Урок-гра «Аукціон» Тема. Координатна пряма Мета: закріпити уміння та навички учнів будувати координатну пряму, записувати координату точки



Сторінка1/6
Дата конвертації14.11.2018
Розмір0.64 Mb.
ТипУрок
  1   2   3   4   5   6
Урок-гра «Аукціон»

Тема. Координатна пряма

Мета: закріпити уміння та навички учнів будувати координатну пряму, записувати координату точки, відшукувати точку за її координатою, записувати додатні та від'ємні числа, формувати початкові уявлення про відстань на числовій прямій;

розвивати логічне мислення, просторову уяву учнів, навички колективної і самостійної роботи;

виховувати чіткість оформлення креслень і записів.

Тип уроку: урок формування умінь і навичок.

Обладнання: компьютер, мультимедійний проектор.

Хід уроку

  1. Організація учнів до уроку. Повідомлення теми уроку

-Доброго ранку, дорогі діти!

Ви, напевно, знаєте, що в нашій школі проводиться тиждень математики. Дехто вважає, що це суха, нудна і нецікава наука. Але це не так! Математика – сувора, вимоглива і в той час весела і жартівлива.

Увага! Увага! Увага!

Сьогодні замість уроку математики у нас відбудеться аукціон- розпродаж екзотичних, веселих, корисних, привабливих лотів.

Що таке аукціон?

Аукціон - це публічний продаж майна, під час якого покуцем стає той, хто запрошує більш високу ціну. Учасники аукціону називаються аукціонерами, людина, яка проводить аукціон, - аукціоністом, а товар – лотом. Усі розрахунки будуть проводитися в математичній валюті – вундеркіндиках.

У деяких з вас є початковий капітал, зароблений під час веселих математичних перерв «Зароби гроші власним розумом». На аукціоні ви зможете ще заробити вундеркіндики в обмін за власні знання.

Під час підготовки до торгів, вам необхідно дати якомога більше правильних відповідей на запитання, набрати якомога більше вундеркіндиків для того, щоб під час аукціону назначити ціну за лот і забрати його.



  1. Актаулізація знань учнів

  1. Фронтальна робота

Отже, приступаємо. Ми продовжуємо працювати над темою «Координатна пряма», тому і завдання будуть пов'язані із цією темою.

Повторимо правила.



  • Всі числа ми умовно ділимо на... ( додатні, від'ємні і 0).

  • За допомогою якого символу позначають відємні числа? ( за допомогою знака "- ") додатні числа? ( за допомогою знака "+ " або зовсім без знаків).

  • Яке число не відносять ні до додатних, ні до від'ємних чисел? (Число 0).

  • Про які числа кажуть, що вони мають різні знаки? (Якщо одне число додатне, а друге відємне, то про ці числа кажуть, що вони мають різні знаки).

  • А про які – однакові знаки? (Обидва додатні, або обидва від'ємні).

  • Яку пряму називають координатною? ( Координатною прямою називають пряму, на якій вибрали початок відліку, одиничний відрізок і напрям).

  • Які два напрямки існують на координатній прямій? (додатний і від'ємний)

  • Які числа називаються невід'ємними? (Усі додатні числа і нуль).

  • Які числа називаються недодатними? (Усі від'ємні числа і нуль називаються недодатними числами).

  1. Усні вправи

  • Назвіть показання термометрів

А) 20°С тепла або + 20°С; ( слайд 2)

Б) 40°С тепла або +40°С; ( слайд 3)



В) 10°С морозу або - 10°С; ( слайд 4)


Каталог: doc -> files -> news -> 520
news -> План-конспект бінарного заняття гуртка „Mit Spa? (музичне виховання + німецька мова) 7 клас
news -> Чарівний олівець
news -> Програм а література ( російська та зарубіжна) для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням російською мовою
520 -> Тема. Узагальнення «Дихання» Мета
520 -> Урок для учнів 6 класу
520 -> Конспект уроку географії у 6-му класі по темі: «літосферні плити. Походження материків та океанів». підготувала вчитель вищої категорії, вчитель-методист Шполянської зош І-ІІІ ступенів №1
520 -> Водойми України
520 -> Тема. Урок-дослідження. Український рушник. Позначення м’якості приголосних звуків знаком м’якшення


Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3   4   5   6




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2020
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка