Урок№ дата тема. Презентація виробу. О ц



Скачати 24.67 Kb.
Дата конвертації25.12.2017
Розмір24.67 Kb.
ТипУрок
УРОК№_____ ДАТА__________
Тема. Презентація виробу. Оцінка виробу. Тематичний контроль знань по темі: ’’Технологія плетіння виробів з лози’’.
Мета: здійснити презентацію результатів роботи; оцінити навчальні досягнення учнів за темою; сформувати уявлення учнів про критерії результатів; розвивати спостережливість і самоконтроль, увагу, точність та координацію рухів; виховувати дисциплінованість учнів.
Обладнання: роботи учнів.

Хід уроку
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

Привітання. Концентрація уваги. Організація і перевірка готовності до роботи, створення позитивної емоційної атмосфери.


ІІ. ПРОВЕДЕННЯ ПРЕЗЕНТАЦІЇ ПРЕКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, ЗАХИСТУ ПРОЕКТІВ.

Щось пізнаючи, я знаю, для чого це мені потрібно, де і як я можу ці знання застосувати” – такою є філософія сучасного розуміння методу проектів.

Тому так важливо, щоб діти відчули потребу у тих виробах, що вони виготовили, і отримали задоволення від своєї праці.

Оцінка виконаних проектів має носити стимулюючий характер!

Контрольна робота проводиться у формі виставки-презентації з коротким захистом проектів.

Учні за бажанням або за списком презентують свій творчий проект.

Приблизний план захисту:


  • Коротка характеристика завдання та вимог до об’єкту проектно-технологічної діяльності.

  • Опис прототипу.

  • Що змінено? З якою метою?

  • Особливості технологічного процесу виготовлення та складання деталей.

  • Особливості оздоблення.

  • Що можна змінити? Що не вдалося?

Виставлення учителем оцінок за виріб та презентацію.

Оцінка учнівського проекту

Оцінка вчителем:

- проміжних та кінцевих результатів;

- вибору способів дослідження;

- риторичних умінь;

- значимість виготовленого продукту

Оцінка запрошеними на презентацію (однолітки, адміністрація школи, громадськість, батьки)


    • уміння представити проект;

    • значимість проекту

Самооцінка:

    • чого навчився;

    • особистісний внесок;

    • що вдалося (аргументація);

    • що не вдалося(аргументація);

    • що можна було зробити інакше.

Форми самооцінки:

    • чи сподобався мені мій проект?

    • чи робив я найулюбленішу роботу?

    • чи використовував різні ідеї?

    • чи потребував допомоги?

Фізкультхвилинка
ІІІ.ПІДСУМКИ УРОКУ

Ми виконали творчий проект. Під час виконання його ви пройшли всі основні етапи створення виробу на промислових підприємствах. Однак з технологічного боку були обмежені в технологічному обладнанні, деяких конструкційних матеріалах. Всі етапи були спрощеними, оскільки в вас не має такого досвіду як в професійних винахідників, конструкторів, технологів, слюсарі, токарів, столярів, контролерів. Зате ви побачили етапи створення нескладного виробу. Під час виконання проекту ви згадали теоретичні відомості з 5-8 класів. Набуті знання та уміння можна використати в майбутньому під час розв’язання різноманітних життєвих ситуацій. Оскільки ви розвивали логічне мислення, тренували пам’ять та вирішували прості навчальні завдання.


ІV.ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Каталог: 2017
2017 -> Затверджую ректор нмау ім. П.І. Чайковського Рожок В.І. 2016 р. Положення
2017 -> Програма навчальної дисципліни підготовки бакалавра спеціальності 010101 «Дошкільна освіта» 2016
2017 -> Методичні вказівки щодо організації самостійної роботи Львів 2016 Методичні рекомендації щодо організації самостійної роботи
2017 -> План роботи обласного навчально-методичного центру підвищення кваліфікації працівників культосвітніх закладів
2017 -> Галицько-Волинське князівство
2017 -> Робоча програма навчальної дисципліни «о снови професійної безпеки та здоров’я людини»
2017 -> Методичні вказівки щодо організації самостійної роботи студентів 3,4 курсу з дисципліни Іноземна мова
2017 -> Методичні рекомендації м. Вільнянськ 2017
2017 -> Вплив струму на організм людини. Заходи техніки безпеки під час роботи з електричними пристроями


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка