Урок 1 (с. 1-2) Тема. Письмове приладдя. Постава під час письма. Орієнтування на сторінці зошита



Сторінка1/8
Дата конвертації20.11.2018
Розмір0.53 Mb.
#65383
ТипМетодичні рекомендації
  1   2   3   4   5   6   7   8
Методичні рекомендації

до уроків письма за зошитом «Я пишу»
І семестр

Урок 1 (с. 1-2)

Тема. Письмове приладдя. Постава під час письма. Орієнтування на сторінці зошита (вгорі, посередині, внизу).

Мета: ознайомити учнів із завданнями уроків письма, зошитом «Я пишу», письмовим приладдям; формувати уміння правильно сидіти за партою, тримати олівець під час письма, класти на парту зошит; вчити орієнтуватися на сторінці зошита, розрізняти поняття вгорі, посередині, внизу; вправляти учнів у наведенні контурів предметів; розвивати вміння розповідати за малюнком, висловлювати свої міркування; виховувати охайність і старанність під час виконання в зошиті завдань олівцем.

Методичні рекомендації до уроку

На початку уроку доцільно повідомити учням про основне завдання уроків письма, ознайомити з письмовим приладдям. Зазначити, що спочатку писатимуть у зошиті олівцем, а пізніше – ручкою.

Ознайомлення з зошитом, у якому вони будуть навчатися писати, слід розпочати з палітурки – провести бесіду за малюнком, запитати, хто може прочитати назву зошита, показати, де підписано, чий це зошит. Повідомити, що в зошиті «Я пишу», так само, як і в букварі, учні будуть виконувати завдання, позначені умовними позначками. Для того, щоб учні знали, як вони виглядають і що означають, необхідно розглянути перелік умовних позначень на 2-й сторінці обкладинки.

Потім доцільно зосередити увагу на тому, як правильно сидіти за партою. Запропонувати сісти так, як зображено на верхньому малюнку на 1-й сторінці зошита – спина рівна, ноги, зігнуті в колінах, стоять на підлозі, обидві руки лежать на парті, лікті не звисають.

Перед тим, як навчати учнів правильно тримати в руці олівець під час письма, рекомендуємо визначити, чи є в класі ліворукі діти. З цією метою запропонуйте учням узяти з парти олівець. Потім розгляньте на 2-му малюнку на с. 1, як треба правильно тримати олівець у правій руці (для праворуких дітей) і в лівій (для ліворуких, якщо такі є в класі). Запропонуйте дітям повправлятися, як правильно це робити.

Після цього учні вчаться правильно розташовувати на парті зошит. Роблять це за зразком, зображеним на малюнку внизу 1-ї сторінки – для праворуких зразок справа, для ліворуких – зліва.

З метою формування уміння орієнтуватися на сторінці зошита доцільно запитати, що зображено зверху на 1-й сторінці (як треба правильно сидіти), що внизу сторінки (як правильно класти на парті зошит), а що посередині (як правильно тримати ручку).

Для розвитку мовлення призначений малюнок на с. 2. Розпочніть із запитання – що зображено зверху на сторінці. Розпитайте в дітей, куди, на їхню думку, вирушає хлопчик. Хто залишається вдома? Що на цьому малюнку треба домалювати (іграшки і песика). Запропонуйте дітям спочатку навести їх зображення простим олівцем, а потім розфарбувати.

Потім учні називають улюблені іграшки хлопчика і дівчинки, зображені посередині сторінки. Розмірковують, яка з них є улюбленою для дівчинки, а яка – для хлопчика. Наводять їх простим олівцем, а потім зафарбовують.

На плашці, розташованій унизу сторінки, учні мають намалювати свою улюблену іграшку. Якщо буде час, можна запропонувати дітям розповісти про свою улюблену іграшку (хто її подарував, чому вона улюблена).

На завершення уроку діти повторюють, що зображено вгорі сторінки, на якій вони працювали, що посередині, а що вони намалювали внизу.

Смайлик унизу сторінки зошита призначений для здійснення рефлексії (аналогічно до уроків читання за букварем).

Під час уроку необхідно час від часу пропонувати учням фізкультхвилинки.


Урок 2 (с. 3)

Тема. Орієнтування на сторінці зошита (праворуч, ліворуч).

Мета: формувати в учнів уміння контролювати свою поставу під час письма; закріплювати уміння правильно тримати олівець під час письма; вчити орієнтуватися на сторінці зошита, розрізняти поняття праворуч і ліворуч; вправляти учнів у наведенні контурів предметів; закріпити знання учнів про навчальне приладдя; формувати вміння будувати речення за малюнками; виховувати старанність і охайність під час виконання в зошиті завдань олівцем.

Методичні рекомендації до уроку

Розпочати урок варто з пригадування і демонстрації, як правильно треба сидіти за партою, тримати олівець під час письма, класти на парті зошит.

Потім запропонувати учням підняти праву руку. Якщо хтось із дітей помилився, пояснити йому, де права рука. Інша рука називається лівою. Після цього учні мають запам’ятати, що все, що розташоване з боку правої руки знаходиться праворуч, а те, що знаходиться з боку лівої руки, розташоване ліворуч.

Далі виконуються завдання на 3-й сторінці зошита «Я пишу». Пропонується розглянути малюнки зверху сторінки. Спочатку учні називають не зафарбовані предмети. Потім розповідають, що знаходиться праворуч від цих малюнків (ранець) і що розташоване ліворуч (корзина для іграшок). Діти наводять олівцем контури не зафарбованих малюнків, показують стрілочками, які з них треба класти в ранець, а які – в корзину. Після цього варто запитати, чи знають вони, як одним словом можна назвати предмети, які кладемо в корзину (іграшки), а як називаються ті, що кладуть у ранець (навчальне приладдя). Потім учні зафарбовують зображені пунктирними лініями іграшки і навчальне приладдя.

Приступаючи до виконання завдання, поданого посередині сторінки, варто запитати, що зображено на малюнках, розташованих зліва (гараж, кущ калини, озеро, рибалка на березі річки), а які предмети і тварини зображені праворуч (машина, пташка, жаба, рибка). Поставити проблемне запитання – як предмети і тварини з правої колонки пов’язані з малюнками, розташованими в лівій колонці. Відповіді на це запитання учні мають формулювати повними реченнями (наприклад: Машина виїхала з гаража. Пташка стрибає від куща калини.)

Після складання речень учні порівнюють, чи однаково рухались машина, пташка, жаба і рибка. Потім наводять олівцем залишені ними сліди, орієнтуючись на напрямок стрілочок. Дітям варто нагадати, що лінії треба проводити, не відриваючи олівець від зошита.

Унизу сторінки учням пропонується розглянути фрагменти малюнка на плашці і розказати, що там має бути намальоване. Після колективної розповіді першокласники приступають до завершення малюнка.

У кінці уроку варто запропонувати учням показати, яка рука в них права, а яка ліва. Розказати, що в класі знаходиться по праву руку, а що по ліву.

Потім запитати, праворуч чи ліворуч знаходиться смайлик на тій сторінці, де вони працювали. І запропонувати передати на ньому свій настрій.

Під час уроку необхідно час від часу пропонувати учням фізкультхвилинки.



Урок 3 (с. 4)

Тема. Рядок. Верхня і нижня рядкові лінії.

Мета: сформувати в учнів уявлення про рядок; ознайомити з рядком для письма, верхньою і нижньою лініями робочого рядка; формувати вміння писати в рядку; розвивати уміння складати розповідь за малюнками, розповідати про події з власного життя; закріплювати вміння правильно сидіти за партою, тримати олівець під час письма, класти на парту зошит; виховувати охайність і старанність під час письма.

Методичні рекомендації до уроку

*Методичний коментар до завдань, поданих до цього уроку на с. 4, можна знайти у відеозаписі презентації комплекту «Я читаю і пишу» за посиланням https://www.youtube.com/channel/UCCinb_4p5jshWchE8ooImyA?view_as=subscriber

Урок варто розпочати зі спостережень, що в навколишньому світі розташоване в рядок. Запитати, як діти розуміють слова розташовані в рядок. Потім розглянути малюнок на с. 4 (зверху). Знайти на ньому предмети, розташовані в рядок (штахети на паркані, дерева на тротуарі). Після цього запитати, які предмети в класі розташовані в рядок.

На наступному етапі уроку ознайомити учнів з рядком для письма. Показати верхню лінію рядка і нижню. Запропонувати написати в рядку рамочки, схожі на штахети на паркані. Проаналізувати за стрілочками, звідки починати вести лінії (спочатку проводимо дві лінії зверху донизу, а потім з’єднуємо їх лініями угорі і внизу). Щоб учні виконували роботу одночасно, запропонуйте їм проводити лінії під рахунок (раз, два, три, чотири).

Потім провести бесіду за малюнком, на якому зображені хлопчики з прапорцями (запитати, що роблять хлопчики, як вони розвісили прапорці (у рядок), для чого, на думку учнів, вони це зробили (готуються до свята). Після бесіди запропонувати учням зафарбувати прапорці, навівши попередньо їх контури простим олівцем.

Далі діти пишуть трикутні прапорці в робочому рядку (за стрілочками визначають напрямок руху олівця, пишуть прапорці під рахунок).

Аналогічна робота проводиться з малюнком, на якому зображені дівчатка з кульками. Після зафарбовування кульок учні пишуть у рядку кружечки.

Останнє завдання на сторінці призначене для розвитку спостережливості і передбачає міжпредметні зв’язки з математикою. Учні мають знайти на малюнку однакові кульки і зафарбувати їх однаково. Потім варто запитати, скільки круглих кульок на малюнку, скільки продовгуватих і скільки у вигляді сердечок. А скільки кульок усіх разом?

Завершується урок виконанням завдання на рефлексію.

У процесі уроку необхідно час від часу пропонувати учням фізкультхвилинки.



Урок 4 (с. 5)

Тема. Рядок. Середина рядка. Поле на сторінці.

Мета: ознайомити учнів з поняттями середина рядка і поле на сторінці зошита; формувати вміння знаходити середину рядка, писати вертикальні лінії до середини і від середини рядка, не виходити під час письма на поле; удосконалювати вміння спостерігати, порівнювати, відповідати на запитання вчителя, розповідати за малюнком; зміцнювати м’язи кисті руки; закріплювати вміння правильно сидіти за партою, тримати олівець під час письма, розташовувати на парті зошит; виховувати старанність, охайність під час письма.

Методичні рекомендації до уроку

На початку уроку пропонуємо провести бесіду за малюнком на с. 5 (зверху). Запитати, що зображено на малюнку, що проходить посередині дороги (розмежувальна лінія), для чого потрібна на дорозі ця лінія (вона ділить дорогу на дві частини, по одній машини рухаються в один бік, а по другій – в інший), яким кольором позначають лінії на дорогах (білим). Запропонувати учням пригадати, які ще лінії бувають на дорогах, що ними позначають (лінії пішохідного переходу).

Потім запропонувати навести олівцем лінії, зображені на малюнку пунктиром, а також зафарбувати наведені частини малюнка.

Після цього діти повторюють, що таке робочий рядок (рядок, у якому пишуть), як називаються лінії, які його утворюють (верхня і нижня рядкові лінії). Далі вчитель/учителька пояснює, що таке поле на сторінці зошита (поле – це смужка уздовж краю аркуша паперу, яка залишається чистою при письмі). Учні мають запам’ятати, що писати на полі не можна.

Потім пишуть лінії у першому робочому рядку на с. 5. Учитель/учителька звертає увагу дітей на стрілочки, які показують напрямок руху олівця під час письма, нагадує, що під час письма треба не виходити за верхню і нижню лінії рядка. Приступаючи до письма, учні пригадують і показують, як потрібно сидіти під час письма, класти зошит і тримати олівець.

Після завершення письма в першому рядку варто запропонувати учням фізкультхвилинку.

Перш ніж приступити до письма в другому рядку потрібно порівняти його з дорогою на верхньому малюнку (на дорозі і в рядку посередині проходять лінії, вони ділять дорогу і рядок навпіл). Далі діти пишуть лінії посередині рядка. Учитель/учителька стежить за поставою дітей під час письма, чи правильно учні тримають олівці під час письма, нагадує про поле, на якому писати не можна.

У третьому рядку учні вчаться бачити середину рядка і доводити до неї лінію від верхньої рядкової лінії. У четвертому рядку вправляються в написанні лінії від нижньої рядкової лінії до середини рядка.

Перед письмом в останньому рядку слід запропонувати дітям зробити розмітку на дорозі, по якій їдуть джип і мотоцикл. Після написання ліній посередині рядка (умовної дороги), можна провести бесіду про транспорт. Запитати, який ще транспорт діти бачили на дорогах, яких правил мають дотримуватись водії, щоб не було зіткнень машин, які рухаються назустріч одна одній.

Наступне завдання призначене для порівняння, наведення і зафарбовування автомобілів, зображених на плашці. Можна запропонувати дітям розказати, що особливого мають ці машини (мають одні двері, один ряд сидінь, не мають багажника), чим вони зручні (займають мало місця, у містах ними зручно припарковуватися).

Під час підсумку уроку слід пригадати, що діти знають про робочий рядок, які лінії його утворюють, запропонувати показати ці лінії і середину робочого рядка на дошці. А ще попросити показати в зошиті поле і запитати, що діти знають про поле (на полі не можна писати).

На завершення уроку діти здійснюють рефлексію, передаючи на смайликові свій настрій.

Час від часу на уроці доцільно проводити фізкультхвилинки.

Урок 5 (с. 6)

Тема. Міжрядкові лінії (надрядкова, підрядкова).

Мета: ознайомити учнів з поняттями міжрядкові лінії, надрядкова, підрядкова, навчити знаходити їх на сітці зошита; формувати уміння писати в робочому рядку, уважно слухати пояснення вчителя і виконувати його поради; удосконалювати вміння розповідати за малюнком, фантазувати; закріплювати вміння правильно сидіти за партою, тримати олівець під час письма; зміцнювати м’язи кисті руки; виховувати старанність, охайність під час письма.

Методичні рекомендації до уроку

На початку уроку вчитель/учителька пропонує дітям за верхнім малюнком на с. 6 скласти казку про замок, розташований на березі моря, панянок, які вийшли на прогулянку з парасольками, і корабель, що наближається до берега. Потім запропонувати учням уявити себе художниками і навести та зафарбувати недомальовані частини малюнка.

Після повідомлення теми уроку пригадати, як називаються лінії, які утворюють робочий рядок (верхня рядкова і нижня рядкова). Потім розглянути перший робочий рядок на с. 6 (на ньому зображені прапорці). Пояснити, що під робочим рядком рисочками позначена підрядкова лінія. Далі учні пишуть прапорці (стрілочками показано напрямок руху олівця). Звертаємо увагу, що перший елемент прапорця ведемо до підрядкової лінії.

Потім діти розглядають хатинку з дахом, зображену на другому робочому рядку. Роблять висновок, що дах знаходиться над робочим рядком. Зверху він торкається надрядкової лінії, яка позначена рисочками. Далі продовжують заповнювати робочий рядок будиночками, починаючи з даху (від надрядкової лінії). Олівець при цьому рухають за стрілочками.

На закріплення уявлення про підрядкову і надрядкову лінії виконується письмо парасольок і корабликів у наступних робочих рядках.

Для формування в учнів класу уміння писати в одному темпі доцільно виконувати письмо фігур під рахунок (раз, два, три і т.д.).

Після заповнення фігурками кожного рядка необхідно робити фізкультхвилинки, змінювати вид діяльності (наприклад, порахувати, скільки вийшло прапорців, хатинок, парасольок, корабликів).

Малюнок унизу сторінки можна використати для продовження казки (на берег висадилися пірати і міркують, як їм відкрити скриню зі скарбами). Запропонувати дітям придумати піратам імена, пофантазувати, що було в скрині, чим закінчилася казка. Потім учні наводять контури і зафарбовують скриню.

У підсумку уроку слід пригадати, як називається лінія під робочим рядком (підрядкова) і над робочим рядком (надрядкова). Запропонувати показати ці лінії на дошці, розлінованій у косу лінію.

Для рефлексії використовується смайлик унизу сторінки.



Урок 6 (с. 7)

Тема. Пряма лінія (вертикальна, горизонтальна).

Мета: вчити дітей орієнтуватися в сітці зошита, знаходити робочий рядок, міжрядкові лінії, не виходити на поле під час письма; ознайомити з терміном пряма лінія, навчити розрізняти вертикальні й горизонтальні лінії і писати їх у робочому рядку; розвивати вміння розповідати за малюнком, про події з власного життя; виховувати старанність, охайність.

Методичні рекомендації до уроку

На початку уроку учні складають розповідь за верхнім малюнком на с. 7. Придумують імена дітям, розказують, чим займається дівчинка, що робить хлопчик, називають предмети, якими користується дівчинка і предмети, зображені на спортивному майданчику.

Після цього учні наводять на малюнку лінії, які тягнуться зверху вниз. Вони називаються вертикальні. Потім наводять лінії, які тягнуться зліва направо. Їх називають горизонтальними. Наведені вертикальні і горизонтальні лінії називаються прямими.

Далі учні розглядають сітку зошита, знаходять робочий рядок, надрядкову і підрядкову лінії (вони позначені рисочками). Потім аналізують і пишуть прямі лінії, подані в першому рядку – спочатку короткі вертикальні, а потім довгі. Пишуть лінії під рахунок.

Перед тим, як писати в другому рядку, учні визначають, які лінії там зображені (горизонтальні), а також з’ясовують, що вони написані посередині рядка. Пишуть лінії зліва направо під рахунок.

У третьому рядку поєднують вертикальні і горизонтальні лінії. У другій половині рядка чергують довгу вертикальну з короткою. Необхідно звернути увагу на напрямок руху олівця під час написання кожної лінії.

Четвертий рядок діти заповнюють вертикальними лініями: короткою і двома довгими – одна починається з надрядкової лінії, а друга тягнеться до підрядкової.

Після заповнення кожного робочого рядка необхідно проводити фізкультхвилинки.

Виконання останнього завдання слід розпочати з розповіді про те, чим займаються діти на малюнку (будують піраміду з кубиків). Потім учні наводять кубики горизонтальними і вертикальними лініями. Після цього зафарбовують піраміду і дітей, які її збудували.

У підсумку уроку варто пригадати, які лінії сьогодні писали (прямі вертикальні і горизонтальні). Запропонувати дітям показати в повітрі, як тягнуться вертикальні лінії (зверху вниз) і горизонтальні (зліва направо).

На завершення уроку здійснюється рефлексія з використанням смайлика.

Урок 7 (с. 8)

Тема. Похила лінія (коротка, подовжена).

Мета: ознайомити учнів з терміном похила лінія, навчити писати коротку й подовжену похилі лінії; удосконалювати вміння орієнтуватися в сітці зошита, знаходити робочий рядок, міжрядкові лінії, допоміжну похилу лінію, не виходити на поле під час письма; зміцнювати м’язи кисті руки; розвивати спостережливість, вміння розповідати за малюнком, про події з власного життя; виховувати старанність, охайність, інтерес до навчання.

Методичні рекомендації до уроку

Опрацювання матеріалу в зошиті варто розпочати з бесіди за малюнком на с. 8 (вгорі). Розпитати, які предмети зображені на малюнку, поставити питання до цих слів. Запропонувати учням пофантазувати, хто живе в цьому будинку і в дворі, у яку пору року відбуваються події.

Потім звернути увагу, які предмети на малюнку не зафарбовані, знайти і навести на них прямі лінії (вертикальні і горизонтальні). Потім розглянути лінії на даху будинку і будки, повідомити учням, що вони називаються похилими. Навести похилі лінії, рухаючи олівець зверху вниз. Далі запропонувати знайти на малюнку і навести олівцем інші похилі лінії. З’ясувати, що ними позначено (ніжки парашутиків кульбаби, траву).

Після роботи за малюнком рекомендуємо запитати в дітей, де їм ще доводилося бачити похилі лінії в навколишньому середовищі, знайти їх у класній кімнаті.

Далі учні розглядають сітку робочого зошита і знаходять робочий рядок, пригадують, як називаються лінії, що його утворюють (верхня і нижня лінії робочого рядка), показують міжрядкові лінії – надрядкову і підрядкову. Потім звертаємо увагу учнів на похилу допоміжну лінію на сітці зошита, пояснюємо, що вона допомагатиме писати під нахилом букви. А сьогодні вона допоможе писати похилі лінії.

Після цього учні пишуть похилі лінії в робочих рядках зошита. Для формування вміння писати в одному темпі радимо писати похилі лінії під рахунок (раз, два, три).

З метою розвитку уважності та спостережливості під час письма в другій половині першого рядка пропонується після двох похилих ліній ставити посередині робочого рядка крапку. Під час написання цієї частини завдання можна здійснювати рахунок таким чином: раз, два, крапка.

Приступаючи до написання подовженої похилої лінії, варти запитати в учнів, звідки вона починається (з надрядкової лінії). Під час письма по черзі подовженої і короткої ліній, можна коментувати письмо словами: подовжена, коротка, подовжена, коротка.

Аналогічна робота проводиться з письмом похилих ліній у наступних рядках зошита.

Нагадуємо, що після завершення письма ліній у кожному рядку необхідно проводити фізкультхвилинки (різні рухливі вправи), щоб діти могли відпочити.

Після виконання письмової роботи в робочих рядках увага дітей переводиться на малюнок унизу сторінки зошита. Спочатку учні розповідають, що зображено на малюнку, скільки дітей на каруселі, хто на чому сидить, який настрій у діток. Потім варто запропонувати учням знайти і навести олівцем похилі лінії (на даху каруселі наводять спочатку лінії, нахилені вліво, а потім управо, далі наводять похилі лінії на паркані). Після цього варто запитати, які ще пунктирні лінії залишилися (прямі вертикальні на нижній частині каруселі) і запропонувати навести їх олівцем.

Після колективної роботи над наведенням пунктирних ліній доцільно запропонувати учням самостійну роботу – зафарбувати малюнок кольоровими олівцями.

У кінці уроку проводиться підсумок, у процесі якого учні пригадують, які лінії писали на уроці (похилі короткі і подовжені). Можна також пригадати назви ліній сітки зошита (верхня і нижня лінії робочого рядка, надрядкова і підрядкова, а також допоміжна похила лінія) і показати їх на розлінованій дошці.

Для здійснення рефлексії використовується смайлик унизу сторінки зошита.



Урок 8 (с. 9)

Тема. Коротка похила лінія із заокругленням унизу і вгорі.

Мета: навчити учнів писати короткі похилі лінії із заокругленням унизу і вгорі; удосконалювати вміння орієнтуватися в сітці зошита, знаходити робочий рядок, міжрядкові лінії, допоміжну похилу лінію, не виходити за межі поля під час письма; зміцнювати м’язи кисті руки; розвивати вміння порівнювати, виконувати роботу за зразком, розповідати за малюнком, про події з власного життя; виховувати старанність, охайність, інтерес до навчання, патріотичні почуття.

Методичні рекомендації до уроку

Робота на сторінці зошита розпочинається з бесіди за малюнком вгорі. Запропонуйте учням завітати в лісову школу, де навчаються звірята. Запитайте, хто вчителька (сова), хто учні (ведмедик, зайчик і білочка), який, на думку учнів, урок у лісовій школі (урок письма), чому вони так думають. Хто з учнів лісової школи пише правою лапою, а хто лівою? Потім проаналізувати, який елемент пишуть звірята (похила лінія із заокругленням унизу). Нехай діти спочатку наведуть цей елемент у повітрі, а потім на малюнку (на дошці і внизу малюнка).

Після виконання цього завдання звернути увагу учнів на те, які лінії на малюнку залишилися не наведеними (похилі лінії із заокругленням вгорі). Запропонувати навести і ці лінії (спочатку в повітрі, а потім на малюнку).

Далі діти розглядають сітку зошита, знаходять перший робочий рядок, аналізують, які лінії там написані (спочатку похилі, а потім похилі із заокругленням унизу). Після цього пишуть у зошитах лінії за зразком. Похилі лінії пишуть під рахунок раз, два, три, а похилі із заокругленням – раз і, (лінію пишуть на раз, а заокруглення на і).

Аналогічна робота проводиться під час написання ліній у наступних рядках. Під час письма двох з’єднаних ліній (третій рядок) рахунок ведеться так: раз і, два і.

Після завершення письма ліній у робочих рядках учні виконують завдання на плашці внизу сторінки зошита. Спочатку називають намальовані предмети, пояснюють їх призначення, добирають слово, яким можна назвати всі ці предмети (одяг). Потім звертають увагу на те, що половина кожного предмета не домальована. Наводять лінії, позначені рисочками, і розфарбовують кожний предмет.

На завершення вчитель пропонує знайти серед зафарбованого одягу український (вишиванка). Після цього доречною буде бесіда про вишиванку (у кого є вишиванка, яких кольорів на ній візерунок, коли одягають вишиванку).

У кінці уроку діти пригадують, яку лінію вчилися писати (похилу із заокругленням унизу і вгорі). Потім здійснюється рефлексія з використанням смайлика.

Упродовж уроку необхідно час від часу проводити фізкультхвилинки.

Урок 9 (с. 10)


Каталог: wp-content -> uploads -> 2017
2017 -> Програма навчальної дисципліни підготовки бакалавра спеціальності 010101 «Дошкільна освіта» 2016
2017 -> Методичні вказівки щодо організації самостійної роботи Львів 2016 Методичні рекомендації щодо організації самостійної роботи
2017 -> План роботи обласного навчально-методичного центру підвищення кваліфікації працівників культосвітніх закладів
2017 -> Галицько-Волинське князівство
2017 -> Методичні вказівки щодо організації самостійної роботи студентів 3,4 курсу з дисципліни Іноземна мова
2017 -> Вплив струму на організм людини. Заходи техніки безпеки під час роботи з електричними пристроями
2017 -> Картка самооцінювання
2017 -> Робоча програма навчальної дисципліни «Проблеми вищої освіти» галузь знань 06 «Журналістика»
2017 -> Філософія Середньовіччя
2017 -> Робоча програма навчальної дисципліни соціальна педагогіка Галузь знань: 0101 «Педагогічна освіта»


Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3   4   5   6   7   8




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка