Урок 4 Поняття форуму та чату. Етикет інтерактивного спілкування Мета. Навчальна



Скачати 28.51 Kb.
Дата конвертації09.09.2018
Розмір28.51 Kb.
ТипУрок
Урок 4                                        

Поняття форуму та чату. Етикет інтерактивного спілкування
Мета.

Навчальна. Ознайомитися з поняттям форуму та чату; навчитися реєструватися на форумі та чаті, брати участь в обговореннях.

Розвиваюча. Розвивати комунікативність учнів.

Виховна. Ознайомити з етикетом інтерактивного спілкування.

Тип уроку. Урок засвоєння нових знань.

План

  1. Актуалізація опорних знань.

  2. Поняття форуму та чату. Етикет інтерактивного спілкування.

  3. Типові запитання до уроку.

  4. Домашнє завдання.

Хід уроку
1. Актуалізація опорних знань.

Порівнянняльний аналіз служб обміну повідомлень

Критерії порівняння

Електронна пошта

Служба обміну повідомленнями

Режим роботи

Обмін повідомленнями може  відбуватися не в реальному і часіі

Обмін повідомленнями відбувається в реальному часі

Збереження повідомлень

Повідомлення зберігаються у поштовій скринці сервера

Повідомлення зберігаються на комп’ютері

Перевірка наявності повідомлень

Щоб одержати повідомлення, отримувач повинен сам перевірити свою поштову скриньку і забрати їх

У Інтернет-пейджерах зв’язок між користувачами утримується постійно і відправлене повідомлення зразу передається користувачу

Кількість співрозмовників одночасно

Обмін повідомленнями може відбуватися між двома або декількома співрозмовниками (служба розсилки)

Обмін повідомленнями може відбуватися або між двома, або між декількома співрозмовниками (конференція, чат)



2. Поняття форуму та чату. Етикет інтерактивного спілкування.

Однією з перших служб інтерактивного спіл­кування були чати, або служба IRC.



Чат (від англ. chat —- розмова, бесіда) — інтерактивне спіл­кування кількох осіб.

Найпопулярнішими програмами-клієнтами в службі IRC є: IRC, Microsoft Chat та ін. Втім, існує багато загальнодоступних вибрати цікаву для спілкування тему («кімнату», «гру­пу»), зареєструватися, вибрати собі ім'я, під яким ви «з'явитеся» у ньому, і послати в чат повідомлення, яке відразу ж з'явиться в загальному потоці.

Архіви чатів у чистому вигляді, як правило, не мають сенсу, оскільки текст виглядає суцільною мішаниною, в якій дуже важко зрозуміти, хто, кому і яке повідомлення надіслав.

Крім того, сучасні чати надають можливість спілкуватися віч-на-віч ("цей спосіб спілкування називають «приватом») або ви­брати кілька співрозмовників для бесіди («перейти в іншу кім­нату»).



Робота в парах

Завдання 1. 

Знайдіть за допомогою будь-якої пошукової системи Інтернета різні значення поняття форуму.



Висновок: маємо кілька трактувань “форум”:

  • площа, де зосереджувалося суспільне життя міста (Стародав­ній Рим) (історичне значення);

  • широкі показні збори (перенесено у сучасне життя);

  • засіб спілкування і передачі інформації в Інтернеті не в ре­жимі реального часу (з точки зору технологій).

Яке із визначень підходить до теми уроку?

В інформатиці під поняттям «форум» мається на увазі інтернет-ресурс, популярний вид спілкування в Інтернеті,

На форумі створюються теми для обговорення, що робить його кращим за чат. Усі, кого цікавить певна інформація, можуть зручно й швидко переглянути її на форумі. На форумі є адмі­ністратори (власники форуму) та модератори (обслуговуючий персонал, який стежить за виконанням установлених правил учас­ті на форумі).

Виберіть найбільш точне визначення і запишіть у зошит. (Веб-фо́рум — класс веб-додатків для организації спілкування відвідувачів веб-сайта).

Термін відповідає визначенню початкового поняття «фо­рум». Форум пропонує набір тем для обговорення. Робота форуму полягає у створенні користувачами тем у розділах і можливості їх обговорення. Обговорення окремо взятої теми, по суті, являє собою спрощений варіант форуму — тематичну гостьову книгу, де кожен відвідувач може залишити своє повідомлення. Найпо­ширенішим є розподіл веб-форуму: розділи  теми повідо­млення.

Розмежування доступу до повідомлень

Відкрита форма

Закрита форма

Змішаний варіант

  • Створення нових повідомлень доступне будь-яким випадковим відвідувачам;

  • необхідна попередня реєстрація

  • Доступ до форумів визначається персонально для кожного учасника адміністраторами форуму

На практиці нерідко зустрічається варіант, коли деякі розді­ли форуму є загальнодоступними, а решта доступні тільки вузько­му колу учасників.

Під час реєстрації учасники форуму можуть створювати профілі — сторінки з відомостями про користувача. У своєму профілі учасники форуму можуть повідомити інформацію про себе, встановити свій аватар або підпис, що буде автоматич­но додаватися до його повідомлень. Підпис може містити ста­тичний текст або графічні зображення, у тому числі так звані юзербари.



Завдання 1. 

Заповніть таблицю:



Характеристика

Чат

Форум

Необхідність реєстрації

Так

Залежно від форми розмежування

Інтерактив

Так

Так

Ім’я учасника

Ім’я

Ім’я, можливо аватар, підпис

Історія розмови

Не зберігається

Зберігається деякий час

Приватні розмови

Так

Ні



3. Практична робота “Спілкування на форумах та в чатах”

Інструкція до виконання практичної роботи

  1. Створіть папку до практичної роботи “Пр11_Прізвище”.

  2. Зайдіть на шкільний форум, зареєструйтеся. Налаштуйте свій акаунт, вставте аватар.

  3. Прийміть участь в обговоренні “Проблеми молоді”: “Твереза Україна - наше світле майбутнє”, “Як потрібно харчуватися?”, “Сучасна молодь. Яка вона?”. Після кожного обговорення зробіть відповідні скріншоти 1-3.

  4. Створіть власну тему. (Скріншот 4).

  5. Зайдіть на домашню сторінку iGoogle та здійсніть спілкування через чат із однокласником. (Скріншот 5). В чаті створіть групу та здійсніть спілкування (Скріншот 6).

  6. Папку з практичною роботою перешліть вчителю на перевірку.



4. Типові запитання до уроку.

  1. Що таке форум? Яке призначення форумів?

  2. Що таке чат? Яке призначення чатів?

  3. Назвіть правила етикету інтерактивного спілкування.

  4. Яких правил безпеки потрібно дотримуватись під час спілкування?





5. Домашнє завдання.

  1. Конспект

  2. Тест: “Служби Інтернету”

Каталог: Files -> downloads
downloads -> Урок 2 Тема. Архітектура кам'яний літопис століть
downloads -> Уроках «Художньої культури»
downloads -> Науковий керівник : учитель стасюк о. С. Консультанти: батьки, бібліотекар, вчитель географії
downloads -> Реферат з основ корекційної педагогіки та спеціальної психології на тему: Психолого-педагогічна допомога сім'ям, які мають дітей з порушенням у розвитку
downloads -> Образотворче мистецтво
downloads -> Чернігівська міська централізована бібліотечна система
downloads -> Особливості розвитку культури Галицько – Волинської держави
downloads -> Визначні місця України краю незвіданих красот
downloads -> Розрахунок сил І засобів по ліквідації нс

Скачати 28.51 Kb.

Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2020
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка