Укргазвидобування



Сторінка1/8
Дата конвертації23.11.2018
Розмір0.84 Mb.
ТипПротокол засідання
  1   2   3   4   5   6   7   8



ЗАТВЕРДЖУЮ

Голова Тендерного комітету

ПАТ “Укргазвидобування”
______________ Раздобарін С.М.

Протокол засідання

Тендерного комітету

від “29 ” березня 2018 р. №18П-065





















ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"

ДОКУМЕНТАЦІЯ ДВОСТУПЕНЕВИХ ТОРГІВ

З РЕДУКЦІОНОМ



72260000-5 – Послуги, пов'язані з програмним забезпеченням/ 72260000-5 - Software-related services

(Послуги з впровадження програмного комплексу баз даних фонду геолого-геофізичної та іншої інформації про надра «Система управління геолого-промисловими даними»

Services on deployment of the database software package containing geology and geophysical information and other subsoil data – the “Geology and production data management system”)





Сектор організації закупівель /______________/_______________

Відповідальний структурний підрозділ /__________/____________


Відповідальний виконавець/______________/_______________



ЗМІСТ
Розділ 1. Загальні положення

1. Терміни, які вживаються в документації процедури закупівлі

2. Інформація про замовника процедури закупівлі

3. Інформація про предмет закупівлі

4. Процедура закупівлі

5. Недискримінація учасників

6. Інформація  про  валюту  (валюти),  у якій (яких) повинна бути розрахована і зазначена ціна пропозиції процедури закупівлі.

7. Інформація про мову (мови),  якою  (якими)  повинні  бути складені  пропозиції процедури закупівлі.



Розділ 2. Порядок внесення змін та надання роз`яснень до документації процедури закупівлі

1. Процедура надання роз'яснень щодо  документації процедури закупівлі



Розділ 3. Підготовка пропозицій процедури закупівлі

1. Оформлення пропозиції процедури закупівлі

2. Зміст пропозиції процедури закупівлі учасника

3. Забезпечення пропозиції процедури закупівлі

4. Умови повернення чи неповернення забезпечення пропозиції процедури закупівлі

5. Строк, протягом якого пропозиції процедури закупівлі є дійсними

6. Кваліфікаційні критерії та вимоги до учасників

7. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі

8. Опис окремої частини (частин) предмета закупівлі, щодо яких можуть бути подані пропозиції процедури закупівлі

9. Внесення змін або відкликання пропозиції процедури закупівлі учасником



Розділ 4. Подання та розкриття пропозицій процедури закупівлі

1. Спосіб, місце та кінцевий строк подання  пропозицій процедури закупівлі

2. Місце, дата та час розкриття пропозицій процедури закупівлі

3. Орієнтовний час початку процедури зменшення цін запропонованих Учасниками пропозицій процедури закупівлі



Розділ 5. Визначення переможця

1. Оцінка пропозицій процедури закупівлі та акцепт пропозиції.

2. Відхилення пропозицій процедури закупівлі

3. Відміна замовником процедури закупівлі

4. Інша інформація

Розділ 6. Укладання договору про закупівлю

1. Терміни укладання договору

2. Проект договору або основні умови, які обов'язково включаються  до договору про закупівлю

3. Дії замовника при відмові переможця торгів підписати договір про закупівлю

4. Забезпечення виконання договору про закупівлю

5. Перелік документів для Учасника-переможця, необхідних для укладення договору



Розділ 7. Реєстр недобросовісних Учасників

  1. Включення до реєстру недобросовісних Учасників


Додатки

1. Кваліфікаційні критерії та вимоги до учасників

2. Форма цінової пропозиції

3. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі

4. Основні умови договору про закупівлю, який буде укладено із переможцем торгів

5. ДЕКЛАРАЦІЯ про прийняття умов проведення процедур закупівель

6. Опитувальник контрагента (юридичної особи)

7. Опитувальник контрагента (фізичної особи)
Розділ 1. Загальні положення


  1. Терміни, які вживаються в документації процедури закупівлі

Документація процедури закупівлі розроблена відповідно до Порядку закупівель товарів, робіт та послуг ПАТ «Укргазвидобування» затвердженого наказом


ПАТ «Укргазвидобування» від 01.08.2017 р. № 497 (надалі – Порядок). Електрона версія Порядку розміщена на власному веб-сайті Замовника www.ugv.com.ua.

Терміни, які використовуються в цій документації процедури закупівлі, вживаються в значеннях, визначених Порядком.




  1. Інформація про Замовника процедури закупівлі:

Повна назва: Публічне акціонерне товариство „Укргазвидобування”

Місцезнаходження: 04053, Шевченківський р-н, м. Київ, вул. Кудрявська, 26/28;

Посадова особа Замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з Учасниками:



Ковальов М.І. – тел. (044) 461- 27-20;

за довідками:

технічні питання Ліщинський Д.М. - тел. 067-624-78-14;

щодо Опитувальника контрагента (Додаток 6 та 7): головний фахівець департаменту безпеки Денисенко Олександр Володимирович, тел.: (044) 461-25-51;

щодо питань з оформлення забезпечення та заповнення банківських гарантій - Мачужак Олена Михайлівна (044) 461-29-46;

щодо проведення процедури закупівлі – відділ організації закупівель тел. (044) 461-27-14; 27-11, е-mail: tender@ugv.com.ua




  1. Інформація про предмет закупівлі

Найменування предмета закупівлі: 72260000-5 Послуги, пов'язані з програмним забезпеченням

Вид предмета закупівлі: Послуги з впровадження програмного комплексу баз даних фонду геолого-геофізичної та іншої інформації про надра «Система управління геолого-промисловими даними»

Місце надання послуг/виконання робіт: м.Київ

Строк надання послуг/виконання робіт: 24 місяці з дати укладання Договору

Очікувана вартість закупівлі: 65 305 245,83 грн. з ПДВ


4. Процедура закупівлі: Двоступеневі торги з редукціоном
5. Недискримінація учасників: Вітчизняні та іноземні учасники беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах.
6. Інформація  про  валюту (валюти), у якій (яких) повинна бути розрахована і зазначена ціна пропозиції процедури закупівлі.

Валютою пропозиції процедури закупівлі є гривня.

У разі якщо учасником процедури закупівлі є нерезидент, такий учасник може зазначити ціну пропозиції процедури закупівлі у доларах США або ЄВРО. При розкритті пропозицій процедури закупівлі ціна такої пропозиції торгів перераховується у гривні за офіційним курсом гривні до дол. США або ЄВРО, встановленим Національним банком України на дату розкриття пропозицій процедури закупівлі, про що зазначається у протоколі розкриття.

7. Інформація про мову (мови),  якою  (якими)  повинні  бути складені пропозиції процедури закупівлі.

Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються Замовником та Учасником, викладаються українською мовою або російською мовою, а також за рішенням Замовника одночасно усі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.

Якщо в складі пропозиції процедури закупівлі надається документ, що складений не на українській мові або російській мовах, Учасник надає завірений у встановленому порядку переклад цього документу на українську або російську мову.
Розділ 2. Порядок внесення змін та надання роз`яснень до документації процедури закупівлі

1. Процедура надання роз'яснень щодо документації процедури закупівлі

Учасник, має право не пізніше ніж за 5 робочих днів до закінчення строку подання пропозицій процедури закупівлі, звернутися до Замовника за роз'ясненнями щодо документації процедури закупівлі. Замовник надає письмове роз'яснення на запит протягом трьох робочих днів з дня його отримання. Датою отримання є дата реєстрації запиту у Тендерному комітеті.

Замовник має право з власної ініціативи чи за результатами запитів внести зміни до документації процедури закупівлі, продовживши строк подання та розкриття пропозицій не менше ніж на 5 робочих днів, та оприлюднити протягом одного робочого дня з дня прийняття рішення про внесення зазначених змін на власному веб-сайті.

Розділ 3. Підготовка пропозицій процедури закупівлі

1. Оформлення пропозиції процедури закупівлі

Пропозиція процедури закупівлі, подається у одному запечатаному пакеті і містить два внутрішніх окремих запечатаних конверта:

- конверт з кваліфікаційною пропозицією – прошитою, пронумерованою з зазначенням кількості скріплених аркушів на звороті останнього аркушу та скріпленою підписом Учасника та печаткою, у разі наявності;

- конверт з ціновою пропозицію – прошитою, пронумерованою з зазначенням кількості скріплених аркушів на звороті останнього аркушу та скріпленою підписом Учасника та печаткою, у разі наявності;

Конверти з кваліфікаційною пропозицією та ціновою пропозицією процедури закупівлі запечатуються в одному пакеті, який у місцях склеювання повинен містити відбитки печатки Учасника процедури закупівлі, у разі наявності.

На пакеті повинно бути зазначено:

- номер процедури двоступеневих торгів з редукціоном за даними сайту

- повне найменування і місцезнаходження Замовника: Публічне акціонерне товариство „Укргазвидобування”, 04053, Шевченківський р-н, м. Київ, вул. Кудрявська, 26/28, кімната 904;

- назва предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури двоступеневих торгів з редукціоном;

- повне найменування учасника процедури закупівлі, його місцезнаходження, юридична адреса, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, номери контактних телефонів, факс, електронна адреса, П.І.Б. керівника підприємства;

- маркування: „Не відкривати до _________ (зазначається дата та час розкриття  пропозицій)”

На внутрішніх конвертах з відповідними частинами пропозиції зазначаються:

1.  Номер процедури двоступеневих торгів з редукціоном за даними сайту;

2.  Предмет процедури двоступеневих торгів з редукціоном;

3.  Найменування та адресу замовника;

4.  Найменування та адресу учасника;

5.  Найменування частини заявки (кваліфікаційна або цінова пропозиція).

Якщо та чи інша частина пропозиції складається з декількох пакетів, упакованих в окремі конверти, то на кожному такому конверті додатково вказується номер пакету відповідної частини заявки.

Одночасно із пропозицією, яка подається у письмовій формі, учасником надається електронна копія кожної із частин пропозиції на одному або декількох компакт-дисках CD-R/DVD-R (без можливості подальшої зміни інформації, що зберігається на таких носіях), до складу якої входять всі документи, що становлять відповідну частину пропозиції учасника. CD-R/DVD-R компакт-диски в обов’язковому порядку підписуються перманентним маркером з зазначенням дати та часу запису інформації, назви Учасника та підписом його уповноваженої особи.

До складу електронної копії повинні бути включені скановані варіанти документів (у формі, доступній для візуального сприйняття), підготовлених на паперовому носії, і переважно у форматі Portable Document Format (* .pdf), за принципом: один файл - один документ. З назви кожного документа, що міститься в електронній копії пропозиції, повинно чітко слідувати який саме документ міститься у файлі. Файли не повинні мати захисту від їх відкриття, копіювання їх вмісту або їх друку. Найменування файлів має однозначно відповідати змісту в них електронних копій документів, при цьому назва файлу не повинна перевищувати 25 символів.

Кожен електронний носій, що становить електронну копію частини пропозиції, повинен бути вкладений у внутрішній конверт із відповідною частиною заявки Учасника.

До складу однієї електронної копії частини пропозиції повинні входити всі документи, що становлять оригінал цієї частини. Зміст електронних версій документів, що входять в електронну копію, повинен повністю відповідати змісту оригіналу. У разі виявлення невідповідностей між оригіналом і електронною копією, пропозиція такого Учасника може бути відхилена.

Не допускається надання електронної копії обох частин (кваліфікаційної та цінової) на одному електронному носії. У разі виявлення електронних копій двох частин пропозиції Учасника на одному електронному носії, заявка такого Учасника може бути відхилена.

Отримана пропозиція процедури закупівлі вноситься Замовником до реєстру отриманих пропозицій.

Учасник процедури закупівлі має право подати лише одну пропозицію процедури закупівлі.

Учасникам закупівлі дозволяється подавати пропозиції процедури закупівлі як по всьому предмету закупівлі, так і по визначеним частинам предмета закупівлі (лотам).

Усі сторінки пропозиції процедури закупівлі Учасника повинні бути пронумеровані та містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також відбитки печатки, у разі наявності.

Повноваження щодо підпису документів пропозиції Учасника процедури закупівлі підтверджуються: випискою з протоколу засновників, копією наказу про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи Учасника на підписання документів пропозиції.
2. Зміст пропозиції процедури закупівлі Учасника

Пропозиція процедури закупівлі, яка подається Учасником процедури закупівлі повинна складатися з:

- кваліфікаційної пропозиції;

- цінової пропозиції.



Кваліфікаційна пропозиція містить :

- забезпечення пропозиції процедури закупівлі:

Для Учасника нерезидента – паперова копія відповідного СВІФТ;

Для Учасника резидента – оригінал банківської гарантії

- документально підтверджену інформацію про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та вимогам, згідно з додатком 1 до документації;

- копію антикорупційної програми юридичної особи, що є учасником, та копію наказу про призначення уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи (у випадку коли очікувана вартість закупівлі дорівнює чи перевищує 20 млн.грн.);

- Оригінал або завірену підписом та печаткою, у разі наявності, Учасника копію довідки податкового органу, або лист за підписом Учасника з інформацією про відсутність/наявність заборгованості по сплаті обов’язкових податків, зборів та платежів, дійсною на момент подання пакету оригіналів документів Учасником. В разі наявності заборгованості Замовник може відхилити пропозицію Учасника.

- ДЕКЛАРАЦІЮ про прийняття умов проведення процедур закупівель згідно з додатком 5, підписану уповноваженою особою Учасника та засвідчені печаткою у разі наявності

- Опитувальник контрагента згідно з додатком 6 або 7 (у залежності від особи).
Цінова пропозиція містить:

- пропозицію складену за формою згідно з Додатком 2 та Додатком 2А для Учасників нерезидентів до документації;

- Додаток 4 - заповнений проект договору з додатками.
3. Забезпечення пропозиції процедури закупівлі:
Забезпечення пропозиції учасника - НЕРЕЗИДЕНТА
З метою участі у процедурі закупівлі, Учасник нерезидент надає Забезпечення пропозиції процедури закупівлі Учасника у формі:


  1. Банківської гарантії або стендбай акредитива (Bid bond Guarantee or Bid bond SBLC), виданої банком, рейтинг якого за класифікацією однієї з провідних світових рейтингових компаній (Fitch IBCA, Standard & Poor’s, Moody’s) відповідає вимогам першокласних банків (не нижче підвищеного інвестиційного класу А- або вищий).

  2. Банківської гарантії (Bid bond Guarantee), виданої українським державним банком - банк з державною часткою, тобто банки, в яких держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку.

Банківська гарантія або стендбай акредитив повинна/ен забезпечувати наступні випадки:



  • - відкликання пропозиції процедури закупівлі учасником після закінчення строку її подання (у тому числі після проведення аукціону та/або під час кваліфікації учасника), але до того, як сплинув строк, протягом якого пропозиції процедури закупівлі вважаються чинними;не підписання Учасником, який став Переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю;

  • не надання Учасником, який став Переможцем процедури закупівлі, забезпечення виконання договору про закупівлю до укладання договору.

Умови повернення забезпечення процедури закупівлі: згідно п.12.4. Порядку закупівель товарів, робіт та послуг ПАТ «Укргазвидобування».


Сума банківської гарантії або стендбай акредитиву* 326 526,23 грн.

(*банківська гарантія може бути надана у міжнародній валюті (евро або долар США) по курсу НБУ на дату затвердження процедури закупівлі, що вказується на титульній сторінці Документації процедури закупівлі).
Банківська гарантія або стендбай акредитив складається англійською мовою.

Банківська гарантія або стендбай акредитив випускається по СВІФТ з авізуванням через АТ «Укрексімбанк» (EXBSUAUX). Паперова копія відповідного СВІФТ повинна бути додана до пропозиції процедури закупівлі Учасника.


Строк дії банківської гарантії або стендбай акредитиву має бути не меншою строку дії пропозицій Учасника (120 календарних днів) +35 календарних днів=155 днів з дати затвердження процедури закупівлі, що вказується на титульній сторінці Документації процедури закупівлі).
Всі витрати по оформленню банківської гарантії або стендбай акредитиву здійснюються за рахунок Учасника.
Банківська гарантія або стендбай акредитив мають відповідати приведеній нижче формі.
TENDER SECURITY FORM

FORM OF BANK GUARANTEE / STANDBY LC

Place of drafting: (..)
Type of [Guarantee / SBLC]: Bid bond
Number of the [Guarantee / SBLC]: (..)
Date: (..)
The [Guarantor / Issuer]: (..)
The Applicant: (..).
Beneficiary: (..)
The Underlying Relationship: Tender Documentation № date (..)
The [Guarantee / SBLC] amount and currency: (..)
Language of any documents under the [Guarantee / SBLC]: English.
Form of the presentation: paper form by any mode of delivery.

For the purpose of identification, the beneficiary’s bank shall confirm authenticity of the Beneficiary’s signature on the demand by the authenticated swift message sent to the [Guarantor’s / Issuer’s]


Place of the presentation: (..).
Expiry: (..) [not less than validity of Participant’s proposal (120 calendar days) + 35 calendar days = 155 days from the date of approval of procurement procedure]
The party liable for payment of any charges: Applicant.
At the request and for the account of the Applicant, we, as the [Guarantor / Issuer], hereby irrevocably undertake to pay the Beneficiary the [Guarantee / SBLC] amount, upon presentatin of the Beneficiary’s complying demand in the Form of the presentation indicated above stating that
+ the Applicant has withdrawn its proposal after termination of the period of its submission, but before the expiration of the period during which the proposals for the procurement procedure are considered valid

+ the Applicant has been nominated as successful bidder, but has failed or refused to sign the contract.

+ the Applicant has been nominated as successful bidder, but has failed or refused to provide Performance / warranty bond before signing of the Contract
Any demand under this [Guarantee / SBLC] must be received by us on or before Expiry at the Place of presentation indicated above.
[This Guarantee is subject to URDG758, ICC publication. / This SBLC is subject to ISP98 / UCP600, ICC publication.]
Забезпечення пропозиції учасника - РЕЗИДЕНТА
З метою участі у процедурі закупівлі, Учасник резидент надає Забезпечення пропозиції процедури закупівлі Учасника у формі: Банківської гарантії (Bid bond Guarantee), виданої


  1. українським державним банком- банк з державною часткою, тобто банки, в яких держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку;

  2. комерційною банківською установою, яка має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче «uaAA»; у випадку відсутності рейтингу за національною шкалою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Standard & Poor’s, Moody’s має бути не нижче підвищеного інвестиційного класу (А- або вищий) та

комерційною банківською установою, яку не включено до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції.

  1. банком, рейтинг якого за класифікацією однієї з провідних світових рейтингових компаній (Fitch IBCA, Standard & Poor’s, Moody’s) відповідає вимогам першокласних банків (не нижче підвищеного інвестиційного класу А- або вищий).

Рекомендований перелік українських банківських установ, які відповідають вимогам: http://ugv.com.ua/page/docs?count=6
Банківська гарантія повинна забезпечувати наступні випадки:

- відкликання пропозиції процедури закупівлі учасником після закінчення строку її подання (у тому числі після проведення аукціону та/або під час кваліфікації учасника), але до того, як сплинув строк, протягом якого пропозиції процедури закупівлі вважаються чинними;

- не підписання Учасником, який став Переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю;

- не надання Учасником, який став Переможцем процедури закупівлі, забезпечення виконання договору про закупівлю до укладання договору.


Умови повернення забезпечення процедури закупівлі: згідно п.12.4. Порядку закупівель товарів, робіт та послуг ПАТ «Укргазвидобування».
Сума банківської гарантії 326 526,23 грн.
Банківська гарантія складається українською мовою.
Строк дії банківської гарантії має бути не меншою строку дії пропозицій Учасника (120 календарних днів) +35 календарних днів=155 днів з дати затвердження процедури закупівлі, що вказується на титульній сторінці Документації процедури закупівлі).
Всі витрати по оформленню банківської гарантії здійснюється за рахунок Учасника.

Банківська гарантія мають відповідати приведеній нижче формі.


ФОРМА БАНКІВСЬКОЇ ГАРАНТІЇ

Місце складання: (..)

Кому: (..)

Дата: (..)

Вид банківської гарантії: тендерна гарантія

Номер банківської гарантії: (..)

Гарант: (..)

Аплікант: (..)

Бенефіціар: (..)

Основна угода: Документація процедури закупівлі з зазначенням номера та дати оголошення про проведення закупівлі.

Сума Гарантії та валюта: (..)

Документи, що мають бути надані у підтримання вимоги: не вимагається

Мова будь-яких документів за Гарантією: українська

Форма представлення: у паперовій вигляді.

З метою ідентифікації банк Бенефіціара підтверджує дійсність підпису Бенефіціара на письмовій вимозі та заяві шляхом направлення ключованого повідомлення на SWIFT-адресу Гаранта.

Місце представлення: [поштова адреса установи Банку, яка видала Гарантію]

Закінчення строку: (..)

Сторона, відповідальна за сплату будь-яких витрат: Аплікант


Як Гарант, ми цим безвідклично зобов`язуємось сплатити Бенефіціару суму Гарантії, після представлення Бенефіціаром належної вимоги у формі представлення, в якій зазначається, що Аплікант порушив свої зобов’язання за Основною угодою, а саме:

- Аплікант, відкликав пропозицію процедури закупівлі після закінчення строку її подання (у тому числі після проведення аукціону та/або під час кваліфікації учасника), але до того, як сплинув строк, протягом якого пропозиції процедури закупівлі вважаються чинними;

- Аплікант, який став Переможцем процедури закупівлі, не підписав договір про закупівлю;

- Аплікант, який став Переможцем процедури закупівлі, не надав забезпечення виконання договору про закупівлю до укладання договору.


Будь-яка вимога за цією Гарантією повинна бути отримана нами не пізніше Закінчення строку дії банківської гарантії у Місці представлення, що зазначено вище.
Ця Гарантія підпорядкована Уніфікованим правилам для гарантій за вимогою у редакції 2010 року, публ. МТП № 758.
Каталог: uploads
uploads -> Правила прийому до аспірантури державної наукової установи «Науково-практичний центр профілактичної та клінічної медицини»
uploads -> Правила прийому до аспірантури та докторантури київського національного університету культури І мистецтв
uploads -> Положення про аспірантуру Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського Загальна частина
uploads -> Програма дисципліни «іноземна мова (англійська)»
uploads -> Положення правил прийому до нту "хпі" на 2016 рік правила прийому 2016 Організацію прийому до нту "хпі" та його структурних підрозділів здійснює приймальна комісія правила прийому 2016
uploads -> Програма та методичні вказівки з навчальної дисципліни історія науки І техніки для студентів усіх спеціальностей денної форми навчання
uploads -> Лекція № Тема лекції: Поняття мистецтва як частини культури
uploads -> Афінська держава та стародавня спарта у стародавній історії та культурі людства
uploads -> Київський національний лінгвістичний університет базові навчально-методичні матеріали
uploads -> Освіта осіб з інвалідністю в Україні Тематична національна доповідь Київ -2010 Тематичну національну доповідь «Освіта осіб з інвалідністю в Україні»


Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3   4   5   6   7   8




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2020
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка