Урок №16 у 7 класі Тема. Маркування споживчих товарів. Практична робота. Читання спеціальних символів, штрих-кодів



Скачати 283.11 Kb.
Сторінка1/37
Дата конвертації31.08.2018
Розмір283.11 Kb.
ТипУрок
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   37
Урок № 16 у 7 класі

Тема. Маркування споживчих товарів.

Практична робота. Читання спеціальних символів, штрих-кодів при дослідженні упаковки та етикетки товару.



Мета уроку.

Навчальна: забезпечити

  1. засвоєння учнями знань про способи маркування споживчих товарів;

б) формування умінь знаходити, читати і аналізувати необхідну для споживача інформацію на етикетці та упаковці товару;

в) дотримання санітарно-гігієнічних вимог, правил безпечної праці й організації робочого місця.



Розвивальна: сприяння розвитку пізнавальних інтересів учнів, уміння порівнювати та аналізувати, самостійно приймати рішення у виборі товару.

Виховна: виховання основ культури споживача, раціональності та практичності, здорового способу життя (вживання тільки якісних товарів).

Обладнання, матеріали та наочність. Знаки маркування споживчих товарів, упаковки, етикетки на упаковках харчових продуктів.

Тип уроку. Комбінований.

Хід уроку.

І. Організаційний момент.

Слайд 1. Перевірка наявності учнів; підготовленості їх до уроку. (записати в зошиті число) Створення позитивного емоційного настрою учнів.

До вашої уваги Вправа «Позитивне самооцінювання»

Учитель пропонує учням презентувати свої кращі риси та одночасно сприяти створенню позитивного настрою в інших учнів наступним чином: учень називає своє ім’я та позитивну рису, назва якої розпочинається з першої буква його імені, а потім висловлює побажання для всіх. Наприклад: «Вітаю всіх! Я – Роман, рішучий, розумний, розвинутий. Бажаю всім гарного робочого дня» або «Усім доброго дня! Я – Кристина, креативна, красномовна, кароока, класна. Бажаю всім успіхів» тощо.

Слайд 1! Учитель: А я «Бажаю усім, щоб до кожного з вас

Завітало натхнення сьогодні у клас.

Збудило бажання здобути знання,

Щоб потім в житті ви не йшли навмання.

Щоб вам захотілось новеньке пізнати,

Самим научитись та інших навчати.

Тож я побажаю, щоб лінь ви прогнали

І на уроці активними стали!

Працюватимете ви як самостійно, так і у складі груп. За свої вірні відповіді, так само, як і минулого уроку, ви отримуватимете грошенята – смайлики. Витратити їх буде нагода на сьогоднішньому аукціоні.

ІІІ. Актуалізація опорних знань учнів.

Слайд 2! Учитель пропонує відгадати декілька загадок: за вірну відповідь учні отримуватимуть «смайлики». Відповідатимуть ті, хто першим підійме руку.

1.Є цей прилад в кожній хаті,


Що це, можете сказати?
Для матусі серіал і футбол для тата
Може скринька ця чудова легко показати! (Телевізор)

2. Мию, мию без жалю,


      Мию там, де брудно.
      А купатись не люблю,
      Бо від того худну. (Мило)

3. В розмальованій хустині,


    Солоденька всередині.
    Коли нею почастують,
    Діти тішаться, ласують. (Цукерка)

4. І поживне, і смачне,


    Біле, пінне, запашне.
    Залюбки малята п'ють,
    Здоровенькими ростуть.    (Молоко)

ІV. Мотивація навчальної діяльності учнів.

Кожного дня ми користуємось цими та багатьма іншими речами, які виготовлено на підприємствах — заводах, фабриках, у цехах, фірмах, на сільськогосподарських фермах.


Слайд ! Увага, юні леді! Об’являється аукціон! Поспішайте! Виставляється лот «Кіт в мішку». Хто готовий купити цей товар?

Слайд ! Про нього відомо тільки, що це геніальний винахід людства! Колись це було дефіцитом і вважалося ознакою інтелігентної сім’ї. Цей товар усім нам дуже необхідний!

Починаємо торги! Початкова ціна – 1 «смайлик». Хто запропонує більше? – 2 «смайлики» , 3 «смайлики»,…. – Продано!

Що ж у мішку? Це… рулон туалетного паперу! Яке почуття ви відчули? Вас обманули! Яку помилку допустив споживач? Придбав товар, не отримавши про нього повної інформації.

А хто, крім продавця, може нам надати інформацію про товар чи послугу? (можемо прочитати в газеті чи журналі, дізнатися з інтернета, отримати рекламний проспект у поштовій скриньці, дізнатися від знайомих, друзів та прочитати на упаковці або етикетці товару, адже маркування товарів є одним з найдоступніших для споживача видів інформації).



V. Повідомлення теми уроку.

Саме про це ми й поговоримо детальніше.



Слайд 1! Тема. Маркування споживчих товарів. (записати в зошиті)

VІ. Визначення завдань для учнів на урок.

Сьогодні ви повинні взнати:

Де, коли і що придбати.

Як здоров'я своє захистити

І у виборі товару помилки не зробити.

VІІ. Вивчення нового матеріалу.

Слайд 1! Перше правило споживача:

«Перш, ніж купувати товар, отримай інформацію про нього.»

Одним із найдоступніших для споживача видів інформації є маркування.



Маркування - текст, умовні позначення або малюнок, нанесені на упаковування і (або) товар, а також інші допоміжні засоби, призначені для ідентифікації товару або окремих його властивостей, доведення інформації до споживача про виготовлювачів (виконавців), кількісні і якісні характеристики товару.
Маркування товарів - це комплекс позначень, що складається з тексту, умовних знаків та зображень, які нанесені на упаковку, ярлик або етикетку. (записати в зошиті)
Маркування – це етикетки, ярлики, вкладки, штампи, клейма. Вони називаються носіями інформації.

Слайд 1! Етикетка

Слайд 1! Інформацію про товар можна отримати і за допомогою спеціальних знаків, розміщених на упаковці.

Носії інформації: етикетки, ярлики, вкладки, штампи, клейма, спеціальні знаки. (записати в зошиті)

Слайд 1!

  • Знак відповідності, або якості – означає, що товар відповідає вимогам національних стандартів.

  • Попереджувальні знаки – використовуються для гарантування безпеки споживачів і навколишнього середовища.

Слайд 1!

  • Екологічні знаки – інформують споживачів про екологічну чистоту споживчих товарів.

Слайд 1!

  • Штриховий код – призначений для машинного зчитування інформації про товар, закодованої у вигляді цифр і штрихів.

Штриховий код (штрих-код) — це чорні смужки, що чергуються в певному порядку на білому фоні (штриховий код іноді називають «зеброю»). Довідка:

Перші дві цифри означають код країни, наступні п’ять — код підприємства - виробника, ще п’ять — код товару, і остання цифра — контрольна.




Каталог: attachments -> article
article -> Методичні рекомендації до самостійної роботи з дисципліни «історія україни» для студентів окр «Молодший спеціаліст»
article -> Основи теорії літератури
article -> До листа Міністерства освіти і науки України від 17. 08. 2016р. №1/9-437
article -> План роботи методичного об’єднання вчителів-предметників суспільно-гуманітарних наук на 2015/2016 навчальний рік
article -> План роботи методичного осередку вчителів-предметників природничо-математичних наук на 2015/2016 навчальний рік
article -> Рішення щодо оцінювання навчальних досягнень учнів курсів за вибором приймається навчальним закладом
article -> Получение патента на полезную модель


Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   37


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка