Урок-квест Крок "Пригадай" Функція якого виду називається квадратичною? Що є графіком квадратичної функції?



Дата конвертації26.11.2018
Розмір1.05 Mb.
#69535
ТипУрок

Моя любов – Україна і математика


М.П.Кравчук

Розв’язування квадратних нерівностей

Урок-квест

Крок 1. “Пригадай”


- Функція якого виду називається квадратичною?

- Що є графіком квадратичної функції?

- За якої умови вітки параболи напрямлені вгору?

- За якої умови вітки параболи напрямлені вниз?

- Нерівність якого виду називається квадратною?

- Що називається нулями функції?


  • Сформулювати алгоритм розв’язування

  • квадратної нерівності графічним способом

Знайдіть нулі функції (якщо вони існують): 1) у = 2х – 3; 2) у = ; 3) у = ; 4) у = х2 – 3х + 2.

Вказати знаки параметрів а і D

Вказати відповідність між нерівністю та її розв’язком

Зрозуміло, що сімейне життя козака було складним, якщо взагалі було. Але вони знаходили побратимів на Січі, за яких усе ладні були віддати. Подейкують, що був у них навіть особливий ритуал, під час якого воїни обмінювались власними натільними хрестами. Це означало вірність один одному.

Крок 2. “Розшифруй”


І варіант

ІІ варіант

ІІІ варіант

І\/ варіант

\/ варіант



Й

Л

А

R

Ч

М

А

С

Н

Немає розв’язку

К

Чайка - оригінальний човен, який козаки використовували для військових походів. Як би дивно це не звучало, але його можна назвати «прабатьком» сучасних підводних човнів. Він складався з двох днищ, між якими розміщували вантаж аби занурити судно у воду. Так козаки непомітно підпливали до ворогів. Перед початком наступу вантаж викидався, а судно раптово піднімалось на поверхню. Звичайно, це ставало несподіванкою для противника, адже ніхто не очікував, що запорозьке військо може з’явитись з морських глибин

Крок 3. “Знайди”

 Козаки користувались не тільки власними знаннями, а й запозичували бойові прийоми в інших народів. Подейкують, що на Січі жили не лише українці, а й представники близько 20 різних національностей: росіяни, поляки, молдавани, білоруси… Окрім того самі козаки та гетьмани часто подорожували світом, знайомились з культурою та звичаями інших країн.    

Крок 4. “Зроби вибір”


Знайти область визначення функції:

Існував у запорожців цікавий звичай. Їх курені були завжди відкриті. Мандрівник чи перехожий може зайти туди, погостювати, попоїсти і рушити далі в дорогу. І це навіть якщо господаря немає вдома. Однак існувало суворе правило, з куреня нічого не виносити, а інакше – покарання. А як хтось знайде якусь річ на Січі, прив’язує її до високого стовпа. Як за три дні власник не знайдеться, то і річ переходить у володіння того, хто її знайшов.


Крок 5. “Розв’яжи”


Розв’язати нерівність:

До речі, козаки чуба не відкривали, чуб був для Бога. Вважалося, що якщо козак іде на поле бою, то янголи за чуба витягують його до Божого престолу, і там вже Всевишній вирішує, куди і кому йти. Чуб зовсім не для того, щоб собою милуватися.


Крок 6. “Досліди”


1. Що являє собою графік даної функції?

2. Як він має бути розміщений відносно осі абсцис,

щоб нерівність виконувалась

при всіх значеннях х?

3.Яке при цьому має бути значення параметра D?

Сміт, один із засновників першого британського поселення на американському континенті, трохи раніше брав участь у католицькій боротьбі проти татар та турків. Під час одного з боїв він потрапив у полон, де пробув аж доки козаки його не врятували. Згодом він гостював на Січі, а звідти повернувся до Англії, куди запросив і запорожців. Якраз у цей час британці вирішили заснувати першу колонію в Америці. Джон Сміт вирушив у подорож, прихопивши із собою кілька козаків, які виявили бажання. Так українці допомогли Америку заснували



Кількість набраних балів

Оцінка

1-3

1

4-6

2

7-9

3

10-11

4

12-13

5

14-16

6

17-19

7

20-23

8

24-26

9

27-28

10

29-30

11

>30

12

Домашнє завдання: ІІ рівень – №12.22 ІІІ рівень - №12.31 І\/ рівень - №12.36

Один поділить на один – один. Один розділить між двома – половина. З рожевої піни, з рожевих картин Зринає оця картина. А дні проминуть і юність мине, Та буде стояти за їхнім плином.






Вітчизна і мати плекали мене.

Дві неньки у мене, любов – єдина.

І кожній мусить віддячити син,

І буде вірити кожна мати:

Один поділити на два – один…

І це – найскладніша з моїх математик

В.Маруга

Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка