Урок квест. 6й клас. Тема уроку: повторення вивченого з теми «Прикметник»



Дата конвертації27.02.2019
Розмір50.5 Kb.
ТипУрок


Урок – квест. 6й клас.

Тема уроку: повторення вивченого з теми «Прикметник».

Мета уроку: узагальнити й систематизувати знання учнів про прикметник як частину мови; удосконалювати вміння використовувати вивчене в практичній діяльності, розвивати культуру усного та писемного мовлення, логічне мислення, пам'ять, увагу, уміння працювати в групах; виховувати любов до української мови.

Хід уроку:

Епіграф

Мова – золота пшениця.

Слів – як зерен на току.

Не вмістити цю скарбницю

В товстелезнім словнику.

Захищаєм від негоди

Ці зернятка золоті.

Мова рідного народу

Найдорожча у житті.

С. Коваль



Вступне слово вчителя

На завершення вивчення теми пан Прикметник залишив вам подарунки. Та от біда: до міста завітала Капосниця. Вона забрала й заховала подарунки та наробила багато лиха у володіннях Прикметника.

Ми з вами повинні виправити все та з'ясувати, де заховані подарунки. Для цього треба буде виконати декілька завдань. Як підказку Капосниця залишила нам маршрут, за яким треба рухатися. А щоб це було цікавіше робити, ми поділимо клас на дві команди.

Обираємо спікерів команд, називаємо команди. Рухаємося маршрутом:

Зупинка № 1 «Теорія»  Зупинка № 2 «Сортувальна станція»  Зупинка № 3. «Бібліотека»  Зупинка № 4 «Конструкторське бюро»  Зупинка № 5 «Школа перекладів»  Зупинка №6 «Творча майстерня» Зупинка № 7 «Розважальний центр»

Отже, зупинка № 1 «Теорія»

«Мікрофон»

- Що ви знаєте про прикметник?

- Наближаємося до іншої зупинки – «Сортувальної станції»

- Капосниця порозкидала й переплутала прикметники. Треба посортувати прикметники за розрядами.



Завдання

Розподіліть прикметники за розрядами. Якщо ви правильно виконали завдання, з перших букв записаних слів складеться початок прислів'я: «… не наносить»

Березовий, мамин, охайний, дружній, дерев'яний, Елеонорин, низький, дідусів, житній, олов'яний, апетитний, людський, алюмінієвий, Улянин.

- Рухаємося далі.



Зупинка № 3 «Бібліотека»

- І тут Капосниця постаралася: наробила помилок у ступенях порівняння прикметників. Ваше завдання виправити помилки та записати правильно форми прикметників.

Завдання

Виправіть помилки



  1. Солодкіший за все плід праці.

  2. Самі вищі – чистих душ собори.

  3. Немає великішого дива, як зазернена хлібна нива.

  4. Час найбільш надійніший порадник.

Який повчальний зміст цих речень?

  • Знову вийшли на маршрут.

Зупинка № 4 «Конструкторське бюро»

Капосниця порозривала складні прикметники. Нам необхідно їх відновити та пояснити правопис.



Завдання

Напишіть правильно складні прикметники, поясніть правопис.

Чорно/бровий, жовто/гарячий, дво/денний, темно/зелений, кисло/молочний, м'ясо/молочний, південно/східний, велико/княжий, 5/поверховий, рожево/синій, кисло/солодкий, фізико/математичний.

Знову рухаємося маршрутом. Капосниця стерла переклад прикметників і знищила правил написання суфіксів.



Зупинка № 5 «Школа перекладів»

Завдання


Перекладіть прикметники, поясніть правопис суфіксів. З двома прикметниками складіть речення.

Туманный радостный

овощной денежный

вишневый несказанный

боевой ситцевый

сказочный кавказский

жизненный военный

Зупинка № 6 «Творча майстерня»

Школа - це місце, де учні проводять багато часу. Школа - це місце навчання, спілкування. А ми вміємо спілкуватися? До нас завітали учні з іншої школи. Послухаємо, як вони розмовляють.

Сценка


  • Привіт!

  • Хелоу! Ну як вам нова училка?

  • Кльова, прикольна

  • Та ти шо?

  • Я вам кажу, та все пучком, на першому уроці отримали халявні оцінки, ще й домашку не завдала!

  • У – у – у, …. А у нас оцінки галімі!

  • Та й клас у вас зачуханий, а у нас отпадний ремонт!

- Запишіть діалог літературною мовою і виразно прочитайте його, правильно поставте розділові знаки.

Зупинка № 7 «Розважальний центр»

Ми на завершальному етапі, вам треба розгадати кросворд за принципом «Третій зайвий», слова вписати в клітинки. По вертикалі вийде слово-підказка, яке означає, де заховані ваші подарунки.



1

 

 




















































 

 

 

 

 

2

3

 

 






















 

 

 

4

 



















 

 

 

 

 

5

 

 






















 

 

 



  1. Найзеленіший, корисніший, найкращий.

  2. Пізній, Миколин, синій.

  3. Білчин, дідусів, широкий.

  4. Білий, зелений, пишний.

  5. Круглий, металевий, міський.

Учні відгадують слово і знаходять свої подарунки - зошити із зображеннями відомих українців: Т. Шевченка, П. Сагайдачного, І. Мазепи.

Зупинка «Підсумки»

«Мікрофон»
Каталог: doc -> files -> news -> 463
news -> Чарівний олівець
news -> Програм а література ( російська та зарубіжна) для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням російською мовою
463 -> Програма превентивного виховання для учнів 5-7 класів Людмила Пасько, заступник директора з виховної роботи
463 -> Тема. Опозиція Фауст — Мефістофель, діалектичне вирішення проблеми добра і зла. Трагічний конфлікт Фауст — Маргарита. Мета
463 -> «Баскетбол. Техніка гри у нападі та захисті» Чугуїв, 2014. – 25 с
463 -> Болота, особливості їх утворення та поширення. Штучні водойми: ставки, водосховища, канали
463 -> Сценарій до однієї з поезій вагантів за таким планом
463 -> «Розвиток усного і писемного мовлення з метою формування особистості дитини»
463 -> Урок української мови 2 клас Тема. Розпізнавання іменників за питаннями хто? що? Складання речень


Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2020
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка