Урок №61 тема. Властивості паралельних площин Мета



Сторінка1/2
Дата конвертації27.09.2018
Розмір284 Kb.
ТипУрок
  1   2
УРОК № 61
ТЕМА. Властивості паралельних площин
Мета:

навчальна: домогтися засвоєння властивостей паралельних площин; сформувати вміння застосовувати ці властивості до розв’язування задач;

розвивальна: розвивати навички самостійної діяльності учнів, розвивати логічне мислення, увагу, пізнавальний інтерес;

виховна: виховувати вміння критично мислити, коректувати відповіді товаришів, здатність до самоаналізу, виховувати інтерес до предмета, почуття відповідальності за майбутнє своєї Вітчизни.
Тип уроку: засвоєння нових знань і вмінь.

ХІД УРОКУ


  1. Організаційний етап.


Слово вчителя


Сьогодні на 45 хвилин ми поринемо у чудовий, незвичайний світ науки, яка зачаровує, дивує, манить. Науки, яка оточена містикою, магічністю. Звичайно, це – геометрія.

Отож, я хочу всім побажати успіху. І не тільки сьогодні на уроці, а завжди бути:

Усміхненими

Спокійними

Прогресивними

Ініціативними

Хоробрими

Для вивчення геометрії ми використаємо ще одну науку. Яка не менш цікава та захоплююча. Це – економіка. Отож, розпочнемо.
Ви власники підприємств, що випускають однорідну продукцію. Оскільки, в грудні 2005 року Україні надано статус країни з ринковою економікою, то ви працюєте в умовах конкуренції. Слово конкуренція походить від латинського «concurrentia», що означає зіткнення, суперництво. В перекладі мовою економіки конкуренція – це боротьба між учасниками ринкових відносин за отримання максимального ефекту, за вигідну угоду. Конкуренція – це природна властивість ринку, та сила, яка допомагає економіці, розвиватися, провокує до дії всіх учасників економічних процесів. Наслідком конкурентної боротьби є підвищення ефективності виробництва, зниження цін і витрат, підвищення якості і розширення асортименту товарів та послуг.

Для того, щоб ваше підприємство розпочало свою діяльність, вам потрібний стартовий капітал.


ІІ. Перевірка домашнього завдання


  1. перевірка завдання, заданого за підручником

Для придбання початкового капіталу, давайте перевіримо як ви засвоїли домашнє завдання. Я вам пропоную написати математичний диктант.

У вас на партах є « рахунки, де накопичується ваш капітал» - це «Листи оцінювання», в яких ви самі оціните свої знання і роботу на кожному етапі уроку. Отже, підпишіть свій листок і починаємо.




Математичний диктант
Дано зображення куба АВСДА1В1С1Д1:

Варіант 1 Варіант 2



  1. Укажіть площину, паралельну площині

(АВВ1) (ДСС1)


  1. Яке взаємне розміщення площин:

(АВС) і (АА1 Д1) (АА1Д1) і (ВВ1С1)?



  1. Укажіть грані, які перетинають грань

АВСД ДД1С1С



  1. Укажіть пару паралельних площин, що проходять через мимобіжні прямі

ВВ1 і АД ДС і АА1



  1. Скільки площин, паралельних площині АВСД, можна провести через точку

А1 В?



  1. Доведіть паралельність площин

(АВС) і (А1В1С1) ( АА1В1) і (ДД1С1)
Каталог: attachments -> article
article -> Методичні рекомендації до самостійної роботи з дисципліни «історія україни» для студентів окр «Молодший спеціаліст»
article -> Основи теорії літератури
article -> До листа Міністерства освіти і науки України від 17. 08. 2016р. №1/9-437
article -> План роботи методичного об’єднання вчителів-предметників суспільно-гуманітарних наук на 2015/2016 навчальний рік
article -> План роботи методичного осередку вчителів-предметників природничо-математичних наук на 2015/2016 навчальний рік
article -> Рішення щодо оцінювання навчальних досягнень учнів курсів за вибором приймається навчальним закладом
article -> Получение патента на полезную модель


Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2020
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка