Умови проведення конкурсу на зайняття посади провідного



Скачати 84.72 Kb.
Дата конвертації29.05.2018
Розмір84.72 Kb.
ЗАТВЕРДЖЕНО

наказ Головного територіального управління юстиції у Сумській області

від 30.08.2016 № 477/06
УМОВИ 
проведення конкурсу

на зайняття посади провідного спеціаліста Глухівського міського відділу державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Сумській області, на період соціальної відпустки основного працівника, (категорія «В»)


Загальні умови

Посадові обов’язки

- проводить державну реєстрацію народження фізичної особи та її походження, шлюбу, розірвання шлюбу, зміни імені, смерті та на підставі складених актових записів цивільного стану видає відповідні свідоцтва;

- надає консультації громадянам з сімейного Законодавства України;

- вносить до Державного реєстру актів цивільного стану громадян відомості про народження фізичної особи та її походження, усиновлення, позбавлення та поновлення батьківських прав, шлюб, розірвання шлюбу, зміну імені, смерть, а також про внесення змін, поновлення та анулювання актових записів цивільного стану відповідно до Порядку ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22.08.2007 № 1064 (зі змінами);

- видає повторно свідоцтва про державну реєстрацію актів цивільного стану, а в разі неможливості їх видачі, витяги з Державного реєстру актів цивільного стану громадян у порядку, передбаченому чинним законодавством;

- організовує роботу надання відповідно до законодавства платних послуг, а також ведення їх обліку;

- зберігає бланки свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану та штампи відділу, що видані йому керівником відділу для роботи на день;

- згідно Закону України «Про державний реєстр виборців» надає до відділу ведення Державного реєстру виборців за встановленою формою ЦВК повні та достовірні відомості про виборців;

- розглядає запити та надсилає клопотання про надання правової допомоги та звернення громадян щодо витребування документів про державну реєстрацію актів цивільного стану відповідно до вимог міжнародно- правових угод, чинних для України в частині надання правової допомоги;

- розглядає запити органів виконавчої влади, громадських об’єднань, підприємств, установ, організацій, звернення громадян з напряму діяльності відділу;

- веде облік і систематизацію нормативно - правових актів що стосуються роботи відділу державної реєстрації актів цивільного стану. Веде контрольні примірники кодексів та підтримує в контрольному стані нормативно - правові акти та офіційні джерела їх опублікування. Веде систематичну картотеку;

- подає в установленому законодавством порядку звіти про державну реєстрацію актів цивільного стану за формами N 97 "Про державну реєстрацію актів цивільного стану" (місячна) та N 98 "Про державну реєстрацію актів цивільного стану" (піврічна, річна), затвердженими наказом Міністерства юстиції України від 24.01.2013 N 169/5, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 29.01.2013 за N 189/22721;

- складає інформацію про стан виконання Конвенції про правову допомогу та правові відносини у цивільних, сімейних та кримінальних справах;

- складає звіти про витрачання спеціальних бланків документів інформаційної системи Міністерства юстиції України;

- здійснює підготовку матеріалів, рефератів для розгляду на нарадах, семінарських заняттях працівників відділу;

- приймає участь у роботі з підвищення кваліфікації працівників відділу державної реєстрації актів цивільного стану;

- готує доповідні записки, узагальнення, аналізи, інформації з питань, пов’язаних з діяльністю відділу державної реєстрації актів цивільного стану.

- виконує роботу по підбору інформації для оновлення інформаційних стендів;

- є відповідальною особою за ведення веб-порталу «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану», надає відповідну звітність;

- виготовляє та розмножує документи з грифом «Для службового користування»;

- складає протоколи про адміністративні правопорушення при повідомленні неправдивих відомостей , утаюванні громадянами обставин, що перешкоджають державній реєстрації шлюбу та реєстрації народження дитини батьками з порушенням місячного терміну державної реєстрації;

- приймає для проставлення апостиля офіційні документи, що видаються органами юстиції та судами, а також документи, що оформляються нотаріусами України, та видає їх з проставленим апостилем;

- повинен не розголошувати у будь-який спосіб персональні дані інших осіб, що стали відомі у зв’язку з виконанням посадових обов’язків;

- повинен дотримуватись вимог Інструкції про порядок обліку, зберігання і використання документів, справ, видань та інших матеріальних носіїв інформації, які містять службову інформацію;

- повинен дотримуватись правил внутрішнього службового розпорядку, Правил етичної поведінки державного службовця та інші обов’язки, визначені ст. 8 Закону України «Про державну службу» від 10.12.2015 № 889;

- зобов’язаний мати охайний зовнішній вигляд офіційно – ділового стилю;

- повинен дотримуватись вимог законодавства з питань запобігання і протидії корупції;

- виконує інші доручення начальника відділу згідно завдань та функцій, покладених на органи державної реєстрації актів цивільного стану



Умови оплати праці

Відповідно до ЗУ «Про державну службу» та постанови КМУ від 06.04.2016 № 292 «Деякі питання оплати праці державних службовців у 2016 році», посадовий оклад – 2 240 грн.

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

тимчасово, на період соціальної відпустки основного працівника

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

1) копію паспорта громадянина України;

2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

3) письмову заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

4) копії документів про освіту;

5) заповнену особову картку встановленого зразка;

6) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.

У разі інвалідності - заяву за встановленою формою, про забезпечення в установленому порядку розумного пристосування.
Строк подання документів для участі в конкурсі: 15 календарних днів з дня оприлюднення інформації, до 1715 години 14 вересня 2016 року


Дата, час і місце проведення конкурсу

з 20.09.2016 по 22.09.2016 о 09.30

м. Суми, вул. Герасима Кондратьєва, буд. 28 (ІІ поверх)



Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Костюк Людмила Олександрівна (адміністратор)

тел.: 65-02-07,



e-mail: yu.koreneva@sm.minjust.gov.ua


Вимоги до професійної компетентності

Загальні вимоги

1

Освіта

наявність вищої юридичної освіти не нижче ступеня бакалавра або молодшого бакалавра

2

Досвід роботи

без вимог

3

Володіння державною мовою

вільно

Спеціальні вимоги

1

Освіта

напрям підготовки «Право», «Правознавство», «Міжнародне право»

2

Знання законодавства

  1. Конституція України;

  2. Цивільний кодекс;

  3. Сімейний кодекс;

  4. Закон України «Про державну службу»; 

  5. Закон України «Про запобігання корупції»;

  6. Закон України «Про захист персональних даних»;

  7. Закон України ««Про інформацію»;

  8. Закон України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану»;

  9. Правила державної реєстрації актів цивільного стану в Україні, затверджені наказом Міністерства юстиції України від 18 жовтня 2000 року N 52/5, зі змінами;

  10. Правила внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання, затверджені наказом Міністерства юстиції України 12.01.2011 № 96/5, зі змінами;

  11. Порядок розгляду заяв про зміну імені (прізвища, власного імені, по батькові) фізичної особи, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 11.07.2007 № 915;

  12. Інструкція з ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян, затверджена наказом Міністерства юстиції України від 24.07.2008 № 1269/5, зі змінами;

  13. Порядок ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян, затверджений Постановою Кабінету Міністрів України від 22.08.2007 № 1064;

14) Порядок, умови і строки зберігання книг державної реєстрації актів цивільного стану, метричних книг у відділах державної реєстрації актів цивільного стану та їх передачі до державних архівів, затверджений наказом Міністерства юстиції України від 29.10.2012 № 1578/5

3

Професійні чи технічні знання

знання цивільного законодавства, сімейного законодавства, антикорупційного законодавства, ведення діловодства

4

Спеціальний досвід роботи

без вимог

5

Знання сучасних інформаційних технологій

вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку

6

Особистісні якості

відповідальність;

системність і самостійність в роботі;

уважність до деталей;

наполегливість;

креативність та ініціативність;

орієнтація на саморозвиток;



вміння працювати в стресових ситуаціях

Каталог: sites -> default -> files -> imce -> resultat -> Vakansi -> SYMMU
imce -> Додаток 1 до наказу департаменту інвестиційно-інноваційного розвитку І зовнішніх відносин облдержадміністрації від 08. 06. 2016 №24-од умови проведення конкурсу на заміщення вакантної посади категорії
Vakansi -> Умови проведення конкурсу на зайняття вакантної посади провідного спеціаліста відділу організації реєстраційно-екзаменаційної роботи та взаємодії із суб’єктами господарювання регіонального сервісного центру мвс у Волинській області
SYMMU -> Умови проведення конкурсу на зайняття посади
SYMMU -> Умови проведення конкурсу на зайняття посади
Vakansi -> Оголошення про проведення конкурсу на зайняття вакантних посад державної служби спеціаліста відділу організації реєстраційно-екзаменаційної роботи та взаємодії із суб’єктами господарювання

Скачати 84.72 Kb.

Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2020
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка