Урок 3 Прийоми роботи гачком. Півстовпчик, стовпчик із накидом, їх умовні позначення. Плетіння за описом. Схеми для в’язання гачком. Умовні позначення основних елементів плетіння гачком. Читання та складання схем



Сторінка1/3
Дата конвертації19.03.2019
Розмір0.49 Mb.
#84854
ТипУрок
  1   2   3
Урок 3/4.
Прийоми роботи гачком. Півстовпчик, стовпчик, стовпчик із накидом, їх умовні позначення. Плетіння за описом. Схеми для в’язання гачком. Умовні позначення основних елементів плетіння гачком. Читання та складання схем.

Мета уроку:
Навчальна: розглянути правила читання схем, навчити розрізняти способи в’язання;
Розвивальна: розвивати увагу, інтерес до в’язання гачком
Виховна: виховувати терпіння; любов до в’язання, через спеціально підібране практичне завдання.

І. Організаційний момент.

Привітання (створення позитивного емоційного настрою). Перевірка присутніх, перевірка готовності до уроку. Завантаження презентації до уроку.



Актуалізація опорних знань та вмінь.

Учитель перевіряє знання учнів про в’язання, які отримали на попередньому уроці. Діти розв’язують кросворд.





















6




4










п

л







р

у

3

я

б

5

л

а

н

ц

ю

ж

к

о

м







о







а




к




м







2




е




1

п

о

в

і

т

р

я

н

а













е







д

у







ч










7

р

а

п

о

р

т







  1. За допомогою якої петлі утворюється основа для подальшого в’язання (повітряна)

  2. Як називається петля яка є початком наступн6ого стовпчика або ланцюжка (ведуча)

  3. Діаметр головки гачка в мм (номер)

  4. Нитки змотані у форми кулі (клубок)

  5. Повітряні петлі утворені у різних переплетіннях називають … (ланцюжком)

  6. Матеріали для в’язання (пряжа)

  7. Фрагмент узору що ритмічно повторюється (рапорт)

Мотивація навчальної діяльності учнів.

На сьогоднішньому уроці ви дізнаєтеся про різні вид схем, які використовуються при в’язанні гачком. У наш час вони досить поширені.

Hемає жодної в’язальниці, яка б змогла прочитати схему, не знаючи умовних позначень. За допомогою вмілого читання схем та в’язання згідно них, можна виготовити будь-яку річ. Вимоги до умовних позначень (як правило) єдині на весь світ.

Оголошення теми та мети уроку.

Вивчення нового матеріалу.

1. Схеми для в'язання гачком.

Розповідь учителя.

Для в'язання виробів використовуються записи узорів — послідовність

вив'язування певних елементів.

Узори зазвичай складаються з повторюваної комбінації елементів, яка може

бути записана:

а) у вигляді схеми з використанням умовних позначень;

б) вигляді тексту.

Найменша повторювана частина візерунка називається рапортом. При описі

візерунка рапорт виділяється зірочками (* *). До і після * * вказують петлі для симетрії (с) і крайові (кр). Рапорт записується наступним чином: (П:6+1с+2кр) -це повторювана частина малюнка в петлях. Де:

П - петля.

- петля для симетрії, якщо малюнок зміщується.

2кр. - це дві крайові .



Ланцюжок повітряних петель підйому, з яких починається ряд, і останній стовпчик з накидом або без накиду називаються - крайовими.

Умовне зображення візерунка називається схемою.

Схема записується знизу нагору. Ряди пишуть і читають справа наліво і зліва

направо. Звичайно спочатку ряду пишеться цифра нумерації ряду. Початок ряду там, де зазначені повітряні петлі підйому.

ІІ. Робота з інструкційною карткою.

Більш наочним є використання схем в’язання узорів – запис в’язання за



допомогою умовних позначень.

  1. Правила читання схем:

  1. Умовні позначення слід вивчити напам’ять , як таблицю множення ;

  2. Початок, стартова точка знаходиться в правому нижньому кутку для прямих візерунків. А для кругових візерунків – в центрі.

  3. Напрямок в'язання – це напрям читання схем (справа- наліво і знизу-вгору)

  4. Другий ряд читаємо зліва - направо

  5. Третій ряд в'яжемо як перший, четвертий за принципом другого і т.д

  6. Кругові візерунки читаються як в'яжуться - по спіралі.




Каталог: attachments -> article -> 9727
article -> До листа Міністерства освіти і науки України від 17. 08. 2016р. №1/9-437
article -> План роботи методичного об’єднання вчителів-предметників суспільно-гуманітарних наук на 2015/2016 навчальний рік
article -> План роботи методичного осередку вчителів-предметників природничо-математичних наук на 2015/2016 навчальний рік
article -> Рішення щодо оцінювання навчальних досягнень учнів курсів за вибором приймається навчальним закладом
article -> Получение патента на полезную модель
9727 -> Урок 1 Плетіння гачком як вид декоративно-ужиткового мистецтва. Короткі історичні
9727 -> Урок 7 Види оздоблення плетених виробів, плетених гачком. Вибір виду та оздоблення виробу. Остаточна обробка плетеного виробу
9727 -> Урок 5 Способи виконання плетеного полотна гачком (по спіралі, по колу, пряме плетіння, плетіння мотивами). Способи з’єднання деталей виробу між собою. Вибір виробу для виготовлення


Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка