Урок цікаво розпочати, Загадку дам вам відгадати



Дата конвертації12.12.2018
Розмір4.61 Mb.

Додавання та віднімання раціональних чисел



Девіз уроку:

Щоб урок цікаво розпочати,

Загадку дам вам відгадати:

Наук цариця недосяжна,

Могутня, щедра і прекрасна

Блискуче розум розвиває,

Мислити правильно навчає.

Неперевершена її краса,

Чудова логіка струнка.

Ну, друзі, хто ж вона така?





















Звичайно : математика

1. Які числа ми вивчаємо?

2. Які числа називаються додатними?

3. Які числа називаються від’ємними?

4. Де позначаються числа?

5. Яка пряма називається координатною ?

6. Де на практиці використовуються від’ємні числа?

7. Назвіть число протилежне даному?

-276; 124; -321; -1;1; -7/9;0.

8. У словосполученні “ціле додатне число ” два прикметники можна замінити одним. Яким?

9. Розв’яжіть рівняння:

а) –х=607; б) –а=-(- 32, 5) в) –(-х) = - 3,35

10. Обчислити : а) | 12,3| б)| -66| в)| -1,8| г)|0|

11. Порівняйте: а) 0 і 3 б) 0 і -5 в) -7 і 4 г) -5 і -3

12. Виконайте додавання та віднімання :

а) -5 + (-8) б) -17 + 15 в) – 5 – (-4) г) 9 – 14 д) – 8 + (- 8) е) 9,2 + (- 9, 2)

13 Сформулюйте властивості додавання раціональних чисел ?

Самостійна робота з наступною взаємоперевіркою

Варіант 1

Виконайте дії:

1) - 46+(-18); 2)

Варіант 2


Самостійна робота з самоперевіркою

Варіант 1

Виконайте дії:

  • – 46 + (- 18) 2) – 2/3 + (-5/3)

  • 3) – 6, 4 + 3,6 4) -1,9 + 7,5

    5) 28, 4 – 32,2 6) – 9, 2 – 10, 3



Варіант 2

Виконайте дії:

1)- 37 + (-19) 2) -5/9 + (-1/9)

3) -3,8 + 6,6 4) – 1,6 + 4,5

5) 27, 6 – 40,3 6) -1, 75 – 2,3

Відповідь:

1)– 64 2) – 7/3 3) – 2,8

4) 5,6 5) – 3,8 6) – 19,5

Відповідь:

1)– 56 2) – 6/9 3) 2,8

4) 2,9 5) – 12,7 6)- 4,05

Натуральні числа, протилежні їм числа і число нуль називаються

Цілі

Нам ці числа вже відомі цілі і дробові, від’ємні і додатні, і звуться вони

Раціональні

Нам ці числа треба знати, щоб від двох п’ятьсот відняти.

З ними дія додавання – це суцільне здивування.

Все одно вони приємні – числа на ім’я

Від’ємні

Загадкове, нам знайоме,в ньому є щось невідоме,

Його треба розв’язати, тобто корінь відшукати.

Кожен легко, без вагання відповість, що це -

Рівняння

Усно: 1.Знайдіть значення сум та порівняйте їх:

а)- 7 + (- 8) та -8 + (-7) б) 5+ (-9) та -9 +5

2. Знайдіть значення сум та порівняйте їх:

а) (- 5 + 3) +(-9) та – 5+ (3+(- 9)) та (- 5 + (-9)) +3

Висновок 1: Переставна і сполучна властивості додавання виконуються для будь-яких раціональних чисел.

3.Обчисліть найзручнішим способом:

а) – 2+ 10 +2 +(-13) б) 7+(-18)+(-12)+13

в)- 7+(-18)+ 12+(-5)+9

Висновок 2 Можна додавати окремо додатні числа і окремо від’ємні

Письмово : 4.Розкрийте дужки і спростіть вираз:

а)(5,3+а)-(а+6,4) б)-(х-5,8-у)-(11,3-х)

5.Розв’яжіть рівняння z-(-4,6)=6,8

6. Обчисліть: -2,43+6,31+(-3,31)+0,49+4,43

7. Знайдіть значення виразу-13,5 +(-х), якщо х=1,6; -3,2

8. Знайдіть відстань між точками А(х) і В(у),

якщо а)х=-5; у=1; б) х=-4; у=-0,5

Казкове місто

“Числа”

Детективне агенство



Тестові завдання

Форма обличчя: Розв’яжіть рівняння 3,16 + х = 1,53

а) 2,07; овальне б) – 1,63 ; кругле в) 5,13; витягнуте г) – 5, 13; квадратне

б)

.Колір очей:

Обчислити: 5 +(- 9) – ( - 15) – ( - 6) + 15 – 30 а) 22; зелені б) – 2; карі в) 2; блакитні г) – 15; чорні



в)
  • Волосся:
  • Не виконуючи обчислень, порівняйте суму та різницю чисел: - 6, 78 + (- 9,24) а)сума більша за різницю; чорні прямі б) сума менша за різницю; руді прямі

  • в) сума дорівнює різниці; світлі хвилясті г) не можна визначити; чорні кучеряві

б)
  • Форма носа

  • Скільки цілих чисел є на координатній прямій між числами – 5 і 7. Знайти їх суму.

    а) 11; -11; картоплею б) 13;- 13; кирпоносий в) 12; 12; з горбинкою г) 11;11; прямий



г)
          • Губи: Розв’яжіть рівняння – 4 ⅔ - х = - 2 ⅓

          • а) 2,5; бантиком б) - 2 ⅓; вузькі в) 6 ⅓; пухкі г) - 6 ⅓ ; куточки опущені вниз.

г)

б)

  • Особливі прикмети Розв’яжіть рівняння //х/ - 7/ = 12

  • а) х=19; світлі пишні вуса б) х = - 19; родимка на лівій щоці

    в) х1 = 19; х2 = - 19; х3 = - 5; маленька чорна борідка г) х1 = 19; х2 = - 19; чорні вусики



Прикметники Зловмисника: кругле обличчя,

блакитні очі,

руде волосся,

прямий ніс,

вузькі губи,

чорні вусики.

Домашнє завдання.



Розставте у квадратиках дев’ять чисел :

так, щоб сума чисел , які лежать в одному ряду , дорівнювала нулю. (-5;-4; -3;-1;0;1;2;3;4;5;)
Каталог: Files -> downloads
downloads -> Урок 2 Тема. Архітектура кам'яний літопис століть
downloads -> Уроках «Художньої культури»
downloads -> Науковий керівник : учитель стасюк о. С. Консультанти: батьки, бібліотекар, вчитель географії
downloads -> Реферат з основ корекційної педагогіки та спеціальної психології на тему: Психолого-педагогічна допомога сім'ям, які мають дітей з порушенням у розвитку
downloads -> Образотворче мистецтво
downloads -> Чернігівська міська централізована бібліотечна система
downloads -> Особливості розвитку культури Галицько – Волинської держави
downloads -> Визначні місця України краю незвіданих красот
downloads -> Розрахунок сил І засобів по ліквідації нс


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка