломатичних представництв
  • Грузія, Азербайджан,
  • Фінляндія.
  • На рівні консулів та інших представництв
  • Польща, Фінляндія, Англія,
  • Румунія, Дон, Кубань,Крим,
  • Радянська Росія.

Наслідки діяльності Міністерства закордонних справ

  • 11 дипломатичних представництв
  • 50 консульських представництв у 20 країнах
  • На своїй території :
  • 12 дипломатичних представництв
  • 42 консульські представництва з 24 держав

Виділіть елементи , які не відповідають логіці запропонованого ряду

  • П.Скоропадський , Ф.Лизогуб , С.Петлюра.
  • Гетьманат , універсал , громадянська війна .
  • 29 квітня 1918р. , 9 січня 1918р. ,
  • 14 листопада 1918р..

Поставте події в хронологічній послідовності , використавши при цьому фрагменти джерел

  • А) “ Я , Гетьман усієї України , протягом семи з половиною місяців прикладав усіх своїх сил , щоб вивести країну з того тяжкого становища , в якому вона перебувала . Бог не дав мені сили впоратися із цим завданням . “
  • Б) “ Не відділяючись від Російської республіки й зберігаючи єдність її . Ми твердо станемо на нашій землі , щоб силами нашими помогти всій Росії , щоб уся Російська республіка стала федерацією рівних і вільних народів .”
  • В) “ Не для власної користі беру на себе тягар тимчасової влади . Ви самі знаєте , що всюди шириться анархія і що тільки тверда влада може навести лад .”
  • Г) “ После нескольких тяжелых ударов германских пушек под Городом московские смылись куда-то за сизые леса есть дохлятину , а люди в шароварах притащились обратно , вслед за немцами . Это был большой сюрприз .”

Чи вдалося гетьману П.Скоропадському реалізувати свій проект під назвою “Українська Держава “ ?

  • П.Скоропадському вдалося добитися …
  • Прорахунками політики П.Скоропадського я вважаю …

Домашнє завдання

  • 1.Опрацюйте текст підручника : п.47-48, п.1-3 .
  • 2.Уявіть себе людиною , яка здійснила напередодні Російської революції подорож за маршрутом Гельсінкі-Каунас-Київ . Кордони яких держав ви повинні були перетнути і в першому і другому випадках ?

Закінчіть таблицю “Оцінка режиму гетьмана”

  • Сильні сторони
  • Слабкі сторони
  • Тимчасова стабілізація державного ладу .
  • Вузька соціальна база режиму .


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка