Урок №22 Тема уроку Дизайн побутових предметів Мета уроку навчальна сформувати уявлення про дизайн



Скачати 28.47 Kb.
Дата конвертації11.10.2018
Розмір28.47 Kb.
#51994
ТипУрок
Урок № 22

Тема уроку Дизайн побутових предметів

Мета уроку навчальна – сформувати уявлення про дизайн

як мистецтво оформлення предметів побуту;



розвиваюча – розвивати відчуття

взаємозв’язку форми, змісту та кольору

засобами дизайну.

Тип уроку комбінований


  • урок сприйняття мистецтва

(0,25 уроку);

  • урок виконання практичної роботи

(0,75 уроку ) .

Наочні матеріали репродукції творчих робіт художників -

дизайнерів ( слайди ).



Матеріали гуаш, акварель, олівець, папір, пензлі, ластик,

палітра, вода.



Техніка лінійна графіка, конструювання

Місце проведення кабінет образотворчого мистецтва

Хід уроку

І. Організаційний момент уроку

ІІ. Перевірка домашнього завдання.

Показ кращих робіт, виконаних по темі:” Розпис по манній крупі”.



ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.

У побуті нас оточують різноманітні речі. Діти! Які саме? Відповіді учнів.

Навіщо людина їх створила? Відповіді учнів.

Так, вірно. Тож речі, які нас приваблюють не тільки зручністю, а й красотою,

елегантністю, створюються руками художника – дизайнера. Він повинен бути не тільки художником, а й соціологом, психологом, інженером.

ІV. Вивчення нового матеріалу.

Виступ знавців мистецтва. Повідомлення про історію появи дизайну.

Дизайн сьогодні став одним із символів сучасної цивілізації.



Основні види дизайну:

* промисловий ( конструювання побутових приладів, посуду, меблів );

* дизайн середовища ( ландшафтний );

* фітодизайн ( складання композицій із живих та засушених квітів);

* дизайн одягу ( моделювання та конструювання );

* візаж (мистецтво макіяжу);

* графічний дизайн ( промислова графіка – етикетки, листівки, графічна реклама продукції ).

Кожен із нас бажає оточити себе речами, які, на нашу думку, є привабливими, зручними, красивими. Такими речами ми із задоволенням користуємося у побуті. Діти! Які предмети побуту ви знаєте? Відповіді учнів.



V. Постановка практичного завдання.

Діти! Сьогодні я вам пропоную побувати в ролі майстрів із створення сучасних побутових предметів. Для цього потрібно:

* обрати назву побутового предмету;

* обрати оригінальну форму предмету, визначитися ,які вироби входитимуть

до його складу;

* визначитися, як буде оздоблений побутовий предмет,який (можливо) буде на ньому рисунок.

* виходячи із назви побутового предмету, підібрати композицію, кольори.

VІ. Виконання творчого завдання.

Звучить спокійна лагідна музика.

Учитель консультує і допомагає учням , у яких виникли проблеми в процесі вирішення навчального завдання.



VІІ. Підведення підсумків уроку. Показ кращих робіт.

VІІІ. Домашнє завдання.

Завершити виконання роботи в деталях.



Урок № 30

Тема уроку День цирку на фестивалі

Мета уроку навчальна – сформувати уявлення про циркове

мистецтво як одне з найдавніших;



розвиваюча – розвивати відчуття прекрасного,

взаємозв’язку мистецтв.



Тип уроку комбінований

  • урок сприйняття мистецтва

(0,30 уроку);

  • урок виконання практичної роботи

(0,70 уроку ) .

Наочні матеріали репродукції творчих робіт художників.

Матеріали гуаш, акварель, олівець, папір, пензлі, ластик,

палітра, вода.



Техніка лінійна графіка, конструювання

Місце проведення кабінет образотворчого мистецтва

Хід уроку

І. Організаційний момент уроку

ІІ. Перевірка домашнього завдання.

Показ кращих робіт, виконаних по темі:” Симфонія кольорів Всесвіту ”.



ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.

Цирк!!! Яке магічне слово! (лунає музика).

Діти! Які асоціації виникають у вас при назві цього слова?



Відповіді учнів.

Як ви гадаєте , навіщо людина створила цирк? Відповіді учнів.

Цирк люблять усі – і діти, і дорослі. Виступ яких акторів ми можемо побачити протягом циркової вистави? Відповіді учнів

Так, вірно. Тож , якщо циркові номери об’єднані певним сюжетом, виникає цілісна циркова вистава, де в кожного артиста свій образ, який нас приваблює своєю майстерністю. Виступ юного актора.



ІV. Вивчення нового матеріалу.

Виступ знавців мистецтва. Повідомлення про історію появи цирку.

Цирк сьогодні став синтезом мистецтв. Яких саме? Відповіді учнів.

* музики;

* образотворчого мистецтва;

* танцю;

Кожного з нас вражає не тільки майстерність акторів,але й декорації, різнокольорове освітлення, красиві костюми. Циркова вистава – видовищне дійство.



V. Постановка практичного завдання.

Діти! Сьогодні я вам пропоную створити композицію “Улюблений цирковий номер”. Побувати в ролі режисера - постановника . Для цього потрібно:

* знайти композицію, що найкраще підкреслює особливості циркового

номеру;


* малюючи людей, треба застосовувати відповідні пропорції;

* визначитися, як буде виконана масштабність – співвідношення

навколишніх предметів з розмірами людини.

* виходячи із назви циркового номеру, підібрати композицію, кольори.



Фізкультхвилинка

VІ. Виконання творчого завдання.

Звучить спокійна, лагідна музика.

Учитель консультує і допомагає учням , у яких виникли проблеми в процесі вирішення навчального завдання.



VІІ. Підведення підсумків уроку. Показ кращих робіт.

VІІІ. Домашнє завдання.

Завершити виконання роботи в деталях.

Опрацювати сторінки 190-195 підручника.

ПЛАН – КОНСПЕКТ

уроку

з образотворчого мистецтва



на тему:

Дизайн побутових предметів

Розробив вчитель

образотворчого мистецтва



ХЗОШ № 64

Ємельянова Л.І.
Каталог: Files -> downloads
downloads -> Урок 2 Тема. Архітектура кам'яний літопис століть
downloads -> Уроках «Художньої культури»
downloads -> Науковий керівник : учитель стасюк о. С. Консультанти: батьки, бібліотекар, вчитель географії
downloads -> Реферат з основ корекційної педагогіки та спеціальної психології на тему: Психолого-педагогічна допомога сім'ям, які мають дітей з порушенням у розвитку
downloads -> Образотворче мистецтво
downloads -> Чернігівська міська централізована бібліотечна система
downloads -> Особливості розвитку культури Галицько – Волинської держави
downloads -> Визначні місця України краю незвіданих красот
downloads -> Розрахунок сил І засобів по ліквідації нс

Скачати 28.47 Kb.

Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка