Урок 28. Творчий проект. Захисти природу



Сторінка1/4
Дата конвертації23.04.2017
Розмір0.55 Mb.
ТипУрок
  1   2   3   4
Урок 28. Творчий проект. Захисти природу (малюнки та плакати, що пропагують енергозбереження).

Ключові компетентності
вміння вчитися:

навчально-організаційні вміння і навички:

- під керівництвом учителя визначає мету роботи і план її виконання;



загально мовленнєві вміння і навички:

- міркує взаємопов’язаними судженнями;



загально пізнавальні вміння:

- робить висновок – узагальнення за допомогою вчителя;

контрольно-оцінні вміння:

- висловлює оцінні судження щодо якості своєї роботи та інших завдань;


інформаційно-комунікативна:

- знаходить у тексті конкретні відомості;



загальнокультурна:

- дотримується правил поведінки на уроці;



здоровязбережувальна:

- розпізнає правильне і неправильне сидіння за партою;



соціальна:

- співпрацює в команді.


Предметні компетентності

(конкретизовані навчальні цілі, очікувані результати)
Початковий рівень:
- пригадує вивчене з даної проблеми на попередніх уроках
Середній рівень:

- розуміє необхідність енергозбереження


Достатній рівень:


  • виготовляє творчий проект на тему «Захисти природу»;

- знаходить спосіб його практичного застосування;

Високий рівень:

  • презентує і захищає зміст творчого проекту;

  • висловлює власну думку щодо проектів, створених однокласниками


-
На допомогу вчителеві
Планування роботи учнів над створенням міні-проекту

«Захисти природу (малюнки та плакати, що пропагують енергозбереження)»




Вид проекту за домінуючою діяльністю: творчий.

Мета проекту: пропагування енергозбереження.

Очікувані результати:

- виготовляє творчий продукт на тему «Захисти природу»;

- презентує і захищає зміст творчого проекту,

- знаходить спосіб його практичного застосування;

- оцінює власну діяльність та діяльність однокласників.
Навчальні предмети: природознавство
Тривалість: 7 днів.

За кількістю учасників : груповий.


ЕТАПИ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЕКТУ
І етап. Організація проекту.

На цьому етапі були визначені тема, мета проекту, навчальні предмети, зміст яких задіяно, вид проекту та його тривалість.

Знайомство зі Смайликом та його листом – зверненням. (Додаток 1)
ІІ етап. Планування проектної діяльності.
Ознайомлення учнів із загальною темою і провідною проблемою.
Бесіда
Завдяки сучасним технологіям сьогодні в кожній квартирі є комп'ютер, підключений до мережі Інтернет; відео-дзвінок по скайпу став буденністю; майже кожній сім'ї є автомобіль і, можливо, не один, а на літаку можна дістатися до будь-якої точки планети.

І, звичайно, всі ці блага цивілізації вимагають колосальних витрат енергії, неймовірних ресурсів, використання яких безжально виснажує надра нашої Землі.

   Сьогодні у світі дуже гостро постає питання раціонального використання енергоресурсів. Енергія, яка використовується в будинках, виробляється внаслідок спалювання нафти, газу, вугілля. На планеті щороку зменшуються запаси паливних корисних копалин, а їх використання врешті решт приведе до економічної та екологічної кризи. Тому потрібно їх економно використовувати.

- Чому так важливо економно використовувати енергію?Розкажіть і поясніть свої міркування.

Підготуйтеся до виконання завдання: намалювати малюнки чи плакати, які спонукатимуть кожного берегти енергію та захищати природу.

Формування груп для проведення дослідження.

Учні класу об’єднуються в групи за бажанням.


Форми представлення продукту проектної діяльності:
група 1 - «Економні споживачі води» -

малюнок чи плакат про економне використання води в побуті: «Економлячи воду – зберігаємо природу!»;



група 2 - «Захисники чистого довкілля» -

малюнок чи плакат про захист довкілля від побутових відходів:

«Про чистоту дбаємо – природу зберігаємо!»;

група 3 - «Економні споживачі світла» -

малюнок чи плакат про економне споживання світла:

«Про економне споживання світла дбаємо - природу зберігаємо!»;

група 4 - «Економні споживачі побутової електроенергії» -

малюнок чи плакат про економне споживання побутової електроенергії:

«Про економне споживання електроенергії дбаємо - природу зберігаємо!».
Визначення критеріїв оцінювання проектної діяльності учасників.
ІІІ етап. Реалізація проекту.


  1. Складання учнями плану роботи над проектом.

- Обговоріть у групі, що саме ви повинні зробити для реалізації поставлених перед вами завдань.

- Озвучте пропозиції, аргументи, судження щодо кінцевого вигляду освітнього продукту, який ви створите.

- Обговоріть у групі, що саме необхідно вам зробити для того, щоб освітній продукт був якісний та оригінальний;

- Знайдіть спосіб його практичного застосування.

2 . Розподіл обов’язків між членами групи.
3. Самостійна творча робота учнів.
4. Виготовлення освітнього продукту.

ІVетап. Презентація проекту. Оцінювання проекту і власної діяльності у ньому (самооцінка).
1.Оформлення результатів.
2.Підготовка до презентації.
3.Захист проектів.
Форми презентації:
Виставка творчих робіт «Захисти природу (малюнки та плакати, що пропагують енергозбереження)»
4.Оцінювання проектної діяльності за визначеними критеріями.
5.Аналіз успіхів і невдач. Висновки.
Додаток 1.

Лист-звернення Смайлика


Наша планета потребує допомоги, бо люди використовують занадто багато енергії з не відновлюваних джерел. Для українців теж дуже важливо дбати про енергозбереження.

Разом ми зможемо  зробити світ трохи чистішим, а майбутнє нашої країни - безпечнішим. Намалюємо плакати та малюнки, присвячені енергозбереженню:

«Бережи енергію. Збережи Україну!"
Ваш друг Смайлик


План уроку


  1. Читання вірша Л. Костенко з метою визначення теми уроку. (Додаток 1).

  2. Описування за ілюстраціями краси природи України та почуттів, які вона викликає. (Додаток 2).

  3. Доповнення схеми прикладами відновлювальних та невідновлювальних джерел енергії. (Додаток 3).

  4. Розповідь за ілюстраціями про перетворення енергії. (Додаток 4).

  5. Розгадування кросворду та називання ключового слова. (Додаток 5).

  6. Читання та пояснення значення вислову. (Додаток 6).

  7. Доповнення речення терміном «енергозбереження». (Додаток 7).

  8. Читання записаних на плакаті порад Смайлика про енергозбереження. (Додаток 8).

  9. Доповнення знань учнів про енергозбереження. (Додаток 9).

  10. Читання тексту. Обговорення прочитаного. Знаходження в тексті інформації про енергозбереження. Складання заходів щодо економного використання енергії. Представлення роботи. Оцінювання. Робота в групах. (Додаток 10).

  11. Презентація учнями творчого завдання - міні – проекту «Захисти природу» (малюнки та плакати, що пропагують енергозбереження). Робота в групах.

  12. Висловлення учнями оцінних суджень щодо міні – проектів, виконаних однокласниками, і власної діяльності у ньому (самооцінювання).

  13. Підведення підсумків уроку.

Додаток 1.
Прочитайте вірш. Які емоції викликає у Тебе його зміст?
Буває часом сліпну від краси.

Спинюсь, не тямлю, що воно за диво,

Оці степи, це небо, ці ліси,

Усе так гарно,чисто, незрадливо…



(Ліна Костенко)

Додаток 2.
Розляньте ілюстрації. Опишіть (усно) красу природи України та почуття, які вона у вас викликає.



Каталог: files -> 2013 -> Metodyka -> Poch-shkola -> 3-klas -> Pryroda
Pryroda -> Вміння вчитися: навчально-організаційні вміння і навички
Pryroda -> Урок 17. Корисні копалини, способи їх видобування. Практична робота. Ознайомлення з колекцією корисних копалин
Pryroda -> Контрольна робота №1 з тем «Вода» і «Повітря» ( природознавство, 3 клас ) Програмові вимоги щодо рівня загальноосвітньої підготовки учнів
Pryroda -> Вміння вчитися: навчально-організаційні вміння і навички
Pryroda -> Урок 18. Дослідницький практикум. Які корисні копалини є у моєму краї? Ключові компетентності
Pryroda -> Вміння вчитися: навчально-організаційні вміння і навички
Pryroda -> Урок 16. Поняття про гірські породи, їх різноманітність. Ключові компетентності
Pryroda -> Урок Повітря, його склад та властивості
Pryroda -> Вміння вчитися: навчально-організаційні вміння і навички
Pryroda -> Урок з тем «Вода» та «Повітря». Ключові компетентності вміння вчитися


Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3   4




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2020
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка